Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 14 mar 2015, 01:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
TOMASZ tak to przeczytałem już wcześniej Chodziło mi bardziej o poziom trudności Czy taki amator sobie poradzi
Tadziol jeszcze raz dzieki wielkie
Zobaczę jak jutro będę stał z czasem, może sie za to zabiorę

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 mar 2015, 06:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
A to przepraszam

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 mar 2015, 13:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W mojej jest tak :

MTR_CUR. 0.00 A
SS_TRQ1. -0.1 Nm
SS_TRQ2. 0.0 Nm

Kierownica idealnie w poziomie, i nie mogę kierownicy ustawić aby było po 0.0Nm bo zawsze nr 1 będzie mniejszy o 0.1 Nm.
I nie ściąga w lewo czy w prawo :)


Ostatnio edytowano N, 15 mar 2015, 15:20 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 mar 2015, 15:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
U mnie ściąga w prawo i strasznie mnie to denerwuje, cały czas muszę trzymać kierownice z oporem :sad:
Sprawdziłem i mam tak:

MTR_CUR. 0.00 A
SS_TRQ1. -0.5 Nm
SS_TRQ2. 0.0 Nm

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 mar 2015, 19:58 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Millerek napisał(a):
nie ściąga w lewo czy w prawo

ponieważ:
Millerek napisał(a):
MTR_CUR. 0.00 A


bykolo napisał(a):
U mnie ściąga w prawo
bykolo napisał(a):
mam tak:

MTR_CUR. 0.00 A


dlatego wymień prawe łożysko i piastę.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 mar 2015, 20:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
tadziol napisał(a):

bykolo napisał(a):
U mnie ściąga w prawo
bykolo napisał(a):
mam tak:

MTR_CUR. 0.00 A


dlatego wymień prawe łożysko i piastę.


Tadziol aż tak poważnie?
Pytam ponieważ ja wymieniałem pół roku temu właśnie łożysko prawe.... ma to związek ze mam 0.1Nm?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 mar 2015, 20:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
tadziol napisał(a):
dlatego wymień prawe łożysko i piastę.


Hmmm może zacznę od samego łożyska, czy koniecznie musi być też piasta....

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 mar 2015, 21:44 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
bykolo napisał(a):
musi być też piasta....

tadziol napisał(a):
łożysko i piastę


Millerek napisał(a):
wymieniałem pół roku temu właśnie łożysko prawe.... ma to związek ze mam 0.1Nm?

nie.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 mar 2015, 17:24 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.09.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Tadziol, może też powodem ściągania prozaicznie mogą być opony? Właśnie zmieniłem na letnie, z którymi kupowałem samochód, zmieniając przód z tyłem w stosunku do tego co było wcześniej, i samochód zaczął ściągać niemiłosiernie. Wizualnie nie widać, po pomiarze bieżnika wyszło większe zużycie na jednej stronie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 mar 2015, 21:04 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
twrz napisał(a):
może też powodem ściągania prozaicznie mogą być opony?

tego nigdy nie można wykluczyć.ale wymiana 4 kapci na nowe to nie lada koszt...trzeba mieć pewność.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 mar 2015, 21:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Chyba opony na postoju nie mają wpływu na to co pokazuje forscan....
Czy jednak ma ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 mar 2015, 21:34 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
na postoju to może stać na samych felgach....
koledze chodziło o oponę jako powód ściągania w czasie jazdy.
Ps.już się martwiłem,że mój "duch" się zagubił <niewiem>

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 mar 2015, 22:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.09.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Może mam omamy, ale jestem przekonany, że oprócz ściągania ciężej działa też wspomaganie. Możliwe, że ma związek? A opony tak fajne, że na dwójce przy mocnym przyspieszeniu przednia oś wpadła w poślizg


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 mar 2015, 22:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wiec wychodzi na to ze nie dość ze ściąga z powodu opon, to jeszcze kolumna (forscan dikladnie) pokazuje swój powód ściągania.
Myślę że opony niewiele pomogą jeśli układ kierowniczy będzie skręcony siłą maglownicy.

A jeśli o mnie chodzi to ja zawsze czuwam innymi słowy, STAND BY we krwi ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 mar 2015, 22:59 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.09.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
tadziol napisał(a):
tego nigdy nie można wykluczyć.ale wymiana 4 kapci na nowe to nie lada koszt...trzeba mieć pewność.


No ale łożyska i piasta też, za dwa komplety niby org. z wymianą zapłaciłem niedawno prawie 2400

Edit:
Mtr_cur 0, chwilami skacze do 0.1
Ss_trq1/2: 0 lub -0.1 występujące tak samo często
Kierownica 0st.

