Teraz jest N, 26 lut 2017, 15:41

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3824 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 128  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Pn, 4 mar 2013, 16:58 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4895
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
W tym temacie zadajemy szybkie pytania, których nie wiemy gdzie wrzucić.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 mar 2013, 18:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
...Panowie wczoraj jak wracałem z pracy zapaliła mi się kontrolka ta z tym żółtym silniczkiem i brakowało mi mocy, jak by turbo przestało działać. Dzisiaj kontrolka cały czas się świeciła i raz miałem moc, raz nie. Jutro będę czyścił przepływomierz bo myślę że od tego należało by zacząć. Moje pytanie dotyczy ELMa i TORQUE PRO czy tym można tylko czytać błędy, czy można też je kasować. Jeśli tylko czytać to jaki moduł polecacie do diagnostyki pojazdu żebym mógł również usuwać błędy. U mnie w ASO życzą sobie 80 funi za podłączenie pod kąpa to lepiej na tym wyjdę jak sam coś kupię. Myślałem nad czymś takim:
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-v1-4b- ... 257642b3fe
Był bym wdzięczny za odpowiedź, bo się trochę zdenerwowałem. Mam tylko nadzieję że to nie turbo :(

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 8 mar 2013, 18:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2452
Lokalizacja: Kielce
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
odłącz kostkę od przepływomierza i sprawdź co będzie wtedy.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 mar 2013, 18:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
jutro tak zrobię, też o tym myślałem dzięki.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pt, 8 mar 2013, 20:23 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4895
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Być może Madzia przeszła w tryb awaryjny z powodu jakiejś usterki zaworu EGR. Ja tak miałem w poprzednim samochodzie.
A uruchamiałeś jeszcze raz silnik?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 9 mar 2013, 04:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
...tak uruchamiałem kilka razy. Wydaje mi się że tak się dzieje jak go zamulę i wtedy traci moc, po redukcji na niższy bieg znowu ja odzyskuje...
Głównie chodzi mi o to czym mógłbym sprawdzić błędy i je usunąć...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 9 mar 2013, 12:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
z tego co pamietam to Torqe mial mozliwosc czytania bledow.
Czy kasowal - nie wiem gdyz nie posiadam.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 9 mar 2013, 17:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3492
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Kasuje błędy jeśli dobrze pamiętam ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 9 mar 2013, 22:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Witam.
Dzisiaj odłączyłem kostkę od przepływomierza i zapaliła mi się dodatkowo kontrolka od akumulatora. Po odłączeniu samochód całkiem stracił moc nawet od samego dołu nie chciał iść. Po ponownym podłączeniu tej kostki zgasła kontrolka od akumulatora i zapaliła się od DPFu i samochód odzyskał moc. Po przejechaniu krótkiego odcinka kontrolka od DPFu zgasła, ale cały czas świeciła się ta żółta(ten silniczek). Pojechałem na zakupy, po powrocie wchodzę do samochodu odpalam i żółta kontrolka zgasła. Samochód już normalnie idzie, ma moc jak przedtem. Nie wiem o co tu chodziło. Jutro jak nie będzie padać to wyczyszczę przepływomierz. Dzięki panowie za szybkie odpowiedzi. Muszę i tak zainwestować w coś do diagnostyki, żebym na przyszłość się nie wku****ł jak coś takiego się zdarzy, bo mi madzia podniosła ciśnienie.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 9 mar 2013, 23:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 673
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
No powiem że niezłe jaja
Co ma DPF do przepływki :( nowoczesne diesele tak pewnie już mają


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 9 mar 2013, 23:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
therion napisał(a):
No powiem że niezłe jaja
Co ma DPF do przepływki :( nowoczesne diesele tak pewnie już mają

nie wiem co ma DPF do przepływomierza ale się na chwilę zapaliła kontrolka. Można by też powiedzieć co ma DPF do inspekcji olejowej a się zapala jak trzeba zrobić servis.
Jednak mi to nie przeszkadza jestem bardzo zadowolony z mojego silnika i Madzi. Mogę ją cisnąć a ona i tak mało pali :)

