Teraz jest Wt, 28 lut 2017, 15:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 

Regulamin działu

W tym dziale ogłaszają się partnerzy naszego forum. Jeżeli chciałbyś zostać partnerem, bądź masz specjalną ofertę dla użytkowników - napisz do moderatora tego działu w celu uzyskania dostępu.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 437 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 16 sie 2016, 09:54 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
victor1989, lubię zdecydowanych i nieawanturujących się klientów, którzy ufają mojemu doświadczeniu :wink: Zawsze jak mam jakieś gadżety do rozdysponowania to wędrują do paczek dla forumowiczów.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 sie 2016, 09:58 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 211
Lokalizacja: Łask/Zd-Wola/Łódź
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Tomek, dziękuje serdecznie :)
Z ciekawości aż poczytałem o Penrite - nie wiedziałem, że jesteś autoryzowanym dystrybutorem !

Zdjęcie spod maski wrzucę jak dotrę do domu :)
Znajomy z pracy pyta o olej do swojego Mondeo.
1,6benz + gaz 125KM
200 000km przebiegu
2007r

Doradzisz coś ?

_________________
moja M6 <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 sie 2016, 14:24 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
victor1989, jestem autoryzowanym dystrybutorem Mitasu i Penrite oraz autoryzowanym sprzedawcą Amsoil i Archoil :wink:

Zapytaj znajomego jak wygląda u niego kwestia poborów oleju? Na czym obecnie pracuje jego silnik?

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 sie 2016, 15:55 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 211
Lokalizacja: Łask/Zd-Wola/Łódź
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Co do Mondeo jutro będę miał wszystkie dane.

Obrazek
Obrazek

_________________
moja M6 <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sie 2016, 12:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
CzarnePaliwo wysłałem do ciebie PW w sprawie zakupu oleju i kilku innych rzeczy, mógłbyś zerknąć?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 sie 2016, 11:20 
Świeżak
Offline
Od: 28.01.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Tomasz jeszcze jedna prośba, jaki olej do Mazdy 6 GH 2010r. wersja USA silnik 2.5l benzyna przebieg ok. 80 tys. mil?

Będziesz miał Mazda Orginal Oil 5w30? W sklepie nie widzę tego oleju :/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 sie 2016, 13:10 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
piotrg10 napisał(a):
jaki olej do Mazdy 6 GH 2010r. wersja USA silnik 2.5l benzyna przebieg ok. 80 tys. mil?


Jest jakiś problem z konsumpcją oleju?

Jeśli nie to np. Amsoil Signature Series 5w30 albo Mitasu Gold PAO SN 0w30 (nie bać się tej lepkości w przypadku zastosowania w silnikach MZR). Do silnika wchodzi z wymianą oleju równe 5l.

https://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/5w ... -378l.html
2x https://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/5w ... 0-1qt.html

https://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/gl ... 30-4l.html
https://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/gl ... 30-1l.html

piotrg10 napisał(a):
Będziesz miał Mazda Orginal Oil 5w30? W sklepie nie widzę tego oleju


Nie sprowadzam go już, bo to tak naprawdę nic specjalnego. Za raptem 30zł więcej można u mnie kupić Penrite Enviro+ GF-5 5w30 i tak zazwyczaj wybierają klienci, którzy chcą kupić coś tańszego.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sie 2016, 10:56 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 39
Lokalizacja: Birmingham
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ufff... Po raz drugi przebrnąłem przez cały temat, post po poście i myślę że w dalszym ciągu nie znalazłem odowiedzi na nurtujące mnie pytanie, a mianowicie "jaki olej jest najlepszy dla Mazdy 6 Kombi Sport 2.2 MZR-CD 180KM (132kW) z 2010 roku".

Na wstępie dodam, iż mam świadomość że pojęcie "oleju idealnego" w ogóle nie istnieje. Każdy samochód ma inne wymagania, a nawet ten sam silnik w zależności od warunków użytkowania wymaga różnego smarowania... Krótko mówiąc sprawa się strasznie komplikuje...

Ku mojemu zaskoczeniu, nie jest najczęściej polecanym dla ww silnika, firmowy olej Mazdy Dexelia 5W-30 DPF ACEA C1.
Sklep najczęściej poleca PENRITE Enviro+ DL-1 5W-30 ACEA C2 nie wspominając słowem o skróconej wówczas żywotności filtra DPF, czy też jego szybszego zapełniania "popiołem". W sytuacji kiedy filtr DPF jest wycięty, sprawa jest mniej dyskusyjna.

