Teraz jest Cz, 19 sty 2017, 22:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
  Drukuj Poprzedni | Następny 

Czy kupiłbys ponownie Mazdę 6 GH
TAK 55%  55%  [ 65 ]
ZDECYDOWANIE TAK 32%  32%  [ 38 ]
NIE 5%  5%  [ 6 ]
NIGDY WIĘCEJ JAPOŃSKICH AUT 0%  0%  [ 0 ]
NIE MAM ZDANIA 8%  8%  [ 10 ]
Liczba głosów : 119
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 18:20 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.08.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Kończąc wątek:
- sam pisałem o połowie (chyba ze to nie 50%) osob z forum które zmieniło kolor srebrnego plastiku
- nie szukam prawdziwego drewna jak rownież forum s-klas citroenów czy co tam jeszcze wymieniłeś - rozpocząłeś ten wątek z drewnem i srebrnymi plastikami i uprzejmie Ci odpowiedzialem ze imitacja drewna nie bedzie drewnem
- tak cieżko zarobione pieniądze tu sie z Toba zgadzam - nie widzę powodów do wstydu z tego powodu

P.s. Chyba za bardzo personalnie podszedleś do tego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 18:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 433
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Gdzies ktos pisal ze DISI ma troche gorsza dynamike (slabszy dol) pomimo wiekszej liczby koni ale wydaje mi sie ze jest troche oszczedniejszy. Najlepiej szukaj 2.5 i przedlift polift ten sam silnik :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 wrz 2016, 20:42 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Online
Od: 05.08.2016
Posty: 190
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
olek1305 napisał(a):
Gdzies ktos pisal ze DISI ma troche gorsza dynamike (slabszy dol) pomimo wiekszej liczby koni ale wydaje mi sie ze jest troche oszczedniejszy. Najlepiej szukaj 2.5 i przedlift polift ten sam silnik :)

2.5 niestety jest mało na rynku wtórnym. Wysoka akcyza prawdopodobnie skutecznie odstrasza..swoja drogą w 2.5 juz też rosna koszty ubezpieczenia. Chyba jednak ograniczę sie do 2.0.


LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2016, 07:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 433
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Fakt zeby uniknac akcyzy to 2.5 z rynku polskiego a tych praktycznie brak (raz na kwartal moze cos sie trafi).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 12:50 
Adept
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 150
Lokalizacja: Zachodnio-pomrskie/Stoke On Trent UK
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam,ja mam DISI 2.0 155KM i moge powiedziec ze samochod jest super,nie dosc ze wyglada oblednie to jezdzi rownie dobrze,komfort jest dobry mimo tych 18tek,jedynie to cisza w srodku przy wyzszy predkosciach a jej brak :) no poprostu jest troche glosno,polowalem na polifta,bo polifty eleminuja wady, zawieszenie jest zmienione na lepszy komfort i prowadzenie,bo tak samo jak accord to i mazda6 przed liftem maja za twarde zawieszenie,co do silnika to wczesniej jezdzilem tylko dieslami i brakuje mi tej mocy od 2000 obr ale jest cos innego :) krecenie sie do prawie 7000 obr,tam gdzie dieselowi konczyla sie moc tu sie zaczyna i to jest super,60km/h i wbijasz 2ke i ogien :wink: ,w dieslu tego nie osiagniesz,spalanie tez jest wieksze ale cos za cos,przez 2 lata uzytkowania diesla ostatniego musialem zrobic dwumas i to co oszczedzilem wydalem na wymiane,tu w 2.0pb nawet filtra paliwa niema co jest najdozsze w dieslu przy co rocznym servisie,z mojego doswiadczenia przesiadka z diesla na wolnossaca benzyne to brak troche turbo ale wysokie obroty to rekompensuja,no i najwazniejsza to eksploatacja na duzy plus,ja poprostu tankuje i jezdze,i nie mowie tu ze diesel jest zly czy cos,poprostu to moja opinia,pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 lis 2016, 11:39 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 25.06.2016
Posty: 34
Lokalizacja: Austria/Olsztyn
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Hej.
Zwracam sie do was jako do specjalistow tematu, poniewaz sam mam GJ w benzynie i nie bardzo sie orientuje...
Kolega zastanawia sie nad zakupem GH z 2010 roku z dieslem 2.2. Co mozecie powiedziec o tej konfiguracji? Jakies typowe problemy trapily ten silnik? Czy "tylko" tradycyjne dwumas, dpf i turbo?
Dzieki i pozdrawiam!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 lis 2016, 19:15 
Świeżak
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 25
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Miałem wersje 1.8 Exclusive 2008r i byłem bardzo zadowolony ale miałem kontakt z serwisem w kilku sprawach.
1. Guzik bagaznika padł po roku, wymieniony na gwarancji.
2. Odpadła mi zaślepka od spryskiwaczy po kliku dniach :( bez jazdy offroad.
3. Podczas pobytu na wakacjach kuny bądź inne zwierzarka wyjadły mi matę od bagażnika, facet w serwisie mówił że nie jestem pierwszy.
Częsty problem ludzi mieszkających przy lesie. Na szczęście instalacji nie tkneły.
4. Felgi aluminowe pordzewiały po 2 latach. Wymienione na gwarancji, a po 2 kolejnych latach znów zaczeły rdzewieć.

