Teraz jest Cz, 28 maja 2020, 22:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 26 wrz 2019, 12:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6344
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się, wszystko jest dla klienta hehe

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 12:49 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Odwiedziłem dzisiaj 2 oponiarzy i niestety każdy zachwala co innego.

Chciałbym wreszcie dokonać zakupu, więc raz jeszcze proszę o opinie użytkowników poniższych modeli:

1. YOKOHAMA Bluearth Winter V905 vs. UNIROYAL MS 77 vs. KLEBER KRISALP HP3
2. NEXEN Winguard Sport 2 vs. DĘBICA FRIGO HP2 vs. FALKEN Eurowinter HS01

Gumiarz proponował jeszcze Vikinga - ale nie znam ich z autopsji, wiem tylko, że dobre na śniegu.
A u nas zimy ostatnio liche...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 12:51 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Ja bym brał albo debice albo uniroyal

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 13:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6344
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja miałem Falken zimowe, dwa razy, na dwóch moich M6 , nie pamiętam jakie dokładnie to były (musiałbym sprawdzić), ale jedno wiem....
Zużywają się strasznie szybko, taka moja opinia.

A ta proponowana Dębica w swifcie żony już czwarty sezon wręcz super się trzyma, i złego nie mogę powiedzieć jak na tę klasę.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 13:30 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dzięki @tomekkoko za opinię - osobiście skłaniam się teraz ku Dębicy właśnie lub Falken.
@Millerek - Co do zużycia to oczywiście zależy od warunków drogowych, ale ponoć te Nexeny po 2 latach też sporo z bieżnika tracą.
Ale poczekam jeszcze na inne opinie - każda jest dla mnie cenna;)

Ogólnie to już dawno miałem brać Frigo, tylko właśnie nie wiem jak się ona spisuje z takim ciężkim klocem jak GH (Swift jest "trochę" lżejszy przecież).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 13:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6344
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się, Swift to nie kloc. Jak GH, ale żałowałem że kupiłem Falken do GH, bardzo...
Miałem już sprzedawać, i kupować Dębice...

Sprawdziłem, zimowe miałem Falken HS 449, i nie byłem zadowolony, w ogóle..

Jak HS01? Nie wiem, ale namieszalem

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 18:12 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: łódzki
Ja też polecam Dębice HP2 na zimę.

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 18:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1335
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Poważnie z ta Dębicą?? To polska opona ?? Niby na oponeo pisze produkcja Francja.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 182.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 18:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Wszystkie z nich robione prze ten sam koncern goodyear, i spora część z nich robiona jest w Dębicy (topowe modele też).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 19:34 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Kraj produkcji chyba nie ma aż tak istotnego znaczenia - jeśli jest to znana marka, to kontrola jakości robi swoje i opona powinna trzymać podobny poziom niezależnie od kraju produkcji. Mogą być jakieś małe niuanse odnośnie składu mieszanki, ale oprócz Nokianów (w początkowych latach produkcji w Rosji) nie słyszałem, ani nie czytałem, żeby któreś opony tej samej marki były gorsze ze względu na pochodzenie.

Ten mój znajomy oponiarz (który de facto też poleca Dębicę) powiedział mi wprost, że od kilku lat praktycznie wszystkie opony są produkowane tak, by spełniały jakieś tam normy EU, ale jednocześnie żeby wytrzymały max 3-4 sezony,a potem klient ma kupić nowe. Guma po tym czasie robi się twarda lub po prostu się ściera i opona nie nadaje się do dalszej bezpiecznej eksploatacji.
I skład gumy jest tak dobrany, aby przez ten okres klient zakochał się w marce/modelu i za chwilę kupił ten sam lub kolejny model właśnie od niego.

Tak jak w każdej innej dziedzinie gospodarki producent musi dbać o przyszłą sprzedaż - to nie są już te same opony co 10-15 lat temu, które odpowiednio przechowywane potrafiły służyć nawet po 7-8 sezonów.
I dotyczy to wszystkich producentów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 20:34 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: łódzki
Mało tego, letnią też mam Dębice :D

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 20:43 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No i tak na 85% jestem zdecydowany właśnie na Dębicę :)
Wlazłem przez przypadek na forum alfy i w 159 kombi też ją użytkują i też polecają.

