Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1621 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 55  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 24 lut 2013, 10:30 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 38
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Tomek napisał(a):
Daj znać po wymianie jak trochę pojeździsz czy wyczuwasz poprawę kultury pracy ;)

Różnicę zauważyłem od razu po wymianie, silnik pracuje ciszej i mam wrażenie, że nie "szarpie" już tak jak wcześniej. Póki co jestem bardzo zadowolony.
Poprzedni olej był czarny, masakra.

_________________
Mazda 6 1.8 MZR Galaxy Grey Mica


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 24 lut 2013, 11:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
A na czym wcześniej jeździłeś i jaki mniej więcej dystans pokonałeś? Ogólnie to, że olej po zlaniu był czarny nie jest czymś co go dyskwalifikuje. Zwyczajnie zebrał w sobie już dużo zanieczyszczeń.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2013, 11:56 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 38
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Poprzedia wymiana oleju była w ASO jak kupowałem auto 12500 mil temu. Zakładam że był zalany Dexelia Ultra 5w30, ale pewności nie mam.

_________________
Mazda 6 1.8 MZR Galaxy Grey Mica


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 24 lut 2013, 12:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Te 20 tys. km (12,5 tys. mil), które podaje instrukcja jako interwał wymiany oleju to trochę dużo. Podają jednak takie dane, żeby ukazać ekonomikę serwisowania i konkurować trochę z trybami Long Life jakie ma chociażby grupa VAG. Warto skrócić go sobie do 15tys. km lub jednego roku szczególnie jeśli ktoś pokonuje dużo krótkich odcinków po mieście. Wyjdzie to tylko silnikowi na zdrowie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 25 lut 2013, 14:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
raki napisał(a):
Zakładam że był zalany Dexelia Ultra 5w30, ale pewności nie mam.

to nie zakladaj, bo bys sie zdziwil :shock:
Tomek napisał(a):
Warto skrócić go sobie do 15tys. km lub jednego roku

Tomek to ja co 4m-ce musialbym olej zmieniac :lol: :lol: :lol:

Obecnie jezdze na Magnatec-u Fully Synthetic

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2013, 14:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
To ile teraz masz przebiegu
Dla ciebie tylko wersja D:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2013, 14:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 199
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Tomek napisał(a):
Te 20 tys. km (12,5 tys. mil), które podaje instrukcja jako interwał wymiany oleju to trochę dużo. Podają jednak takie dane, żeby ukazać ekonomikę serwisowania i konkurować trochę z trybami Long Life jakie ma chociażby grupa VAG. Warto skrócić go sobie do 15tys. km lub jednego roku szczególnie jeśli ktoś pokonuje dużo krótkich odcinków po mieście. Wyjdzie to tylko silnikowi na zdrowie ;)

to tak nie do konca, jesli olej (syntetyk glownie) jest taki jaki zaleca producent to te 20k -25k km bez problemow sie zrobi, dlatego tez jest druga opcja, dla tych co robia mniej kilometro, nie wiecej niz rok.

jak by sie chcialo miec ciagle swiezy olej to trzeba by bylo go zmieniac co 2 gora 3 tys kilometrow


Ostatnio edytowano Pn, 25 lut 2013, 14:39 przez adamb, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 25 lut 2013, 14:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
wczoraj stuknelo 132132 i nawet zdjecie udalo sie strzelic ale reka ruszylem podczas jazdy i nie ma ostrosci :(
W roku zrobilem jakies 30 tys mil (48 tys km)

Diesla juz mialem tylko ze GG - za duzo wydawalem na serwis i ciagle nie bylo tak jak powinno.
Pb jest praktycznie bezobslugowa. Leje i jade. Wymieniam oleje, filtry i czesci eksploatacyjne i znowu w droge.
U mnie samochod jezdzi ale w UK to raczej normalne

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 25 lut 2013, 17:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
adamb napisał(a):
Tomek napisał(a):
Te 20 tys. km (12,5 tys. mil), które podaje instrukcja jako interwał wymiany oleju to trochę dużo. Podają jednak takie dane, żeby ukazać ekonomikę serwisowania i konkurować trochę z trybami Long Life jakie ma chociażby grupa VAG. Warto skrócić go sobie do 15tys. km lub jednego roku szczególnie jeśli ktoś pokonuje dużo krótkich odcinków po mieście. Wyjdzie to tylko silnikowi na zdrowie ;)

to tak nie do konca, jesli olej (syntetyk glownie) jest taki jaki zaleca producent to te 20k -25k km bez problemow sie zrobi, dlatego tez jest druga opcja, dla tych co robia mniej kilometro, nie wiecej niz rok.

