Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 23 wrz 2015, 18:55 
Świeżak
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 35
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Witam chce kupic zawieszenie do mojej mazdy żeby jak to sie mówi potocznie "leżała na glebie" narazie mam felgi r16 ale mam zamiar kupic r18 i dlatego pytanie o zawieche do felg 18.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 wrz 2015, 19:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Eibach, H&R, a jak chcesz żeby "leżała na glebie" to szukaj gwintu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 wrz 2015, 20:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
I jak będziesz szukał 18stek to bierz od rx8 będą ładnie siedzieć

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 wrz 2015, 21:09 
Świeżak
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 35
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Mierzyłem od RX-8 i powiem ci kolego mnie sie osobicie nie podobają , myslę o innych 18-tkach ,

ps. kolega wyżej opisał byś jakie firmy , które dobre itd . bo myśle ze gleba profesjonała to koszty ok. 2-3k tyś.
i dlatego potrzebuje profesjonalnych opini co wybrac ew. co kto probówał i ew. jak to wygląda zdjęcia.

nie chce gwintu chce poprostu orgianlne profesjonalne zawieszenie które obniży moje madzie :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 wrz 2015, 21:47 
Amator
Offline
Od: 02.09.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Orginalne profesjonalne zawieszenie sprężyny vogtland i koni sport z możliwościa regulacji twardości amortyzatora plus felgi 18` rx-8 :

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano Cz, 24 wrz 2015, 07:57 przez yoki, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 wrz 2015, 07:20 
Świeżak
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 35
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Mogłbyś wstawic foty na co innego bo nie widać


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 wrz 2015, 07:58 
Amator
Offline
Od: 02.09.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Poprawiłem

Nabryzgane olejem z mojego S5


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 wrz 2015, 14:52 
Świeżak
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 35
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Ok teraz widać powiedz mi mniej wiecej jakie koszty mogą być takiego kompletnego zawieszenia zmieszcze sie w 2-3tyś?


Ostatnio edytowano Cz, 24 wrz 2015, 14:58 przez szpefter, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 wrz 2015, 14:55 
Amator
Offline
Od: 02.09.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
I tu zaskoczenie dla wszystkich 150 zł [WHITE SMILING FACE] za używane nówka 1500 zł

Nabryzgane olejem z mojego S5


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 wrz 2015, 15:00 
Świeżak
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 35
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
o kurcze to może jakies dobre używki by za 400-500 zł by dorwał :) ok dzięki kolego za info jak zmienie to wrzuce foty na forum :) myśle że za 2 miesiace uda sie ogarnac felgi i zawieszenie .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 paź 2015, 06:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
ISC sport/racing


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 14 mar 2019, 14:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Trochę odświeżę temat, tyle ludzi ma GG/GY, a tak niewiele o zawieszeniu sportowym czy sprężynach obniżających :sad:
Kogo się nie pytam (Facebook) to wszyscy polecają do hb sprężyny obniżające od kombi - niby twardsze i auto tak nisko nie siądzie.

Ktoś zakładał zestaw od kombi benzyna do hatchback benzyna?

Namierzyłem zestaw Eibach Pro-Kit - E10-55-004-02-22 -30mm/-30mm
https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-mazda-6-kombi-gy-e10-55-004-02-22-pi-2255.html


Obrazek


Na popularnym portalu aukcyjnym są za 560zł.
Jest jakiś człowiek na tym forum z zestawem samych sprężyn -30/-30 i kołem 225/45R18?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.