Teraz jest Śr, 26 wrz 2018, 00:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

zasłużony
PostNapisane: Cz, 27 sie 2015, 05:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1707
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Normalnie sami kierowcy rajdowi. Wszyscy widzą różnicę w zachowaniu auta w ciaśniejszych zakrętach...
Ja miałem w GG 16" a w GH 18" teraz mam ponownie 16". I nie czuje różnicy w tej tzw pewności prowadzenia auta po zakrętach. Drogi krajowe w pl po za obszarami zabudowanymi pokonuje zwykle z prędkościami większymi niż dopuszczalna według kodeksu drogowego. I tylko mogę powiedzieć jedno...

+ dla 18" za wygląd koła. Wygląda o niebo lepiej na aucie niż 16".
Ale komfortu na takim felunku to się nie poczuje.
A co do tej pewności prowadzenia w zakretach to chyba ona jest złudna... chyba, że pokonujecie zakręty z prędkościami <160km/h z wyłączonym systemem DSC?
Ja czegoś takiego nie zauważyłem i osobiście pozostanę przy 16" raz, że musze, bo mam homologacje tylko na ten rozmiar, albo już jestem stary i bardziej cenię komfort jazdy ponad wygląd koła.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sie 2015, 09:02 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.10.2014
Posty: 130
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Wreszcie jakaś konstruktywna i wiarygodna wypowiedź :)

Jak dla mnie też za 18 przemawia tylko wygląd.

osobiście chyba zostanę przy 17 jest to jakiś kompromis.

_________________
Sprzedam: zadbaną wykładzinę podłogi do Mazdy 6 GH SEDAN


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sie 2015, 14:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 546
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam
Pytam tych co maja 18 stki. Macie opony run flat czy zwykłe?? Ja mam cont.sport run flat i zastanawiam się czy nie zmienić na zwykłe, tak żeby zwiększyć trochę komfort, no i nie ukrywam że cena też się różni (ok 30e na oponie).
Szczypik szczeże to jak zmieniam zimówki 16 na letnie 18 to jest różnica i to dość spora. Auto jest stabilniejsze, na zakrętach nie buja tak jak na 16 stkach i wcale nie trzeba szybko jechać żeby poczóć różnice. Być może masz sedana i dla tego tak nie czujesz różnicy, ja mam kombi i ja czuje.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 171.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sie 2015, 16:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 828
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja mam zwykle 18stki, nie widziałem sensu kupowania run flat skoro są czujniki i jest zapas.
Co do różnicy 16stki-18stki, to mam porównanie każdego roku, zestaw lato-zima. U mnie drogi kręte i na 16stkach w wielu zakrętach muszę zwalniać, bo czuje jak tył zaraz będzie mnie wyprzedzał, na 18nastkach tego nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 sie 2015, 07:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 546
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Rejek co ci dadzą czujniki jak przebijesz oponę w czasie jazdy ??? Nic. Jak przebijesz z przodu to masz rów murowany aż strach myśleć <boisie> A dzięki oponom run flat możesz jechać normalnie(dystans do 80 km z nie za dużą prędkością oczywiście :). Tylko wiadomo przebicie opony się zdaża raz na nie wiem ile ( prowadzę 10 lat i mi się nie zdażyło dzięki Bogu ) więc myślę że mogę sobie darować run flat i zwiekszyć komfort.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 171.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 sie 2015, 07:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 828
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Spokojnie, nie miałem na myśli jakiś ekstremalnych sytuacji, bo to już inna bajka i czujniki w takim przypadku to tylko bezużyteczny gadżet.
Ja darowałem sobie runflat, za twarde, a komfort jeszcze mniejszy niż przy zwykłych oponach na tym profilu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 23:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.11.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: <brawo> <brawo> <brawo> <brawo>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lut 2016, 09:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1467
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Jaki rów? Kiedyś na autostradzie jechałem za Golfem któremu odpadło przednie koło i na luzie zjechał do zatoczki. Poza tym opony nie eksplodują chyba że w tirach, tylko schodzi z nich powietrze. Musiałbys jechac z 250 km/h zeby to bylo niebezpieczne

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

-- Dodano: Pt, 5 lut 2016, 09:33 --

Btw. odnośnie tego co pisał Szczypik - różnica w prowadzeniu w zakrętach wynika przede wszystkim z tego, że większe felgi to zazwyczaj szersze felgi więc i szersze opony. Nie trzeba być naukowcem żeby wiedzieć, że przy szerszym kapciu opory są większe, a więc i auto jest bardziej "przyklejone" do asfaltu, bo styka się z nim większą powierzchnią. Można również tu mówić o "bujaniu" ze względu na wyższy profil - w końcu jest to powietrze obudowane gumą z trzech stron, ale to już serio zależy od tego jak kto jeździ.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lut 2016, 21:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Khad, jechalem kiedys z kolega jego BMW 5 i opona wystrzelila nam na tyle przy 70 km\h....dobrze ze mial 2 rece na kierze i nie puscil. Rzucilo nas po 3 pasach na dk86. Wiec ja zadnym oponom nis ufam