Chciałbym jeszcze tylko, żeby ktoś z forumowiczów powiedział jak te opony zachowują się po co najmniej 2 sezonach.
Bo przez 2 zimy np. z Uniroyali byłem bardzo zadowolony, ale zrobiły się dosyć głośne (a wyząbkowania jakoś szczególnie nie widać). Choć nadal trzymają auto w ryzach jak na samym początku.

@kaciekptb - z nicka wnioskuję, że jesteś z Piotrkowa Tryb. lub okolic. To powiedz czy miałeś okazję testować te zimówki w gorszą pogodę np. na S8 przy większych prędkościach?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 20:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 603
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
27 września 2019, o 19:34 mrbzyq napisał(a):
Kraj produkcji chyba nie ma aż tak istotnego znaczenia - jeśli jest to znana marka, to kontrola jakości robi swoje i opona powinna trzymać podobny poziom niezależnie od kraju produkcji. Mogą być jakieś małe niuanse odnośnie składu mieszanki, ale oprócz Nokianów (w początkowych latach produkcji w Rosji) nie słyszałem, ani nie czytałem, żeby któreś opony tej samej marki były gorsze ze względu na pochodzenie.


Uwierz mi że kraj produkcji ma ogromne znaczenie. Nie wiem czy we wszystkich markach ale na pewno w Bridgestone. Otóż mają oni kilka fabryk, a co ciekawe opony z Poznańskiej fabryki uważane są za jedne z najgorszych ;)

A tak od początku: 10 lat temu kupiona nówka Octavia II, fabrycznie na BS Turanza (opony z fabryki na Węgrzech). Z opon byłem zadowolony, więc po ich zużyciu naturalnie zamówiłem kolejny komplet - ten sam model. Wrażenia duuużo gorsze, z mega zadowolonego z niby tych samych opon przeszedłem na identyczne które były do dupy ;)
Można by powiedzieć że może ja czegoś nie ogarnąłem, ale 4 lata temu kupuję Fabię na Turanzach znowu z Węgier i znowu opony dają radę tak jak powinny.
A w międzyczasie moją żona zaczęła pracę w Bridgestone (nie na produkcji ale to mało istotne) :) I co się okazuje? Że tam wszyscy wiedzą że niby to samo, standardy itp, a jednak każda fabryka ma zupełnie inną opinię. Najlepiej jeśli opony są z Węgier lub Francji ;) Oczywiście zwykły klient nie ma jak tego ogarnąć, ale oni jako pracownicy mając raz na rok możliwości kupienia opon z dużym rabatem i mogli zaznaczyć z której fabryki mają przyjść opony i tak - całe biuro w Poznaniu gdzie jest też fabryka zamawia opony z fabryki we Francji lub na Węgrzech. Także tak - kraj/fabryka ma bardzo duże znaczenia nawet na dokładnie tym samym modelu opon ;)
Nigdy jednak nie przewinęła w rozmowach mi się fabryka w Japonii - pewnie dlatego że stamtąd i tak by nie przesyłali już tutaj bo to nie UE, ale mam wrażenie że te z Japonii też nie są najgorsze jak na BS oczywiście, choć początkowo trochę płatały figle, ale po napompowaniu ich po swojemu jest w miarę ok.

