Teraz jest Pn, 27 lut 2017, 07:43

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 17 kwi 2014, 19:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam kupiłem sobie mazdę 6 i mam problem z spryskiwaniem przedniej szyby wymieniłem już dysze na nowe i dalej leci tak jak by było za słabe ciśnienie.
1) gdzie jest pompa i czy jest jedna ?
2) jak się spryskuje reflektory ?


Ostatnio edytowano So, 19 kwi 2014, 10:00 przez TOMASZ, łącznie edytowano 1 raz
Przeniosłem do odpowiedniego działu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 kwi 2014, 19:18 
Świeżak
Offline
Od: 17.04.2014
Posty: 23
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witaj. Jestem nowy na forum, ale 6tke mam już jakiś czas.
spryskiwacze u mnie też są dość cienkie, ładnie rozprowadzają mgiełkę przy małych prędkościach a później już słabo. A reflektory spryskują się wraz z pryskaniem szyby.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 07:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa / Gdańsk
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Pompy są dwie zamontowane przy zbiorniczku czyli po prawej stronie zderzaka. Jedna pompa odpowiada za spryskiwanie szyb a druga za reflektory. Reflektory spryskują się same co 4 czy 5 spryskanie szyby lub przy dłuższym przytrzymaniu manetki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 07:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
dziś sprawdzałem silniczek słychać a woda na szybę leci jak krew z nosa a na światła ? musze posadzić kobietę za kierownicą a przy okazji jakiś dobry servis MAZDA LONDON <modlisie> <zadzwon>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 08:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1725
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Spryskiwacze reflektorów działają tylko przy zapalonych światłach. Ale to chyba wiesz?

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 10:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Podwójne, szybkie spryskanie szyby również powoduje uruchomienie spryskiwaczy reflektorów.

Na działanie spryskiwaczy ma też wpływ gęstość płynu.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 11:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1063
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Ja na twoim miejscu Arkadi73 wypryskałbym cały płyn który masz obecnie, zalał wodą kilka razy i wypryskał. Po prostu przeczyścił zbiorniczek i pompę. W Mazdach już tak jest że gęstość płynu ma duże znaczenie. A jeżeli to nie pomoże to zdjąć zderzak i sprawdzić.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 14:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2304
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Sprawdz tez bezpiecznik bo do spryskiwaczy reflektorow jest osobny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 kwi 2014, 01:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
glowasiek napisał(a):
Sprawdz tez bezpiecznik bo do spryskiwaczy reflektorow jest osobny.

A dokładniej to co gdzie i który ? auto mam od tygodnia


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 kwi 2014, 09:56 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.09.2013
Posty: 169
Lokalizacja: E£K
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Arkadi73, tu się dowiesz co gdzie i kiedy :wink:

_________________
"Cza­sem trze­ba długo iść, aby dojść do siebie..."


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 kwi 2014, 00:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
super znalazłem ten bezpiecznik i wymieniłem bo był spalony <spoko>
wylałem dziś płyn i 2 razy zalałem wodą <%>
spryskiwacze reflektorów -----działają super <spoko>
spryskiwacz tylnej szyby ------ działa super <spoko>
spryskiwacze przedniej szyby ----- działają jak krew z nosa (słabe ciśnienie) <slabo>
wylałem dziś płyn i 2 razy zalałem wodą


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 kwi 2014, 02:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1063
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Cos musi siedziec gdzies w takim razie wezykach albo zaraz za pompka. Musisz sciagnac zderzak raczej i isc po nitce do klebka szukajac gdzie akurat jest delikatnie przytkane.

A jak dysze?? Maja dobry przelot??

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 20 kwi 2014, 07:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1725
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Na razie nie ściągaj zderzaka. Zacznij od dysz. Przeczyść je sprężonym powietrzem. I wdmuchnij też w przewód od strony dysz jak jest zatkany na dole to może ciśnienie sprężonego powietrza pomoże go odblokować.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 kwi 2014, 11:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Jak pisałem wcześniej dysze założyłem NOWE i dmuchałem w przewody i nic tam nie ma słychać jak bulgocze podczas dmuchania w zbiorniku z płynem. Jedyne co mi do głowy przychodzi to to że jedna z pompek jest jakaś za słaba (działa ale jest za słabe ciśnienie). Czy jest możliwe że jakiś za słaby prąd idzie na pompę może jakiś bezpiecznik jeszcze wymienić ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 20 kwi 2014, 13:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2304
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
A moze wezyk sie gdzies rozlaczyl na podszybiu i stad ta utrata cisnienia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 kwi 2014, 14:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
na podszybiu jest ok odłączyłem nawet wszystkie spryskiwacze i z samego przewodu woda ledwo leci


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 kwi 2014, 21:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
No to trzeba prześledzić drogę wężyka... może się gdzieś załamał ?

