Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 2 cze 2016, 12:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.05.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
GRETKIEP napisał(a):
Tam masz śrubki wkręcane w zaczepy


Szczerze nie widzę śrubek...
Obrazek
Dodam tylko, że przesunięcie listwy w jedną ze stron jest niemożliwe, bo zaczepy dalej mają "wolne" w drugą stronę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 cze 2016, 12:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Jak gumowa, to może tyle się rozciąga ? ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 cze 2016, 13:00 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Sorry ja mam 2002-2007 :P więc mam inaczej nie spojrzałem czym jeździsz :)
Spróbuj naciągnąć listwę może pomorze :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 cze 2016, 21:36 
Świeżak
Offline
Od: 13.06.2016
Posty: 23
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: opolski
khad napisał(a):
Ile w koncu wyszlo za calosc, bo ostatnio pisales o chemii K2, a polecialy inne srodki. Moglbys wyszczegolnic cenowo jak to wypadlo? Tez planuje. Btw. czy moze ktos polecic jakis warsztat we Wroclawiu gdzie robia to dobrze?


Może nie we Wrocławiu, ale w sumie nie daleko, bo koło Opola w miejscowości Górki firma Rust-Gum. Moją Mazde 6 Kompi z 2009 roku wycenili na 800 zł i za całe podwozie i jeśli chcę to dodatkowo 400 zł za nadwozie.

Nie wiem czy to drogo czy nie, ale zakład bardzo polecany w naszych okolicach. Ja planuje gdzieś na połowę lipca oddać samochód.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lip 2016, 20:09 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Znalazłem taką opinię o tej firmie www. [inne forum] .pl/forum/viewtopic.php?f=101&t=181734


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 sie 2016, 18:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Mam pytanie, które zadałem w swoim wątku, ale pozostało bez odpowiedzi. Otóż znalazłem bdb firmę we Wrocławiu, która wykonuje zabezpieczenia antykorozyjne podwozia i profili zamkniętych przy użyciu chemii firmy Waxoyl. Firma ta spełnia moje oczekiwania dot. tego typu zabiegów - m.in. jest gwarancja dwuletnia producenta, darmowe przeglądy na przestrzeni dwóch lat oraz naprawy powłoki (choć podobno jeszcze nigdy nikomu nie musieli nic poprawiać), jest też dokumentacja zdjęciowa postępu prac na życzenie klienta itp. itd. Moja rozterka polega na tym, że spotkałem się ze zdaniem, iż nie warto tego robić. Takie zdanie ma m.in. mój teść, człowiek pół życia związany z motoryzacją i znający się na rzeczy. Jak mówi - żeby to porządnie wykonać trzeba byłoby wszystko rozebrać, bo co z tego że pod osłonami i na wierzchu jest konserwacja skoro auto może gnić gdzieś głębiej. Przy wydatku rzędu 1000 zł dało mi to trochę do myślenia. Co uważacie?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 1 sie 2016, 18:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Napisz co wykonawca demnotuje przed myciem/czyszczeniem oraz zakres prac.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 sie 2016, 18:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Michał - tak jak u Ciebie było to robione z tego co dało radę dopytać przez telefon - ogólnie po Twojej relacji zainteresowałem się tematem. Chemia Waxoyl też z tego co wiem jest dobra.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 sie 2016, 18:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
http://askserwis.pl/konserwacja-podwozia.html

Tutaj ich strona

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 06:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Cytuj:
Moja rozterka polega na tym, że spotkałem się ze zdaniem, iż nie warto tego robić.
tez kiedys uslyszalem taka opinie od swojego zaufanego mecha. Ponoc konserwacja ma sens przy nowym aucie "nieskazonym" rdza. Ale to mowa tylko o solidnej konserwacji z rozebraniem czesci a nie jak wiekszosc odwala lipe. Ponoc jak juz rudzielec wlezie to nawet jak go oczyscimy to i tak w porach metalu moze pozostac i bedzie wylazil pod konserwacja. Najlepeij zrobic to samemu, jak zwykle :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 07:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Dzięki Olek :piatka: , o tym nawet nie pomyslałem mówiąc szczerze.