Przy kierownicy 5st. udało mi się raz ustabilizować na same zera


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 mar 2015, 21:07 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
twrz napisał(a):
Mtr_cur 0, chwilami skacze do 0.1
Ss_trq1/2: 0 lub -0.1 występujące tak samo często
Kierownica 0st.

te dane eliminują EPS z grona podejrzanych.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2015, 15:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Sprawdziłem dziś forscanem parametry przekładni u siebie.
Edit:
MTR_CUR 0.10A
SS_TRQ1 0.O Nm
SS_TRQ2 O.2 Nm
Tadziol ,zerknij na to czy te parametry są w normie ,czy od niej odbiegają.
Na letnich oponach trochę mi samochód ściąga natomiast na zimowych nie.Opon nie ścina ,zbieżność też sprawdzana i jest ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2015, 19:39 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
hubert0001 napisał(a):
te parametry są w normie
<spoko>

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015, 14:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.09.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
tadziol napisał(a):
twrz napisał(a):
Mtr_cur 0, chwilami skacze do 0.1
Ss_trq1/2: 0 lub -0.1 występujące tak samo często
Kierownica 0st.

te dane eliminują EPS z grona podejrzanych.

Czy -0.1 Nm jest tak nieznaczne, że to nie EPS? W ciągu ostatnich kilku miesięcy był przegląd, który nic nie wykazał, wymiana piast, łożysk, nowe opony, prostowane felgi, zrobiona geometria (praktycznie bez konieczności regulacji), nadal ściąga, z tym że po wymianie opon na letnie znacznie bardziej niż przed. Następnie Założony drugi komplet opon letnich (tym razem nowe), ściąganie nie ustało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 mar 2015, 19:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.03.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Hej, od niedawna jestem posiadaczem 6 GH z 2008 roku. Ostatnimi czasy zauważyłem pewien problem ze wspomaganiem - podczas manewrów na parkingu, a dokładniej podczas skręcania kierownica czasem lekko "odbije". Bojąc się, że może być to coś poważniejszego, zawiozłem samochód do ASO. Tam odrzekli mi, że uszkodzona jest najprawdopodobniej przekładnia kierownicza. Próbowali więc ją najpierw jakoś "skalibrować", co niestety nie pomogło. Za wymianę zażyczyli sobie kwotę w okolicach 7 tys. złotych. Pytanie do was: nie próbują mnie naciągnąć? Ta kwota to normalna cena?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 24 mar 2015, 20:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Używana 1.5 tys.... Wymiana pewnie w okolicach 300 zł.


Co do Aso to raczej "normalna" cena.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 mar 2015, 20:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.03.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Chcę tylko powiedzieć, że problem nie występuje podczas normalnej jazdy, można to zauważyć tylko na parkingu. Czy jest możliwość, że ta przekładnia jest sprawna i faktycznie wymaga regulacji zamiast wymiany?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 mar 2015, 21:03 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
możesz na próbę "unicestwić" EPS poprzez odłączenie przewodu zasilającego przy dodatniej klemie akku,a potem się przejechać bez działającego EPS.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 mar 2015, 16:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.09.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
tadziol napisał(a):
możesz na próbę "unicestwić" EPS poprzez odłączenie przewodu zasilającego przy dodatniej klemie akku,a potem się przejechać bez działającego EPS.

Ale chyba nie zdjąć samej klemy, bo zniszczę regulator napięcia? Przewody dochodzą do klemy w plastikowej rurce/peszlu, nie rozbierałem. Poza tym który z nich. Szkoda że daleko mam do Ciebie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 mar 2015, 20:04 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
to można odłączyć konektor silnika przekładni....ten największy z trzema grubymi przewodami.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2015, 16:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.01.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
No ja właśnie miałem taki przypadek wracam z Płocka i 130 na liczniku. Nagle kierownica mocno w prawo i rwie... potem w lewo i znów w prawo. Panowie ja kupę lat na budowie pracowałem i słaby nie jestem ale się mocno spocilem żeby utrzymać samochód na drodze. Kolega obok to już modlić się zaczął. Teraz jest git juz nie rwie do wawki dojadę ale powiem ze strach. Mam z serwisu papiery ze samochód jest sprawny bo przed kupnem go w serwisie Mazdy sprawdzałem. Teraz pytanie da się to jakoś ugryźć żeby mazda mi to naprawia na swój koszt? I co to jest MMP?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 08:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Braku wspomagania nigdy nie mialem jako takiego podczas jazdy, aczkolwiek zdarzylo mi sie moze jakies 2 miesiace temu cos, co mnie niemile zaskoczylo.

Probowalem wcisnac sie pomiedzy dwa samochody,bylo dosc ciasno wiec jezdzilem przod tyl, przod tyl, duzo krecenia.... a w pewnym momencie jakby wspomaganie przestalo dzialac, chodzilo tak ciezko, ze szok. Zadna kontrolka sie nie zapalila, zero oznak jakiejkolwiek awari.

Odpalilem, zgasilem to samo. Poczekalem kilka minut i wszystko bylo OK.

Nigdy wiecej mi sie to nie przytrafilo chociaz przyczyny nie znam do dnia dzisiejszego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 10:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 406
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Stillgar napisał(a):
I co to jest MMP?

Mazda Motor Poland

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 12:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.01.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
i w czym Oni moga mi pomoc? zna ktoś w warszawie jakis sprawdzony serwis żeby podjechać i te wspomaganie zdiagnozować? bo serwis odpada, nie mam 7 tysięcy żeby to naprawić na nowych cześciach, a szukam kogoś z polecenia


Ostatnio edytowano Śr, 8 kwi 2015, 12:14 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 13:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
autojaksa


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.