Teraz jest Cz, 23 lut 2017, 19:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 

Czy kupiłbys ponownie Mazdę 6 GH
TAK 53%  53%  [ 70 ]
ZDECYDOWANIE TAK 33%  33%  [ 44 ]
NIE 5%  5%  [ 7 ]
NIGDY WIĘCEJ JAPOŃSKICH AUT 0%  0%  [ 0 ]
NIE MAM ZDANIA 9%  9%  [ 12 ]
Liczba głosów : 133
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 18:20 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2016
Posty: 38
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Kończąc wątek:
- sam pisałem o połowie (chyba ze to nie 50%) osob z forum które zmieniło kolor srebrnego plastiku
- nie szukam prawdziwego drewna jak rownież forum s-klas citroenów czy co tam jeszcze wymieniłeś - rozpocząłeś ten wątek z drewnem i srebrnymi plastikami i uprzejmie Ci odpowiedzialem ze imitacja drewna nie bedzie drewnem
- tak cieżko zarobione pieniądze tu sie z Toba zgadzam - nie widzę powodów do wstydu z tego powodu

P.s. Chyba za bardzo personalnie podszedleś do tego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 18:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 449
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Gdzies ktos pisal ze DISI ma troche gorsza dynamike (slabszy dol) pomimo wiekszej liczby koni ale wydaje mi sie ze jest troche oszczedniejszy. Najlepiej szukaj 2.5 i przedlift polift ten sam silnik :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 20:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 255
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
olek1305 napisał(a):
Gdzies ktos pisal ze DISI ma troche gorsza dynamike (slabszy dol) pomimo wiekszej liczby koni ale wydaje mi sie ze jest troche oszczedniejszy. Najlepiej szukaj 2.5 i przedlift polift ten sam silnik :)

2.5 niestety jest mało na rynku wtórnym. Wysoka akcyza prawdopodobnie skutecznie odstrasza..swoja drogą w 2.5 juz też rosna koszty ubezpieczenia. Chyba jednak ograniczę sie do 2.0.


LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2016, 07:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 449
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Fakt zeby uniknac akcyzy to 2.5 z rynku polskiego a tych praktycznie brak (raz na kwartal moze cos sie trafi).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 12:50 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 158
Lokalizacja: Zachodnio-pomrskie/Stoke On Trent UK
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam,ja mam DISI 2.0 155KM i moge powiedziec ze samochod jest super,nie dosc ze wyglada oblednie to jezdzi rownie dobrze,komfort jest dobry mimo tych 18tek,jedynie to cisza w srodku przy wyzszy predkosciach a jej brak :) no poprostu jest troche glosno,polowalem na polifta,bo polifty eleminuja wady, zawieszenie jest zmienione na lepszy komfort i prowadzenie,bo tak samo jak accord to i mazda6 przed liftem maja za twarde zawieszenie,co do silnika to wczesniej jezdzilem tylko dieslami i brakuje mi tej mocy od 2000 obr ale jest cos innego :) krecenie sie do prawie 7000 obr,tam gdzie dieselowi konczyla sie moc tu sie zaczyna i to jest super,60km/h i wbijasz 2ke i ogien :wink: ,w dieslu tego nie osiagniesz,spalanie tez jest wieksze ale cos za cos,przez 2 lata uzytkowania diesla ostatniego musialem zrobic dwumas i to co oszczedzilem wydalem na wymiane,tu w 2.0pb nawet filtra paliwa niema co jest najdozsze w dieslu przy co rocznym servisie,z mojego doswiadczenia przesiadka z diesla na wolnossaca benzyne to brak troche turbo ale wysokie obroty to rekompensuja,no i najwazniejsza to eksploatacja na duzy plus,ja poprostu tankuje i jezdze,i nie mowie tu ze diesel jest zly czy cos,poprostu to moja opinia,pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 lis 2016, 11:39 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 25.06.2016
Posty: 37
Lokalizacja: Austria/Olsztyn
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Hej.
Zwracam sie do was jako do specjalistow tematu, poniewaz sam mam GJ w benzynie i nie bardzo sie orientuje...
Kolega zastanawia sie nad zakupem GH z 2010 roku z dieslem 2.2. Co mozecie powiedziec o tej konfiguracji? Jakies typowe problemy trapily ten silnik? Czy "tylko" tradycyjne dwumas, dpf i turbo?
Dzieki i pozdrawiam!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 lis 2016, 19:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Miałem wersje 1.8 Exclusive 2008r i byłem bardzo zadowolony ale miałem kontakt z serwisem w kilku sprawach.
1. Guzik bagaznika padł po roku, wymieniony na gwarancji.
2. Odpadła mi zaślepka od spryskiwaczy po kliku dniach :( bez jazdy offroad.
3. Podczas pobytu na wakacjach kuny bądź inne zwierzarka wyjadły mi matę od bagażnika, facet w serwisie mówił że nie jestem pierwszy.
Częsty problem ludzi mieszkających przy lesie. Na szczęście instalacji nie tkneły.
4. Felgi aluminowe pordzewiały po 2 latach. Wymienione na gwarancji, a po 2 kolejnych latach znów zaczeły rdzewieć.

