Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:00

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 28 sie 2016, 21:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
urlopy? w Japonii? :lol:
w sensie pracuja wtedy 8 godzin zamiast 12 :) :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 08:47 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 22.08.2016
Posty: 53
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
może i głupie pytanie ale co to jest GK ?? Jakiś nowy model? Mazda 6 IV ?
Zastanawiam się czy kupić GJ FL2 czy może czekać na to GK?

Czy są może fotki tego GK? albo jakieś info?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 08:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
adriel Nic nie jest wiadome :). Nie mamy żadnego pojęcia kiedy jak itp.
To są tylko spekulację. Model GH był produkowany sierpień 2007 do sierpień 2012, stąd przypuszczenie, że GJ będzie też do sierpnia 2017 :), ale to tylko zgadywanka. Możliwę, wcale bym się nie zdziwił, że ten drugi FL jest tym by autko pożyło do sierpnia 2018 ;), a może i dłużej. Z wyglądu wciąż moim zdaniem się nie przejadł.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 09:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Zgadza się, może tak być, że zostanie ten dłużej, czego dowodem jest drugi FL.
Ja stawiam 50/50, że w przyszłym roku będzie nowy model. Wcześniej zmieniali, bo sprzedaż spadała, teraz tak się nie dzieje, więc może być zmiana co do wcześniejszej zasady. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 10:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
GG/GY była chyba robiona rok dłużej niż GH... więc nigdy nic nie wiadomo...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 11:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Natrafiłem w sieci na taką fotkę:
Obrazek

A tu trochę więcej info:
NewMazda6


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 11:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Drzwi pasują. To jak już FL "3" wyglądu z zewnątrz ;). I znów mowa o HCCI :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 11:41 
Offline
Idzie w stronę łodzi podwodnej czyli Superba.. :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 11:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
rkarcz napisał(a):
łodzi podwodnej


I Hondy Accord. Traci pazur. Miejmy nadzieję, że się to nie sprawdzi.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 13:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
tak jak pisalem
wg mnie sylwetka obecnej 6-ki jest bliska perfekcji..
bardzo sie ucieszylem ze nie wycudowali nic z FL2 poza poprawieniem lusterek (ledy).
to co zrobili z 3ka po lifcie z ta metalowa listwa wchodzaca pod reflektory jest tragiczne IMHO

obawiam sie ze GK bedzie moze juz byc przedobrzona
Ta zdjecie konceptu wyglada na "kloca" z serii Accord/Mondeo.
oby nie!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 14:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
KMBak napisał(a):
rkarcz napisał(a):
łodzi podwodnej


I Hondy Accord. Traci pazur. Miejmy nadzieję, że się to nie sprawdzi.


I trochę subaru legacy trochę
Obrazek
i jak wszyscy idzie powoli (o nie, oby) w ostrzejsze kanty jak passat itd. Słowa lżejszy i większy przerażają w tym artykule, czyli teraz ma być jeszcze wszystko cieńsze :zawrotglowy: z brezentu :goraco: :rozejm:
Zresztą toyota ma coś wspólnego z subaru teraz, a mazda przecież podpisała coś z toyotą, może nie design, ale jak chodzą sobie po halach to się napatrzą i coś spieprzą ala lexus, camry itd :/ <niewiem>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


Ostatnio edytowano Pn, 29 sie 2016, 14:41 przez crow, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 14:40 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dokładnie, koncept M6 to taki typowy kloc się robi [FACE WITH TEARS OF JOY].

Wysłane z mojego Lenovo K910


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 15:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Może tą dyskusję lepiej przenieść do: ->>>> artykuły nowości viewforum.php?f=23 , bo rozjedzie się wątek :hophop: :hihi: czuje że zaraz polecimy <pucu>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


Ostatnio edytowano Pn, 29 sie 2016, 15:23 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Dyskusję przeniesiono do nowego wątku. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 16:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Taka mała sprawa. Ja wiem, że nowy GK będzie fajny i będzie niezawodny jak to Mazda, ale jak wprowadzą HCCI to taka mała sugestia nie kupujcie w pierwszym roku :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 16:30 
Świeżak
Offline
Od: 12.05.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
W ogóle kupowanie auta zaraz po premierze, czy przed pierwszym liftem to dośc ryzykowna zabawa moim zdaniem. Choroby wieku dziecięcego mogą boleć :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 17:21 
Offline
Ja kupiłem zaraz po premierze i na razie nie narzekam - 96 tysia najechane i naprzód. A po FL jest lepiej ? Te same "choroby" co przed FL- np. do d.py wyciszenie, do d.py tarcze...owszem jest więcej "systemów" - HUD itp. ale wiele się nie zmieniło...

