Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 4 lip 2016, 09:17 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
W moim przypadku bez śrub z przodu. Może masz jakieś tarcze źle dopasowane raczej bym je wymienił dla świętego spokoju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2016, 17:10 
Świeżak
Offline
Od: 10.04.2015
Posty: 33
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ok więc panowie czy ktos wie jakie tarcze jaki rozmiar. Pytanko przeglądam strony z częściami typu eBay itp powiedzcie mi czy to ma jakąś różnicę jesli chodzi o model auta wpisuje dane auta i wysykakują rózne tarcze w różnych cenach tylko jest jedno ale jedni podają że pasuje tylko do Hatchback-a drudzy że do Saloon, a jeszcze inni że do Estate (Kombi) przy czym wszystkie te tarcze mają te same wymiary, więc co jest grane ? Czy to ma jakies znaczenie czy Kombi czy Hatchback.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2016, 17:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie ma znaczenia. Wszystkie wersje nadwoziowe mają na przodzie tarcze o średnicy 299mm.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2016, 17:39 
Świeżak
Offline
Od: 10.04.2015
Posty: 33
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
No dobra dzieki tylko teraz kwestia tych tarcz bo bardzo mnie zdziwiło jak zdjełem koła zobaczyłem że tarcze z przodu nie sa przykrecone ba nawet nie maja otworów na te śruby mocujące, sa luzne. Jak sprwdzic jakie maja byc właściwe podejrzanie mi to wygląda ponieważ pierwszy raz z czyms takim się spotykam. Podczas jazdy czuje dudnienie i tak jakby coś tarło po obu stronach auta, ciężko to określić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2016, 18:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Wrzuć foto.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2016, 19:05 
Świeżak
Offline
Od: 10.04.2015
Posty: 33
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
sorki fotki czego moich tarcz? czy tych tarcz ze sklepów?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2016, 19:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Twoich oczywiście, bo w nich jest problem jakiś z tego co piszesz.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2016, 19:27 
Świeżak
Offline
Od: 10.04.2015
Posty: 33
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dodam jutro wieczorem poniewaz teraz u nas leje i nie mam możliwości ściągnąć koła a jutro dopiero po godzinie 19:00 po pracy. Powiedz mi jak tu dodajecie fotki bo nie widze zadnego narzedzia do tego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2016, 19:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Proszę: viewtopic.php?p=24435#p24435

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 sty 2017, 23:03 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 70
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Panowie, ile jest blaszek na klocek z tylu? Po jedenej czy po dwie? Zalozylem nowe klocki i tarcze, reszte wyczyscilem i bylo super przez 2000km. Pozniej zaczelo sie wibrowanie klockow, ktore teraz ustalo. Pewnie blaszki nie dociskaja jak trzeba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 sty 2017, 20:54 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ja trytytkami to ścisnąłem :)

Teraz moje pytanie,
Czy po wymianie tarcz i klocków z przodu, możliwe jest aby się układ zapowietrzył bez odkręcania wężyków z płynem hamulcowym?
Drugie pytanie czy po wymianie tarcz i klocków z przodu tarcze mogą się nagrzewać w skutek docierania się zestawu ? Dodam że tarcza jest gorąca/ciepła a śruby do koła i sama felga już nie.

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 sty 2017, 21:07 
Offline
Układ się nie zapowietrzyl raczej, a skoro felgi zimne to jest ok. Tarcza zawsze jest gorąca po hamowaniu.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 sty 2017, 21:11 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
maciek261081 napisał(a):
Układ się nie zapowietrzyl raczej, a skoro felgi zimne to jest ok. Tarcza zawsze jest gorąca po hamowaniu.