Aaa i nie chodzi mi tu o to że BS to najlepsze opony, bo nie są, ale na przykładzie BS myślę że można domniemywać że w innych firmach też mogą być różnice w zależności od fabryki.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 20:52 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No widzisz - człowiek się uczy całe życie ;)
Być może masz rację - po prostu wcześniej nigdy się z podobnymi wpisami nie spotkałem na żadnych forach.
A może sam rozmiar tych opon też miał znaczenie w poszczególnych samochodach?
Opona, która jest rewelacyjna np. 215/50 nie musi już być taka sama w 225/55 :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 20:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Jak najbardziej rozmiar opony ma znaczenie. Te sam model może prowadzić się całkiem inaczej w w różnych rozmiarach.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 20:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 603
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
No tylko w Octavii to był jeden rozmiar i model tylko z różnych fabryk i różnica była duża między nimi. I tak jak pisałem to były moje subiektywne wrażenia na które znalazłem potwierdzenie zupełnie przypadkiem kilka lat później, więc coś w tym jest ;) I tak jak mówię wśród pracowników to powszechna opinia, a przynajmniej tych z biurowca, bo może Ci z fabryki myślą że robią najlepsze - nie wiem ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 wrz 2019, 23:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1746
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ja 5 sezonów na GJ oraz 6 zim wcześniej na Mitsubishi Carisma, spędziłem z zimówkami Yokohamy. Po tym czasie zużył się bieżnik o 50% i były/są do wymiany. Ale żadnych zmarszczek, ząbkowania czy problemów z wyważeniem. Ideał na mokrym oraz błocie pośniegowym. Nieco hałasują na suchym i słychać, kiedy jest ciepło.
Bardzo solidna opona ale bez fajerwerków typu "ideał na kopnym, świeżym śniegu oraz lodzie"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 09:23 
Świeżak
Offline
Od: 24.07.2019
Posty: 16
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Przez ostatnie 5 lat jeździłem zimą na Nokian WR A3, potem Continental WinterContact TS830P.
Nokian były głośniejsze, na autostradę w nich wyjeżdżać niezbyt zachęcająco było ale za to w śniegu pewnie się prowadziły. Oponki raczej do miasta w trudnych warunkach.
Continentale bajka, bardzo wytrzymałe, ciche, pewnie się prowadziło 220-konne auto. Któregoś razu autostrada mocno zasypana, większość aut na prawym pasie, prędkości 80km/h max, a na nowych conti spokojnie mykałem szybko po białym dywanie w ten sposób testując je. Cały czas sterowność stabilna. Naprawdę fajna opona na zimę. Sprzedały się z autem i teraz do Madzi GH szukam coś w tym zakresie też.
Mam na oku Conti TS850P, nowszy model albo Dunlopa Winter Sport 5. Będę wybierać między 225/55/R17 lub 215/55/R17, zależy co mi się trafi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 09:29 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ale do GH 225/55 to chyba nie bardzo... Jeśli już to 225/50.
Te 215/55 to też trochę "ponad normę" - niby się mieszczą, ale zależy jeszcze jakie ET felgi.
No i pamiętaj o braku homologacji w tym rozmiarze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 09:38 
Świeżak
Offline
Od: 24.07.2019
Posty: 16
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Mam oryginalne Mazdy 17", z ET60.
Jestem świadom, że jeśli chodzi o średnicę 17" to Mazda objaśnia że 215/50, ale takich jest mało na portalach tj. OLX.
Często trafiam na 215/55 i myślałem że to lekko ponad normę więc nie zaszkodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 17:08 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Lekko to przy rozmiarze 225/50 - średnica koła większa o 10 mm.
Ale przy 215/55 średnica zwiększy się już o 21,5 mm.
Przy tych felga powinno to działać, choć nie jest oczywiście zalecane ;)

Też miałem brać wyższy profil na zimę, ale ten brak homologacji mnie trochę zniechęcił.
Mam wykupione AC i ponoć mogą być potem problemy z wypłatą w razie 'W' (zależy od TU).

-- Dodano: 9 października 2019, o 17:08 --

No i ostatecznie padło na Hankook - Winter i*cept evo2.
Tzn. zamówiłem u oponiarza, ale nie był w stanie dowiedzieć się kraju produkcji.
A ponoć trafiają się też z Chin - jakość niby też jest ok, ale wolałbym jednak z innej fabryki.
Jak mi nie będą pasowały, to nie muszę ich brać.
Opinie na różnych forach generalnie pozytywne.
Bez ochów i achów, ale wychodzi na to, że to dobra, poprawna i trwałą opona.
Czyli niby taka jakiej szukam.

Miał ktoś do czynienia i może coś podpowiedzieć ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 paź 2019, 07:32 
Świeżak
Offline
Od: 13.05.2019
Posty: 21
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
11 października 2019, o 08:10 victor napisał(a):
10 października 2019, o 10:10 Blady napisał(a):
Na swojej fakturze mam Dębica Frigo HP2 w częsci opisowej Mazda 6, podany numer rejestracyjny. I śpię spokojnie

Ja nie rozumiem co to ma do rzeczy - przecież opona musi być dobrana do FELGI zamontowanej na pojeździe, a nie do pojazdu.