Poza tym wszystko ok, około 2 miesiące temu sprzedałem z przebiegiem 77000.
Facet na przegladzię technicznym w Gdańsku przy sprzedaży (widać było że zna się na mazdach) stwierdził że wszystkie parametry to stan fabryczny.

Od piątku M6 kombi 2.5JetBlack model 2017. <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 07:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
KshysieK napisał(a):
Hej.
Zwracam sie do was jako do specjalistow tematu, poniewaz sam mam GJ w benzynie i nie bardzo sie orientuje...
Kolega zastanawia sie nad zakupem GH z 2010 roku z dieslem 2.2. Co mozecie powiedziec o tej konfiguracji? Jakies typowe problemy trapily ten silnik? Czy "tylko" tradycyjne dwumas, dpf i turbo?
Dzieki i pozdrawiam!


Rozciągające się łańcuchy, można sprawdzić stan łańcucha w ForScanie, poza tym ta jednostka jest lepszym wyborem niż 2-litrowy diesel, auto z tym silnikiem będzie też miało wyższą wersję wyposażenia. Poza tym to auto ma wszystkie wady i zalety szóstki GH.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 gru 2016, 21:03 
Adept
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 150
Lokalizacja: Zachodnio-pomrskie/Stoke On Trent UK
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Obecnie klimat zimowy nie sprzyja wogole o mycie samochodu szczegolnie w uk gdzie mieszkam,ale wczoraj byla fajna pogoda i umylem swoje biale i badzo brudne autko po dluzszym czasie i moge powiedziec tylko tyle ze samochod jest obledny :wink:,moglem kupic mondeo czy insignie i byc jak kazdy i bez gustu,a w takich chwilach jak ta jestem dumny z posiadania Mazdy 6,mam zone i syna ale czy musze byc nudny,wlasnie nie,jest mega sportowa i mlodziezowa,pakowna i rodzinna,pewna i szybka :wink: poprostu jak podchodze do okna i ja widze to mysle ze dobrze zrobilem ja wybierajac <spoko> ,ma swoje minusy jak KAZDE auto na swiecie ale wiekszosc plusow to rekompensuje,pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 gru 2016, 21:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 571
Lokalizacja: Chorzów
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
hip81 nam to samo co Ty. Z jednym wyjątkiem. Oprócz żony i syna mam też córkę. Pozdrawiam serdecznie.

nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Jadymy durch ale fest gipko. Ino Mazda