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lut 2016, 10:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1467
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Wspolczuje, ale pytanie w jakim stanie byly te opony, serio wiele trzeba zeby w osobowce opone rozsadzilo.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 8 lut 2016, 18:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 776
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
khad napisał(a):
Poza tym opony nie eksplodują chyba że w tirach

Tak wygląda roczna opona (przebieg ok. 50-60 tyś) po wystrzale przy prędkości ok. 140km/h Która mi osobiście wystrzeliła w VW Crafterze ok. 20km przed Olszyną. Wrażenia z opanowania samochodu bezcenne dobrze, że była to prawa tylna, a nie któraś z przednich.
Obrazek

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 lut 2016, 18:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1120
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
TEDEW - -Wygląda nieciekawie. Mocno narywało autkiem?

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 8 lut 2016, 18:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 776
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Trochę się musiałem napracować aby utrzymać auto w liniach bo dość mocno zaczęło rzucać tyłem gdyż wystrzał nastąpił na wyjściu z zakrętu. Na moje szczęście nie na wejściu w zakręt bo mogłoby być znacznie gorzej niż tylko uszkodzona felga i opona.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 mar 2016, 11:28 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 37
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam
Mam mały problem z wytrzymałością felg. Od poprzedniego właściciela mam 2 komplety felg 18".
Pierwszy zestaw (zdj. 1) używam na lato, a zestaw 2 był na zimę. Pierwsze felgi musiałem w zeszłym roku prostować już 2x (raz 2 felgi, raz 1) i trzeba trzeci raz. Nigdy wcześniej 18" nie miałem i po pierwszym prostowaniu zacząłem uważać na drogę, ale jak widać nie za dużo to dało. Na zimę przestawiłem się na stalowe 16" bo się trochę przeraziłem całą sytuacją. Zestaw nr 2 nie wymagał jeszcze prostowania.
Czy jest jakaś znana różnica między wytrzymałością felg 1 i 2? Ładniejsze oczywiście są pierwsze ale jak mam je 2-3x w roku prostować to średni taki biznes. Mam roczne letnie opony więc jest to tylko kwestia przełożenia, ale czy to coś da?

Pozdrawiam
Paweł
Zdj. 1
Obrazek
Zdj. 2 (użytkownika Piotr1)
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 17 mar 2016, 12:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5435
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Coś z tymi felgami jest nie tak, ja mam podobne i też już je prostowałem po przebiegu 10k km.
Ponoć produkowane są we Włoszech.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 mar 2016, 14:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1696
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Sniper te pierwsze były dostępne jako akcesoria w ASO, drugie szły na pierwszy montaż w fabryce.
Może właśnie dlatego były w promocji w ASO za 700zł/komplet ;-)

Ja z moimi nie mam problemów, ale drogi w okolicy są dobre.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 mar 2016, 20:26 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 246
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Te pierwsze musza byc jakims badziewiem i tyle w temacie. W poprzednim aucie mialem 18 OZ i przez wiele lat nic sie z nimi nie wydarzylo. Kiedys nawet na ekspresowce pekla mi opona, jechalem z przyczepa 10km do najblizszego zjazdu na totalnym flaku, felga nie wymagala zadnych ingerencji. Niektore tanie felgi niestety tak maja ze sie gna, i nie ma tu nic do rzeczy miejsce produkcji tylko uzyte materialy. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 sie 2017, 11:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.08.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Jako że to mój pierwszy post to witam wszystkich na forum :)

Kupiłem Mazdę 6 GH (przed liftem) z oponami 225/45/18 na takich felgach http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5167032-18-quot-Mille-Miglia-EV-S w dobrym stanie.
Są to felgi 8x18H2 ET45 i pasują do tego auta (mimo mniejszego ET, posiadam zaświadczenie z warsztatu gdzie były montowane), nie zauważyłem żeby coś obcierało. Co do komfortu to mam za krótko auto żeby ocenić ...
Planuję wymianę opon letnich i zastanawiam się czy przy okazji nie wymienić felg na 17 czy nawet 16 ze względu na komfort i zawieszenie.

1.Czy rzeczywiście korzystanie z 18'tek odbija się na zawieszeniu w tych samochodach ?
2.Czy ktoś może polecić opony letnie 225/45 na felgę 8x18, takie żeby wystawały poza felgę , czy w ogóle są takie ? (gdybym się jednak zdecydował zostawić te 18ki ;))

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 20 sie 2017, 12:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1235
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Ad1. Mniejsza średnica felgi, automatycznie większy profil opony, zawsze zadziała na plus jeżeli chodzi o komfort i pracę zawieszenia.
Ad2. Jeżeli chcesz takie opony musisz szukać z rantem ochronnym na felgę np coś takiego:
https://www.oponeo.pl/dane-opony/barum- ... #137132324

W opisie produktu szukaj takiej lub podobnej informacji:
"posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta)"

