Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 17:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 19:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.02.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Dziś przytrafiło mi się coś nie dobrego z autem Jadąc sobie około 100 km/h na prostej drodze autko zgasło szybka reakcja kluczykiem w stacyjce i udało się odpalić niestety za jakiś kilometr musiałem skręcić i przy redukcji na niższy bieg auto znów gaśnie lecz teraz już nie chce odpalić dodam że podczas jazdy nie zapaliła się żadna lampka typu ładowanie czy olej. Próbowałem odpalić ale przy przekrecaniu stacyjki objawy są takie jakby był padnięty akumulator wskazówki na zegarach się przekrecaja do końca a nie chce zakręcić dodam że światła się palą radio gra czyli prąd tak jakby był. U mechanika przy podłączeniu kablami pod drugi akumulator auto odpala i chodzi lecz po dołączeniu znów gaśnie no niestety sobota wieczór i mechanik wezmie sie dopiero w poniedziałek a mnie został weekend z myśleniem. Czy to coś powaznego rozrzad czy problem z elektryka dodam jeszcze tylko że akumulator byl już dwa razy rozladowany od Nowego roku


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 19:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Obstawiam akumulator, prawdopodobnie brak elektrolitu albo zwarcie na celach.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 19:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.02.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
No też tak przypuszczam że jest to akumulator gdyż jest to chyba ten bezobsługowe i już czarne oczko było w nim A czy ktoś może mi podać parametry akumulatora do mojego typu mazdy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 20:24 
Bywalec
Offline
Od: 07.12.2015
Posty: 344
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
ZBANOWANY!
Ja bym te ako naladowal do pelna i zostawil odlaczeone na jedna noc. Sprawne aku nie powinno sie rozladowac. Potem jesli zajdzie potrzeba, to szukal winy w okablowaniu, lub systemie ladowania akumulatora.

-- Dodano: So, 13 lut 2016, 20:22 --

hrabia27 napisał(a):
No też tak przypuszczam że jest to akumulator gdyż jest to chyba ten bezobsługowe i już czarne oczko było w nim A czy ktoś może mi podać parametry akumulatora do mojego typu mazdy

Sorki, moj blad, bo chciales do swojej. Wedlug Mazdy to 95Ah 680A


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 20:49 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2016
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Na 99% to cele w akumulatorze, miałem taki sam przypadek w poprzednim aucie.

Wysłane w locie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 21:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.02.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
A czy akumulator 55/510 są radę w moim aucie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 21:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja znam sie na tyle, że do silnika diesla potrzebne są mocniejsze akumulatory. Ja do benzyny stosuje 60 Ah i 540A, więc przy dieslu podejrzewam że te parametry bedą dużo za słabe.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 21:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 22:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.02.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Ale czy na takim aku 55/510 dojadę jakieś 20 km do domu bo auto poza domem stoi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 22:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Wdł. mnie to są aku. do benzynowców, więc w cieplejszych temperaturach odpalisz, ale jak przyjda temp. - 20 st. to juz bedzie problem.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 lut 2016, 22:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.02.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Tak to jest aku od vw Passata benz i chciałbym tylko go wykorzystać do tego przejazdu A przy okazji przekonam się czy jest to tylko wina aku czy coś z ładowanie


Ostatnio edytowano N, 14 lut 2016, 09:25 przez TEDEW, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lut 2016, 00:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 259
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Z ładowaniem to każdy mechanik sprawdzi a nawet i Ty jak masz miernik. Póki ciepło to śmiało jezdzij na tym.

Mój telefon pisze to co on chce a nie Ja


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lut 2016, 19:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.02.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
To kolejne przygody z moja mazda. Na Starym aku na zimnym silniku odpalila pochodziła około 10 minut i zgasla podlaczylem akumulator nowy i to samo. I teraz zrobiłem chyba głupotę bo postanowiłem przetransportować mazde 15 km. Gdy ostygla odpalilem ją i pojechałem ujechalem może 5 km i przy zjeździe z ronda zgasla i nie odpalila. Hol i do swojego mechanika. Na miejscu mechanik nie mógł jej odpalić z kabli z nowego aku. Czterech chłopa nie mogliśmy przełamać jej na biegu . Diagnoza mechanika silnik stanął czyli zawarty. Czy może jest jakiś inny powód tego stanu bo słyszałem coś o puchnieciu tlokow czy też może coś z wtryskarki lub z wałem. Może ktoś miał podobny przypadek bo mój podobno kwalifikuje się do wymiany silnika


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lut 2016, 14:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 259
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Stary współczuję, obstawialem regulator napięcia albo diody a tu masz taki numer, czy zapaliła się jakaś kontrolka, od oleju albo jakieś inne zwiastuny czy tak poprostu. tłoki puchly w jawach czy etz jak kupiłeś słabe rzemiosło a nie w japońskich autach i najczęściej od samego początku.

Mój telefon pisze to co on chce a nie Ja

-- Dodano Wt, 16 lut 2016, 15:09 --

Sprawdź jeszcze masę przy silniku.

Mój telefon pisze to co on chce a nie Ja


Ostatnio edytowano Wt, 16 lut 2016, 16:20 przez TEDEW, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lut 2016, 15:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.02.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Silnik zatarty


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.