Teraz jest Wt, 21 lut 2017, 08:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3824 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 128  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 11:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2300
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Panowie, szybkie pytania to nie jest czateria o wszystkim! Wiele poruszanych tu rozmow ma odpowiednie tematy.


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 16:45 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4884
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Do wielu pytań są odpowiednie wątki, wystarczy poszukać lub użyć wyszukiwarki.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 12:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.04.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
ObrazekObrazek
Czy ten wąż powinien(może)być taki tłusty i zaolejony ?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 12:44 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 464
Lokalizacja: ŁóDź
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
U mnie jest czysty ze jeść można z niego

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 13:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.04.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Co może być przyczyną tego syfu? Dodam ,że od jakiegoś czasu,nie słychać włączającego się wentylatora przy włączonej klimie .

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 13:35 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4884
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
A klima chodzi? Jeżeli wentylator nie chodzi to klima też. Może masz nieszczelny przewód od klimy i ten syf to olej z systemu.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 14:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.04.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Teraz zimno na zewnątrz ,ale mam wrażenie ,że klima chodzi. Później sprawdzę ,bo być może wentylator chodzi cały czas i dlatego nie słyszę ,jak się załącza.wczesniej włączał się i wyłączał co chwilę.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 14:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.04.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Dwa wentylatory(te za chłodnicą)chodzą cały czas.ten wężyk im bliżej kompresora tym bardziej zasyfiony.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 6 gru 2016, 17:07 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 192
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Panowie,
Kupiłem taką podstawkę pod tablicę od kolegi Riki, powiedzcie mi czy dobrze rozumiem.

http://pictures.wszystko.pl/product.ash ... opid=35514

Te nity która tam są służą do zamocowania do zderzaka w rogach tam gdzie te strzałki?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 gru 2016, 18:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.04.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
krychu11 napisał(a):
ObrazekObrazek
Czy ten wąż powinien(może)być taki tłusty i zaolejony ?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Dzisiaj sprawdziłem błędy i wyskoczyło:
B1D34-nagrzewnica w trybie odcięcia
B1D31-Wykryto płomień przed normalnym działaniem
Przy obu błędach Moduł:moduł zasilanego paliwem układu ogrzewania płynu chłodzącego.
Przy włączonej klimie brak tego charakterystycznego cyknięcia i głośniejszej pracy co jakiś czas.Jakieś pomysły?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 8 gru 2016, 20:01 
Świeżak
Offline
Od: 29.10.2016
Posty: 28
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Czy ktoś się orientuje... w aso którym była serwisowana mazda fizycznie, dowiem się więcej niż to co jest w DSR odnośnie przeglądów ?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 01:04 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 24.09.2014
Posty: 99
Lokalizacja: Irlandia Północna
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Panowie jak to wygląda z prowadnicami zacisków na przodzie, gdzie krótka a gdzie długa prowadnica? W tylnich zaciskach prowadnica z gumką na górze tak?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pn, 12 gru 2016, 01:18 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4884
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Orientujecie się ile mniej więcej może kosztować malowanie dwóch nakładek progowych (tych zewnętrznych)?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 gru 2016, 08:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 251
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
zależnie od lakiernika
200-400


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pn, 12 gru 2016, 19:20 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4884
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ok, dzięki.

maruda1986, w dziale hamulce jest wątek o wymianie klocków. Tam masz wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 17 gru 2016, 20:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 464
Lokalizacja: ŁóDź
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Szybkie pytanie do użytkowników benzynowych silników, czy lejecie takie cudo :

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6365304530

Działa to tak jak chwalą??

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 17 gru 2016, 20:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ja nigdy w żadnym aucie takiego czegoś nie lałem i nigdy nie miałem problemów z wtryskiwaczami. Dodam że całe życie jeździłem tylko benzyniakami. Nie mam pojęcia czy to działa i czy potrzebne jest do czegokolwiek, ale patrząc na cenę to cudów w tej butelce bym się nie spodziewał


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 17 gru 2016, 22:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 05.08.2016
Posty: 252
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Jeżeli już potrzebujesz to poszukaj takich produktów w gamie Liquy Molly albo Valvoline.