jak by sie chcialo miec ciagle swiezy olej to trzeba by bylo go zmieniac co 2 gora 3 tys kilometrow


Może faktycznie wrzuciłem wszystko do jednego worka uogólniając. Wertuję sporadycznie forum i portal http://www.bobistheoilguy.com/ można tam znaleźć mnóstwo analiz olejów po różnych przebiegach. W USA to dość popularna opcja pomocy sobie w ustaleniu interwału i zdarza się, że oleje long life pod koniec "dłuższych" przelotów są już mocniej sponiewierane. Spotkałem się też kilka razy zarówno na żywo w serwisie Skody jak i po różnych forach z opinią, że najpewniejszą opcją dla tamtych samochodów jest wybieranie trybu stałego 15 tys. km lub jeden rok, ale używanie oleju z nowszą normą 504.00 zalecanego w interwałach 30 tys. km. Uogólniając jeszcze między innymi na podstawie tych analiz, które można znaleźć na bob is the oil guy z reguły wszystkie dzisiaj oferowane oleje syntetyczne i te w technologii syntetyczne (np. Dexelia) na takim podstawowym interwale 15 tys. km dają śmiało radę, ale tak jak mówisz Adam olej z wyższej półki przejedzie jeszcze sporo więcej.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 26 lut 2013, 18:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Na pierwszej stronie tego wątku dodana rozpiska olejów Dexelia.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 08:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Na jednym z zagranicznych for wpadłem na trop informacji, że Mazda fabrycznie zalewa silniki olejem 0w20. Uparłem się wczoraj, że znajdę japońską serwisówkę i mam dla Was interesujący dokument dot. silników benzynowych w GH. Co ciekawe zaleca się w nim wymiany oleju co 15 tys. km lub 1 rok a nie co 20 tys. km tak jak u nas. Potwierdza się też wiadomość o dopuszczeniu 0w20 dla wysokiej ekonomiki jazdy i informacja o 5w20, który to zaleca się w Amerykańskich instrukcjach (u nas także obok 5w30 i 10w40).

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 13:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
O nieźle może sobie zaleję taki 0w20:)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 13:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Damianko napisał(a):
tylko jakoś tak dziwnie się porobiło że kiedyś wymiana oleju w klekocie była zalecana np co 7,5-10 tys. km a teraz co 20 tys. km co mnie bardzo zastanawia...


Zacytuję sam siebie ;)

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 15:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
U mnie wleci przy najbliższej zmianie 5w20 ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2013, 15:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Polecam artykuł opisujący korzyści ze stosowania olejów z normą SN w stosunku do starszej normy SM. Pamiętajcie, że normy API są kompatybilne wstecz. Jeśli w waszej instrukcji zaleca się SL, to równie dobrze a nawet oczywiście lepiej będzie zastosować nowszą SM lub najnowszą SN.

http://www.oilspecifications.org/articles/api-sn.php


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 6 kwi 2013, 14:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Mala ciekawostka. Dzisiaj bedac w ASO zobaczylem, ze Mazda rekomenduje teraz Castrola magnateca professional 5w30.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2013, 20:12 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 31.01.2013
Posty: 96
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Ja dzisiaj zakupiłem
MAZDA ORIGINAL OIL ULTRA DPF 5W30

_________________
Mazda 6 GH 2009r 2.0D mzr-cd 103kw.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2013, 16:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.02.2013
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Witam ...mala ciekawostka ..niedawno wymienialem olej w swojem madzi i szukalem oleju Dexelia ..ale w Irlandii ciezko ..malo kto slyszal ..i teraz ciekawostka zadzwonilem do serwisu mazdy ..(notabene u nich kupilem autko ) i pan mi odpowiedzial ze Dexelii nie ma , ale jezeli bardzo chce to mi moga zamowic ...zapytalem a co wlewaja na servisie to gosciu powiedzial ze Castrola ,chyba ze klient bardzo chce inny(co w Irlandii sie nie zdarza ..;) )Takze wyglada ze u mnie wlali castrola, ale nie bylem zbyt zadowolony , teraz zmienilem na mobil 1 , ale tez jakos niebardzo ..wydaje sie glosniejszy ..i wiecej bierze oleju ...castrola tez brala ..szczegolnie zauwazalne po ostrzejszej jezdzie z wiekszymi predkosciami ...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 3 maja 2013, 17:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Tomek napisał(a):
Podrabia się wszystko co jest modne i na co jest popyt. Swego czasu były na allegro puste bańki 4L Castrola z plombami do naklejenia. Można było kupić wlać Orlen i sprzedawać dalej... Potrzebujesz Dexelię DPF? Poszukam i podlinkuję Ci zaraz hurtownię od mnie z Dąbrowy. Mieli ostatnio na allegro. Kupowałem tam kilka razy różne rzeczy, mają jakieś certyfikaty od Valvoline, Liqui Moly itp. Ogólnie wydaje mi się, że towar pewny a ceny bardzo uczciwe.



