Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:39

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 

Czy kupiłbys ponownie Mazdę 6 GH
TAK 47%  47%  [ 115 ]
ZDECYDOWANIE TAK 31%  31%  [ 75 ]
NIE 6%  6%  [ 14 ]
NIGDY WIĘCEJ JAPOŃSKICH AUT 0%  0%  [ 1 ]
NIE MAM ZDANIA 16%  16%  [ 38 ]
Liczba głosów : 243
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 21 sie 2013, 22:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 27.07.2013
Posty: 880
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Zawsze lepsze 2.0d od forda niz nissan z silnikiem renault <hahaha> Swoja droga to znamienne ze drogi Mazdy i Forda sie prawie rozeszly i od razu Mazda zanotowala dobry wynik finansowy za 2012 rok. <brawo>

_________________
„Everyday is a school day”


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2013, 12:29 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 199
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
szczypik napisał(a):
michal328i napisał(a):
Mazdy z silnikiem od Forda 2.0D nienazwałbym jednak 100% japończykiem.


Naprawdę to Ford? Widzę, że te urban legend dalej po ludziach krążą.

jak zawsze w kazdej legedzie jet odrobina prawdy, odkredcie korek wlewu oleju a od spodu ukaze sie znaczek forda :o benzyna i diesel
chyba natrzaskali ich w milionach wiec "kazda mazda ma cos z forda" <hahaha>

wspolnym dieslem jest 1.6 (psa).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 15:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...u mnie nie ma znaczka Forda, mam już 145 tys. mil przejechane i tylko pasek od alternatora zmieniłem bo piszczał i to tyle( po za serwisem)
Nigdy nie miałem problemów z DPF-em ani ze skrzynią biegów, bardzo potrzebuję kombi a mam sedana ale taki jestem zadowolony z mojej 6tki że chyba będę ''męczył'' się w sedanie :P
aaaa i silniki 2.0d w GH to na pewno nie silniki Forda!
Pozdrooo...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 paź 2013, 17:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 27.07.2013
Posty: 880
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Akcja serwisowa M6 w USA wyprodukowanych w latach 2009-2013. Sprawa dotyczy zamkow w drzwiach, problem dotyczy 160000 tys samochodow, wada moze powodowac samoczynne otwieranie sie drzwi w czasie jazdy. Nie bylo zadnej wzmianki o rynku europejskim.

_________________
„Everyday is a school day”


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lis 2013, 22:52 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 25.10.2013
Posty: 6
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Koledzy napiszecie coś więcej o Mazdzie GH z silnikiem diesla 2.0 tzn. chodzi mi o problemy które mogą występować.Co do DPF-U to śmiem twierdzić,że problemów niema a co z resztą,silnik (uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni) czy to częsty problem??, ogólnie bym prosił o pomoc bo planuję zakup Mazdy 6 w okolicach Świąt w grudniu.Pomoże ktoś odnośnie mojego zapytania?? Pozdrawiam.

_________________
MAZDA 6 Power is back


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 22 lis 2013, 22:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
adamd69 - Kamil ma takowa na sprzedanie - zaglaskana na max'a !


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lis 2013, 23:50 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 25.10.2013
Posty: 6
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Tak wiem kolego Glowasiek ale ja chcę kombi i mój budżet to max 37 tyś.zł.

_________________
MAZDA 6 Power is back


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2013, 04:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
…wszystko zależy jak trafisz, jak poprzedni właściciel dbał. Ja mam swoją już prawie 2 lata i żadnych problemów nie miałem. Kupiłem samochód po firmie z książką serwisową i robię serwis na czas leje paliwo i jeżdżę. Przez ten czas zrobiłem prawie 40 tys. mil czyli ponad 60 tys. km. Mam przejechane już prawie 240 tys. km i tylko raz zapaliła mi się kontrolką jakiś błąd związany z turbo. Samochód stracił moc, błąd skasowałem i jest wszystko dalej ok. Być może wcześniej ktoś nie chłodził i już siada powoli. Mam sedana a potrzebuję kombi teraz i bardzo ciężko mi się z nim rozstać, jak to by było kombi to chyba bym go nigdy nie sprzedał. Polecam Ci ten silnik chociaż we wszystkich artykułach typu Auto-świat i tym podobne piszą że silnik awaryjny to tak nie jest. Jeżeli będziesz dbał to na pewno nie będziesz miał z nim problemu i chyba wszyscy posiadacze tego silnika na forum Ci to powiedzą. Pozdrawiam...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2013, 11:33 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 25.10.2013
Posty: 6
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Widzę,że masz swoją dobrą i pewną opinię co do mazdy i to bardzo dobrze.Wezmę pod uwagę to co napisałeś.Ja będę zmuszony szukać auta sprowadzonego więc będzie loterią jak i co się trafi.Wiadomo,że nie każdy kłamie (sprzedawca) ale w większości tak jest.Poczekam co inni napiszą,pozdrawiam.