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 10 mar 2013, 00:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 673
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
KOVAL napisał(a):
therion napisał(a):
No powiem że niezłe jaja
Co ma DPF do przepływki :( nowoczesne diesele tak pewnie już mają

nie wiem co ma DPF do przepływomierza ale się na chwilę zapaliła kontrolka. Można by też powiedzieć co ma DPF do inspekcji olejowej a się zapala jak trzeba zrobić servis.
Jednak mi to nie przeszkadza jestem bardzo zadowolony z mojego silnika i Madzi. Mogę ją cisnąć a ona i tak mało pali :)


Spoko, ciśnij dalej, szerokości życzę
Spalanie nie najważniejsze:) Dla mnie jazda bez dyskoteki przed oczami jest ważniejsza


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 10 mar 2013, 03:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
therion napisał(a):
Spoko, ciśnij dalej, szerokości życzę
Spalanie nie najważniejsze:) Dla mnie jazda bez dyskoteki przed oczami jest ważniejsza


Dla mnie spalanie jest bardzo ważne bo robię ok 500 km tygodniowo.
Pogadamy jak Twoja ''bez awaryjna '' Mazda będzie miała taki przebieg jak moja.
PS. Lubię dyskoteki, światełka, stroboskopy i te sprawy.
Pozdro

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 10 mar 2013, 09:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 673
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
KOVAL napisał(a):
therion napisał(a):
Spoko, ciśnij dalej, szerokości życzę
Spalanie nie najważniejsze:) Dla mnie jazda bez dyskoteki przed oczami jest ważniejsza


Dla mnie spalanie jest bardzo ważne bo robię ok 500 km tygodniowo.
Pogadamy jak Twoja ''bez awaryjna '' Mazda będzie miała taki przebieg jak moja.
PS. Lubię dyskoteki, światełka, stroboskopy i te sprawy.
Pozdro


Pewnie nie pogadamy, bo ja nie osiągnę twojego przebiegu, u mnie zasada taka że jeżdżę max 5 lat
Nie ma bez awaryjnych aut:)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 10:56 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2013
Posty: 22
Lokalizacja: Libiąż, Małopolskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
;) posting.php?mode=reply&f=56&t=268# :geek: Koval to ile masz takie spalanie przy jeździe miejskiej, jeżeli można wiedzie?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 17:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
...średnio jeżdżąc po mieście wychodzi mi 7-8l więc myślę że to bardzo dobrze biorąc pod uwagę to że często zmieniam biegi powyżej 3tys. oczywiście po rozgrzaniu silnika nigdy nie cisnę na zimny!...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 17:10 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2013
Posty: 22
Lokalizacja: Libiąż, Małopolskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
To bardzo mało mi coś koło 10


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 17:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1767
Lokalizacja: Warm-Maz
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Średnie spalanie w dużej mierze zależne jest od kierowcy, więc się nie przejmuj, ale możesz spróbować przeprowadzić procedurę kalibracji wtrysków, po kalibracji polecam zalać forte Diesel (to tak dla zdrowotności, Forte Diesel zalewasz jedną całą buteleczkę na pełen bak paliwa), następnie wpoić sobie kilka podstawowych zasad ecodriving'u i spalanie powinno spaść. Oczywiście pamiętajmy, że diesle lubią obroty, więc nie zamulać mi ich :twisted:

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 17:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3492
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Odwrotnie. Najpierw zalać środek a potem wyczyszczone już kalibrować ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 17:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1767
Lokalizacja: Warm-Maz
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Masz rację, lepiej najpierw wyczyścić. W mojej zrobiłem tak, że zalałem środek forte, przejechałem z pół baku i zrobiłem kalibrację, silnik nie wybuchł :P

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 17:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3492
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
No to po pół baku już się wyczyściło sporo jeśli coś tam było ;) Ale najlogiczniej wyjeździć bak i wtedy zrobić kalibrację.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 17:52 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2013
Posty: 22
Lokalizacja: Libiąż, Małopolskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Jeszcze raz wystosuję prośbę, bo nie wiem gdzie znikło moje pytanie- potrzebuję pożyczyć do skserowania polskiej instrukcji do mazda 6gh ,ja mam kombi 2009 rok 2,0 diesel 140 KM, szukałem do ściągnięcia ale to wersje okrojone bez rysunków i zdjęć- irekwierzb@gmail.com lub 696332162


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 17:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2452
Lokalizacja: Kielce
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
a ty z polszy przebywasz?

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 18:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1767
Lokalizacja: Warm-Maz
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
na Twoim miejscu kupiłbym z allegro (jest aktualnie do kupienia za 60zł).

