Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 18:28

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 21 mar 2015, 16:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Witam! Autko stało tydzień. Założyłem używany zaworek scv niestety też 006 (chciałem sprawdzić czy minie falowanie obrotów na zimnym silniku, być może jest lepiej, na pewno cieplej a falowanie praktycznie znikome). Przejechałem się kawałek. Wszystko gitarka. Odkręciłem korek od wlewu oleju, a tu coś takiego.. Podkładki pod wtryskami były zmieniane z 3 miesiące temu.. wcześniej (jakiś miesiąc temu jak sprawdzałem -było chłodniej na dworze i nie dostrzegłem takiego delikatnego kopcenia jak teraz). Co o tym sądzicie?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MiW07-tIdEA&feature=youtu.be[/youtube]


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2015, 17:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie jest źle, ale te drgania wskazówek po włączeniu zapłonu mnie niepokoją, tak nie powinno być.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 mar 2015, 23:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Jak nie jest źle to git:D o tych zegarach czytałem, że jak był kręcony licznik to ma takie problemy;) test zegarów przechodzi bez problemu. Czasami jak ruszam też tak sobie potrafią podskoczyć..:(

-- Dodano: Śr, 25 mar 2015, 23:06 --

Millerek dzisiaj odkręcałem korek raz jeszcze i znowu nie ma kopcenia:P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 mar 2015, 19:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.01.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Kolego ja bym ci radził jeszcze raz sprawdzić podkładki pod wtryskami . Bo albo mi się zdaje albo słychać lekkie cykanie tak jak byś miał któres gniazdo w wtryskiwacza delikatnie wypalone i przepuszcza spaliny i widać kopcenie . :idea:

_________________
Using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 12:14 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Kolego syczka133 już edytowałem że nie widać. Może dlatego chwilkę kopciło bo auto stało ponad tydzień.. i jakimś dziwnym trafem parowała para wodna;P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 maja 2016, 20:35 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
a ja sie wtrące, po czasie co do liczników, nie wiem czy to juz zrobiles czy nie, ale miałem podobnie, sprawdź wiązke kabli pod maska co wychodzi ze skrzynki z bezpiecznikami, na wysokości intercoolera przecieraja sie dwa kable czerwony i niebieski, jako jedyne splatane ze sobą, połączenie ich powinno rozwiazac problemy z zegarami.... mnie sie tak przetarły ze nic nie działało ;D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 maja 2016, 07:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
dyrdus hej, tego akurat jeszcze nie zrobiłem. Ale sprawdzę to na pewno. Zderzak muszę ściągać żeby mieć do nich dostęp? Możesz jakąś fotke strzelić gdzie dokładnie się to znajduje? z góry dzięki:)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lip 2016, 08:56 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
sorki ze dopiero teraz ale miałem problemy z Madzia i dalej mam ale to opisze w innym poście. A co do kabli to nie musisz demontowac zderzaka, wystarczy zdemontowac filtr powietrza, wtedy dostaniesz sie w okolice intercooler'a i na rogu tego wynalazku zazwyczaj przecieraja sie kable, mimo wiekszej osłony jaka jest wstawiona przez fabryke...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lip 2016, 14:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Te przewody w peszlu nad IC, przerabialem kilka lat temu jak jeszcze miałem GY.
Nie ma zasady czy taki czy inny przewód się przeciera. Jak coś służę pomocą ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lip 2016, 22:48 
Nowicjusz
Offline
Od: 28.05.2016
Posty: 40
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Kazde auto na goracym kopci spod korka, mi tak samo kopcilo przed wymiana jak i po wymianie podkladek.

Jezeli by ci puscil wtrysk to naprawde walilo by ci ostro spod korka i na zimnym silniku nie palil by na wszystkie gary przez kilka sekund


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lip 2016, 06:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Jezeli chodzi o wiazke nad intecoolerem to stwierdzam ze nasi tam byli i juz 3 przewody byly lutowane, obejrzalem wszystkie i sa ok:)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.