_________________
MAZDA 6 Power is back


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2013, 12:33 
Offline
Ja co prawda w GH miałem benzynę, ale w GG diesla. Nie wiem, jak bardzo się on zmienił, może i bardzo, więc tylko ogólna refleksja - nigdy, żadnego problemu. Opnie o awaryjności diesli w Maździe są moim zdaniem budowane na przykładzie sprowadzonej igiełki GH, z 2010 r., od pierwszego właściciela będącego starą, wierzącą kobietą (wyjazdy do kościoła) z przebiegiem 16 tys. km, kupionej za 12 tysięcy złotych. Jakoś tak to widzę.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 gru 2013, 10:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.11.2013
Posty: 44
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Czy ktos sie orientuje czy jakies inne bezpieczniki oprocz tych oryginalnych pasuja u nas?
Musze wymienic bezpiecznik od gniazdka zapalniczki. Zapasowych brak, a zamawianie z allegro, zeby zaplacic 4x tyle co wartosc bezpiecznikow za sama przesylke mija sie z celem.
Patrze w intercars i sa takie:
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... eaf=102561
ktores beda z tych pasowac?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 gru 2013, 11:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Nie, u nas są takie:
http://www.forch.pl/product.aspx?p=051e ... 28aa2b2596


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sty 2014, 14:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 27.07.2013
Posty: 880
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Wszystkowiedzacy dziennikarzyna wp wypowiada sie o silnikach mazdy
http://moto.wp.pl/gid,16300587,kat,5519 ... jecie.html

_________________
„Everyday is a school day”


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 7 sty 2014, 19:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jak dla mnie to on napisał prawdę, lub dostał gotowy text od Mazdy.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sty 2014, 19:32 
Offline
"Wystarczy stosować niewłaściwy olej, by w krótkim czasie doprowadzić do zatkania sitka, przez które zasysany jest olej do obiegu. Efekt - zatarcie silnika."

Wieje geniuszem proszę Panów. Proponuję tak:

"Wystarczy 10 mg cyjanku potasu, by w krótkim czasie doprowadzić do przekręcenia się bo to trucizna jest. Efekt - śmierć"

Czy mogę już pisać dla WP?

"Brutalnie traktowany przez właściciela niedbającego o planowe wymiany oleju, odpłaca się kosztownymi usterkami turbiny i innych elementów osprzętu"

Krzysztof Kolumb, czy co? Słabnę przez takie pisanie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sty 2014, 20:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 27.07.2013
Posty: 880
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
:lol: Bartek, jak dla mnie spokojnie mozesz pisac artykuly (lub jak w omawianym przypadku robic kopiuj -wklej z ogolniedostepnych materialow w sieci) dla wp lub innych portali :wink:

_________________
„Everyday is a school day”


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 sty 2015, 17:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Dobrze wiemy, że to nie stosowanie złego oleju jak napisał redaktorek zapycha smoka ,tylko nieszczelne podkładki które go zabrudzają. <slabo>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 09:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.01.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Siema zastanawiam się nad kupnen M6 II generacji . Tylko moje pytanko który silnik polecilibyście 2.0 MZR , 2,2 MZR ewentualnie 2.0 benzynka .

Ten pierwszy mam w mojej M6 2003przed lift . i tak średnio zadowolony jestem.

_________________
Using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 09:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No to nic innego nie pozostaje jak 2.2 ;)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.9.5


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 09:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.01.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Ale troszkę więcej konkretów .
jak wygląda eksploatacja i 2.2 MZR . spalanie (chodzi mi o opinie użytkowników ) a nie oklepane dane techniczne podawane przez producenta. itp:

I ewentualnie na co zwrócić szczególną uwagę w modelu GH

_________________
Using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 11:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
To zależy jakimi prędkościami jeździsz.
U mnie ostatnio na A1 przy prędkości 130km/h wyszło 7,5 litra. Natomiast przy 170 km/h wychodzi juz.ponad 9 litrów.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 12:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 406
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
syczka133, na co zwrócić uwagę jest tu szczegółowo opisane,
użytkuję 2,0pb jestem zadowolony, swoje pali ~10,0 dynamiczna jazda z klimą po mieście, na trasie latem potrafię zejść do 7,2 przy bardzo spokojnej jeździe w trasie ~80-120km/h

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 12:27 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.01.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
masteros napisał(a):
syczka133,
użytkuję 2,0pb jestem zadowolony, swoje pali ~10,0 dynamiczna jazda z klimą po mieście, na trasie latem potrafię zejść do 7,2 przy bardzo spokojnej jeździe w trasie ~80-120km/h



Dzięki za podpowiedz . Jak będe miał jakiś konkret upatrzony to sie odezwie w sprawie opini .

ale wybór oczywisty 2.2 D . lub 2.0 Pb. . to zaczynamy poszukiwania .