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 18:50 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2013
Posty: 22
Lokalizacja: Libiąż, Małopolskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Czemu takie pytanie czy ja jestem z Polski, porady typu Allegro itp-super, ale skąd wiem co kupię a tak mam pewniaka. Nie chcesz pomóc to po prostu nie wypisuj takich bzdur

Chyba, że ktoś ma sprawdzone na Allegro i kupiona instrukcja odpowiada oryginałowi, ale w to wątpię


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 19:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1767
Lokalizacja: Warm-Maz
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
irekwierzbe napisał(a):
Nie chcesz pomóc to po prostu nie wypisuj takich bzdur

Hmmm... a może zamiast się unosić i oburzać, byś pomyślał skąd takie rady? Domniemywam, że Damian pyta się skąd jesteś, bo chce skojarzyć kogoś w Twojej okolicy, kogo można byłoby do Ciebie wysłać z instrukcją do pożyczenia "ręka w rękę". Skąd mamy wiedzieć skąd jesteś skoro nie wypełniłeś pola "lokalizacja"? Chyba że myślisz że ktoś z forum wyśle Tobie swoją instrukcję drogą pocztową w ciemno, bez zabezpieczenia, bo powiedziałeś że "pożyczasz i na pewno oddasz"? Wątpię aby ktoś był tak naiwny.
Zaproponowałem allegro z powodów praktycznych. Kserówki, w formacie a4 będą nieczytelne (wewnętrzne krawędzie), do tego kartki będą Tobie "fruwały", mieszały się i ogólnie będzie to niepraktyczne. Mnie by to bardzo denerwowało (stąd moja wypowiedź: "na Twoim miejscu(...)"). Dodam jeszcze, że instrukcja jest dość obszerna, samo kserowanie zajmie Tobie dużo czasu.

irekwierzbe napisał(a):
Chyba, że ktoś ma sprawdzone na Allegro i kupiona instrukcja odpowiada oryginałowi, ale w to wątpię

Skoro sprzedawca pisze, że to oryginał to w czym widzisz problem?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 20:30 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2013
Posty: 22
Lokalizacja: Libiąż, Małopolskie
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Przepraszam, że nie podałem swojej lokalizacji.Jeżeli mowa o tym,że "Skoro sprzedawca pisze, że to oryginał to w czym widzisz problem?"-to sam odpowiedziałeś sobie napytanie w czym widzę problem-"Chyba że myślisz że ktoś z forum wyśle Tobie swoją instrukcję drogą pocztową w ciemno, bez zabezpieczenia, bo powiedziałeś że "pożyczasz i na pewno oddasz"?- w internecie i na papierze każdy może napisać wszystko-np, że książka odpowiada 100% oryginałowi-jak kupisz to dopiero się przekonasz. A propos wiarygodności to podałem swój adres e-mail, jeżeli ktoś będzie chciał pomóc to udostępnię wszystkie dane, które będzie potrzebował ode mnie. Po trzecie myślę, że nie masz racji, co do tego po co mnie kolega pytał skąd jestem, raczej się wyśmiewał niż chciał pomóc, z resztą tak jak ty. Dużo piszesz mało robisz. W kwestii technicznej ksero itp to się nie przejmuj ksero można zbindować, a czarne środki mi nie przeszkadzają. Jak ktoś nie chce pomóc to będzie wypisywał takie rzeczy jak ty. Dla formalności: irekwierzb@gmail.com, 696332162 i jestem z Polski


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 20:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1767
Lokalizacja: Warm-Maz
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Nie potrzebnie się unosisz. Z niczego robisz problem. Nikt z Ciebie się nie śmieje. Chcemy pomóc, aby tę sprawę załatwić - źle, pokazuje alternatywne rozwiązanie - źle. Ok, więcej nie będę Tobie wchodził w paradę.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 20:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3492
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Irek, Damianko pytał czy jesteś z Polski, bo spora część użytkowników naszego forum mieszka w UK to raz a dwa to, że faktycznie mogło się okazać, że np. ktoś mieszka całkiem niedaleko. U nas na forum nie ma szydery i złośliwości ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 21:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2303
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
wyslalem maila z instukcja w PDFie jaka posiadam, skanowal nie bede bo mam po ang :)


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3824 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 128  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: geah86 i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.