Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:03

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 07:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Ale że to się grubsza afera koło tego nie zrobiła .Przecież to powinno być wymieniane w ramach akcji serwisowej jako wada fabryczna zagrażająca życiu kierującego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 12:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
.... życiu kierującego, jak również pozostałych uczestników ruchu drogowego.

Ma sa kra :(

Zastanawiam się o który czujnik chodzi, coś mi podpowiada za ten w kolumnie kierowniczej na dole, czujnik obrotu.
Pewności nie mam, ale jeśli winna jest korozją czujnika to organoleptycznie powinno być widać zmiany które mogą czynić takie cyrki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 16:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
no ale panowie wlascicielowi postu nie ze auto chodzilo idealnie i nagle skrecila kierownica w czasie jazdy on mial juz problemy z wspomaganiem jak wczesniej napisal tagze nie sadze ze to sei dzieje tak z nienacka znaczy mam nadzieje :arrow:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 17:45 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Millerek napisał(a):
Zastanawiam się o który czujnik chodzi

ten który jest w przekładni....
masz poniżej na foto,po lewej,czarny korpus.
Obrazek

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 19:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To czujnik obrotu jednak, ten co pokazuje moc silnika i coś w lewo i prawo tak...? W temacie o ściąganiu auta pisaliśmy ostatnio.
Trzeba wyciągać magiel?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 22:18 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
trzeba...
tu coś dla tych,co mają pojęcie o tensometryce (?) chyba.
Obrazek
a to konstrukcja z GJ....
Obrazek

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 kwi 2015, 22:30 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
tadziol czyli w GJ wspomaganie nie jest w maglu, tylko w kolumnie kierownicy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 kwi 2015, 08:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Na to wychodzi ze tak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 kwi 2015, 13:06 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
no.... giejotka ma w kolumnie...wiele innych marek zresztą też...

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 kwi 2015, 13:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
tadziol orientujesz sie czy to jest korozja w tej wtyczce na stykach, jezeli tak to chyba jest do niej dostep bez zrzucania calego magla zeby ocenic jej stan? Znalazlem aukcje z tym czujnikiem gdzie dokladnie widac o co chodzi http://allegro.pl/czujnik-sterownik-mod ... 95337.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 kwi 2015, 17:11 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
nigdy korozja styków nie jest problemem w GH,ale za pieniądze to ja bym kupował ten czujnik bez zastanowienia.fakt dostęp jest bez demontażu przekładni,trochę gimnastyki,ale da się.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 maja 2015, 22:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.01.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
masteros napisał(a):
kuźwa,
rozumiem, że siada wspomaganie i trzeba mieć siłę drwala, żeby manewrować na parkingu
ale z tym ściąganiem to już jakaś masakra :arrow:
od dziś obie łapki na kierownicę!


Siła drwala to malo powiedziane:) dziś znów mi wyrwało kierownice, i w ostatniej chwili dałem po heblach bo byłbym wylądował na drzewie...

To moze teraz pare słów...

Otóż mi padł czujnik wspomagania kolumny kierownicy, te dziadostwo siedzi tuć pod kierownicą i trzeba całą górę rozmontować aby się do niego dobrać, ale tak aby nie rozkalibrować kierownicy, czujnik odpowiada za przesyłanie informacji do silniczka wspomagania o sile skrętu to są jakieś algorytmy, znajomy sprawdzał mi to na jakimś ustrojstwie i pokazywał jak sie zachowuje czujnik i że podaje złe dane.

Czujnik jest ewidentnie do wymiany, problem polega na tym iż tego cholerstwa jest w pyte i każdy inny, trzeba rozmontować i wyjąć go żeby taki sam kupić. Serwis jak serwis, nie naprawiamy tylko wymieniamy bo naprawić sie nie da, jade w czwartek do jakiegoś medyka w Zielonce koło warszawy bo podobnież ona wie co i jak.