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 18:56 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 128
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Wyglada jak Ford Mondeo ten nowy model.

_________________
Mazda 6 Kombi 2016 GJ, manual, SKYACTIV-D 150 i-ELOOP
Mazda 6 Kombi 2017 GL, manual, SKYACTIV-G 165 MZD 74.00.311 EU N


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 21:16 
Offline
Matarez jest dokładnie tak jak mówisz, u mnie w samochodzie z 2 tygodnia produkcji FL number 1 wymieniali lampy LED - pomęczyłem się 3 miesiące i chyba byłem pierwszym który ten system zawiesił jeszcze w demówce z ASO :hihi: . I w zasadzie tyle, bo hamulce były jednak chyba ciut lepsze niż w wersji sprzed FL number 1. Ale to i tak są pierdoły - nie padały silniki, nie pękały dachy, nie ginęły biegi w skrzyniach. Ot samochód ma swoje wady i w zasadzie poza zerowym wyciszeniem :facepalm: i tymi nędznymi hamulcami z trabanta :facepalm: ciężko do czegoś się przyczepić.. :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 02:46 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 10.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
https://www.youtube.com/watch?v=x8BZ5Sv07gE


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 06:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
W tym, że właśnie o to chodzi HCCI zmienia zasady gry. Z benzyny robimy silnik który przypomina diesla jest wiele powodów dla których wielu producentów się na to nie zdecydowało. Ogólnie to nie jest takie proste. Nie mówie, że nie osiągalne, ale ja jestem pod wrażeniem i w z niepokojem.. Niestety mam wątpliwości, czy ich testety będą tak dokładne by potem samochody sprostały użytkowaniu codzienemu. W tej chwili ta generacja silników ma elementy które znacząco się nie różnią od tych które są wykorzystywane gdzieś w motoryzacji.
Mnie cały czas intryguję https://www.youtube.com/watch?v=fDFgiLrEX1o w skyactiv jest kilka strumieni a w DISI była chmurka... Ciekawę patrząc na to, że chmurka chyba sie lepiej miesza z powietrzem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 08:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Spokojnie jak zwykle przetestują z 4 lata na kliencie i po 2 liftach będzie spoko. :-P
Po przebojach z pierwszym sky-dieslem mam już uraz na te super rewolucje w maździe i choroby wieku dziecięcego, zwłaszcza, że nie potrafią sobie poradzić z głupim spasowaniem i uszczelkami. A ma być jeszcze lżej, ale nie wierzę, że jak w bmw7 zastosują nagle elementy z karbonu. Fizyki nie da się oszukać. Lekko zwiększą moc, odchudzą i wypadkowo będzie działało.
Poza tym zawsze to dziwne, że nagle koncern, który stał na progu bankructwa i produkuje mało nagle ma takie sukcesy i możliwości. Ja wiem, PR, ale idą jak burza.
Ja się jako użytkownik mazdy cieszę, ego rośnie, ale też jako użytkownik mam mnóstwo pytań i niedomówień wynikających z doświadczenia użytkowania.
Bo inni, bogatsi, z większą liczbą międzynarodowych podkupionych inżynierów na to nie wpadli. Czy tacy ślepi? wygodni? zaśpepieni technologicznie?
Mazda idzie swoimi drogami, więc może coś ich oświeciło, coś odkryli, ktoś musi być pierwszy i zawsze jest pierwszy, ale niech popracują nad technologiami, które już teraz stosują, żeby to się za szybko nie zawieszało i nie szumiało i nie pękało. Ale jestem dobrej myśli, jednego, co się boję, to dziwactw z designem. Tych japońskich eksperymentów, ala toyota czy lexus vel subaru. Znów patrząc na najnowsze cx9 myślę, że będzie dobrze. <spoko>

W: http://car.kurumagt.com/2017-gk.html "され2017年11月頃フルモデルチェンジ。" vel "w pełnym zmianę modelu wokół listopada 2017 " czyli u nas 2018?

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 09:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 284
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W ostatnich dniach zrobiłem dwie dłuższe jazdy testowe GJ.