Może rozwinę czemu teść tak powiedział - z dwóch powodów.

Po pierwsze sam prowadził swego czasu warsztat i jego ekipa zdarzało się, że również robiła podobne konserwacje więc twierdzi, że położenie tego od spodu, pod osłonami, nadkolami itp. oczywiście zabezpieczy te elementy, ale co z miejscami do których dostępu łatwego nie ma? Co z fabrycznym zabezpieczeniem innych, mniej wyeksponowanych miejsc w Mazdach 6 GH?

Po drugie kupił jakiś czas temu Jeepa Grand Cherokee '97 - tak żeby mieć czym pojechać w teren, na ryby itp. W tym aucie robił m.in. zabezpieczenie antykorozyjne u znajomego, który przygotowuje terenówki do off roadów. W tym celu auto zostało doszczętnie rozebrane (a miało juz swoje lata więc było co robić), silnik wyjęty, rozbebeszone totalnie. Dopiero wtedy zajął się rudą, zabezpieczaniem itp. Robota trwała ponad 2 m-ce, a z korozją do dziś nie ma najmniejszych problemów, a minęło już ponad 5 lat. Na taki zabieg niestety się nie zdecyduję (i czasowo i finansowo jest to dla mnie nie do przyjęcia, a koszt takiego zabezpieczenia nigdy mi się nie zwróci), a jeśli jeszcze piszesz, że ruda potrafi wyjść pod zabezpieczeniem... no mam coraz więcej wątpliwości...

Zapraszam do dyskusji, chciałbym poznać Wasze zdanie, bo jestem leikiem w tym temacie na ten moment, a ze świecą szukać dobrych porad w Internecie w tym temacie gdyż ludzie dzielą się na tych co nie zrobili i mówią, że się nie opłaca, albo że można sobie samemu polecieć jakimś marketowym barankiem, albo tych co zrobili i są święcie przekonani że dobrze wydali pieniądze (jak to zwykle bywa) i ciężko szukać tu jakiegoś głosu rozsądku bądź znaleźć kogoś kto to robi i wie co się z czym je. Ja już ogólnie w tym tygodniu miałem dzwonić i się umawiać na wycenę i ustalenie terminu, na razie się wstrzymuję.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 15:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Kto udowodni że ruda wychodzi pod zabezpieczeniem?? Macie jakieś na to dowody?? Pokażcie, pokażcie Panowie :D

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 16:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
khad jeżeli zabezpieczenie antykorozyjne jest przeprowadzone w odpowiedni sposób czyli tak jak u mnie to jak najbardziej polecam i nie ma opcji aby ruda wyszła w przeciągu jakichś dziesięciu lat, o ile nie będzie ubytków w masie zabezpieczającej.
Być może Twój teść był zrażony i miał na myśli zakłady które taką usługę wykonują w jeden dzień za 400zł. W takiej sytuacji gdzie podwozie nie jest umyte, rdza nie jest oczyszczona i nie ma żadnego podkładu, który wiąże rdzę to faktycznie nie ma żadnego sensu się w to bawić.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 18:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Michał <brawo> dokładnie.
U mnie konserwacja trwała tydzień, wszystko było starannie wyczyszczone i nie ma bata żeby się odnowa pojawiła.
khad A takie mówienie innych osób to rzeczywiście zniechęca ludzi do konserwacji. Wolisz żeby mazda zgniła?? Zostawić ją bez konserwacji? To tak jakbyś w ogóle nie chodził do dentysty bo się nie opłaca wydawać pieniędzy, wolisz żeby próchnica była. <offtopic> <oczy>

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 18:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
No właśnie liczę się z tym kosztem ale zgłupiałem bo spotkałem się ze skrajnymi opiniami. Dzięki Panowie, mam teraz o czym myśleć, ale chyba będę się skłaniał ku temu zabezpieczeniu jeśli macie pozytywne zdanie i polecacie.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 19:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Jak już gdzieś tutaj pisałem ze względu na wykonywany zawód mam do czynienia z antykorozją. 90 % mojej pracy to remonty, montaże konstrukcji stalowych na kopalniach (na powierzchni ). Są to wieże szybowe, mosty przenośnikowe oraz zakłady mechanicznej przeróbki węgla. Na przeróbkach stal niema lekko. Do płukania węgla stosuje się wodę dołową która jest bardzo zasolona.

