Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 12:59

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 27 lip 2016, 18:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.06.2016
Posty: 3
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam wszystkich,

Przymierzam się do zakupu Mazdy 6 GG 2.0 ale trochę optymizm mi ginie w związku z rdzą która występuje w tym samochodzie.

Udało mi się zapoznać człowieka który zajmuje się tylko sprowadzaniem Mazdy 6 GG i naprawą blacharską. Udało mi się się za dobrą cenę dogadać w sprawie "wyklepiania" samochodu dla mnie ale... pojawia się ale...

Koleś zapewnia, że po takiej naprawie wszystko będzie ok i nie będzie rdzewieć ale czy to możliwe?
Do wymiany są tylne nadkola, i ranty drzwi. Ale po rozmowie mówi, że sprawdza i zabezpiecza też, progi, podłogę, a drzwi wymienia na nowe w dobrym stanie.

Moje pytanie brzmi. Czy warto w coś takiego się pchać? czy da się zabezpieczyć blachę z drugiej strony aby nie korodowała na spawach?
Jeżeli ma ktoś jakieś doświadczenie odnośnie takich robót to prosiłbym o pomoc w dokonaniu decyzji :)

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 wrz 2016, 01:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.09.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Z tego co się sam orientowałem przed zakupem - nikt nie powiedział mi nigdy, że będzie to dożywotnio. Raczej większość - w miarę zaufanych - blacharzy mówili, że po 2, 3 latach może to wyjść znów. (Chodzi mi o nadkola i opinie czysto blacharską), ale może pan magik wie co dokładnie w tych blachach piszczy. Z tego co czytałem to wada fabryczna Mazd, jakaś nieszczelność między poszyciami zew/wew + plus chłonna włóknina. Jeśli cena wszystkiego jest ok to jak chcesz Mazde to bierze. Ja kupiłem z żartymi progami, licząc się z ich wymianą i jestem zadowolony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 wrz 2016, 12:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Nie wierzę w tą dożywotnią naprawę, bo gdyby tak było to każdy by wymienił progi czy nadkola i miał spokój z rdzą do końca okresu eksploatowania, a tak niestety nie jest. Gdybym miał wybrać szpachlowanie i lakierowania nadkoli a wstawianie reparaturek, to bardziej opłaca siię to drugie bo dłużej wytrzyma. Po takim łataniu jak kolega napisał za 2-3 lata masz powtórkę z rozrywki, a każdy element to u lakiernika też koszt powiedzmy z 400 zł. To przykładanie się handlarza do napraw lakierniczych to też pewnie pic na wodę, bo w większości zależy na szybkiej powierzchowniej naprawie niewielkim kosztem i auto do żyda. Żeby nie bylo tak strasznie, to nie wszystkie M6 sa w opłakanym stanie. Ja u siebie jak sprowadziłem to handlarz wspominał o naprawie nadkoli i to w moich oczach nie skreslało auta, bo jest to normalna rzecz w większości egzemplarzy. Rdzawy nalot pod podłogą można oczyścic i zakonserwować, podobnie jak niewielkie wykwity na progach. W lutym mija mi 2 lata od zakupu i nie mam nigdzie korozji, a auto stoi pod chmurką. Poszukaj może czegoś w lepszym stanie, później dodatkowo zabezpiecz antykorozyjnie i powinno być ok.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.