Teraz jest Śr, 25 sty 2017, 02:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 

Czy kupiłbys ponownie Mazdę 6 GH
TAK 55%  55%  [ 66 ]
ZDECYDOWANIE TAK 32%  32%  [ 38 ]
NIE 5%  5%  [ 6 ]
NIGDY WIĘCEJ JAPOŃSKICH AUT 0%  0%  [ 0 ]
NIE MAM ZDANIA 8%  8%  [ 10 ]
Liczba głosów : 120
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 16 kwi 2015, 14:42 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 13.11.2013
Posty: 47
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
To w takim razie jakie obroty najlepiej trzymać

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 16 kwi 2015, 15:02 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4814
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
>2000obr/min

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 kwi 2015, 09:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Michał napisał(a):
>2000obr/min


dokładnie, ale warto wspomnieć, że to nie chodzi tylko o DPF ponieważ poniżej 1500 dwumasa również dostaje po tyłku <bach>

-- Dodano: Pt, 17 kwi 2015, 09:17 --

glowasiek napisał(a):
Wiele zalezy od tego z jakimi obrotami silnika ktos jezdzi.


Jeździ dość spokojnie (w porównaniu ze mną hehe), no ale wiesz, przebiegi praktycznie autostradowe z prędkością 160-170 więc raczej problem powinien się nie pojawić, zresztą w serwisie sami byli zdziwieni. Po mieście nie jeździ w ogóle. Dodam jeszcze, że mieszka w DE, a auto mu służy praktycznie tylko na wycieczki do Polski lub gdy ma wyjazd służbowy za granicę (Austria, Szwajcaria itp.).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 wrz 2015, 10:48 
Nowicjusz
Offline
Od: 25.08.2014
Posty: 51
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Może ktoś odpowie..

Czy to prawda, że w GH 2.2 problem jest jak już tylko z łańcuchem? DPF, wtryski itd są w dużo lepszym stanie? Początkowo chciałem kupić benzyne ale zastanawiam się nad tym 2.2 . Wiadomo jak już to kupie z Polskiego salonu, przebieg udokumentowany itd do tego będę chciał mieć opinie Dekry na temat auta która mam wziąć. Budżet trochę podciągnąłem i szukam 2011/2012. Ale najpierw chce zobaczyć czy 2.2 to dobry wybór?

Ps. Nie straszcie, że w GH też mi rdza wyjdzie :( ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 wrz 2015, 11:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1437
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Wyjdzie. Właśnie jestem po naprawie słupków w drzwiach przednich (wyszła pod folią) ;-)

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 wrz 2015, 00:14 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.06.2015
Posty: 20
Lokalizacja: WB
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Szostka napisał(a):
Może ktoś odpowie..

Czy to prawda, że w GH 2.2 problem jest jak już tylko z łańcuchem?
Ps.


A jakie problemy masz na myśli? Łańcuch jak by nie było w Madzi 2.2 jest wymieniany jako element rozrządu. Objawy łatwo wychwycić :wink: migająca kontrolka dpf ( temat już przerobiłem )


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 paź 2015, 15:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.04.2014
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Kilka moich spostrzeżeń:
Mazda 2.2 163 KM rok produkcji 12.2012 69 tyś. przebiegu

Spalanie na trasie do 130 KM ok 6,5 l/100
w mieście nie wiem głównie jeżdżę na trasie.

Plusy
-dobra jakość materiałów wewnątrz
-spalanie na akceptowalnym poziomie
- dobry system nagłośnienia.
- piękny wygląd
- świetne prowadzenie
- precyzyjna praca skrzyni biegów
- kompletne wyposażenie w modelu navi+
- wystarczająca dynamika jazdy (dla mnie)
- bezawaryjność (kilka drobnostek usuniętych na gwarancji)
- zero problemów z DPF czy przybywającym olejem (na razie)
- aktualne mapy do Navi TomTom aktualizowane cztery razy w roku, koszt rocznej subskrypcji ok 120 PLN

