Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 05:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 14 paź 2014, 19:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.10.2014
Posty: 2
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Witam wsztstkich, mam mazde z 2003r z silnikiem MZR-CD 2.0 120kM, od roku uszkodzony i nie ma madrego żeby to naprawić. Mam możliwość kupienia silnika z Mazdy 6 z roku 2011 tez 2.0 tylko 140kM. Pytanie moje brzmi czy to bedzie pasować i jezdzic?? Proszę o podpowiedzbo silnik długo na mnie nie będzie czekal a szkoda oddac ja uszkodzona za grosze, pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 paź 2014, 20:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Masz walniety silnik RF5C 120KM, chcesz wsadzić silnik RF7J z 2011roku tak?
Jeśli tak to wiedz o tym że można ale to jest maksymalne druciarstwo szykowne do sprzedaży, nic więcej.

Lepiej napraw stary silnik na Tip-Top i ciesz się jazdą, koszty remontowe to około 6kzl (chociaż nie wiem jak masz uszkodzony ten swój silnik) i serio będziesz cieszyć się długą i bezawaryjne jazdą, i koszty będziesz mieć mniejsze niż zaadaptownie nowego silnika do reszty (auta elektroniki komputera etc) ;)



EDIT:

.... Nie nie nie, poje..balo mi się, odpowiedź brzmi NIE! :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 paź 2014, 21:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.10.2014
Posty: 2
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
To może podpowiesz co może z nim być, kupiłem go niepalącego, poprzedni wlasciciel po prostu nasciemnial ze nie palil i przestal, kupiłem rozebrałem, była przytarta glowica i walek, kupiłem drugi komplet dalem do sprawdzenia i dalej kreci jak by miał urwany pasek tzn szybko i nie pali, po wykręceniu swiecy i kręceniu mgielka jest jaky paliwo dawal ale nawet nie pruboje zagadać, mało tego na samostarta tez zero odzewu a może znasz jaks warsztat na dolnym slasku co by miał pojecie bo trzech mechanikow już rozlozylo rece.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 paź 2014, 01:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Hmmm a mi sie wydaje że silnik z gg i GH 2.0d to to samo tylko trochę zmodyfikowane. Kolega ma gg i jak porównywaliśmy to tak samo wyglądał. Co innego jak byś chciał wstawić 2.2d albo jakiś benzynowy. Ale ręki nie dam sobie uciąć za to!
Oskar77 napisz do użytkownika Jaksa, albo lepiej wpisz w Google auto Jaksa i zadzwoń i zapytaj o Twój problem i tą przekładkę...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 paź 2014, 08:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mazvagtech ;)
I daj znać jak się dodzwonisz ;)
Ponadto, w 2003r silnik to RF5C, z roku 2011 to RF7J. Oba to diesle o pojemności 2 litrów i ta pojemność jest taka sama jak również kilka drobiazgów.
RF5C to klekot o bardzo dużej ilości podciśnień, sterowania, jak i osprzętu.
RF7J praktycznie nie posiada podciśnień i posiada bardzo skromne sterowanie elektroniczne. Praktycznie ale osprzęt będzie w powietrzu bo w RF7J nie ma do tego mocowań na bloku silnika itd.
Kilka, no może ciut więcej elementów silnika jest takich samych, do przekładki jest cała masa elektroniki, dosłownie cała która jest pod maską, jak również główny komputer immobiliser i wiele wiele innych.

Natomiast gdyby temat był taki:
Czy można przełożyć RF5C do RF7J...
to odpowiedź była by TAK, jest to archaicznie możliwe.
Ale RF7J do RF5C?.... nie ;)

A zresztą, ja się nie znam:) pomysł do bani;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2016, 20:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.01.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: śląski
Posiadam Mazdę 6 GH 2008 rok silnik 2,0 Diesel, 140 koni.
Nie jestem znawcą, ale wyczytałem że to silnik RF7J.
Podczas jazdy zapchał się DPF, auto dostało samozapłonu, kupa dymu, efekt stopione wtryski i brak ciśnienia na 3 cylindrach.
Chciałbym wymienić silnik, ale boje się że jeszcze coś tam mogło strzelić i chciałbym kupić anglika na chodzie i przełożyć silnik (żeby ewentualnie mieć dawcę dalszych części).
Mam pytanie czy mogę włożyć silnik z mazdy GG wyprodukowanej po 2006 roku?? Podobno to te same silniki.
Osprzęt silnika zostałby mój oczywiście.

Koszt anglika GG to około 5000zł, a GH 10000zł, więc jak się da to z chęcią kupiłbym tą starszą?? One wszystkie miały chyba silniki RF7J???


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.