Najpierw w Zabrzu, gdzie jeździłem przez ok. 20 minut wyłącznie autostradą. Wrażenia: wszystko super, gdyby... nie ten hałas. W drodze na jazdę próbną z Krakowa do Zabrza (A4) całą drogę z żoną wsłuchiwaliśmy się w dźwięk naszego Nissana Qaqshaia przy różnych prędkościach. Testowaliśmy jak mocno trzeba podnosić głos, żeby ze sobą rozmawiać przy 120 km/h i 140 km/h. Doszliśmy do wniosku, że na hałas w naszym obecnym samochodzie składa sie lekki szum wiatru (mniej dokuczliwy) i hałas silnika, który jest wyraźnie słyszalny przy prędkościach autostradowych. Zaraz potem przesiedliśmy się do GJ i po przekroczeniu 120 km/h szum w środku był wyraźnie większy niż w QQ. Żona stwierdziła, że nie spodziewała się, że będzie tak kiepsko. Nie byliśmy w stanie określić jednego źródła hałasu, był to raczej taki jednorodny szum dochodzący trochę z dachu, trochę z kół. Za to silnik pracuje w GJ dużo ciszej. Summa summarum hałas w obu samochodzach był porównywalny, ale spodziewaliśmy się, że w porównaniu z wysokim QQ (z wielkimi lusterkami), GJ wypadnie lepiej. Mam wielką nadzieję, że po FL2 będzie poprawa.

Następie jazda próbna w Krakowie, w kimacie miejskim i podmiejskim (ok. 30 minut). Co ciekawe, przy drugim podejściu z innym handlowcem udało się wynegocjować moją trasę przejazdu. :) Sprawdzałem w trakcie przejażdżki następujące elementy:
- komfort zawieszenia - specjalnie wybrałem trudne dla zawieszenia odcinki (ulice Łokietka, Na Zielonki, Zięby), wrażenie: zawieszenie słychać i czuć bardziej niż w QQ, głównie przez 19-calowe niskoprofilowe koła, ale poziom jest akceptowalny,
- prowadzenie w zakrętach - samochód prowadzi sie świetnie, zawieszenie jest przyjemnie sprężyste (jak lubię), w znane mi zakręty wchodziłem z prędkością o 10 km/h większą niż zwykle robię to QQ i czułem w GJ jeszcze sporą rezerwę,
- hamulce - tutaj zgadzam się z opiniami wielu osób - działają jakby trochę ospale, trzeba je mocniej docisnąć, żeby zahamować, przystosowane raczej do jazdy emeryta, który nie chce szarpnięć podczas zwalniania, przy silniku 2.0 i moim stylu jazdy powinny jednak wystarczyć, najwyżej z czasem zmienię tarcze i klocki na jakiś lepszy zestaw,
- zwrotność - mogłaby być lepsza, ale zaliczone (jechałem sedanem, w kombi może będzie nieco lepiej, bo ma mniejszy rozstaw osi).

Tyle info z frontu. Mimo kilku wad, żona nie wyobraża sobie, że kupimy inny samochód. :) Zastanawia się już tylko nad kolorem. Ja po tych jazdach próbnych zacząłem przegladać czy jest jeszcze na rynku coś innego wartego uwagi. Ale M6 jest chyba najlepszym kompromisem - wszak nie ma (w tej cenie) samochodów idealnych. :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano Wt, 30 sie 2016, 12:20 przez Cube, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 09:17 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Kupuj jeśli nie jeździsz często w trasy.

Wysłane z mojego Lenovo K910


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 09:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Cytuj:
- hamulce - tutaj zgadzam się z opiniami wielu osób - działają jakby trochę ospale, trzeba je mocniej docisnąć, żeby zahamować, przystosowane raczej do jazdy emeryta, który nie chce szarpnięć podczas zwalniania, przy silniku 2.0 i moim stylu jazdy powinny jednak wystarczyć, najwyżej z czasem zmienię tarcze i klocki na jakiś lepszy zestaw,

Te hamulcę są dziwne. W tym, że jak naciśniesz je szybko i mocno to z kolei zaraz samochód dochodzi do maksymalnej siły hamowania... A jak naciskasz lekko to prawie, że musisz wcisnąć do samego końca by samochód hamował tą samą siłą. Dlatego ja jeszcze nie mam finalnego zdania na ten temat. Jest inaczej niż we wszystkich samochodach, którymi jeździłem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 10:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
szuki napisał(a):
Ciekawę patrząc na to, że chmurka chyba sie lepiej miesza z powietrzem.
Trochę zaufania :) ! Zobacz ile DISI chmurka w tym samym czasie wlewa paliwa do miarki , a ile SkiActive !
Masz dobry oszczędny silnik , to znaczy , że się coś tam znają bardziej niż ty ;)
Strumieniowe wstrzykiwanie paliwa ma za zadanie schłodzenie cylindra , żeby nie dochodziło do samozapłonu niekontrolowanego.

