Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 05:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 6 cze 2016, 21:25 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 31.05.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Dobra, witam, lećmy z tym koksem - mam kilka pytań.

Jestem posiadaczem L3-VE z 5-biegową skrzynią i LPG i 334 000km przebiegu. Jestem też mechanikiem wyspecjalizowanym w japończykach. Auto, mimo, że to daily, planuję nieco customizować pod siebie, w tym przeróbki dotyczące mechaniki. Części mam od groma - zawsze znajdzie się u mnie jakiś angol do rozdłubania.

I teraz tak:

5 biegów to za mało, myślę i mam 6-biegową skrzynie z poliftowego LF-VE. Pytanie brzmi - czy tempomat będzie działać?

druga kwestia - niewiele można znaleźć o sensownym tuningu L3-VE, więc rozmyślam nad wsadzeniem słupka z L5-VE (2.5l) z GJ i połączeniem go z osprzętem z L3, pytanie tylko czy to możliwe.

Ktoś rozważał podobne opcje?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 cze 2016, 13:34 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Ja mam tps od 2.5 ,szersza na obwodzie o 5mm,na amerykaniskim forum jes5 napisane co mozna zmodz8c mechanicznie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 cze 2016, 21:51 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Quattro napisał(a):
5 biegów to za mało, myślę i mam 6-biegową skrzynie z poliftowego LF-VE. Pytanie brzmi - czy tempomat będzie działać?

Quattro napisał(a):
rozmyślam nad wsadzeniem słupka z L5-VE (2.5l) z GJ i połączeniem go z osprzętem z L3, pytanie tylko czy to możliwe.

I takie pytania zadaje ktoś kto nazywa sie :
Quattro napisał(a):
mechanikiem wyspecjalizowanym w japończykach

?? :hahahaha:

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 cze 2016, 11:40 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 31.05.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
tadziol napisał(a):
Quattro napisał(a):
5 biegów to za mało, myślę i mam 6-biegową skrzynie z poliftowego LF-VE. Pytanie brzmi - czy tempomat będzie działać?

Quattro napisał(a):
rozmyślam nad wsadzeniem słupka z L5-VE (2.5l) z GJ i połączeniem go z osprzętem z L3, pytanie tylko czy to możliwe.

I takie pytania zadaje ktoś kto nazywa sie :
Quattro napisał(a):
mechanikiem wyspecjalizowanym w japończykach

?? :hahahaha:


Kolego

primo, kto pyta nie błądzi - (nie robiłem tego jeszcze), co do silnika to można odnaleźć zarówno informacje jakoby kolejne bloki i głowice L-serii były różne i niezamienne ze sobą, jak i informacje jakoby było to P'n'P. L5, nie kosztuje czypindziesiąt abym mógł sobie kupić tylko dla porównania. Miałem nadzieję, że trafię tu na kogoś kto być może miał wyjęte takie silniki obok siebie. Co do skrzyni biegów - j.w. może ktoś przetarł już szlaki tym bardziej, że elektronika w GG przed i po lifcie znacząco się różni - aczkolwiek tutaj nie musisz się martwić sam to sprawdzę.

Tak więc - twoje podśmiechujki w tym przypadku były wybitnie słabe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 cze 2016, 12:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Quattro napisał(a):
twoje podśmiechujki w tym przypadku były wybitnie słabe.

No nie wiem.... :idea:
Nazwałeś się :
Quattro napisał(a):
Jestem też mechanikiem wyspecjalizowanym w japończykach.

a pytania jakie zadałeś chyba nie powinny paść skoro jesteś specjalistą.
Ok,może nie jesteś "mocny" w mazdach,ale chyba logiczne jest,że wsadzenie większej pojemności silnika (2,5) pod osprzęt z mniejszej pojemności (2,3) nie jest PnP.No chyba,że lubisz jeździć ze świecącym MIL-em.
Zaś skrzynię biegów z tempomatem łączy jedynie istota NEUTRAL SWITCH-a.
Więc...?
PS. poskręcane jak korkociągi anglojęzyczne wtręty nie pasują na naszym Polskim forum.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 cze 2016, 12:41 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
tadziol pnp jest kolektor dolotowy i przepustnica. Od 2.5 do 2.3 obecnie siedziu u mnie od 2.5 jest wieksza na obwodzie o 5mm.wszystkie 1.8 2.0 2.3 maja tb 55mm.2.5 ma 60mm pisze o elektrycznych


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 19:37 
Świeżak
Offline
Od: 12.05.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam a jak mam troszkę inne pytanie czy da się wsadzić silnik 3.0 v6 do gy no bo czysto teoretycznie to wychodziły. I czy dużo trzeba by było przerabiać


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lip 2016, 14:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Aspece wychodzily z 3.0 wiec bez problemu,a nie lepiej 3.7


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lip 2016, 22:41 
Świeżak
Offline
Od: 12.05.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Zastanawiałem się nad 3.0 tylko pytanie ile jest do przerabiania bo pewnie skrzynia dolot i wydech pyranie czy łapy pasują i inne rzeczy

-- Dodano: Pt, 8 lip 2016, 22:41 --

Tym bardziej że mazda miala na tamte lata w ofercie ten silnik więc pytanie ile jest do przeróbki


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lip 2016, 18:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Nie dowiesz sie jak nie sprubujesz watpie zeby sie ktos w to bawił,budabta sama tylko silniki wymieniają


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.