Co do samej jazdy to ciężko, najciężej na parkingach ale nie wyćwiczyłem mięśni na noszeniu siatek z zakupami tylko na ciężkiej pracy wiec jeżdżę póki co:D Najgorzej jest tylko jak wsiadam i wspomaganie działa, (bo nie można go normalnie odłączyć o wsio jest ze sobą połączone) wtedy obie rączki na kierownice i jazda:D

miałem w ostatnim tygodniu pare takich syt że spociłem sie jak dzika świnia utrzymując kierownice prosto gdy mi ściągało do prawej A wiec odpowiadając na pytania jednego w kolegów owszem można to utrzymać tylko jest cieżko i trzeba mieć oczy w d...

będę informował na bieżąco o postępach bo wywalić 8 tysięcy na cały układ kierowniczy w serwisie to zawsze mogę, byłem w ASO na na Bródnie to mi za 200 zł powiedzieli to co już wiedziałem generalnie. Byłem też tu http://www.serwis-japonskie.pl/kontakt.html ale chłopaki dumali i nic nie wydumali i wysłali mnie do serwisu bo tam mają lepsze narzędzia diagnostyczne, przynajmniej mnie za to nie skasowali:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 maja 2015, 00:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Piszesz o tym czujniku o którym pisaliśmy we wcześniejszych postach? ten w podłodze?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 maja 2015, 21:00 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Stillgar napisał(a):
Otóż mi padł czujnik wspomagania kolumny kierownicy, te dziadostwo siedzi tuć pod kierownicą i trzeba całą górę rozmontować aby się do niego dobrać, ale tak aby nie rozkalibrować kierownicy, czujnik odpowiada za przesyłanie informacji do silniczka wspomagania o sile skrętu to są jakieś algorytmy, znajomy sprawdzał mi to na jakimś ustrojstwie i pokazywał jak sie zachowuje czujnik i że podaje złe dane.

nieprawda.
Stillgar napisał(a):
Czujnik jest ewidentnie do wymiany, problem polega na tym iż tego cholerstwa jest w pyte i każdy inny, trzeba rozmontować i wyjąć go żeby taki sam kupić.

to też się nie zgadza.
po pierwsze czujnik do EPS jest jeden i tylko jeden rodzaj,a po drugie jest on zamontowany w przekładni.
ten pod kołem kierownicy to czujnik obrotu kierownicy i współpracuje z DSC,nie ma żadnego wpływu na wspomaganie.
żeby ukrócić spekulacje i próby obalenia mojej teorii wieczorem wrzucę zdjęcia tego paskudztwa.

-- Dodano: Wt, 5 maja 2015, 22:00 --

jest wieczór,są zdjęcia...
gdzie w ogóle szukać ? :
Obrazek
ano pomiędzy sprzęgłem i hamulcem,tam gdzie wałek kolumny kierowniczej.
następnie usuwamy plastykową osłonę :
Obrazek
oraz kawałek wykładziny i gumową osłonę wałka przekładni kierowniczej aby zobaczyć poniżej w otworze ściany grodziowej ów czujnik,który daje niejednemu popalić :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
sorry za jakość zdjęć,aparat dobry,ale fotograf do d....y.... :parowka:

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 maja 2015, 02:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Muszę sie w końcu zabrać za ten czujnik. U mnie ostatnio niezłe jaja są. Wcześniej ściągało na lewo. Teraz samochod jedzie prosto przez chwile, pozniej lekko ściąga go na prawo, a pózniej na lewo ... I tak raz na prawo, raz na lewo...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2015, 21:12 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 121
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam. Jestem tu nowy i nie wiem jak dokładnie zachowywać się na forum ale mam sprawę. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć za co odpowiada parametr CENTER_TRQ Nm jeśli chodzi o silnik przekładni kierowniczej i jaki powinien być i jak go można zmienić.

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED 103 000
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 cze 2015, 13:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Właśnie próbowałem sie dostać do tego czujnika, ale mogę go ledwo co dotknąć palcem. Czy od spodu samochodu jak bym go podniósł, bedzie lepszy dostęp? Bez rozbierania pół zawieszeni? Od góry to nawet tej wtyczki nie mogę odpiąć, zeby sprawdzic czy bedzie dalej ściągać
Obrazek

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lip 2015, 22:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.01.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Udało mi się to zrobić, generalnie pojechałem do elektronika samochodowego żeby sprawdził co się dzieje bo w serwisie wzieli 200 zł i powiedzieli że czujnik i trzeba wymienić całość bez magla 7800 brutto. Elektronik z zielonki po podłączał mi go i po 2 dniach zadzwonił ze on tu jest moduł sterowania padnięty i nie może go zrobić bo sie podobno przejarał.
Dołączył mi wspomaganie na wiązce abym mógł jeździć prawie normalnie i zacząłem szukać cześći. przekładnia kierownicy w Niemczech orginał kosztuje 4200 brutto, miałem już ściągać ale okazało sie ze kolega mi w Polsce załatwi za 4700 wiec poczekałem, kupiłem i zamontowali mi. samochód działa ale przyzwyczajenie aby mocno trzymać kierownice pozostało i raczej nie chce się go wyzbyć, bo może mnie zycie kosztować....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lip 2015, 22:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.01.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
poczytaj sobie posty z tąd i zobaczysz co może Cię czekać... aczkolwiek nie musi. Druga sprawa ze w serwisie nigdy nie naprawiają tylko wymieniają.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lip 2015, 06:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam,

