Teraz jest Wt, 28 lut 2017, 15:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3824 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 128  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 18 lis 2016, 14:37 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 474
Lokalizacja: ŁóDź
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Z prawej jest ciężko w h**, tak jak napisał przedmówca chude ręce Cie ratują

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 lis 2016, 17:01 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 10.06.2014
Posty: 322
Lokalizacja: Heckmondwike
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Dasz radę jak nie to wołaj babę tylko musisz się uzbroić w cierpliwość tłumacząc jej o co kaman


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 lis 2016, 17:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Lokalizacja: Warszawa / Gdańsk
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Łatwiej jest jak już była wcześniej wymieniana bo jak pierwszy raz to baba może nie dać rady ;-). Gorzej i tak jest zacisnąć wtyczkę w nową żarówką ;-). Najgorzej że i mnie to ponownie czeka już kilka tygodni nie świeci a w styczniu przegląd :-(


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 lis 2016, 18:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1063
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Eee tam. Ja wolalem ta strone bo juz mialem taka wprawe ze szybciej mi szlo niz z druga strona gdzie zdejmowanie filtra zabieralo mi czas :D

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 lis 2016, 20:49 
Adept
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 116
Lokalizacja: UK
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
koledzy jaka powinna być temp. pracy silnika? 2.2 185hp programy diagnostyczne typu forscan, torque czy dashcommand pokazuja mi 80-83 stopnie. Czy nie powinno być 90? powyżej 83 stopni nie nagrzewa się bardziej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 lis 2016, 21:47 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 39
Lokalizacja: Birmingham
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
U mnie jest 82-85, w porywach do 87 jak sie wypala DPF.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 lis 2016, 21:54 
Adept
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 116
Lokalizacja: UK
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
MaxP jak wypala ci się dpf to świeci ci się kontrolka dpf?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 lis 2016, 23:59 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 39
Lokalizacja: Birmingham
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ja w ogóle nie mam kontrolki DPFa.

Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 07:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1467
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Wypalanie DPF'a nie jest sygnalizowane żadną kontrolką.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 09:17 
Świeżak
Offline
Od: 29.10.2016
Posty: 28
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Panowie czy jak slychac po zatrzymaniu przelewanie sie czegos z tylu to ten dzwiek pochodzi z baku czy gdzies indziej zebrala się woda?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 09:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 474
Lokalizacja: ŁóDź
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ja u siebie nie słyszę żadnego przelewania nawet przy niskim poziomie paliwa

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 09:53 
Świeżak
Offline
Od: 29.10.2016
Posty: 28
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
A na wysokim stanie? Czytalem ze moze sie woda w progach zbierac tylko nie Wien czy GH tez ma taka przypadłość


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 10:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1060
Lokalizacja: Ozorkow/ Łódź
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
To nie paliwo w zbiorniku. Sprawdź sobie czy nie masz wody w progach, drzwiach lub bagażniku.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 12:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2887
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Żadna woda w progach, to nie GG. W GH przy pełnym zbiorniku hałasuje paliwo. Po przejechaniu kilkudziesięciu km kiedy poziom paliwa się obniży, odgłos przelewania/chlustania ustaje. Tak jest w przypadku Pb.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 12:32 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 208
Lokalizacja: Śląsk/Włochy
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Panowie co do żarówki postojowej, nie mam chudych rąk i nie mam cierpliwości :lol: . Może przez nadkole ?? Chciał bym wymienic z obu stron na philips x-treme vision, pisze że wytrzymają 12 lat <spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 158.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 13:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1060
Lokalizacja: Ozorkow/ Łódź
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
TOMASZ napisał(a):
Żadna woda w progach, to nie GG. W GH przy pełnym zbiorniku hałasuje paliwo. Po przejechaniu kilkudziesięciu km kiedy poziom paliwa się obniży, odgłos przelewania/chlustania ustaje. Tak jest w przypadku Pb.