Kurde miałem kupić od nich (oilhurt), ale w ostatniej chwili kliknąłem i wziąłem od superoil.pl z Tych. Dopiero teraz zerknąłem na Twój post.

http://allegro.pl/show_item.php?item=3148749224

Ale myślę, że też będzie ok.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 maja 2013, 15:37 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 31.01.2013
Posty: 96
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Nie chce robić reklamy ale ja kupuje u nich : w sklepie stacjonarnym http://www.galonoleje.pl/

115 pln na miejscu

Sprawdzałem czy nie podróba wydaję się że nie.

_________________
Mazda 6 GH 2009r 2.0D mzr-cd 103kw.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 maja 2013, 05:15 
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2013
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
A w jaki sposób sprawdzałeś czy nie jest podrabiany?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 maja 2013, 09:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zapewne organoleptycznie ;)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 17 maja 2013, 19:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Na oko można sprawdzić na przykład czy odpowiednia jest gęstość oleju, czy nie wlano najtańszego 15w40 w ładny karton jako 5w30.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 maja 2013, 14:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...Tomek mam do Ciebie pytanie odnośnie oleju ale nie do Mazdy. Jaki byś olej polecił do Peugeota 307 1.6 HDI bez DPF-u 2007rok? Na chwilę obecną jest zalany Castrol EDGE 5W-40, w serwisie zalecają Total 5W40 lub 5W30 ten drugi jest trochę droższy czy to oznacza że lepszy? Cena jest bez znaczenia ważne żeby był dobry. Pytam Ciebie bo widzę że masz o tym pojęcie a na forach Peugeota różnie piszą i już nie wiem...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 18 maja 2013, 20:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
KOVAL, powiedz mi jeszcze jaki masz przebieg, czy autko bierze olej i jak jest jeżdżone (czy w mieście, czy w trasie, z jakimi prędkościami mniej więcej)?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 maja 2013, 22:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...głównie to w mieście ale raz na jakiś czas trasa też jest robiona dłuższa trasa, oleju nie bierze, w mieście jak to w mieście raczej małe prędkości, na trasie tak 120km/h. Przebieg 172tys. km samochód sprowadzony z niemiec z książką serwisową to ''powinien'' być prawdziwy, będę w PL to sprawdzę w salonie Peugeota...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 18 maja 2013, 22:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Ogólnie do tego silnika zaleca się zazwyczaj 5w30 i przy tej lepkości bym został. Nie ma sensu stosować gęstszy olej 5w40, jeśli motor nie bierze oleju i ma się dobrze. Koncern PSA ma do swoich silników kilka norm, do Twojego nada nam się PSA 71 2290 i to jest kolejny punkt. Jeśli cena nie gra roli to kupiłbym 100% syntetyk. Wymienione przez Ciebie Totale to oleje hydrokrakowane tj. w tzw. w technologii syntetycznej. Na wyspach macie świetne oleje marki Millers. Są dwa produkty, które byłyby dobre dla Twojego 307, bo oba to 5w30 z PSA 71 2290:
- http://www.millersoils.co.uk/automotive ... sector=Car
- http://www.millersoils.co.uk/automotive ... sector=Car
Trident Longlife 5w30 powinien być tańszy i ja raczej skłaniałbym się ku niemu m.in przez to, że jest trochę gęstszy niż XF Longlife C2 przez co bliżej mu do tego co masz zalane na tą chwilę ;)
Do HDI wchodzi 3,5L. Zalecany interwał wymiany to 20 tys. km lub 1 rok z tego co doczytałem, ale skróciłbym go do 15 tys. km i spał spokojnie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 maja 2013, 22:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...ok dzięki CI bardzo na Ciebie zawsze można liczyć <spoko> samochód jeździ w PL to auto mojego taty i zbliża się czas serwisu i zamawiam do niego części dzięki jeszcze raz, Pozdro :)...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 19 maja 2013, 07:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Nie ma za co, cieszę się, ze pomogłem ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 maja 2013, 17:35 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 31.01.2013
Posty: 96
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Tomek napisał(a):
Na oko można sprawdzić na przykład czy odpowiednia jest gęstość oleju, czy nie wlano najtańszego 15w40 w ładny karton jako 5w30.



J/w sprawdzany razem z serwisantem z Mazdy wlewał swój litrowy z salonu z moim wydawały się takie same.

_________________
Mazda 6 GH 2009r 2.0D mzr-cd 103kw.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1621 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 55  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.