Ale do sedna. Podstawą dobrej antykorozji jest dobre przygotowanie powierzchni. W moim przypadku piaskowanie, odtłuszczanie.

Najczęściej stosujemy farby dwuskładnikowe epoksydowe lub poliuretanowe.

Na wieżach szybowych ze względu na sporą pracę konstrukcji (drgania, wyhylenia, wibracje) stosujemy farbę Noxyde wodorozcięczalną. Jest to farba bardzo elastyczna i grubopowłokowa ( 300 mikronów).

Nakrykloł żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 19:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Zgadza sie. W duzej mierze wszystko zalezy od solidnosci przeprowadzonych prac, ale opinie na ten temat mozemy wydac przynajmniej po 1 roku. Jak sie slyszy ze na drugi dzien auto do odbioru to juz wiadomo z jaka jakoscia sie to wiaze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 23:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Dokładnie. Po jednym dniu to wiadomo co można się spodziewać. Jedna warstwa to około 40 do 80 mikronów. Zaleca się minimum dwie. Podkład+nawierzchnia. Czas schnięcia (czytaj utwardzania) to minimum 12 godzin na warstwę. A gdzie przygotowanie powierzchni, rozebranie elementów.

Nakrykloł żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 23:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Panowie, jesteście nieocenieni! Powiedzcie jak oceniacie ofertę tej firmy? Koniec końców są 2 lata gwarancji, ale jeśli coś zostało oczyszczone i na to leci powłoka to i tak w tym okresie chyba się nic nie dowiem? Powiedzcie o co pytać. gdzie jest haczyk...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 sie 2016, 00:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Jeżeli jest fotorelacja to nich zrobią zdjęcia rdzy (jeżeli taka występuje) a potem po oczyszczeniu. Zapytaj jaką grubość ma powłoka i czy jest szczelna. Jak wiadomo rdza to nic innego jak tlenek żelaza. Jeżeli od żelaza odetniesz tlen to wiadomo, że rdza się nie pojawi. No bo jak?

Nakrykloł żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 paź 2016, 18:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.01.2016
Posty: 37
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Witam,
planuję przed zimą zabezpieczyć podwozie (póki co nie mam korozji, ale chciałabym ten stan utrzymać jak najdłużej). Gdzie we Wrocławiu mogę to porządnie zrobić? Jak często trzeba powtarzać taki zabieg?
Będę wdzięczna za polecenie warsztatu z Wrocławia, który podejmie się tego zadania (jeśli znacie orientacyjne koszty - będę wdzięczna za info).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 paź 2016, 23:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
ASK Serwis, tam robiłem. Finalnie wyszło 1100 zł za konserwację podwozia, profili zamkniętych oraz baku. Samo podwozie chyba jakoś 700 zł. Konserwację robią produktami firmy Waxoyl. Sprawili wrażenie profesjonalnej firmy, mają również schludne biuro oraz zajmują się również detailingiem. Byłem na poprawkach (za darmo oczywiście) źle skręconych osłon, dostałem w rekompensacie jakieś gadżety firmowe i przeprosiny (zupełnie niepotrzebnie, ale gest bardzo fajny). U mnie nie było jeszcze rdzy jakieś delikatne naloty pod nadkolami, ale trzeba brać pod uwagę, że oryginalne zabezpieczenie wytrzymuje około 10 lat, no i jestem wyznawcą teorii, że lepiej zapobiegać niż leczyć ;)

http://askserwis.pl/konserwacja-podwozia.html
http://askserwis.pl/konserwacja-profili ... etych.html

to są okolice pl. Grunwaldzkiego.

Zabiegu już raczej sama nie powtórzysz, bo powinnaś mieć spokój na kolejne 10 lat, chyba, że planujesz tak długo trzymać auto ;) niemniej jednak powinno to podnieść jego wartość przy sprzedaży, gdzie rówieśnicy może będą już podjadani przez rudą ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 12:28 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.05.2014
Posty: 48
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Ja planuję się zabrać za konserwację w najbliższych dniach.

