Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Śr, 11 maja 2016, 17:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Krystian91 napisał(a):
,nie czyszczą z rdzy bo podobno ten środek wchodzi w nią i usuwa


Daruj sobie taką robotę. Rdzę trzeba usunąć i kropka.

Krystian91 napisał(a):
nie zasycha tylko jest taki pół płynny


To akurat jest dobre, podobne właściwości ma Noxudol 900.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 maja 2016, 07:12 
Świeżak
Offline
Od: 14.04.2014
Posty: 18
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Cytuj:
A jak zapytałem czy się nie wypłuka skoro jest pół płynny,to powiedział,że jak się wypłuka to i tak już ten preparat będzie działał na rdze

Jak wypłuka to trzeba koniecznie uzupełnić, Noxudol 900 ma inhibitory korozji (wiąże rdzę) ale zdecydowanie lepiej jest oczyscić z rdzy i odtłuscić. Przynajmniej ja tak robiłem i jest ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 maja 2016, 08:44 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Zdecydowanie się zgadzam, wszystko co wiąże rdze robi to tylko powierzchownie, a ta głębsza siedzi sobie tam dalej i chrupie auto...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 maja 2016, 19:48 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
Dzięki za odpowiedzi,to jednak sobie podaruje ich skoro piszecie,że jak nie usuną rdzy to nic to nie da.Jest jeszcze jeden zakład gdzie robią konserwacje,podjadę jutro i zapytam jak oni to robią i czym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2016, 10:52 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Ja będę używał konserwacji podwozia firmy Nigrin, a do profili zamkniętych z BOLL + cynk w sprayu


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2016, 11:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Krystian91 nuxo ma zabepieczyć przed powstawaniem rdzy i jest najskuteczniejszy

a każdy warsztat w którym robią takie usługi
myje podwozie - usuwa rdzę odrdzewiaczem i po tym zabiegu nakłada nuxo

GRETKIEP o tym Bollu poczytaj opinie na forach

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2016, 11:28 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
antol007 Ja właśnie wiem,że powinno się usunąć rdze,ale tam sam się przyznał,że tego nie robią.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2016, 12:54 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
A jest to zła marka ? BOLL nie polecasz ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2016, 13:29 
Świeżak
Offline
Od: 14.04.2014
Posty: 18
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Boll jest dobry bo tani, a poza tym twardnieje i potem pęka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2016, 15:15 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Czytałem też, że potrafi sie pomiędzy nim a powierzchnią zabezpieczana zbierać woda i nie widzisz, a chrupie ci auto - ale ile w tym prawdy to nie wiem, ja też stawiam na noxudol.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2016, 17:55 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
GRETKIEP napisał(a):
Ja będę używał konserwacji podwozia firmy Nigrin, a do profili zamkniętych z BOLL + cynk w sprayu
Uzywalem ten ich cynk w spraju, nie mam o nim dobrego zdania. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2016, 06:18 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Cynk akurat nie z BOLL, marki nie pamiętam, ale już używałem i jest spoko


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2016, 19:23 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Zamówiłem dziś 2 litrowe flaszki noduxola 700 do profili i 5 flaszek noduxola 1600.
Rozmawiałem telefonicznie i potwierdzili mi że 700 lepsza niż 750 i że 1600 lepszy niż 900.
Gość zaznaczył że po aplikacji 700 trzeba odczekać chwilę i to co z profili wypłynie to dokładnie wytrzeć papierem bo jak się nie wytrze i napyli się 900 lub 1600 to w tym miejscu nie będzie trzymać.
Noduxol 1600 jest lepszy od 900 bo to jest taka w sumie 900 ale z jakimiś dodatkami które powodują że na 10 lat jest spokój nie trzeba uzupełniać tego.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 maja 2016, 22:44 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
Pytałem dzisiaj w drugim warsztacie gdzie robią konserwacje i powiedział mi,że robią bollem,ale nie tak zwykle tylko jakimś barankiem,podobno nawet 10lat ma wytrzymać.Ktoś wytłumaczy o co choidz z tym barankiem.Koszt 600zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 maja 2016, 18:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 927
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Krystian91 nie wiem czy ktoś to wytłumaczy.
Baranek na podwoziu?
Boję się odpowiedzi. <offtopic>

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 maja 2016, 23:44 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
adrian41 Rozmawiałem z kolegą i prawdopodobnie z tym barankiem chodzi o to,że ten boll jest zmieszany z watą czy tam jakimś włóknem coś takiego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 maja 2016, 17:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Witam - Moje autko wstawione rano właśnie dostałem info że podwozie wymyte rozbrojone i gotowe do działania
wykonawca operacji zabezpieczenia antykorozyjnego zgłosił że gdy rano psiuknął Nuxo na kawałek blachy do godz 18 nie zastygł
a środek Wurth który poleca ten Warsztat zastygł i warstwa wydaje się być grubsza.

