Teraz jest Cz, 7 lip 2022, 06:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 405 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 20 paź 2021, 18:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6681
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Możesz pokazać co tam zostało?

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.
CBDC is coming, freedom is gone.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 paź 2021, 20:22 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2021
Posty: 35
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Kod błędu: P1536- obwód świateł stop , ale nie widzę nieprawidłowości w działaniu świateł stop.
Ponawiam pytanie ,czy kontrolka ciśnienia TPMS zapala się chwilowo po włączeniu zapłonu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 paź 2021, 06:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6681
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czy pojawia się kontrolka TMPS na zapłonie to tego nie pamiętam, musisz poczekać na wypowiedź kolegów.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.
CBDC is coming, freedom is gone.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 paź 2021, 08:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2228
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
20 października 2021, o 21:22 bico napisał(a):
czy kontrolka ciśnienia TPMS zapala się chwilowo po włączeniu zapłonu.

Tak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 lis 2021, 01:51 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2021
Posty: 35
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Tak mi się zdawało. Może wiecie gdzie jest przesyłany sygnał z czujników tpms, na jaki moduł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lis 2021, 22:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.02.2019
Posty: 164
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
bicoTak, zapala się. U mnie czasami pojawia się samo z siebie podczas jazdy ostrzeżenie TPMS i po chwili znika, ale ten problem jest bardzo sporadyczny i nie wiadomo, jaki jest jego powód - ciśnienie jest w normie oraz czujniki są nowe.

_________________
Jeśli dbasz o Auto, Ono będzie dbać o Ciebie. Pamiętaj, że za każdym razem gdy do Niego wsiadasz, powierzasz Mu Swoje ŻYCIE.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 lis 2021, 01:26 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2021
Posty: 35
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Dziękuję za potwierdzenie, więc już wiadomo, że kontrolka zapala się przy rozruchu. Teraz potrzebuję informacji jaki moduł odbiera sygnał z czujników tpms. Ja podejrzewam BCM ,moduł komfortu. Co o tym sądzicie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lis 2021, 18:22 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.02.2019
Posty: 164
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
bicoSzukałem już tego, aby dorobić sobie informacje o konkretnym ciśnieniu, ale niestety bez skutku. Jeżeli u Ciebie TPMS wogóle nie działa, to ja bym na Twoim miejscu zainwestował w zestaw zewnętrzny z konkretnymi informacjami o kołach.
Jeśli masz radio z androidem, to polecam zestawik, który sparujesz sobie z radjem. Alternatywnie po prostu zestaw z ekranem i informacją dla poszczególnych kół. Ja bym się nie bawił na siłę w fabryczne, bo same czujniki są kosztowne, a tak masz większe pole do manewru. Zawsze możesz zastosować zestaw nakręcany na wentyle i łatwo go przekładać przy zmianie kół.

_________________
Jeśli dbasz o Auto, Ono będzie dbać o Ciebie. Pamiętaj, że za każdym razem gdy do Niego wsiadasz, powierzasz Mu Swoje ŻYCIE.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 gru 2021, 11:50 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2021
Posty: 35
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam, jestem na dobrej drodze, aby rozkminić wyłączanie TPMS w GH. Potrzebuje tylko eeprom z licznika z mazdy przed liftem najlepiej 2.0 benzyna oczywiście z aktywnym TPMS.
Ewentualnie mogę sam sczytać za zgodą dawcy ,zajmie to około 5 min.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 gru 2021, 13:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.02.2019
Posty: 164
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
bico ja mam przedlifta benzyne 2.0 z aktywnym TPMS, ale widzę tu maleńki problem - mieszkam w DE. Mam moduł EML327 więc jak bym dostał instrukcje, jak to ogarnąć, to podeślę plik.

_________________
Jeśli dbasz o Auto, Ono będzie dbać o Ciebie. Pamiętaj, że za każdym razem gdy do Niego wsiadasz, powierzasz Mu Swoje ŻYCIE.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lut 2022, 22:43 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2021
Posty: 35
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
stingear, dzięki za chęć pomocy, ale ta odległość to duży problem. EML327 nie wiem czy nadaje się do odczytu eepromu. Ja robię to inaczej.
Na tą chwilę naprawiłem u siebie TPMS i wiem, że zmianą w eepromie można go wyłączyć. Obecnie mam dwie wersje z aktywnim i wyłączonym
TPMS.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 lut 2022, 22:03 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.02.2019
Posty: 164
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
bico nie ma problemu.
To fajnie, że udało Ci się to wyłączyć. Byłbyś skory podzielić się informacją, jak to ogarnąć? Widziałbym w tym sens w taki sposób, że u mnie sporadycznie pojawia się błąd TPMS. A byłbym skłonny zainwestować w zakup niezależnego systemu z podaniem dokładnego ciśnienia w poszczególnych oponach, a to w chwili obecnej gryzie się z fabrycznym modułem. A takie coś otwierałoby furtkę do całkiem sensownej modyfikacji.

_________________
Jeśli dbasz o Auto, Ono będzie dbać o Ciebie. Pamiętaj, że za każdym razem gdy do Niego wsiadasz, powierzasz Mu Swoje ŻYCIE.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 maja 2022, 06:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.05.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam, mialem uszkodzone 2 czujniki cisnienia w oponach, przy wymianie opon postanowilem juz wymienic wszystkie 4.
Po zresetowaniu bledow kontrolka znika na 10-15minut, po czym znowu sie pojawia.
Nie posiadam przycisku tmps ani set w kokpicie, pojawia sie wiec pytanie czy potrzebuje sie jakos konkretnie zaprogramowac
czy jest mozliwosc ze zalozylem zle?
Kupilem jakies uniwersalne o zakresie czestotliwosci 433mhz.



Mazda 6 gh 2008 hatchback 2.5


Ostatnio edytowano Pt, 20 maja 2022, 06:48 przez maciekelga, łącznie edytowano 2 razy
Połączono z istniejącym tematem. Następnym razem użyj "szukaj" zanim utworzysz temat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 maja 2022, 07:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2228
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Za pomocą on/off zapłonu, sekwencja jest w instrukcji i gdzieś na forum.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 cze 2022, 17:25 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.02.2019
Posty: 164
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Ja kupiłem dedykowane, nie uniwersalne. Auto od razu załapało, nie trzeba było nic programować.

_________________
Jeśli dbasz o Auto, Ono będzie dbać o Ciebie. Pamiętaj, że za każdym razem gdy do Niego wsiadasz, powierzasz Mu Swoje ŻYCIE.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 405 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.