Raz w ojca Seacie 1,4 Pb zalałem preparat od Valvoline bo świrował jeden wtryskiwać, lekko pomogło, była mała poprawa.
Myślę że nie ma sensu lać tak dla zasady, jeżeli już masz jakiś problem to wtedy.
Za 6zł to się chyba nawet opakowania nie opłaca robić :cool:

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 00:05 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 109
Lokalizacja: Zgierz
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Kamratek, nigdy bym tego rodzaju środków nie zastosował. Za 6 zł "usuwa ciąże i krawaty wiąże". To chwalenie też bym przeglądał z przymrużonym okiem. Siedziałem kiedyś w takim marketingu(niby szef kazał, ale dalej mam wyrzuty sumienia) i powiem ci że dużo nie trzeba wydać na setki opinii z różnych adresów ip. Nawet od profili ze sporą historią :) A Facebook to jest już w ogóle śmieszny pod tym względem. Sam bawiłem się programem, który kosztował kilkaset złotych i można było dzięki niemu tworzyć setki profili, łącząc je w sieci znajomych :) W życiu byś nie poznał, że konto jest nieprawdziwe.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 12:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 251
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
ogólnie takie środki są bardzo dobre ale znanych marek typu LM Valvoline, Coma.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 12:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 05.08.2016
Posty: 252
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Szybkie pytanie...czy mocowania reflektora przed liftem i po lifcie są takie same? Czy montażowo są zamienne? Tzn czy wsadzę przedliftowy reflektor do polifta?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 13:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Nie wiem czy wygląd samego reflektora nie jest inny? Przedlifty miały chyba jasny odbłyśnik a w poliftach jest ciemniejszy ( dół reflektora). Podejrzewam że same zaczepy są takie same, ale ręki nie dam uciąć.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 20 gru 2016, 13:52 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 05.08.2016
Posty: 252
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Interesuje mnie tylko kwestia montażu, uchwytów.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 22 gru 2016, 18:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 192
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Panowie,
Czy na zdjęciu poniżej znajduje się odpowietrznik sprzęgła?

Obrazek

Przeprowadzał ktoś takie odpowietrzanie?
Pytam o silnik Diesla, 2.2 185km :)

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 22 gru 2016, 21:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 10.06.2014
Posty: 319
Lokalizacja: Heckmondwike
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Tak to jest to. Ją odpowietrzalem sprzęgło po wymianie tego wysprzęglika. Prosta akcja, dasz radę. Ją sam dałem radę z pomocą kija od mopa. Poważnie mówię.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 22 gru 2016, 21:46 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 85
Lokalizacja: pomorskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Ja dałem radę bez kija od mopa. Warunek jest taki aby wężyk ciasno wchodził na końcówkę odpowietrznika a drugi koniec wężyka był zanurzony w płynie hamulcowym / słoiczek lub pojemnik z małą ilością starego lub nowego płynu/. Następnie po lekkim odkręceniu odpowietrznika, ręcznie pompuje pedałem sprzęgła wykonując ruch posuwisto zwrotny. :D


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 22 gru 2016, 22:48 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 192
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Będę miał drugą osobę do pomocy. Pompowac tak jak się odpowietrza hamulce? Czyli do końca pedał wcisnąć?

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 22 gru 2016, 23:00 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 85
Lokalizacja: pomorskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Tak samo jak hamulce z tym, że pedał sam nie wraca, trzeba go pociągnąć do siebie i ponownie wcisnąć.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 22 gru 2016, 23:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 192
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ok, dzięki. Jutro się tym zajmę :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 23 gru 2016, 07:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 10.06.2014
Posty: 319
Lokalizacja: Heckmondwike
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Daras czyli sam tego nie zrobiłeś, musiałeś mieć kogoś do pompowania skoro bez kija od mopa..


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3824 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 128  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.