Małe minusy
- słabe wyciszenie kabiny przy prędkości 130 km głośno (dla mnie)
- miękki lakier podatny na zarysowania (mam srebrną także nie ma tragedii)
- skrzypiący fotel kierowcy, znana przypadłość (usunięta na gwarancji)
- słaba jakość tarcz hamulcowych z przodu (wymieniane na gwarancji dwa razy pierwszy raz były zużyte po ok 20 tyś drugi raz były odkształcone przy ok 35 tyś, a jeżdżę spokojnie), tarcze w serwisie wymienili bez dyskusji.
- ponadprzeciętnie drogi serwis 1200 - 1500 PLN trzeba zostawić
- fabryczna navi tomTom ma dożo możliwości i funkcji, ale niestety niedostępnych w Polsce

Podsumowując polecam mazdę, placem silnik 2.2 163 KM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 paź 2015, 10:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1437
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
bercik42 napisał(a):
- ponadprzeciętnie drogi serwis 1200 - 1500 PLN trzeba zostawić

Piszesz o ASO, czy o Jaksie ? ;-)

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 5 gru 2015, 20:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Witam.

Moja opinie o swojej GH dodalem w swoim watku jak by sie chcialo komus czytac.
viewtopic.php?p=178799#p178799

Zapewne a wielu czynnikach zapomnialem, ale jak by cos to zawsze moge dopisac :-P :-P :-P

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 16:35 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 25.10.2013
Posty: 5
Lokalizacja: Goch Niemcy
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
zielony110

Kolego chcę kupić Mazdę 6 w Holandii bo tutaj mieszkam i pracuję. Bardzo Cię proszę opisz mi czym mam się sugerować kupując silnik benzynowy oraz jak z automatami ???

- 2.0 pb
- 2.5 pb

Który jest lepszy lub ogólnie jak one chodzą,czy są problemowe czy nie bać się kupować.

Bardzo Cię proszę o informacje lub przyślij mi nr telefonu to zadzwonię.

Adam.

_________________
MAZDA 6 Power is back


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 18:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 571
Lokalizacja: Nieznana - uprowadzono
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
adamd69 wybierz te która bd w lepszej kondycji

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 19:02 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 25.10.2013
Posty: 5
Lokalizacja: Goch Niemcy
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
No tak jak piszesz byłoby najlepiej lecz najpierw poprawka.

Chodzi mi o mazdę 6 od 2008 w pb i silniki 2.0 i 2.5 oba w kombi

reszta tak jak wyżej w pytaniu

pozdrawiam Adam.

_________________
MAZDA 6 Power is back


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 22:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
adamd69 oglnie to temat rzeka.
Nie ma "zlotego srodka". Zawsze moze cos wyjsc.
Nie wiem jak u Ciebie z podatkami, oplatami i innymi tego typy sprawami.
Jak masz to bierz 2.5 benzyna (o ile pozniejsze oplaty za silnik Cie nie zabija, ale jak pisze nie wiem jak to jest w Holandii). Bedziesz mial lepsza dynamike i lepsze wrazenia z jazdy. Wiadomo ze spali wiecej, ale cos za cos.

Ogolnie silmniki benzynowe Mazdy sa bezawaryjne. Zdarzaja sie jakies tam drobne awarie, ale ogolnie powinno byc spoko. Oczywiscie sporo zalezy od stanu auta i jego przeszlosci, ale tego zapewne jestes swiadomy :wink:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 maja 2016, 11:39 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 49
Lokalizacja: Eindhoven NL
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Jezdzil ktos Mondeo Mk4 145PS 2.0PB? Zastanawiam sie nad zmiana ze wzgeldu na slaby komfort jazdy Mazda.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sie 2016, 07:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
fornal napisał(a):
Jezdzil ktos Mondeo Mk4 145PS 2.0PB? Zastanawiam sie nad zmiana ze wzgeldu na slaby komfort jazdy Mazda.

