Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 29 mar 2016, 15:18 
Świeżak
Offline
Od: 22.03.2015
Posty: 16
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam.. Raz na jakiś czas w lewym przednim kole nie odblokowuję się do końca hamulec. Nie trzyma na tyle mocno że nie da się jechać, ale po kilku kilometrach z koła się dymi. Ostatnio stało się tak tydzień temu w trasie, po kilku chwilach i kilku hamowaniach puścił i przez cały tydzień bylo okej, wczoraj znów się zatrzymał i juz nie puścił do końca jazdy. Dzisiaj rano znów było okej. Jutro chciałbym zdemontować zacisk, ale co dalej? W jaki sposób mogę ten tloczek jakoś nasmarowac czy coś. Jakby ktoś miał z tym doświadczenie to prosiłbym o jakieś rady jak to się mówi "jak krowie na rowie" bo w tym temacie jestem zielony, z taką przypadłościa się jeszcze nie spotkałem. Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 kwi 2016, 17:22 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Takie objawy całkiem skorelowane z moim zaciskiem... wżery w tłoczku, szykować się prawdopodobnie na kupno nowego?

_________________

│ :: dexterxx.pl ─ Kontakt ─ O mnie ─ Blog

───
Obrazek
───
dostałem warna za to, że linkowałem "dexterxx.pl", mimo, że nie zarabiam na reklamach ani seo.
Znowu linkowanie do motostat oblepionego reklamami jest całkowicie w porządku.... (-.-')


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 kwi 2016, 00:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Może tak być ;)

...only by Tapatalk...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 kwi 2016, 10:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 259
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Ewentualnie regewneracja wchodzi w grę, dobry zacisk kosztuje dużo ja regenerowałem mam gwarancję rok czasu i spokój.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 19:41 
Świeżak
Offline
Od: 22.03.2015
Posty: 16
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Rozebrałem, i ta guma ochronna była dziurawa więc przyczyna wiadoma. Na razie nie wymieniłem tego bo nie było kiedy, natomiast troche tą gume "załatałem", tłoczek nasmarowałem szprejem miedzianym, jak i prowadnice zacisków, i póki co objawy ustały, co nie zmienia faktu że w niedługim czasie wymienie tłoczek i osłonke :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 20:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Jest specjalny smar do hamulców (TEXTAR CERA TEC).
Ja rozebrałem wszystkie 4 zaciski, wyczyściłem, nasmarowałem i poskładałem.
Na pewno nie zaszkodzi, a jeden klocek z tyłu był zapieczony.

A prowadnice klocków wyczyściłeś i nasmarowałeś? Takie blaszki nakładane na jarzma hamulców.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 20:44 
Świeżak
Offline
Od: 22.03.2015
Posty: 16
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Tak, wyczyściłem, nasmarowałem, miałem tylko taki miedziany na którym w sumie nawet pisało że można stosować do układów hamulcowych. Wcześniej hamulec blokował się co kilka dni, czasami dzień po dniu, na razie jeżdze już 3 tydzień od tej rozbiórki, i wszystko jest cacy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lip 2021, 17:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.07.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
U mnie też ten sam problem z tym że przewody zostały wymienione na nowe oczywiście zestaw naprawczy plus nowy cylinderek itd i nadal to samo cylinderek się nie cofa...mechanik który to robił twierdzi że cofał cylinderek palcem i jest zdziwiony że dalej jest to samo :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 27 lip 2021, 07:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Kompot12345 być może to nie wina cylinderka a prowadnic.
Mechanik może sobie twierdzić, jeżeli wziął kasę, a zacisk nie działa prawidłowo - zj..bał sprawę.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 11:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.07.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
victor dzięki zabiorę się za to od razu.

-- Dodano: 9 sierpnia 2021, o 11:28 --

Wymieniłem już wszystko w lewym kole...zacisk, prowadnice,przewody o dalej trzyma prawe normalnie sie kreci a w lewym nadal cylinderek się nie cofa :?

-- Dodano: 9 sierpnia 2021, o 11:28 --

Wymieniłem już wszystko w lewym kole...zacisk, prowadnice,przewody o dalej trzyma prawe normalnie sie kreci a w lewym nadal cylinderek się nie cofa :?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 11:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Kompot12345 jeżeli tłoczek się nie cofa, to ktoś spartoił regenerację zasiku.
Nie widzę innej możliwości.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 12:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.07.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Zacisk dzisiaj wymieniony na nowy..nie mam pojęcia co to może być


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 12:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Dobra, jeżeli zacisk nowy, prowadnice nowe, a dalej hamulec "trzyma" to widzę tylko możliwość w krzywym jarzmie.
Nie mam żadnego innego pomysłu niż podkrzywione jarzmo.

Obrazek

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 16:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Jest taka możliwość ale pokrzywić jarzmo to trzeba mieć na prawdę szczęście. Ja jeszcze się z tym nigdy u nikogo nie spotkałem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 21:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.07.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Tez mi się wydaje że to jest ciężko do zrobienia. J


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 10 sie 2021, 08:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
A jak wyglądają linki od ręcznego? Może jedna się nie cofa ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 10 sie 2021, 10:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Burman ale to lewy przod :)

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sie 2021, 13:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przewód elastyczny ten do zacisku też był wymieniony?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 09:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.07.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Tak przewody tez wymienione. Znajomy stwierdził że może to być pompa na jedną sekcje może być przytarta !? Jedyne co zostało do wymiany...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.