Teraz jest So, 21 sty 2017, 01:04

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 9 cze 2015, 07:32 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
trochę odkopie temat bo mi tu zaszła jakaś szopka.
Miałem mazde6 z 2010 (oczywiście 2.2). Pisałem maila do mazdy z zapytaniem czy się łapie na tę akcje itd. Odpisali, że już za późno, akcja zakończona - wymieniłem na własny koszt = 500 funtów części + 260 robota. Po 3 miesiącach jakiś debil wjechał mi w auto, kasacja :(
Stwierdziłem, że to Ja decyduje kiedy zmieniam model, a nie przypadek, kupiłem drugą. Wczoraj zahaczyłem o ASO tylko w celu zakupu oleju silnikowego, ale z ciekawości zapytałem o tę akcję, i co? Oczywiście, w środe Panu pasuje? Sprawdzimy, w razie czego wsio na nasz koszt.. A moja "nowa" mazda jest pół roku starsza od poprzedniej...
Ciekawy jestem co im wyjdzie w środę. Dam znać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 cze 2015, 07:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2015
Posty: 38
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
i co wyszlo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 cze 2015, 12:21 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Sprawdzili łańcuch, jest ok + wgrali poprawkę, która w razie naciągnięcia łańcucha daje znak kontrolką DPF'a. Nie powiedzieli na ile % na dzień dziesiejszy jest naciągu, jedynie "że nie muszę się nim martwić" :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 mar 2016, 09:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam Panowie!
Sprawdziłem łańcuch w Madzi programem forscan i wyszło że naciągnąć łańcucha mam 6°38 przy temp.84°C problem mam tego typu że nie mogę ukończyć testu gdyż wykryto usterkę.Proszę o podpowiedzi,o co tu chodzi??
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 16:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam jestem od miesiąca posiadaczem mazdy 6 2008,2'2 diesel i mam do wymiany rozrząd ,chciałbym sie dowiedziec ile by kosztował kompletny rozrząd


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 18:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1435
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
W 2008 roku nie było Mazdy z dieslem 2.2, masz 2.0.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 13:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Były

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 14:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Koval ma racje była, ale głównie chodzi mi o rozrząd ile by kosztowal łańcuch i pompa i czy jest jakies sklep na śląsku z częsciami do mazdy , bo od mechanika sie dowiedziałem ze trudno o części


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 14:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 868
Lokalizacja: Normanton / Yorkshire / Łask / Myszków
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Napisz do naszego forumowego kolegi Rikiego napewno pomoże :-)

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 14:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Dzieki wielkie:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 18:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1435
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
I zmień mechanika... Mój jakoś z częściami nigdy nie ma problemu (MazVagTech Mysłowice).

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lip 2016, 17:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Dzieki za polecienie chmooreck,byłem tam i jestem mega zadowolony w dwa dni i auto do odbioru:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 16:41 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.06.2015
Posty: 245
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Chłopaki to jak jest w końcu z tym łańcuchem bo zgłupiałem. Dziś podpiełem autko pod program i pokazało mi 9.87° przy temperaturze 84 °C. To dobrze czy źle? Dodam tyle że mrugała mi dzisiaj kontrolka filtra cząsteczek ale było to raczej spowodowane tym że nie wykasowałem kontroli podczas ostatniej wymiany oleju więc autko nie wiedziało że olej został wymieniony. Pozdrawiam

To nie ja gryzmole tylko mój SGS7 ;-)

Edit: Rozmawiałem dzisiaj z serwisem Mazdy i powiedzieli że taki odczyt jest poprawny. Rano po jeździe sprawdziłem odczyt i wynik był taki sam, następnie wyczyściłem przepustnice i znowu sie przejechałem i sprawdziłem odczyt. Obroty silnika spadły i mam odczyt 9.65° przy 85°C. Dziwne żeby odchylenie spadło po wyczyszczeniu przepustnicy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 sie 2016, 13:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Zbieg okoliczności jak sądzę. U mnie odczyty mieszczą się w przedziale 8.8-9.3.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 18:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 7
Lokalizacja: UK
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam,
W mojej Mazdzie usunąłem DPF i w ecu została wyłączona jego obsługa. Dodatkowo jest wgrana mocniejsza mapa. Czy jeśli pojadę do mazdy na sprawdzenie bądź wymianę łańcucha to jakie są szanse, że zorientują iż dpf jest pusty i jakie mogą być tego konsekwencje ? Po wymianie łańcucha, serwis zawsze wgrywa nową mapę do ecu?
Co się stanie, jeśli w moim DPFie są wszystkie czujniki i wszystko tak jak powinno być poza wkładem, który został wyjęty, a serwis wgra nową mapę z aktywnym dpfem ? Czy komp zaraz wywali błędy ?
Obecnie forscan pokazał mi, że mam naciągnięcie łańcuszka na 9. Pytam o to, bo nie wiem jak się nastawić na przyszłość, czy ryzykować kontrolę w Aso tym że wykryją brak filtra. Mój mechanik twierdzi, że nie powinni tego wykryć, no ale ja nie mam pewności.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.