Pamiętaj, że MK4 z tym silnikiem ma 5 biegową skrzynie ;) czyli moim zdaniem porażka...

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sie 2016, 10:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Możesz rozwinąć bardziej "słaby komfort"? Bo w Mondeo będzie podobnie jak tu, może powinieneś pójść w Citroena C6, Audi A6 albo E-Klasę, bo w tym segmencie próżno szukać czegoś o znacznie wyższym komforcie. Jeśli np. problemem są fotele (moim zdaniem największa wada Mazdy), to kup Alfę 159, jeśli zawieszenie, to kup Citroena C5 z hydro zawiechą itp. A tak ogólnie to te 145 kucy w wolnossącej benzynie będzie i tak za małe jak na to auto, więc będziesz jeździł nerwowo i żyłował silnik i może to być przyczyną "słabego komfortu".


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sie 2016, 20:44 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 49
Lokalizacja: Eindhoven NL
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Wydaje mi sie ze Mondeo jest bardziej masywne. Zamykajac drzwi w Mazdzie mam uczucie ze waza 2kg...a moze tak lekko chodza. Ale wystarczy popukac w karoserje zeby sie okazalo ze blacha cieniutka jest.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sie 2016, 06:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Yyy, nie wiem co napisać <o0>
Chcesz zmienić auto na bardziej masywne? Bo pisałeś o komforcie... teraz o grubości blachy (od razu Ci powiem, że pukaniem w blachę nie sprawdzisz jej grubości i wytrzymałości chyba że pukasz kijem baseballowym). Co do blachy to wcale nie jest cieńka - skąd o tym wiem? Bo wyciągałem mała wgniotkę na klapie bagażnika po poprzednim właścicielu. Jeśli uczucie masywności auta Cię zadowala to kup sobie Insignię - duża z zewnątrz, mała w środku, są chyba 2 silniki które sa ten czołg w stanie pociągnąć z rozsądnymi osiągami ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 wrz 2016, 23:34 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Panowie jak silniki benzynowe 2.0 radza sobie z rozpedzaniem M6 GH? Jak z dynamiką podczas wyprzedzania? Jest wystarczająca podczas manewrów na trasie?

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 07:52 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.08.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
maciekelga napisał(a):
Panowie jak silniki benzynowe 2.0 radza sobie z rozpedzaniem M6 GH? Jak z dynamiką podczas wyprzedzania? Jest wystarczająca podczas manewrów na trasie?

LG G2 mini


Przed napisaniem tego postu wystarczyłoby wrzucić na "bęben" czyt. Google ze silnik o pojemności 2.0 występują w 2 rodzajach mocy - 147ps przed liftem i 155ps po lifcie. Różnice pewnie są znikome lub niezauważalne. Mam 155ps chwale sobie choć efektu wow nie ma i byc nie może - optymalny motor do reszty. Silnik wolnossący ponad 1,4 tony. Fajnie silnik ciągnie od 3,5-4 tyś i wówczas można mowić o względnej dynamice. Sugeruje test przed ewentualnym zakupem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 09:32 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Wiem, ze sa 2 rodzaje, jednak z tego co widze roznica w ich osiagach jest niewielka. Dzieki za opinie.

Teraz jeżdżę dieslem, nastepne auto chciałbym z silnikiem Pb jednak obawiam sie właśnie, że ten 2 litrowy motor moze być za słaby. Muszę się przejechać :-)

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 09:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2727
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Jakim dieslem obecnie jeździsz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 10:50 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Teraz Mondeo MK3 starą pancerną konstrukcją TDDi 115km. Z tego co patrze po teoretycznych osiagach to sa podobne...

Czy warto szukać poliftowego GH?oprócz młodszego rocznika rzecz jasna oraz poprawionych nastaw zawieszenia są jeszcze rzeczy wpływające na korzyść polifta? Czy ten 2.0 disi poprzez te kilka KM wiecej jest dynamiczniejszy?
Gazu raczej nie planuję więc bezpośredni wtrysk nie jest problemem..

