Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 12:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 24 lip 2016, 14:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.07.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
LPG: Tak
Jestem tutaj nowy tak że witam wszystkich. Mam poważny problem z mazda a mianowicie. Doszło do zwarcia w gnieździe zapalniczki spalony został bezpiecznik został on wymieniony ale niestety na zegarach jest choinka samochód nie jeździe falują obroty. Został podłączony jakiś słaby komputer wyskoczyły błędy od czujnika wałka rozrządu abs vsa i już nie pamiętam co tam było zostały one usunięte ale problem pozostał. Bardzo proszę o jakieś wskazówki jeśli ktoś coś wie. Pozdrawiam. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lip 2016, 19:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Posprawdzaj wszyskie bezpieczniki - pod maską i w kabinie.

klepnięte z P8

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 24 lip 2016, 20:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Odłącz aku i poczekaj aż się zresetuje ?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 12:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.07.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
LPG: Tak
Bezpieczniki wszystkie są dobre aku odłączane na 10 godzin i bez zmian.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 12:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Ciekawe czy Ci cały sterownik/komputer silnika nie poszedł.
Nie mam pojęcia jak to sprawdzić - przychodzi mi na myśl tylko podmiana na próbę.

Może warto podjechać do jakiegoś mechanika z porządnym komputerem, żeby się podłączył/

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 00:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Dobra odlaczyles aku, ale czy wcisnales hamulec zeby zrobic jej twardy reset?

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 06:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
jezelibreset nic nie dał to znaczy ze masz faktycznie błędy odczytaj je i podaj kody ,ja do diagnozy uzywam forscana i lepszy k9mp i program niee potrzebny uwierz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 17:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Menda napisał(a):
aku odłączane na 10 godzin i bez zmian.


po kiego ma jeszcze deptać hebel do reseta ,

skąd mieszkasz , bo może masz ogarniętego auto-elektryka w okolicy , ja obstawiam indeksator czy jak to się ustrojstwo nazywa w alternatorze , a błędy wynikają właśnie z niesprawności w/w ustrojstwa

-- Dodano: 26 lip 2016, o 18:16 --

edit . regulator napięcia

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 17:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Bo np. odpinanie aku nie robi twardego resetu w Mazdach. Gdy dodatkowo wcisnie sie hebel na 30sek to wszystkie systemy resetuja sie do ustawien fabrycznych!

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 17:28 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
no nie wytrzymię - 10 godzin odłączony aku , jak myślisz reset mientki czy twardy - kapitulejszyn

ps. miałem prze 6 lat mocną wersję aj-spec więc troszkę coś tam wiem i modyfikowałem oem rozwiązania

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 17:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Kolego 2 dni stalem bez aku i jakos bluetoooth pamital moje telefony..... Raczej wiem co mowie, tym bardziej ze w Forscanie robilem pozniej zerowanie wszystkiego, i nowe adaptacje...

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 18:06 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
skoro tak twierdzisz , pamiętajmy o koledze który ma większy problem i tu nie pomoze szklana kula tylko ogarnięty auto elektryk

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 20:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przytrzymanie na 30 sekund pedału hamulca ma za zadanie rozładować po prostu kondensatorów elektrolitycznych, znajdujących się w liniach zasilania komputera czy innych sterowników. Po wciśnięciu załączane są światła stopu, które dokładnie rozładują wszystkie pojemności w układzie, a które mogły by się przyczynić do potrzymania pamięci czy wprowadzenia tzw. stanów nie ustalonych. Sam komputer pobiera stosunkowo mały prąd i żeby rozładował wspomniane kondensatory i na amen się zresetował, potrzeba dłuższego czasu. Załączenie świateł stopu przyśpiesza tylko ten proces, a (jak to niektórzy sądzą) nie wywołuje jakiejś specjalnej procedury resetowania. Pozostawienie auta na dłuższy czas bez akumulatora przyniesie dokładnie taki sam efekt.
To że nie wszystko ulega skasowaniu, to zasługa rozpowszechnienia pamięci EEPROM i Flash. W sumie nikt nie chciałby od nowa instalować systemu w smartfonie i go konfigurować tylko dlatego, że przez przypadek zapomniał go naładować. Widocznie moduł BT ma swoją pamięć EEPROM, w której zapisywane są ustawienia sparowanych telefonów.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2016, 18:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Dobra dawaj błędy,wychodzi na to ze nie mozna zrobic twardego resetu,mnietki mozna wiec olac twardy ,kolego bledy wrzucaj reszte olac


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.