_________________
Using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 12:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 406
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
wielu speców różnej maści właśnie te dwa silniki poleca,
wg mnie cała paleta jest udana, zależy tylko czego potrzebujesz ;)

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 18:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.01.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
W moim przypadku to mazda mnie urzekła i raczej zostane z tą marką . Moja obecna jeszcze mnie nie zawiodła . No wiadomo tylko ten silnik kapryśny :mad: bez grubszego remontu silnika się nie obyło :| . Cztery lata temu to wypasiona fura była i w tym segmencie najładniejsza z kombiaków :) . . Teraz poluje na młodszą GH Kombi pszedewszystkim :wink:

_________________
Using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 18:40 
Offline
Miałem taką, jak Ty, tylko htb. I ten sam diesel.
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?p=2161#p2161
Dziwią mnie trochę Twoje "przygody" bo w mojej nigdy nic. I jak już wiele razy tu podkreślałem, złego słowa nie dam powiedzieć ;). Czy aby z pochodzeniem tej Twojej wszystko OK? Moim zdaniem te diesle były całkiem spoko. Ich następcy w GH też.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 mar 2015, 16:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 09.01.2014
Posty: 635
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
z tym spalaniem 2.0 pb to jest tak naprawdę różnie panowie. Mi zimą po mieście pali niestety 12l (rozkopana Łódź, same korki), ale nigdy nie zamieniłbym na diesla. Za to w trasie do 7.2 można spokojnie zejść :)

_________________
Always Fight, Never Quit!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 mar 2015, 17:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 406
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Mam podobnie, zima 11,0
latem w trasie z klimatyzacją nawet do 7.2,
6.9 najniżej miałem na 200km trasy +40km miasta

odczyty z kompa w mazdzie

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 kwi 2015, 10:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Może napiszę swoje spostrzeżenia po miesiącu użytkowania, pewnie wielu rzeczy jeszcze nie wyłapałem. Mam GH, 2008, wyjechała z salonu w połowie 2009, 2.0 ON, przebieg 78 tys. (zweryfikowany). Posiadam też drugą Mazdę - 2 II generacji, 2009, kupiłem ją w salonie, przebieg 90 tys. oraz byłem uzytkownikiem aut niemiecjich i włoskich.

Plusy:
- zaskakująco dobre wykończenie (jak na japończyka) - w tym przebiegu nie mam praktycznie żadnych śladów użytkowania, żaden plastik nie pracuje, w aucie jest cisza
- dobry stosunek ceny do jakości
- zaskakują mnie osiągi i elastyczność silnika - niby duże auto ale te 140KM daje radę, choć myślę o chipie (jak już zatka mi się DPF będę wywalał i chipował)
- w aucie nie było robione nic oprócz klocków z przodu i typowych wymian eksploatacyjnych
- stylistyka super, pomimo kilku lat auto sie wyróżnia na drodze, a jestem estetą i jest to dla mnie ważne
- przestrzeń w środku - jest jej na prawdę sporo, bagażnik (sedan) jest przepastny, z tyłu nawet bardzo wysokie osoby się mieszczą bez problemu

Minusy:
- ASO (przynajmniej Jaremko we Wrocławiu) - mam z nimi złe doświadczenia z drugim autem
- sporo plastiku - jak to w japończykach, ale tragedii nie ma
- regulacja podłokietnika przód-tył to za mało
- seryjne wyposażenie trochę ubogie w porównaniu np. z francuską konkurencją (z drugiej strony tamte auta lubią się psuć)
- słaby lakier - cienki, podatny na odpryski
- fotele mogłyby być bardziej komfortowe - lepiej trzymać boki, mieć większy zakres regulacji
- DPF - wiadomo, najchętniej bym się pozbył tego jeszcze przed zakupem - wiem, że sprawia problemy. Szwagier ma identyczną 6tkę którą kupił w salonie, robi praktycznie tylko trasy autostradą a i tak mu się zatkał

o reszcie się dowiem z upływem czasu ale mam cichą nadzieję, że nie ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 16 kwi 2015, 13:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
khad napisał(a):
- DPF - wiadomo, najchętniej bym się pozbył tego jeszcze przed zakupem - wiem, że sprawia problemy. Szwagier ma identyczną 6tkę którą kupił w salonie, robi praktycznie tylko trasy autostradą a i tak mu się zatkał


Wiele zalezy od tego z jakimi obrotami silnika ktos jezdzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.