Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 15:12

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 13 sty 2016, 21:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam,mam pytanko odnosnie paliwa,mianowicie mam silnik 2.0 disi,paliwo od zakupu tankuje na tej samej stacji shell(normalna benzyna nie power)(mieszkam w uk),od dluzszego czasu mialem problem z ruszaniem,szarpal tak jak bym nie mogl wyczuc sprzegla,no normalnie nie szlo plynnie ruczyc ale i po zmianie na 2 bieg tez az tak plynnie nie bylo,czytalem jak operowac sprzeglem bo myslalem ze to moja wina,ze nie umie ruszac :) ,pozniej gdzies wyczytalem ze nowsze mazdy troche poszarpuja i myslalem ze ten typ tak ma,ale pewnego dnia bylem zmuszony zatankowac na innej stacji BP i,normalnie inne auto,plynnie rusza,nie ma problemu ze zmiana na dwujke?!,czy to moze byc wina paliwa???,jak bardzo musi byc zmiksowane zeby byly takie objawy???


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2016, 23:17 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Może jakiś syf w paliwie albo woda w układzie bo było np. mało paliwa tankowane do baku lub rzadko jeżdżone.
Proponowałbym Ci zalać coś na wiązanie wody w układzie paliwowym i ogólne jego czyszczenie. Polecam Millers Petrol Injector Cleaner lub lepszy ale droższy Archoil 6400. Preparaty zalewasz na cały bak przed tankowaniem i jeździsz do rezerwy bez dolewania. Róźnica powinna być odczuwalna na plus :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2016, 23:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
A masz tak tylko na zimnym czy rozgrzanym podobnie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 sty 2016, 17:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Było tak na zimnym i ciepłym, zawsze tankuje do pełna i jeżdżę praktycznie codziennie czasami dodaje dodatek millers petrol cleaner ale to chyba była wina paliwa na tej konkretnej stacji,ważne że jest lepiej :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.