Pierwszy raz się spotykam, na tyle aut co jeździłem, żeby było słuchać przelewające się paliwo w zbiorniku? :arrow: To dlaczego w GG tego nie słychać?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 13:29 
Świeżak
Offline
Od: 29.10.2016
Posty: 28
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
krzysiek1980 napisał(a):
TOMASZ napisał(a):
Żadna woda w progach, to nie GG. W GH przy pełnym zbiorniku hałasuje paliwo. Po przejechaniu kilkudziesięciu km kiedy poziom paliwa się obniży, odgłos przelewania/chlustania ustaje. Tak jest w przypadku Pb.


Pierwszy raz się spotykam, na tyle aut co jeździłem, żeby było słuchać przelewające się paliwo w zbiorniku? :arrow: To dlaczego w GG tego nie słychać?


Sam jestem ciekaw bo przy pełnym baku to zaobserwowałem. Teraz trochę wskazówka spadła i chyba mniej słychać. Patrzyłem na te progi ale sam nie wiem jak się tam dostać i zobaczyć dokładnie.
Tomasz jesteś pewien, że to objaw paliwa ? Btw. to jest jakieś kuriozum by pełny bak powodował takie dziwięki :/


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 13:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1060
Lokalizacja: Ozorkow/ Łódź
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Gdyby nawet tak miało być, to uważam że w połowie pełny bak by było prędzej słychac, niż zalany pod korek? Gdzie by to paliwo się miało przelewać i dlaczego tylko w Pb, przecież zbiornik paliwa w Dieslu jest podobny?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 13:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2887
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Napisałem, że w Pb bo takim jeżdżę i nie wiem jak jest w dieslu.
A co do tego chlustania/przelewania, to u mnie to właśnie występuje, co tankowanie na full.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 14:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 159
Lokalizacja: Zachodnio-pomrskie/Stoke On Trent UK
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Mam tak samo jak ty Tomasz,co tankowanie pod korek chlusta az sie troche nie obnizy poziom,pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 15:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 03.04.2015
Posty: 1300
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
W dieslu jest to samo :) jest chyba problem z wyciszeniem od strony baku.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 15:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1063
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Z tym paliwem to mialem tak miedzy pelnym a 3/4. Dostawalem szalu jak mi to chlupalo na progach zwalniajacych czy ogolnie gwaltowniejszym zwalnianiu...

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 17:02 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 474
Lokalizacja: ŁóDź
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Powiem Wam że ja też mam PB i nie zaobserwowałem takiego zjawiska chluptania przy pełnym, a zawsze tankuję do pełna

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 20:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 452
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
U mnie tez cisza przy PB.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 23:12 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 90
Lokalizacja: pomorskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
U mnie jest to samo. Jak zatankuję pod korek, to po jakimś czasie słyszę "przelewanie" benzyny, które później ustaje i do samego dna nic nie słychać. Jeżdżę na LPG więc słyszę to trochę dłużej. Jak ktoś jeździ na benzynie, to może tego nie zauważyć.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 20 lis 2016, 01:07 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 201
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Kolejne moje pytanie :D

Czy ilość przycisków w kluczyku do systemu keyless różni się między wersją kombi a sedan?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 20 lis 2016, 10:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 258
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
panowie przeglądając Ali
na coś takiego wpadłem

https://pl.aliexpress.com/item/Kucar-ca ... a55e&tpp=1


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 20 lis 2016, 10:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 474
Lokalizacja: ŁóDź
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
A jak zrobić żeby odblaski swieciły ze stopem jak na załączonym zdjęciu?

Obrazek

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 20 lis 2016, 11:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1063
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wstawic swiatla. Pepen wstawial w odblaski przeciwmgielne. Zobacz u niego w watek

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 20 lis 2016, 14:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 10.06.2014
Posty: 322
Lokalizacja: Heckmondwike
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Nic trudnego kolego, ale dla mnie to diskoPoloTeka trochę... ale co kto lubi.


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3824 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 128  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.