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 gru 2016, 19:56 
Adept
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 150
Lokalizacja: Zachodnio-pomrskie/Stoke On Trent UK
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
laki tez celujemy teraz w córke :wink: to bedzie po równo :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 gru 2016, 00:35 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.12.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
To i ja nowy "świeżak" na forum się wypowiem. Moją GH mam od półtora roku. Auto za kilka dni kończy 8 lat! Aż trudno mi w to uwierzyć za każdym razem kiedy otwieram bramę garażową i patrzę na moją Czarnulkę. Moim zdaniem mało który samochód jakiejkolwiek nacji w tym wieku potrafi nadal tak cieszyć wzrok. Właśnie dziś wróciłem z przeglądu od mojego mechanika, swoją drogą wielkiego maniaka Mazd - 60-letniego maniaka! Oczywiście tylko oleje i filtry no bo cóż więcej robić przy benzynowej 2.0 147 KM z nalotem niecałych 100 tys. km? :wink: Z wszystkimi wymienionymi na forum niedogodnościami się zgadzam. (Sztywna - zwłaszcza na niskim profilu opony, fotel lubi pofiglować w mocnych zakrętach, kontrolka poduszki lubi raz na jakiś czas zmaterializować swoją obecność, zawieszenie lubi być głośne oraz ogólny hałas przy większych prędkościach) Jednak jak będę się kiedyś musiał z nią rozstać (Oddam tylko w ręce dobrego człowieka, który o nią zadba :wink: ) to moim naturalnym wyborem będzie GJ po lifcie z 2.5 192 KM. Mam też takie swoje przeświadczenie na temat Mazd - ogólnie. Mam świadomość, że na PEWNO podpadnę wielu osobom na tym forum, tym co tu teraz napiszę. Być może moje przeświadczenie jest błędne, ale wydaje mi się - analizując dłuższą "drogę eksploatacyjną" innych Mazd w Dieslu - że jednak właściwym silnikiem w jakiejkolwiek Maździe jest... SILNIK BENZYNOWY. Moim zdaniem najbardziej "Mazdowata" Mazda to ta z wolnossącym benzyniakiem. Wiem - palą te 9-11 litrów, ale jednak to uczucie, że wsiadam i gdziekolwiek się znajduję - będąc zatankowany - wrócę spokojnie i bez stresu do domu - jak daleko on by nie był. To tyle jak na mój pierwszy wpis. Pozdrawiam wszystkich miłośników naszych wspaniałych maszyn! :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 11:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 48
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Mam do was pytanie w związku z tym, że zamierzam na wiosnę zakupić Mazdę 6 GH kombi. Po przeczytaniu wielu artykułów zdecydowałem sie na silnik benzynowy 2,0 gdyż mam z dieslami złe doświadczenia. Wolę więcej płacić za paliwo niż wydawać jednorazowo kilka tysięcy na naprawy diesla.
Moje pytanie:
Czy w samochodzie Mazda GH jest lepsze zabezpieczenie antykorozyjne od Mazdy 6 pierwszej generacji GG/GY ? Co się zyskuje kupując wersję poliftową oprócz większej mocy silnika benzynowego 2,0 ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 13:07 
Świeżak
Offline
Od: 20.09.2016
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Benzyna 2.0 to dobry wybór. Sam się na taki zdecydowałem, właśnie w polifcie. Dla niektórych minusem może być problem z LPG, ale ogólnie silnik wart uwagi.

Poza tym zmian w polifcie trochę było, ale żadna z nich nie jest jakoś bardzo istotna. Trochę poprawiono nastawy zawieszenia (jest bardziej miękkie, choć dalej należy do twardych), dopracowano trochę detali wewnątrz (przyciski na kierownicy, plastiki w drzwiach), a na zewnątrz zmieniono przedni zderzak i grill. Było też kilka innych drobiazgów.

Sam byłem "zmuszony" do znalezienia polifta, bo żonie przedlifty właśnie z przodu średnio się podobały, no i nie było innego wyjścia :)

Zabezpieczenie antykorozyjne jest lepsze niż w poprzedniej generacji, choć też szału podobno nie robi. Mimo to u siebie po dokładnych oględzinach karoserii i podwozia nic niepokojącego jeszcze nie zaobserwowałem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 14:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 48
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
A jak w silniku 2,0 155KM kształtuje się u was spalanie np. jadąc na autostradzie z ekonomiczną prędkością 130km /h lub tak jak ja jeżdzę na co dzień poza miastem przeważnie na czwartym biegu z prędkością około 70-80km/h


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.