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 kwi 2014, 22:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
czy ktoś odkręcał błotnik ? jakieś rady jak się za to zabrać a może od nadkola sie dostanę ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 20 kwi 2014, 22:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1725
Lokalizacja: Luton, Gorzow Wlkp, Krakow.
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Jak mi w aso płukali zbiornik. To auto podnosili do góry i dostali się od strony nadkola, bez ściągania błotnika.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 kwi 2014, 16:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Dziekuję wszystkim za pomoc. Temat uważam za zamknięty (naprawione pryska super) <spoko>
Okazało się że do łączenia przewodu użyto jakiegoś zaworku zwrotnego :> który przepuszczeł wodę tylko w jedną stronę (przewierciłem go) i teraz jest super papa .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 kwi 2014, 16:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2885
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Takie zadanie zaworka zwrotnego, że przepuszcza tylko w jedną stronę. Skoro przewierciłeś, to płyn schodzi z przewodów do zbiorniczka ? Pompka nie musi dłużej tłoczyć płynu do dysz?
Masz jakąś fotkę?

Wysłane z GT-I9300

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 kwi 2014, 18:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Niestety nie było co fotografować, dysza jest umiejscowiona przed trójnikiem.


Ostatnio edytowano Pn, 21 kwi 2014, 19:21 przez Bartek, łącznie edytowano 5 razy
Poprawiono błędy ortograficzne. Proszę przestrzegać regulaminu (regulamin, pkt 4).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 kwi 2014, 18:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
A nie był on czasem tylko założony na odwrót ?

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 kwi 2014, 20:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
chmooreck napisał(a):
A nie był on czasem tylko założony na odwrót ?

Nie sprawdzałem to


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 kwi 2014, 21:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2756
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Mnie się wydaje ze ten zaworek jest zwrotny w tym sensie aby płyn nie cofnął się. Jest on na spryskiwaczach reflektorów jak również szyby czołowej.
Niestety jego budowa wymusza większy opór na pompce, ale za to płyn nie cofa się...
Jesli słabo sikalo zainteresowalbym się nad sitkiem wewnątrz zbiorniczka, lub samą sprawnością pompki lub elektroniką w kostkach zasilających pompki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 kwi 2014, 05:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Powiem tak, z zaworkiem woda leciała na 2cm, a bez zaworka na 1.5m.


Ostatnio edytowano Wt, 22 kwi 2014, 18:11 przez Bartek, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono wypowiedź pod względem interpunkcyjnym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 kwi 2014, 14:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2756
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Szkoda ze zaworek stracił dziewictwo.

Pompka pompuje płyn zasysajac go najpierw przez sitko, później podaje w przewody przez zaworek do dysz. Proste.

U mnie też słabo dysze sikaly, po plukaniu układu "od dupy strony" mogę cieszyć się sprawnym układem, nie niszcząc zaworka.
Wystarczyło dmuchać w przewód przed zaworkiem aby syf odkręcił się od siatka, później wąż ogrodowy do zbiorniczka i wypłukać tak żeby się wylewalo.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 22 kwi 2014, 23:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6162
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Arkadi73 mnie się też wydaje, że zwalczyłeś skutek, a nie przyczynę :(


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 kwi 2014, 07:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2756
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Poprawka tekstu...
Millerek napisał(a):
Wystarczyło dmuchnąć w przewód, przed zaworkiem aby syf odkleił się od sitka, później wąż ogrodowy do zbiorniczka i wypłukać tak żeby się wylało.

Oczywiscie przedmuchanie dysz również uczyniłem.

To co wyplynelo ze zbiorniczka wyglądało jak płatki, niewielkie elementy dość drobnych rozmiarów. Prawdopodobnie byl to jakis osad po jakimś płynie ktory odrywał sie ze scianek zbiornika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 maja 2014, 22:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 519
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
W moim przypadku było tak że założyłem nowe dysze i dmuchałem w przewód już bez tej dyszy aż gotowało się w zbiorniczku. i dalej było za słabe ciśnienię kiedy woda leciała przez ten zaworek więc mi się wydaje że coś z tym zaworkiem się pokiepściło. Ale nie mam porównania jakie ciśnienie jest u innych.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.