Poza tym wszystko ok, około 2 miesiące temu sprzedałem z przebiegiem 77000.
Facet na przegladzię technicznym w Gdańsku przy sprzedaży (widać było że zna się na mazdach) stwierdził że wszystkie parametry to stan fabryczny.

Od piątku M6 kombi 2.5JetBlack model 2017. <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 07:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1288
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
KshysieK napisał(a):
Hej.
Zwracam sie do was jako do specjalistow tematu, poniewaz sam mam GJ w benzynie i nie bardzo sie orientuje...
Kolega zastanawia sie nad zakupem GH z 2010 roku z dieslem 2.2. Co mozecie powiedziec o tej konfiguracji? Jakies typowe problemy trapily ten silnik? Czy "tylko" tradycyjne dwumas, dpf i turbo?
Dzieki i pozdrawiam!


Rozciągające się łańcuchy, można sprawdzić stan łańcucha w ForScanie, poza tym ta jednostka jest lepszym wyborem niż 2-litrowy diesel, auto z tym silnikiem będzie też miało wyższą wersję wyposażenia. Poza tym to auto ma wszystkie wady i zalety szóstki GH.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 gru 2016, 21:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 158
Lokalizacja: Zachodnio-pomrskie/Stoke On Trent UK
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Obecnie klimat zimowy nie sprzyja wogole o mycie samochodu szczegolnie w uk gdzie mieszkam,ale wczoraj byla fajna pogoda i umylem swoje biale i badzo brudne autko po dluzszym czasie i moge powiedziec tylko tyle ze samochod jest obledny :wink:,moglem kupic mondeo czy insignie i byc jak kazdy i bez gustu,a w takich chwilach jak ta jestem dumny z posiadania Mazdy 6,mam zone i syna ale czy musze byc nudny,wlasnie nie,jest mega sportowa i mlodziezowa,pakowna i rodzinna,pewna i szybka :wink: poprostu jak podchodze do okna i ja widze to mysle ze dobrze zrobilem ja wybierajac <spoko> ,ma swoje minusy jak KAZDE auto na swiecie ale wiekszosc plusow to rekompensuje,pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 gru 2016, 21:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 13.08.2015
Posty: 596
Lokalizacja: Chorzów
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
hip81 nam to samo co Ty. Z jednym wyjątkiem. Oprócz żony i syna mam też córkę. Pozdrawiam serdecznie.

nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Jadymy durch ale fest gipko. Ino Mazda


