Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 14:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 15 lis 2016, 19:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.11.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam.
Mój problem polega na tym że podczas jazdy w nocy gdy włączę długie światła po pewnej chwili widać jak przygasają. Taki problem również pojawia się gdy włączam ogrzewanie tylnej szyby to również światła przygasają, i wentylatory zwalniają od dmuchawy. Kolejna sytuacja kiedy to się powtarza jest zamykanie szyb wtedy tez światła przygasają. Co może być tego powodem?
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 lis 2016, 19:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Nic. To normalne. Chyba...

nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sty 2020, 22:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.11.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2008
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Takie zjawisko jest normalne. Załączając kolejny odbiornik dokładasz do układu obciążenie, które generuje spadek napięcia. Niemniej efekt przygasania jest mniejszy, gdy masz dobry akumulator. Gdy przygasanie jest już znaczne, to znak, że przy sporych chłodach i kilku dniach postoju auto nie odpali o własnych siłach, a tym samym czas akumulatora dobiegł końca. Jest jeszcze taka możliwość by dorzucić do układu kondensator na poziomie 1 farad :D Takie olbrzymy często można spotkać przy zestawach car-audio przy dużych obciążeniach. Mają one za zadanie "wygładzić" prąd przed wzmacniaczem oraz skompensować spadki przy interwałowym obciążeniu wzmacniaczy (końcówek mocy).

Takie przygasanie też bardzo często jest zauważalne nie tylko przy dmuchawach czy ogrzewaniu foteli/szyb ale także przy wspomaganiu elektrycznym. Obracając kierownicą do końca, która ma wspomaganie elektr także można zauważyć takie zjawisko. :)

Reasumując - nie jest to objaw awarii ale sugeruje zwrócenie uwagi na pomiar napięcia bez obciążenia przy kilkudniowym postoju, na pomiar prądu udarowego akumulatora oraz zwrócenie uwagi na napięcie ładowania (od alternatora).


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.