Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 13:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 10:39 
Amator
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Może ktoś z was mi doradzi bo ja już nie mam siły do tej swojej Mazdy 6 GG/GY. Wczoraj wracając do domu jadąc pod górkę na III biegu dodałem gazu i w tym momencie silnik na ułamek sekundy przerwał po czy ponownie wskoczył na obroty. Od tego momentu silnik mocno klekocze , słychać takie metaliczne stukanie i czasem się dławił. Dobrze słychać to na tym filmiku który nagrałem: https://www.youtube.com/watch?v=DNIrju7 ... e=youtu.be
Oczywiście zrobiłem diagnostykę programem Forscan i o dziwo nie ma żadnych błędów, na liczniku nie zapaliła się żadna kontrolka. Filt paliwa był ostatnio wymieniony, olej z górnej półki był zalany 1500km temu. Podkładki pod wtryskami wymienione , po odkręceniu korka oleju podczas pracy silnika nic nie kopci. Paliwo to droższe zalane na dobrej zawsze tej samej stacji BP.
Może ktoś z was orientuje się co oznaczają te metaliczne odgłosy i fakt , że silnik czasami na ułamek sekundy przerywa ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 wrz 2016, 01:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.09.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Kopci bardziej, pali więcej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 wrz 2016, 08:00 
Amator
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
rafal135 napisał(a):
Kopci bardziej, pali więcej?

No właśnie nic nie kopci , nawet przy mocnym przyspieszaniu, zapala zarówno na zimnym jak i na ciepłym "do strzału". Spalanie w normie na komputerze pokazuje 5,6-5,8 w rzeczywistości 6,0-6,1

-- Dodano: Śr, 7 wrz 2016, 09:00 --

Wystraszyłem się, że to może panewki ale zdarzyło się coś dziwnego. Na biegu jałowym kilkanaście razy przegazowałem mocno auto do 4,5-5 tys obrotów i dźwięk metalicznego stukotu ustał. Następnie zrobiłem kalibrację wtrysków bo nigdy wcześniej tego nie robiłem , kalibracja zrobiona Forscanem zakończona powodzeniem. Następnie postanowiłem pojeździć trochę autem i chodziło już normalnie. Przed godziną wróciłem do domu ( trasa 35km) i wszystko było OK . Czary mary, nie mam pojęcia o co chodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.