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 gru 2016, 19:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 158
Lokalizacja: Zachodnio-pomrskie/Stoke On Trent UK
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
laki tez celujemy teraz w córke :wink: to bedzie po równo :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 gru 2016, 00:35 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.12.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
To i ja nowy "świeżak" na forum się wypowiem. Moją GH mam od półtora roku. Auto za kilka dni kończy 8 lat! Aż trudno mi w to uwierzyć za każdym razem kiedy otwieram bramę garażową i patrzę na moją Czarnulkę. Moim zdaniem mało który samochód jakiejkolwiek nacji w tym wieku potrafi nadal tak cieszyć wzrok. Właśnie dziś wróciłem z przeglądu od mojego mechanika, swoją drogą wielkiego maniaka Mazd - 60-letniego maniaka! Oczywiście tylko oleje i filtry no bo cóż więcej robić przy benzynowej 2.0 147 KM z nalotem niecałych 100 tys. km? :wink: Z wszystkimi wymienionymi na forum niedogodnościami się zgadzam. (Sztywna - zwłaszcza na niskim profilu opony, fotel lubi pofiglować w mocnych zakrętach, kontrolka poduszki lubi raz na jakiś czas zmaterializować swoją obecność, zawieszenie lubi być głośne oraz ogólny hałas przy większych prędkościach) Jednak jak będę się kiedyś musiał z nią rozstać (Oddam tylko w ręce dobrego człowieka, który o nią zadba :wink: ) to moim naturalnym wyborem będzie GJ po lifcie z 2.5 192 KM. Mam też takie swoje przeświadczenie na temat Mazd - ogólnie. Mam świadomość, że na PEWNO podpadnę wielu osobom na tym forum, tym co tu teraz napiszę. Być może moje przeświadczenie jest błędne, ale wydaje mi się - analizując dłuższą "drogę eksploatacyjną" innych Mazd w Dieslu - że jednak właściwym silnikiem w jakiejkolwiek Maździe jest... SILNIK BENZYNOWY. Moim zdaniem najbardziej "Mazdowata" Mazda to ta z wolnossącym benzyniakiem. Wiem - palą te 9-11 litrów, ale jednak to uczucie, że wsiadam i gdziekolwiek się znajduję - będąc zatankowany - wrócę spokojnie i bez stresu do domu - jak daleko on by nie był. To tyle jak na mój pierwszy wpis. Pozdrawiam wszystkich miłośników naszych wspaniałych maszyn! :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 11:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Mam do was pytanie w związku z tym, że zamierzam na wiosnę zakupić Mazdę 6 GH kombi. Po przeczytaniu wielu artykułów zdecydowałem sie na silnik benzynowy 2,0 gdyż mam z dieslami złe doświadczenia. Wolę więcej płacić za paliwo niż wydawać jednorazowo kilka tysięcy na naprawy diesla.
Moje pytanie:
Czy w samochodzie Mazda GH jest lepsze zabezpieczenie antykorozyjne od Mazdy 6 pierwszej generacji GG/GY ? Co się zyskuje kupując wersję poliftową oprócz większej mocy silnika benzynowego 2,0 ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 13:07 
Świeżak
Offline
Od: 20.09.2016
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Benzyna 2.0 to dobry wybór. Sam się na taki zdecydowałem, właśnie w polifcie. Dla niektórych minusem może być problem z LPG, ale ogólnie silnik wart uwagi.

Poza tym zmian w polifcie trochę było, ale żadna z nich nie jest jakoś bardzo istotna. Trochę poprawiono nastawy zawieszenia (jest bardziej miękkie, choć dalej należy do twardych), dopracowano trochę detali wewnątrz (przyciski na kierownicy, plastiki w drzwiach), a na zewnątrz zmieniono przedni zderzak i grill. Było też kilka innych drobiazgów.

Sam byłem "zmuszony" do znalezienia polifta, bo żonie przedlifty właśnie z przodu średnio się podobały, no i nie było innego wyjścia :)

Zabezpieczenie antykorozyjne jest lepsze niż w poprzedniej generacji, choć też szału podobno nie robi. Mimo to u siebie po dokładnych oględzinach karoserii i podwozia nic niepokojącego jeszcze nie zaobserwowałem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 14:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
A jak w silniku 2,0 155KM kształtuje się u was spalanie np. jadąc na autostradzie z ekonomiczną prędkością 130km /h lub tak jak ja jeżdzę na co dzień poza miastem przeważnie na czwartym biegu z prędkością około 70-80km/h


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 00:00 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.03.2015
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Na autostradzie 130 jeszcze nie jechalem, przy 140 leci się komfortowo i na autostradzie poniżej 140 nie schodzę ;)
Około 8.6 - 9.3 l/100km (5 osób na pokładzie z bagażami, w zależności od wiatru 140+ km/h)

Przy jeździe ~90 na 5 biegu spalanie ostro mi spada, samych takich odcinków dłuższych nie robiłem - jakieś 70% przebiegu u mnie to autostrada, 25 % miasto, ale mniej więcej 7.0 - 7.5 by wyszło w takich warunkach.

Z rdzą u mnie w 6 letnim samochodzie jak do tej pory wszystko w porządku. Posiadam swój egzemplarz od 2 lat, niedługo po zakupie robiłem konserwację podwozia, powiedzieli mi po zabiegu, że generalnie jest zdrowo, lekki rudy nalot tylko stwierdzili.

Co do polifta, to wszędzie piszą, że zawieszenie jest bardziej miękkie, reszta to kosmetyka poza jednym drobnym minusem - silnik 2.0 benzyna ma już wtrysk bezpośredni.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 00:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
I tu się nasuwa jeszcze jedno pytanie . Rozumiem , że do polifta z silnikiem 2,0 nie zaleca się instalacji LPG . Czy kupując Mazdę GH rocznik 2009 czyli przedlift dobrym rozwiązaniem jest instalacja LPG ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 10:44 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 109
Lokalizacja: Gliwice
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Polifty mają silniki benzynowe DISI czyli na bezpośrednim wtrysku instalacja LPG do takiego silnika jest możliwa do założenia, ale jest okropnie droga (poczytaj sobie)
Przedliftowe 2.0 bez problemu przyjmie gaz. Tylko nie oszczędzaj na instalacji dołóż kilka stówek i daj komuś ogarniętemu do założenia, montaż i komponenty użyte są najważniejsze do późniejszej bezawaryjnej jazdy na LPG.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 14:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2303
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Mysle, ze po przejechaniu prawie 130tys km/kilku lat uzytkowania swoja mazdziocha GH 2.0 Diesel wyrobilem sobie juz jakies o niej zdanie :)