Specyfikacja ACEA C1 określa lepkość HTHS w przedziale 2,9-3,5 mPa*s. Proponowane czasami oleje zaliczane są do klasy ACEA C3, mające lepkość >=3,5 mPa*s co przekłada się na "lepsze smarowanie" ale też na nieproporcjonalnie większe opory w trakcie pracy na dużych obrotach, co pociąga za sobą większe zużycie paliwa (nie potrafię przytoczyć żadnych konkretnych danych dla porównania). Oczywiście zaliczane są również do grupy ze średnią zawartością popiołu siarczanowego, fosforu i siarki a nie z niską jak sugeruje producent samochodu. Może w przypadku oleju PENRITE dla samochodów ze znaczącym już przebiegiem lepszym rozwiązaniem było by użycie oleju PENRITE Enviro+ C-4 5W-30 ACEA C4, który ma również zwiększoną lepkość (ta sama grupa co C3) ale za to chociaż należy do grupy ze minimalnym poziomem SASP. Choć nie jestem o tym przekonany bowiem nie będzie żadnym odkryciem, jeżeli przypomnę tylko, że nowe i "bardziej spasowane" silniki japońskie wymagają oleju z jeszcze mniejszą lepkością, zazwyczaj należące do grupy SAE 0W-20. Myślę, że warto o tym pamiętać.

Oleje należące do grupy ze specyfikacją ACEA C1 jakie udało mi się jeszcze znaleźć to:
1. Shell Helix Ultra Professional AF-L SAE 5W-30 ACEA C1 Fully Synthetic for Diesel
2. Millers Oil XF Longlife 5W-30 ACEA: C1-10 JASO: DL-1 FULLY SYNTHETIC meets Euro IV/V Emissions Standards
3. MAZDA ORIGINAL Oil ULTRA DPF 5W-30 DEXELIA ACEA C1, JASO DL-1
4. MOTUL 8100 ECO-CLEAN+ 5W30 FULLY SYNTHETIC ENGINE OIL ACEA: C1 JASO: DL-1
5. ?? zapewne jest ich wiele więcej

Tak sobie myślę, że być może zastosowanie oleju w klasie C1 z dodatkiem poprawiającym smarowanie a nie zwiększającym lepkości oleju będzie rozwiązaniem optymalnym dla tego silnika?

Proszę o radę, bądź też o sprowadzenie mnie na ziemię ;)
Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem,
Jarek.


P.S. oczywiście posiłkowałem się informacjami z wielu innych innych stron www. Poniżej przytoczyłem między innymi dwie, z których zamieściłem cytaty poniżej.

Cytuj:
LEPKOŚĆ HTHS - Lepkość wysokotemperaturowa HTHS (High Temperature High Shear Rate), zwana także lepkością dynamiczną mierzona jest w mili Paskalach na sekundę (mPa*s) przy 150o C i przy wysokim ścinaniu ślizgu 106s-1 i opisuje zachowanie środka smarnego na poszczególnych elementach silnika: na ścianie cylindra, na łożysku korbowodu, lub na łożysku wału korbowego.
Low HTHS 2,9-3,5 mPa*s = obniżona lepkość wysokotemperaturowa, umożliwia mniejsze zużycie paliwa.
High HTHS >=3,5 mPa*s = wysoka lepkość wysokotemperaturowa, lepsza ochrona przez ścieraniem/ zużyciem.


Cytuj:
SAPS LEVEL - Poziomy SAPS definiują zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki w olejach silnikowych.
Low SAPS - bardzo ograniczona zawartość popiołu siarczanowego (<=0,5%), fosforu (0,05%) i siarki (<=0,2%).
Mid SAPS - ograniczona zawartość popiołu siarczanowego (<=0,8%), fosforu (0,07-0,09%) i siarki (<=0,3%).
Full SAPS - brak limitów ilościowych dla popiołów siarczanowych, fosforu i siarki.


http://oleje.blox.pl/tagi_b/184470/ACEA.html
http://www.motul.auto.pl/index.php?p=269
http://www.penriteoil.com.au/tech_pdfs_new/Right_Oil.pdf