Z mojego punktu widzenia to ma bardzo wiele do rzeczy. Poprosiłem swojego wulkanizatora o ofertę podając markę, rocznik i rozmiar felgi ( 7jx17,ET50 ). Otrzymałem na maila odpowiedź z ceną i modelami do wyboru. Wybrałem jeden z nich i teraz nawet jeśli by się nie daj Boże okazało, że moje towarzystwo ubezpieczeniowe miałoby pomroczność jasną i wysnuło taki zarzut, to pozostaje mi w ostateczności regres na zakład wulkanizacyjny. Jako profesjonaliści zajmujący się tym tematem zawodowo doradzili produkt, który ja, laik, wybrałem na podstawie ich rekomendacji ;)

Miałem zresztą na ten temat ciekawą pogawędkę w weekend z prawnikiem zajmującym się między innymi odszkodowaniami komunikacyjnymi i nie taki diabeł straszny jak malują. Skoro upowszechnia się w orzecznictwie pogląd, że nawet to, że samochód nie miał aktualnych badań technicznych nie stanowi podstawy do odmowy wypłacenia odszkodowania - o ile ubezpieczyciel nie udowodni, że brak takowych miał istotny wpływ na zaistnienie zdarzenia drogowego ( a to podobno nie jest łatwe o ile ewidentnie auto nie ma jakiegoś dyskwalifikującego czynnika ) - to czy użycie opony 225/50/17 czy 235/45/17 zamiast "homologowanego" 215/50/17 - dawałoby taką podstawę ? Człowiek z którym rozmawiałem szczerze w to wątpił. Tym bardziej, że odmówić odszkodowania można nawet z tego powodu, że samochód był zbyt srebrny i promień słońca oślepił kierowcę jadącego z naprzeciwka ;) Ale podnieść zarzut to jedno a obronić go to drugie. Pamiętajcie, że obowiązek udowodnienia leży po stronie osoby, czy instytucji, która taki zarzut podnosi.

Miłego dnia życzę !


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lis 2019, 12:07 
Świeżak
Offline
Od: 25.08.2014
Posty: 35
Rok produkcji: 2003
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Dostrzegam pewien trend, w którym to wiele osób decyduje się na zakup opon wielosezonowych. Nie jestem pewien czy jest to dobry kierunek, z tego względu, że zimy potrafią u nas zaskakiwać. O ile ostatnich kilka sezonów było łagodnych, to mówi się, ze idzie zima 30-lecia.
Opony wielosezonowe, to np Dębica Navigator -> [xxxxxxx] Jestem ciekawy jaka jest wasza opinia na temat tych opon.


Ostatnio edytowano Pn, 18 lis 2019, 12:07 przez maciekelga, łącznie edytowano 2 razy
Usunąłem link do sklepu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 18 lis 2019, 13:05 
Bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 368
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Johny pojeździj na Michelin Crossclimate a zmienisz zdanie.

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lis 2019, 15:23 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 206
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Wielosezonowe opony są obecnie dobre nie tylko w łagodnych warunkach ale trzeba wybrać te z wyższej półki jak np. wspomniane Crossclimate, które mają homologację zimowa, przejeżdżałem na nich 2 sezony i są naprawdę świetne.

Ps. Zimę 30-lecia zapowiadają co roku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lis 2019, 21:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.06.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2008
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
A ile Ci zostało bieżnika po tych 2 latach i ile przejechałes ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lis 2019, 08:10 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 88
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Ja zaczynam już trzeci sezon z Nokian WR D4 205/55 R16 91 T.
Mogę polecić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lis 2019, 08:18 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Z croslimatami jest problem, że jak ciepło to pływają strasznie. Po mieście ok, na trasę np. do Chorwacji się nie nadają. Niestety to wciąż kompromis, nie ma opon idealnych na wszystkie warunki.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lis 2019, 08:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1746
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Czy to Twoje osobiste doświadczenie z tymi oponami??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lis 2019, 08:53 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Tak, tyle że nie na gh a na bmw x3, w prawdzie krowa cięższa ale kapcie też szersze.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.