Ogolnie rzec biorac brak jakichkolwiek wiekszych awarii, z pierdolek przez ten okres to:

- przyciski sterowania radiem przestaly dzialac/badz dzialaja nieprawidlowo (rozbiore latem i zobacze co w trawie piszczy)
- silniczek od obiegu otwartego/zamknietego zaczac wydawac dziwny dzwiek (rowniez czekam na lepsza pogoda) tymczasowo odlaczylem kostke z zasilaniem i jest po problemie <spoko>
- pekniete mocowanie fotela - zespawane i fotel jak nowka
- wymiana czujnikow cisnienia na gwarancji*
- wymiana przycisku otwierania bagaznika - rowniez na gwarancji*

* szczerze to oba elementy uszkodzilem sam ha ha ha

Serio, nic innego nie przychodzi mi do glowy.... mimo iz usilnie wytezam swoje szare komorki :)

Jak kazde auto i mazdziocha ma swoje wady:

- slaby lakier, malo wiele i odbicie, w miejscu ktorego pojawi sie rudawy nalot jezeli nie uzupelnimy ubytku w miare szybko
- pajaczki na dachu a pod nimi rdza? i nie widzialem mazdy GH (niestety), ktora nie miala by z tym problemu :(
- ruda na podwoziu/nadkolach w miejscu mocowania paneli do karoserii - rowniez znany problem... poza tymi miejsami rudej nigdzie nie bylo.
- przednia szyba wydaje mi sie dosc bardzo wrazliwa i delikatna na wszelkie odbicia, zarysowania w poporownaniu z poprzednim autem
- blaszki tez do najgrubszych nie naleza, dosc latwo o wgniecenie.
- fotele moglby miec lepsze trzymanie boczne
- wlaczajacy sie samoczynnie alarm
- pojawiajaca sie woda w tylnej lampie (tej na klapie)
- wyciszenie nie jest najlepsze ale o tym rowniez kazdy wie.... jestem z jednych leniwcow, ktoremu nie chce sie dodatkowo bawic w wygluszanie, nauczylem sie zyc z problemem badz podglaszam muze - wtedy jest cisza jak w mietku klasy S ;)

DPF - nigdy nie mialem problemu, mimo iz jezdzilem w duzej wiekszosci tylko po miescie, w bardzo duzych korkach - mozliwe, iz przebieg zbyt maly aby cos wyskoczylo nie wiem.... ale jak narazie jest bezobslugowy. Moim zdaniem, trzeba zrozumiec auto, nauczyc sie kiedy DPF sie wypala, starac w miare mozliwosci pozwolic na jego wypalenie itd.

Czy wkurzaja mnie te usterki-duperelki - oczywiscie, ze TAK... klne wtedy jak szewc, wyzywam magdalene od najgorszych. Na szczescie ona sie nie obraza i sluzy dalej :) Poza tym, ktore auto nie ma wad ? Kazde je ma i to te nawet za grube pieniadze. Druga sprawa jest kwestia uzytkownika, co dla kogo jest wazne, do zaakceptowania a co nie.

Reasumujac - Defakto leje paliwo, wymieniam wszystkie oleje/filtry i jade przed siebie.

Mimo uplywu lat, auto dalej prezentuje sie super co skutecznie powstrzymuje mnie przed jej sprzedaniem (pomijajac juz spora utrate wartosci od momentu zakupu). Czy kupilbym je ponownie ? hmmm...... pewnie tak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 16:07 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 88
Lokalizacja: pomorskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
A ja myślalem że tylko ja mam pajączka na dachu. :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 16:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
A co to jest ten pajączek ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 16:14 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 88
Lokalizacja: pomorskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Pomarszczona powierzchnia dachu. U mnie jest w miejscu uszkodzenia - odprysku lskieru.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 18:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1288
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Nie mam pajączków na dachu, można prosić zdjęcie poglądowe?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 18:26 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 449
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
U mnie tez brak. To chyba nie byl standard.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 18:29 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 275
Lokalizacja: Kraków - Nowy Sącz
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Ja tez nie wiem o jakie pajączki chodzi.