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 11:01 
Offline
Cube napisał(a):
- komfort zawieszenia - specjalnie wybrałem trudne dla zawieszenia odcinki (ulice Łokietka, Na Zielonki, Zięby), wrażenie: zawieszenie słychać i czuć bardziej niż w QQ, głównie przez 19-calowe niskoprofilowe koła, ale poziom jest akceptowalny,
- prowadzenie w zakrętach - samochód prowadzi sie świetnie, zawieszenie jest przyjemnie sprężyste (jak lubię), w znane mi zakręty wchodziłem z prędkością o 10 km/h większą niż zwykle robię to QQ i czułem w GJ jeszcze sporą rezerwę,
- hamulce - tutaj zgadzam się z opiniami wielu osób - działają jakby trochę ospale, trzeba je mocniej docisnąć, żeby zahamować, przystosowane raczej do jazdy emeryta, który nie chce szarpnięć podczas zwalniania, przy silniku 2.0 i moim stylu jazdy powinny jednak wystarczyć, najwyżej z czasem zmienię tarcze i klocki na jakiś lepszy zestaw.


Zawieszenie - na 17' felgach i oponach balonach ( :hihi: ) nic się nie zmienia, nadal jest głośne. Zawieszenie po FL nr 1 jest znacznie głośniejsze niż wersji do 2014. Ale z drugiej strony coś zmienili na plus w kwestii bezpieczeństwa, bo obecna wersja ma wszystko na zielono w testach IIHS.
Prowadzenie - wprowadzić ten samochód w poślizg to trzeba mieć naprawdę dar. Robiłem z nim różne cuda, ale ESP i trakcja zawsze wygrywała nad moją głupotą/fantazją.. :hihi:
Hamulce - temat znany. Żaden zestaw nie polepszy ci hamowania, tylko zwiększy co najwyżej wytrzymałość na temperatury i podniesie prędkość z której hamulce nie giną przy ostrzejszej jeździe. Tarcze perforowane raczej tą wydajność zmniejszą przez mniejsze pole powierzchni pracy klocka. Ale skoro nie zapie...lasz to i OEM ci w 100% wystarczy do jazdy 120-140 km/h. Klocki i tarcze OEM akurat należą w mojej ocenie do najwytrzymalszych w porównaniu z EBC, Textar, Zimmermann, Delphi. Tylko SP Performance je kładzie. Ale te chyba już nie są dostępne. Szczegóły masz w odpowiednim wątku.

szuki tak się zachowują jednotłoczkowe zaciski na prowadnicach, albo mega lekko, albo mocno, albo mega mocno. Nie ma płynnego stopniowania. Sorry.. To jest cecha hamulców wielotłoczkowych. Ciekawe jak to jest u Chmooreck'a na 2 tłoczku z MPSa?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 11:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
bespartyjny napisał(a):
Strumieniowe wstrzykiwanie paliwa ma za zadanie schłodzenie cylindra , żeby nie dochodziło do samozapłonu niekontrolowanego.


Jest kolejny film, w którym opisują jak działa ten wtrysk paliwa.
https://www.youtube.com/watch?v=xSYo9Xdb0nE

Tak nie do końca ten wtrysk ma chłodzić cylindry tylko ma zmniejszyć temperaturę mieszanki paliwowo-powietrznej. Inżynierowie z Mazdy podnieśli kompresje, więc pojawiło się spalanie stukowe, aby spalanie stukowe nie występowało wprowadzili:
- układ kolektora 4-2-1 (żeby zmniejszyć ilość gorącego gazu w cylindrach)
- wtryskiwacze strumieniowe (żeby wytwarzać więcej mieszanki co obniży jej temp)
- stworzyli powierzchnię tłoka, która ma przyśpieszyć proces spalania

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 11:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
rkarcz napisał(a):
Ciekawe jak to jest u Chmooreck'a na 2 tłoczku z MPSa?

Gdzieś ty tam widział 2 tłoczki w tych zaciskach ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 11:37 
Offline
chmooreck a co to nadal 1 tłok? Ja pierd...lę nie wiedziałem.. :hihi: Ci księgowi to są ci powiem.. :parowka:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 11:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Cytuj:
Trochę zaufania  ! Zobacz ile DISI chmurka w tym samym czasie wlewa paliwa do miarki , a ile SkiActive
Masz dobry oszczędny silnik , to znaczy , że się coś tam znają bardziej niż ty

Dlatego napisałem ciekawe, bo tego nie rozumiem:), ale faktycznie to wytłumaczyli na tym filmiku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.