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 13:13 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
MaxP napisał(a):
Sklep najczęściej poleca PENRITE Enviro+ DL-1 5W-30 ACEA C2 nie wspominając słowem o skróconej wówczas żywotności filtra DPF


To nieprawda, nie sugeruj proszę ukrywania jakichkolwiek niekorzystnych faktów. O skróconej żywotności DPF można mówić w przypadku zastosowania oleju o specyfikacji innej niż dopuszcza producent. W przypadku silników MZR-CD właściwa jest ACEA C1 lub JASO DL-1, 5w30. W związku z tym Enviro+ DL-1 5w30 jest olejem jak najbardziej spełniającym wymagania Mazdy. Tutaj znajdziesz oficjalny dokument JALOS: http://www.penriteoil.com.au/oem_pdfs/E ... 20DL-1.pdf

O tym dlaczego spośród dopuszczalnych C1 i DL-1 sugeruję specyfikację DL-1 przeczytasz w tym poście:
viewtopic.php?p=158221#p158221

-- Dodano: Pn, 29 sie 2016, 14:13 --

Na stan magazynowy wróciły oryginalne filtry oleju Mazda do silników SkyActive-G 1.5 / 2.0 / 2.5 :)

https://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/gl ... 2a-9a.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 16:14 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 149
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Jaki olej Polecasz do Mazdy 6 2.0 PB. Przebieg 175 tys. Aktualnie 5w40 i poki co nie moge nic powiedziec o polykaniu oleju bo autem przejechalem 200km. Jazda w wiekszosci to 50/50 miasto/ trasa.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 18:08 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Maciej1486, moja rekomendacja będzie bazowała na poborze oleju. Czy musisz go już zmienić czy możesz przejeździć jeszcze 800km do równego 1 tys. km żeby ocenić jak wygląda pobór?

Jeśli silnik nie ma apetytu na olej to będę polecał 5w30 np. Amsoil Signature Series lub Penrite Vantage.

W przypadku, kiedy oleju będzie ubywać to zasugeruję Penrite HPR 5w40.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 21:00 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 149
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Do wymiany oleju niby jest jeszcze 3 tys ale wtedy bedzie juz na nim przejechane 15, a u mnie standard wymian to 10tys km.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 21:16 
Amator
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 76
Lokalizacja: chelm-lubelski -Scarborough uk.
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
CzarnePaliwo mam pytanie .bede wymienial za jakis czas olej w silniku Mitasu ultra diesel ci-4 5w40 oczywiscie zakupiony u Ciebie i tak mysle sobie czy nie zrobic przed wymiana plukanki Mitasu flush fluid przebieg madzi 102 tys. brak dpf co Ty na to.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 06:46 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Maciej1486, w takim razie musisz zdecydować sam czy zakładasz, że silnik oleju nie bierze lub bierze. Prawidłowo byłoby kupić 5w30, poprzedzić go płukanką i obserwować stan. Nie chciałbym jednak żebyś miał do mnie pretensje jeśli okaże się, że na tej lepkości występuje pobór oleju, bo z doświadczenia z pracy z klientami wiem, że MZR potrafią "wypić".

cueto, bardzo dobry pomysł. Mitasu Flush Fluid to najskuteczniejszy tego typu produkt do płukania. Po prawdzie droższy niż płukanki dolewane do oleju, ale z większym potencjałem oczyszczania silnika z zanieczyszczeń.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 08:36 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 149
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Chyba pozostane przy 5w40.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 11:19 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Maciej1486, w takim razie proponuję płukanie i Penrite HPR 5W40 ;)

https://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/do ... 250ml.html
https://www.czarnepaliwo.pl/sklep/pl/gl ... 40-5l.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 20 wrz 2016, 13:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 2583
Lokalizacja: Wielkopolska
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Olej Mitasu Hybrid MolyTrimer 0w20 właśnie do mnie dojechał.

Dzięki CzarnePaliwo za doradztwo i szybką wysyłkę.