_________________
Pozdrawiam Bykolo


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 23:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2303
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Jutro cykne fotencje.

Mamy temat o tej przypadlosci. viewtopic.php?f=37&t=464&hilit=rdza+na+dachu

Na innym foeum....
http://www.mazda6forums.co.uk/index.php?topic=1431.0


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 13:26 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Mam jeszcze pytanie, bo słyszałem o kolektorach dolotowych z tworzywa w Mazdach 6 cytuję " Bezpieczny zakup, ale pod warunkiem, że nie będzie to wersja z kolektorem dolotowym z tworzywa, z pierwszych lat po wprowadzeniu tego rozwiązania – fragment klapki zawirowującej powietrze może wpaść do cylindra i zniszczyć go".
Czy w wersji Mazdy 6 GH taki kolektor jest z tworzywa ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lut 2017, 22:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.02.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam. Przymierzam się do zakupu Mazdy 6. Co prawda w Angli.
Interesuje mnie wersja SPORT lub SL. Silnik 2.2 diesel 180KM.
Z benzyną nigdy nie miałem w sumie do czynienia.
Najbardziej martwi mnie łańcuch rozrządu, który podobno się rozciagal.
Zastanawiam się jeszcze nad kombi albo hatchback lub jesli wersja SL to sedan bo tylko takie tu SL widziałem. Chociaż jakoś ten sedan mi się przemawia.
Na co zwracać uwagę? Czy ten silnik to dobry wybór?
Lepiej SPORT czy SL?
Lepiej przed czy po lifcie? Myślę nad rocznikiem 2009-2011
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 9 lut 2017, 22:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2303
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Sa tez SL w kombiaczu, kilka takich widzialem w UK.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lut 2017, 18:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.02.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam,
Jestem nowy na forum, kupiłem Szóstkę miesiąc temu i przejechałem nią 2tys. km. Mój model to liftback, 2009r., 2.2 MZR-CD 125km, kolor: radiant ebony mica, wersja wyposażenia exclusive, przebieg 140tys. km. Samochodzik kupiłem na trasy, stąd wybór padł na ten konkretny silnik. Oczywiście wygląd zwalił mnie z nóg jak go zobaczyłem, szczególnie w tym kolorze.
WADY, które zauważyłem (będąc mocno czepialskim):
- posiada on standardowe wady GH a mianowicie skrzynia biegów na zimnym silniku (zgrzytanie przy wrzucaniu dwójki) oraz lekkie zjeżdżanie w prawo ale to wiedziałem czytając forum przed kupnem,
- czasami na zimnym gdy silnik diesla jeszcze klekocze dość głośno, w czasie tych mrozów z rana, jakiś plastik mi trzeszczy jeszcze nie doszedłem który,
- brak koła zapasowego/dojazdowego jest dla mnie wadą, bo nie ufam tym zestawom naprawczym, ale wiedziałem o tym przed kupnem i się przymierzam do zamontowania,
- lakier - mam trochę odprysków, ale może poprzednia właścicielka nie dbała zbyt dobrze o to autko i w sumie to normalne przy takim przebiegu.
ZALETY:
- spalanie, u mnie trasa byłem w stanie zejść do 5,8 na trasie Warszawa - Białystok, prędkości różne od 60-80km/h na budowach do 140km/h na S8 (specjalnie się nie starałem), w mieście Warszawa - 6,5 wyższego nie miałem, obecnie system mieszany waha się u mnie od 6-6,4 w zależności czy jadę bardzo dynamicznie czy w miarę dynamicznie,
- wygląd, cieszy oko,
- układ jezdny, trzyma się drogi znakomicie,
- fotele, wygodne (u mnie fotel kierowcy nie skrzypi)
- jednak wyciszenie, wiem że może być lepsze, ale zależy z czego się przesiada, dla mnie jest ok,
- dynamika przy tym spalaniu jest powalająca,
- bagażnik w liftbacku to kosmos, duży, składane fotele tylne jednym pociągnięciem za wajchę bezpośrednio z bagażnika - świetna sprawa, myślę nad zrobieniem "samootwierającego" się z kluczyka (widziałem patenty na forum jednak żaden do mnie nie przemawia),
- silnik jak się rozgrzeje jest cichutki i ma przyjemny dźwięk jak na klekota to świetny.
Tyle wad i zalet sobie przypomniałem na bieżąco. Jestem ciekaw czy jest ktoś jeszcze na forum z taką wersją 6 GH jak moja. Chciałbym też z okazji pierwszego postu podziękować moderatorom forum, robicie świetną robotę. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], hubert0001 i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.