Pytanie do ludzi którzy stosowali Nuxo 900 i 700 czy zanim zastygnie nie dostanie się do niego kupa syfu z ulicy ?
czy on się utrzyma na powierzchniach gdzie zostanie nałożony tyle ile powinien ?
- moja mazda zero rdzy względem innych prezentowanych w tym dziale - bez urazy taki stan foty juz za kilka dni

Pan z warsztatu pyta czy ten środek powinien być taki rzadki bo inne są dużo gęstsze i gdy zastygają nie ma prawa dostać sie do nich nie powołanych rzeczy :cool:

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 maja 2016, 19:28 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Z tego co wyczytałem to dobry środek konserwujący nie powinien nigdy zastygać i ma być zawsze taki półplastyczny.
Ja do podwozia na nadkoli wziąłem nudoxol 1600 bo ponoć ma w sobie jakieś włókna wzmacniające i to powoduje że ta masa "trzyma się bardziej kupy"


Ostatnio edytowano Pn, 23 maja 2016, 19:30 przez mk77, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 23 maja 2016, 19:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Wszystko ok, mój ok siedmiu miesiącach nadal jest lekko lepki. Ale raczej nie widziałem aby się coś do niego przylepiło, a jeśli nawet to nic nie wpłynie na korozję. Ze względu tą płynną konsystencję środek ten nie powinien pękać i będzie lepiej się trzymał podwozia.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2016, 05:54 
Świeżak
Offline
Od: 14.04.2014
Posty: 18
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
U mnie od wrzesnia zeszłego roku też jest nadal lepki i miękki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 20:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
misja zakończona powodzeniem auto jutro rano do odbioru - mam dużo fotek ale dodawanie ich to prawdziwa kara :evil:

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 07:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Nie ma zmiłuj, dodawaj.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 maja 2016, 15:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.05.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Część wszystkim,
widziałem już wcześniej ten wątek i długo zbierałem się z przeglądem stanu samochodu, który kupiłem rok temu.
No i choć nie bardzo miałem czas, to dziś zabrałem się za przegląd.
Wyszło na to, że mam spory problem. Na razie wziąłem się za jedno tylne nadkole. Z wierzchu wyglądało to nie aż tak źle.
Jak kupowałem samochód (od znajomego znajomego) to wiedziałem ze był konserwowany. Problem w tym, że jak się teraz zorientowałem, to konserwacja wyglądała chyba tak, ze na rdzę nałożono grubą warstwę kitu, żeby nie było jej widać. W miejscach gdzie zauważyłem, że mogą pojawiać się ogniska korozji zacząłem dłubać. No i wyszło na to, że między progiem i nadkolem w zasadzie nie ma blachy tylko rdza. Teraz mój profil zamknięty jest profilem otwartym :idea:
Powiedzcie proszę, jak załatwia się tego typu problemy? Powinienem iść do blacharza, żeby coś tam wspawał, czy raczej jakoś konserwować pozostałości? Z wierzchu korozji tak nie widać, ale jestem pewny, że próg będzie zaraz cały zeżarty...

Dorzuciłbym fotkę, ale telefon mi padł i nie mam jak podładować. Może później jakoś mi się uda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 maja 2016, 09:33 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jak masz dziurę to blacharz tylko pomoże. Lepiej też nie zostawiaj tego bo naleci Ci tam syfu i będzie jeszcze gorzej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 maja 2016, 17:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Witam
autko odebrałem w boże ciało rano czyli 4 dnia od rozpoczęcia - poniżej pełna fotorelacja
wrzucam wszystkie foty jakie dostałem dopiero dziś więc oglądać i komentować
part 1
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

-- Dodano: Pn, 30 maja 2016, 17:36 --

part 2
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

-- Dodano: Pn, 30 maja 2016, 17:55 --

part 3
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ze względu na to że środki nakładane na elementy gdzie występują duże temperatury nie zdecydowałem się na malowanie np tłumików, zacisków hamulców i innych rzeczy
które malowali koledzy w swoich kombi czarnym i białym z foto relacji wcześniejszych - zapach wypalania jest wstrętny i nie znikł przez kilka dni
podobno osłabia też elementy które zostały pomalowane nie wnikam w ten temat ale na zaciski chyba przy wymianie klocków się skuszę :cool:

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 maja 2016, 08:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Ile w koncu wyszlo za calosc, bo ostatnio pisales o chemii K2, a polecialy inne srodki. Moglbys wyszczegolnic cenowo jak to wypadlo? Tez planuje. Btw. czy moze ktos polecic jakis warsztat we Wroclawiu gdzie robia to dobrze?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 maja 2016, 15:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
na moje autko wyszło:
5 litrowych noxudol 900 i 2 puszki litrowe noxudol 700 = 300pln z przesyłką
dawka idealnie dopasowana do kombi GH

mycie podwozia - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego = 800pln (nie było potrzeby odrdzewiania <spoko> i malowania elementów gdzie występują wysokie temperatury)

przy zastosowaniu środków firmy K2 lub wurth koszt całości 900/1000pln w przypadku mojego auta

wszystko zależy ile rudej jest na aucie - bo tam najwięcej zabawy i cena inna :cool:

polecam ten zakład w lato jest dużo imprez w Płocku kilku dniowe festiwale - można w tym czasie się rozerwać i zrobić zabezpieczenie :bartek:

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 maja 2016, 17:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
No to nawet taniej niż myślałem, dzięki :piatka:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 cze 2016, 10:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.05.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Panowie, a może ktoś mi podpowie, jak zdemontować gumową listwę która znajduje się pod progami w taki sposób, żeby nie zniszczyć ani jej ani zaczepów. Męczę się i nie wiem jak to zrobić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 cze 2016, 12:17 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Tam masz śrubki wkręcane w zaczepy, wykręć je a następnie ściągnij listwę,potem musisz podważyć zaczepy czymś płaskim żeby nie porysować blachy, ja mam progi do wymiany więc robiłem to płaskim śrubokrętem - trzeba użyć siły :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.