Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 12:43

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 28 sty 2014, 22:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2014
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Witam serdecznie,
kupilem mazde 2005 2.0 disel i mam problem z odpaleniem. Zdarza sie ze za pierwszym razem odpali ale czesto jest tak ze gdy odpalam po prostu nic sie nie dzieje tzn wszystkie kontrolki swieca, nawiew, radio itp natomiast auto nie odpala. Zauwazylem ze gdy przekrecam kluczyk a wskaznik temperatury silnika sie nie poruszy to auto nie odpala, natomiast gdy poruszy sie to slychac odglos rozrusznika ale tak jakby sie probowal przekrecic ale wrazenie jest jak by nie mial wystarczajaco sily. Akumulator, rozrusznik oraz alternator sa wporzadku naprawde nie wiem co to moze byc... z gory dziekuje za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 28 sty 2014, 22:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Sprawdź immobiliser...

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 maja 2014, 22:37 
Świeżak
Offline
Od: 07.03.2014
Posty: 21
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Mam ten sam problem.....

Co rozumiesz przez sprawdzenie immobilisera???

Jak zwalczyć ten problem?


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 29 maja 2014, 06:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Sprawdź czy 2-gim kluczykiem można auto odpalać, jeżeli problem zniknie znaczy, że immo w 1 kluczu padło jeżeli będzie dalej występować to do elektryka na sprawdzenie immo w aucie.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 maja 2014, 09:06 
Świeżak
Offline
Od: 07.03.2014
Posty: 21
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Ile taka usluga kosztuje razem z naprawieniem tego problemu plus/minus

-- Dodano: Cz, 29 maja 2014, 09:15 --

Ile taka usluga kosztuje razem z naprawieniem tego problemu plus/minus


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 29 maja 2014, 20:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Yahoowslk Szczerze nie mam pojęcia <niewiem>

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 cze 2014, 14:58 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 02.04.2014
Posty: 10
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Region: pomorski
Witam

Miałem identyczny problem w mojej Mazdzie. Drugi kluczyk też nie działał.

Po wymianie rozrusznika minęło kilka dni i odpukać póki co jest OK

_________________
"W rzeczywistości przyszłość nie istnieje, jedynie wspomnienie przeszłości. Mrugnijcie oczami, a Świat który zobaczycie, nie istniał, gdy zamykaliście powieki. Moment absolutnej perfekcji jest teraz. Cieszcie się nim"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 14:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: podkarpacki
Witam, ostatnim czasem chciałem odpalić auto ale niestety kręciło aż padł akumulator. Więc wyjąłem go do ładowania i od kiedy włożyłem jedyne co słychać przy próbie odpalenia to charakterystyczne cykanie jakby z rozrusznika przy tym miga rytmicznie wracam z cykanie dioda czerwona z kluczykiem i check engine, wskazówki wychylają się na max i wracają spowrotem. Zastanawiam się czy to nie wina czasami immobilisera, po włożeniu kluczyka miga dioda czerwona kluczyka. Czy to na pewno immobiliser czy padł rozrusznik?


Ostatnio edytowano Śr, 21 lut 2018, 14:05 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 14:34 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Krystian85 prawdopodobnie ruszyłeś mocowanie masy. Miałem dokładnie to samo. Przewód od klemy do mocowania may jest dość krótki i łatwo jest uszkodzić, zwłaszcza jeśli oryginalna śruba będzie wyglądają jak moja ( całkowity brak gwintu). Jeśli tak będzie to przejedź otwór gwintownikiem i daj nową śrubę.

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lut 2018, 16:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: podkarpacki
mesman dzięki za odpowiedź. Ale chyba wszystko wygląda na to że to jednak akumulator jest skończony. Po podłączeniu do miernika pokazuje 12,83 V ale już po włączeniu zapłonu spada do 6 V, w trakcie próby odpalenia spada do niemalże 0. I tak w kółko (co dziwne po wyłączeniu zapłonu dalej jest ponad 12 V), na kablach zakręci dwa razy i dalej nic. Podmienie aku i dam znać czy pomogło.

-- Dodano: 22 lutego 2018, o 16:09 --

Wymiana akumulatora przyniosła efekt. Autko pali, immo śmiga, rozrusznik nietknięty. Tylko wolnych obrotów brak....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lut 2018, 19:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Przepustnice trzeba zaadaptować lub powinno się samo ustawić po iluś tam km. Po odpięciu akumulatora trzeba pozostawić auto na biegu jałowym przez 15-20 minut żeby przepustnica się ustawiła.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lut 2018, 13:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: podkarpacki
Jak się okazuje wolnych obrotów nie było już przed wyjeciem akumulatora. Wolne są dopiero jak zagrzejesz się silnik. To chyba będzie czujnik temperatury, tylko który i gdzie on jest?

-- Dodano: 24 lutego 2018, o 13:06 --

Ok chyba znalazłem rozwiązanie problemu
http://mazda.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=7786


Ostatnio edytowano So, 24 lut 2018, 15:10 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lut 2018, 13:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Nawet nie spojrzałem że masz ON :-P

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 mar 2018, 23:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.03.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Miałem identyczny problem, co założyciel tematu, ale z której strony by nie spojrzeć wszystko było niby ok. Okazało się, że nie masowało, trudno stwierdzić, gdzie przerywa, więc chyba dobrym rozwiązaniem jest zrobienie drugiej masy gdzieś z silnika do nadwozia :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.