A gdy starałem się nie hamować i też jest ciepła?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 sty 2017, 21:39 
Offline
Pośmigaj normalnie z hamowaniem , daj im szansę się ułożyć.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 11:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.06.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Witam, mam pytanie o te blaszki pod klocki bo jak wymieniałem u siebie to blaszek nie było,pewnie poprzednik zapodział, czy to jest problem brak blaszek i czy same blaszki można kupić, na allegro nie znalazłem pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 12:02 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6088457285

Nie dziękuj :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 12:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.06.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Dzięki za namiar troszkę innaczej nazywałem i dlatego nie znalazłem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 20:21 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie,
Kupiłem nowe prowadnice zacisku. Dostałem w zestawie smar, jednak czytam internety i są różne opinie. Jedni twierdzą że się smaruje prowadnice zacisku, drudzy że się nie smaruje. Jak to jest w końcu?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 20:45 
Offline
Się smaruje. Kto twierdzi że nie????


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 20:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Prowadnice się smaruje, natomiast jak zmieniasz tarcze to piasty mają być suche ( i oczyszczone oczywiście)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 12:58 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie, proszę o szybką poradę! Wymieniam zestaw montazowy zacisku przedniego, i mam dwa problemy. Nowy zestaw ma dwie długości prowadnic, oraz różną wielkość klucza 19 i 17. Która ma być gdzie??

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 15:38 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Twierdzą tak fora internetowe :D
https://goo.gl/images/FlL18V

Mówimy o tych prowadnicach tak? Głupie pytania zadaje wiem, a będzie ich jeszcze więcej :D Smaruje się cała prowadnice, na całej długości? A dopiero później zakłada te gumki czy jak? :D

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

-- Dodano: So, 14 sty 2017, 15:38 --

Ech dobra dalej problemy.
Po wymianie tarcz i klocków z przodu na nowe, zauważyłem że prawa strona grzeje się bardziej niż lewa. Dodatkowo z prawej strony jeden klocek od zewnętrznej strony był prawie na 0, a z wewnętrznej strony było go połowe. Więc pewnie prowadnice zacisku tak? Wymieniłem je dzisiaj, ale nie wiem czy krótsza prowadnica ma być u góry, czy na dole. Odkręciłem z lewej strony wszystko i wyszło na to że ma być na dole. I tak też uczyniłem. Po przejechaniu paru kilometrów prawa strona grzeje się bardziej niż przed wymianą prowadnic... Sam już nie wiem. Dodatkowo na pedale hamulce czuje delikatne pulsowanie podczas hamowania. Czy skrzywe tylne tarcze mogą dawać taki objaw ?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 15:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
A pulsowanie było przed wymianą?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 16:08 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Było zdecydowanie większe, dodatkowo były drgania na kierownicy oraz nieprzyjemny dźwięk. Ktoś mi powie jak te prowadnice mają być zamontowane? Krótsza na dole czy na górze? Dłuższa na górze czy na dole? Następnym etapem będzie wymiana tłoczka i gumek w zacisku.

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 16:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
A w jakim stanie jest sam zacisk?

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 16:38 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Widać że guma na tłoczku jest jakby źle założona, dodatkowo przekręcona jest trochę. Tylko ciekawi mnie dlaczego teraz prawa tarcza grzeje się bardziej po wymianie prowadnic, niż przed :mad:

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 16:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Dłuższa prowadnica w przednim zacisku jest na dole.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 17:17 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
No to mam obie źle założone :/ Ok dzięki za odpowiedź :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 20:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Wrzucam kilka zrzutów, może Ci pomogą w ogarnięciu hamulców.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 sty 2017, 22:03 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
paku88 napisał(a):
Panowie, proszę o szybką poradę! Wymieniam zestaw montazowy zacisku przedniego, i mam dwa problemy. Nowy zestaw ma dwie długości prowadnic, oraz różną wielkość klucza 19 i 17. Która ma być gdzie??


Dłuższa na górze, krótsza na dole. W oryginale krótsza ma na końcu zamontowany pierścień - tulejkę metalową. Jednak o różnych rozmiarach klucza to nie słyszałem. Palca bym sobie dał obciąć że są te same rozmiary klucza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.