mam podobny przypadek ... odplam auto wszystko jest OK po chwili lampka wspomagania i koniec.... kierka ciężko się kręci .... kompletny brak wspomagania - komputer wykrył błąd C200D62 - czy ktoś może wie o co w tym chodzi, co może byc przyczyna i jak to naprawic???? dlaczego tak drogo juz nie pytam :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lip 2015, 11:33 
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2015
Posty: 16
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Czytajac te posty teraz bede sie bal do Pl tym autem jechac :/ u mnie jak narazie zauwazylem tudzież wydaje mi sie ze wspomaganie raz dziala mocniej raz delikatnie slabiej nie wiem od czego to zalezy ale w obie strony tak samo dziala zadnych niekontrolowanych ruchów ani zgrzytania nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lis 2015, 22:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.12.2013
Posty: 38
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Cześć wszystkim, minęło kilka miesięcy od ostatniego wpisu w tym wątku, czy jest jakiś ciąg dalszy? Czy komuś udało się wymienić sam czujnik?
Ja zauważyłem w swojej GH krótkotrwałe braki wspomagania przy intensywnym manewrowaniu kierownicą przy naprzemiennym maksymalnym skręcaniu w lewo i następnie w prawo (np. na ciasnym parkingu).


Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 gru 2015, 17:44 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Witam, juz pisalem wczesniej mam problem z ukladem kierowniczym tzn na postoju jak skrecam kierownica w lewo pojawia sie dzwiek taki warkot, w prawo jak skrecam nic sie nke dzieje.
po rozmowie z aso mazda powiedzieli mi ze trzeba zweryfikowac problem za 200 zl,po tym proponuja kalibracje ukladu kierowniczego podobno pomaga, jak nke to do wymiany bedzie jakis potencjometr za 3 tys zl Prosze czy ktos mial podobny przypadek i jak to najlepiej rozwiazac , z gory dziekuje zawszystkie informacjePodobno jest to wada naszych GH , szkoda tylko ze wychodzi po gwarancji


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 gru 2015, 17:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Temat znany i poruszany na forum, kilka wątków niżej: viewtopic.php?t=1341

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 lut 2016, 22:15 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Czytalem ale tu nie ma zadnych konkretow , same jakies wywody

-- Dodano: Pn, 1 lut 2016, 22:15 --

Kalibracja w ASO pomogla !


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lut 2016, 21:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam,czy moze ktos wie czy poprawili ten czujnik w modelu po lifcie w 2010roku?,normalnie po przeczytaniu sie niezle zalamalem na to auto,az sie nie chce wierzyc,mam polifta i wiem ze w zawieszeniu duzo zmienili i zastanawiam sie czy ten czujnik tez?,zly jestem ze przeczytalem ten watek bo psychicznie teraz jezdzi sie zle(a tak fajnie sie prowadzilo jedna reka :) ),pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 lut 2016, 08:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Nie sadze zeby cos poprawiali. Problem prawdopodobnie sie ujawnil juz po wypuszczeniu polifta. Zreszta twoj przedmowca ma chyba polifta i ten sam problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lut 2016, 20:34 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Tak , rozmawialem z aso , ktore to wymieniaja, jest on poprawiony.Nie ma co sieobawiac problem tkwi w potencjometrze , ktory padal w wersjach polift ale nie w wszystkich


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 mar 2016, 22:22 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.06.2015
Posty: 19
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
U mnie padło przed chwilą prędkość mała gdyż akurat skręcałem w swoją uliczkę , podczas skrętu po prostu przestało działać wspomaganie ( miałem wrażenie , że koło mi odpadło ) , wcześniej żadnych objawów nie miałem - co obstawiacie?

I o to ciekawostka poszedłem do garażu odpaliłem autko i wspomaganie powróciło , nie mniej jednak w poniedziałek trzeba odwiedzić warsztat


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2016, 20:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Co znaczy padlo? Wogole nie masz wsp?
To inny przypadek niz moj, ja mialem tylko buczalo jak w ,ewo skrecalem
Obstawiam na jakis styk lub podjedz do aso podlacza do kompa i beda wiedzieli,


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.