Cały czas pod wrażeniem jestem zapakowania produktu :) Dawno czegoś takiego nie widziałem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 wrz 2016, 13:57 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
ZibiX, cieszę się, że jesteś zadowolony :)

Takie opakowanie to efekt wdrożenia nowych standardów pakowania w Czarnym Paliwie:
https://www.facebook.com/czarnepaliwo/p ... =3&theater :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 25 wrz 2016, 19:02 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 09.01.2013
Posty: 3845
Lokalizacja: Silesia, Opole
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Olej Mitasu Hybrid MolyTrimer 0w20, płukanka Mitasu Flush Fluid, olej do skrzyni Penrite Trans Gear 75w80, filtr oleju Mazda PE01-14-302A 9A - wszytko bezpiecznie zapakowane i błyskawicznie wysłane <spoko> We wtorek wymiana :wink:
Dzięki za doradztwo :)
Obrazek

_________________
私はマツダが大好き


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 wrz 2016, 21:11 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Matarez, dzięki za zakupy i zdjęcie :)

https://www.facebook.com/czarnepaliwo/p ... =3&theater

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 paź 2016, 15:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 205
Lokalizacja: UK-KENT
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Tomek bardzo dziękuję za przesyłkę jak zwykle szybko i bez problemów musiała chyba jechać na Czarnym Paliwie .
Obsługa na wysokim poziomie! Dziękuję pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 paź 2016, 20:22 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Erazm30, dziękuję i pozdrawiam :hi:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 paź 2016, 22:56 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.02.2015
Posty: 128
Lokalizacja: Nad morzem
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Kolejna porcja oliwy zalana . Dzięki Tomek! <spoko>

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 paź 2016, 06:47 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
popeye, elegancko <spoko>

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2016, 10:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.10.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Witam kolegów. ostatnio zostałem posiadaczem mazdy 6 kombi 2003r z silnikiem 2.3 + lpg. Nabije około 200k km, wcześniej (wydaje mi sie - nie pamiętam) ze jeździł na oleju 5w40 sprzedający zapewniał ze nie bierze oleju mi sie również tak wydawało. Ostatnio nadszedł czas i namówił mnie mechanik na wymianę mobil 2000 10w40 . Po przejechaniu 1500km na bagnecie nie ma ani kropli oleju!!! Silnik zbiera się , chodzi normalnie tak jak powinien. Kompresja jest ok 12-14 bar. Co w takim wypadku zrobić? jaka zastosować płukankę gdzie ja wlać oraz wrócić do oleju 5w40? pozdrawiam i liczę na odpowiedz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 paź 2016, 12:00 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
stonka123 napisał(a):
Ostatnio nadszedł czas i namówił mnie mechanik na wymianę mobil 2000 10w40


Mechanik popełnił błąd. Wlał niskiej klasy olej mineralny charakteryzujący się kiepską pompowalnością...

Jeśli nie ma przesłanek sugerujących jakąś konkretną usterkę to sugeruję zastosować olej płuczący a następnie wlać docelowy olej w lepkości 5w40 z niską odparowalnością. Na tym oleju będziesz obserwował ew. ubytki. Poniżej produkty, o których piszę:

https://www.czarnepaliwo.pl/sklep/glown ... id-4l.html

https://www.czarnepaliwo.pl/sklep/glown ... 40-5l.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 paź 2016, 16:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 591
Lokalizacja: opolskie
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Czarne Paliwo - masz na stanie mazdowski 0w20 i filtr ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 paź 2016, 21:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.08.2014
Posty: 1061
Lokalizacja: UK SOTON
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
CzarnePaliwo możesz mi wysłać na priva cenę podobnego zestawu co wcześniej ?

_________________
ZOOM ZOOM


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 11:25 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 284
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
TheBesTia napisał(a):
Czarne Paliwo - masz na stanie mazdowski 0w20 i filtr ?


Tak :)

Olej: https://www.czarnepaliwo.pl/sklep/glown ... 20-1l.html

Filtr: https://www.czarnepaliwo.pl/sklep/glown ... 2a-9a.html

PEPEN napisał(a):
CzarnePaliwo możesz mi wysłać na priva cenę podobnego zestawu co wcześniej ?


Robi się ;)

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi i dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 12:22 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 87
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
CzarnePaliwo dzięki wielkie za doradztwo w doborze oleju oraz za szybką realizację zamówienia : Amsoil Signature Series 5w30 + płukanka Penrite Engine Flush 375ml
oraz do skrzyni Mitasu Gear Oil GL-4 75w90 (choć z tym poczekam na cieplejsze dni)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 437 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.