_________________

Obrazek

Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 10:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.08.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Dziękuje za odpowiedź. Pojeżdżę na 18 do końca sezonu i zobaczę jak to się ma jazdy na 16, które teraz mam w V70, najwyżej będę miał fajne 18tki na sprzedaż :)
Póki co to to jednak w starym V70 komfort wydaje się lepszy tylko to chyba nie przez opony ;) chociaz Mazda bardziej się trzyma drogi i nie jest takim czołgiem :)

Spróbuje na zimę kupić jakieś używane 16 jak znajdę jakieś , jak nie to pewnie skończę na 17 bo te łatwiej dostać.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 10:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 546
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam
Pirfam ja mam 16stki na zimę, 18" na lato. Jak przesiadam się z 18" na 16" komfort jest o niebo lepszy!! Nie rzuca tak po drodze przy koleinach i nie czuć prawie dziur. Do tego dochodzi duuuzo lżejsza praca kierownicy przy manowrach (parking, garaż itd). Teraz minusy. Jak ci się podoba szybka jazda to nie poszalejesz na 16" No i wygląd auta wręcz śmieszny ;). Kompromis między wyglądem a komfortem 17" i wszystko ;). Szczerze ja mieszkam we Włoszech i 18" są Ok, nawet myśle nad 19", ale za każdym razem jak jadę do polski to się zastanawiam jak oni tu jeżdżą na codzień na takich felgach jak 18 " i większe ;)). Trzeba ciagle uważać na dziurska masakra.
Pozdrawiam

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 171.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 10:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1235
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Sama opona też ma duży wkład jeżeli chodzi o komfort. Są opony runonflat mega twarde i ciężkie, są opony wzmacniane, są opony zwykłe.
Stare opony mają twardszą gumę (zużycie materiału tak się dzieje ze wszystkim) to też będzie wpływać na komfort.

_________________

Obrazek

Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 11:24 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2016
Posty: 60
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: kujawsko-pomorski
chmooreck napisał(a):
Sniper te pierwsze były dostępne jako akcesoria w ASO, drugie szły na pierwszy montaż w fabryce.
Może właśnie dlatego były w promocji w ASO za 700zł/komplet ;-)

Ja z moimi nie mam problemów, ale drogi w okolicy są dobre.


Również mam te felgi i póki co nie mogę powiedzieć nic złego na ich temat.
Produkowane są przez firmę Fondmetal http://www.fondmetal.com/en/ która dostarcza felgi do motosportu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 17:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 50
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
8 lutego 2016, o 18:11 TEDEW napisał(a):
khad napisał(a):
Poza tym opony nie eksplodują chyba że w tirach

Tak wygląda roczna opona (przebieg ok. 50-60 tyś) po wystrzale przy prędkości ok. 140km/h Która mi osobiście wystrzeliła w VW Crafterze ok. 20km przed Olszyną. Wrażenia z opanowania samochodu bezcenne dobrze, że była to prawa tylna, a nie któraś ..


Wiecie czemu wam opony strzelają? Bo kupujecie chinskie gówno. Ja np kupiłem w ciągu ostatnich 3 lat 3 komplety letnich opony i 1 zimowe: wymienie z firm i rozmiarów

-letnie Dunlop nie pamiętam które dokładnie 205/60/16
-letnie good year grup performance 205/60/16
-letnie Dunlop SP sport 01 91 w 225 /45/18
-zinowe Continental Winter conti 4 205/60/16

Dlaczego tak? Każdy patrzy na cenę a aja wolę dopłacić po 30czy 40 f za sztukę i wziąść klasę premium. Nie miałem żadnych Problemów z tymi oponami.
Co do felg
Przesiadlem się z 205/60/16 na 225 /45/18

I....

Prosze nie piszcie że nie ma różnicy. W Anglii drogi może lepsze ale też czasem jeżdżę po dziurach i bocznych drogach i rzeczywiście na 18 jest dość twardo ale nie do przesady ale przyczepność auta, jazda w zakrętach to inna bajka niż na 16 u szczerze nie Przesiadlbym się ponownie na 16, no teraz do Polski kurs a mam zimowki na 16 ale z utęsknieniem będę zapewne czekał aż znów w styczniu założę 18:)pozdrawiam


Ostatnio edytowano Cz, 7 gru 2017, 17:36 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy zdjęć (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 gru 2017, 21:49 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 68
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Dokładnie takiego tematu szukałem, stoję przed wyborem kupna opon. Padło na 18” ALE 225/45 czy 225/40? Różnica w cenie to nawet 200 zł od sztuki. Bardzo bym prosił o opinie osób które jeżdżą na profilu 40, ale Mazdą przed liftingiem (ze względu na odczuwalna różnice w zawieszeniu do wersji po liftingu). Czy faktycznie jest tak twardo, że nie ma żadnej przyjemności z jazdy? W końcu to tylko 1cm różnicy w wysokości.. Nie, różnicy w cenie będę się starał nie wydać na naprawę zawieszenia, nie jest mi obca ostrożna jazda ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sie 2018, 09:38 
Świeżak
Offline
Od: 29.01.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Ja jeżdżę w 2.2D na 225/45/18 ContiSportContact5 + sprężyny HR -5cm i na komfort nie narzekam. Ale na 225/40/18 już bym nie przeszedł..


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.