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 11:34 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.08.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Po lifcie jest moim zdaniem ładniejsza kierownica i brak problemów z luszczacymi sie plastikami na niej. W kwestii właściwości jezdnych poza zawieszeniem o którym wspominasz reszta jest praktycznie taka sama.
Diesel to tez zdecydowanie większy moment obrotowy u Ciebie pewnie około 300nm tu 192 w polifcie. Długo by rozmawiać i pisać, zależy od Twoich oczekiwań, ilosci kilometrów, zasobności portfela itp.
Ja mam disi i jestem zadowolony


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 12:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Skąd informacja o łuszczących się plastikach na kierownicy w przedlifcie? Ktoś to zgłaszał? Przeczytałem jakieś 75% działu GH i pierwsze słyszę..

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 12:13 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.08.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
viewtopic.php?f=38&t=1672


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 12:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Co do kierownicy jeszcze to przedlift ma srebrną, polift czarną, lakier wytrzymuje duuuże przebiegi i jedyna różnica jaka przychodzi mi do głowy, to że przetarcia srebrnego lakieru będą bardziej widoczne, bo lakierowane elementy są z czarnego plastiku. Tyle. Za to w polifcie wszystkie plastiki, które w przedlifcie miały efekt lakierowanego "drewna" (czy jak to nazwać) są srebrne i wygląda to na tyle tandetnie, że połowa osób z forum to okleiła.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 12:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Pytam o różnicę przed i po lifcie, ponieważ w Fordzie były one przeważnie dość spore, Ford wiele poprawiał i warto było dokładać do polifta. Tu widzę, że Mazda od poczatku zrobiła dobre auto i za wiele nie poprawiła:-)

Akurat mi poliftowe wnetrze M6 się bardziej podoba..
Tak jak napisałeś momentu nie ma co porównywać bo to jednak dwa różne typy silników. Za Pb przemawia do mnie nieawaryjnosc, cisza, lepsze do miejskiej jazdy. Kilometrowo rocznie robię ok 25tyś z czego 65% to jazda po Gdańsku.

Nie chciałbym mułowatego auta ktorym ciężko wyprzedzić na trasie, czy szybko uciec se skrzyżowania, oraz jak trzeba to przycisnąć na trasie.
Disi w tej kwestii wydaje się optymalny

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 12:49 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.08.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Ciekawe skąd zatem informacje o 50% użytkowników i oklejaniu folia. Niezamierzające sie jednak z Tobą sprzeczać wyrażę jedynie swoją opinie, ze imitacja drewna w przed lift (folia drewno podobna koekstrudowana z plastikiem) ma niewiele wspólnego z drewnem i wyglada nie mniej jak to określiłeś tandetnie. Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 15:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1205
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
50% to sobie kolego dopowiedziałeś sam, musiałbyś policzyć ilu jest użytkowników szóstek po lifcie vs. ilu okleja te brzydkie srebrne plastiki. Zasmucę Cię, bo w przedlifcie też one występują, jednak nie w takiej ilości i są tak samo tendetno-ohydne i jednak w zestawieniu z, jak to nazwałeś "tandetną" imitacją drewna, to srebro wygląda jak wyjęte z jakiegoś Chevroleta Sparka, a nie auta tej klasy. Jeśli natomiast poszukujesz prawdziwego drewna na konsoli to pomyliłeś fora, może warto założyć konto na forum S-klasy, Audi A8, BMW 7 albo chociaż Citroena C6? Rozumiem, że wydałeś swoje ciężko zarobione pieniądze na takie auto ale nie zakłamujmy rzeczywistości żeby ten wybór jakoś usprawiedliwić - srebrny plastik jest tandetny i zaniża walory estetyczne tego wnętrza, tym bardziej nie rozumiem posunięcia Mazdy żeby go tyle napakować do polifta. Co do ludzi oklejających te brzydkie plastiki - poszukaj na forum, jest osobny temat. Pozdrawiam.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.