Pewnie będzie to dla cześci śmieszne, ale będę wzorował się TVN Turbo.
"101 napraw", sezon 3 odcinek 7".

Polecam zobaczyć.

Fajnie wyjaśnił prowadzący krok po kroku jak to zrobić.
Koszt materiałów ok. 200 zł + 6 h pracy.

Z tego co mówił to wytrzyma 3-5 lat taka konserwacja.

Pytałem w serwisie, który jest niedaleko mnie to koszt konserwacji to 700 zł (a używają tych samych środków, marki "BOLL").
Więc oszczędność dość spora, tym bardziej, ze mam sprzęt, warunki i czas.

Materiały już kupione, czekam tylko na dostawę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 17:38 
Świeżak
Offline
Od: 22.02.2015
Posty: 34
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Niestety też muszę zabrać się za zabezpieczenie ale nie mam możliwości zrobić we własnym zakresie. Na szybko znalazłem takie dwa serwisy:

http://www.wyszynski.net.pl/index.html
http://www.autowis.com.pl/

Czy ktoś miał styczność? Może polecić/odradzić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 paź 2016, 09:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.01.2016
Posty: 37
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
khad, tradycyjnie dziękuję za konkretne info :) Czy polecałbyś od razu konserwację całości (nadwozie + bak i profile), czy wystarczy samo podwozie? Nie wiem, na ile ten rocznik (2009) jest podatny na rdzę. I jeszcze jedno pytanie, które mi się nasuwa. Czy jest jakiś sposób, aby sprawdzić, czy auto zostało wcześniej zakonserwowane przez poprzedniego właściciela? Chyba powinno coś widać, przynajmniej od strony podwozia, czy niekoniecznie?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 31 paź 2016, 11:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Jeżeli na podwoziu widac gołą blachę to nie zabezpieczał.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 paź 2016, 13:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
golliee ogólnie tam można podjechać i oni Ci ocenią, ale watpię żeby ktoś już się za to brał i o tym nie informował przy sprzedaży, wg. mnie warto zrobić komplet i mieć spokój, w profile do środka nie zajrzysz, więc tradycyjnie się je również konserwuje, wiadomo że nie są aż tak podatne na korozje jak podwozie, które dostaje solą, wodą oraz kamieniami, ale czasem wystarczy mały ubytek i trochę wilgoci żeby za chwilę poszło lawinowo (najczęściej bodajże już pod samymi korkami i na rantach otworów technicznych się zaczyna cała historia). Bak robią gratis. Co fajne to że masz 2-letnią gwarancję producenta na powłokę, masz też bezpłatne przeglądy powłoki w tym okresie oraz możesz poprosić o dokumentację zdjęciową na co namawiam, bo zawsze przy odsprzedaży auta fajnie dysponować czymś takim oraz wiesz jaki był stan przed i po. Osobiście szukałem trochę firm z Wrocławia, które się tym zajmują i to był jedyny konkret.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 paź 2016, 19:37 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.01.2016
Posty: 37
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
dzięki khad, w najbliższych tygodniach postaram się do nich podjechać - niech ocenią stan i wycenią robotę :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 paź 2016, 20:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Dokładnie, najlepiej się umawiać telefonicznie, jak zadzwonisz i zapytasz o szczegóły usługi to też wiele kwestii wyjaśniają już na tym etapie. Trzeba podjechać na wycenę, a potem umówić się na jakiś termin.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 lis 2016, 10:51 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.08.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
A czy ktoś z Was mógłby polecić jakiś dobry (najlepiej sprawdzony) zakład wykonujący konserwacje w Krakowie?

Wstępnie w jednym z nich umówiłem się na wykonanie konserwacji, ale cena trochę mnie powaliła bo miałoby to kosztować 2 tyś zł. Co o tym sądzicie?

Co prawda podwozie miałoby być najpierw dobrze umyte, potem wszystkie plastiki i osłony ściągnięte, a następnie zakonserwowane, a drzwi i klapy rozbrojone i dopiero zakonserwowane, ale spodziewałem się nieco niższej kwoty... :|


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.