Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 08:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Za dużo oleju
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 08:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.05.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Witam Serdecznie

Jestem świeżo upieczonym kierowcą i jednocześnie posiadaczem od 2 tyg Mazdy 6 CITD z 2006 r.
Mam skromne pytanie i proszę o prostą odpowiedź gdyż nie znam się na mechanice silników.
Po kupnie autka zauważyłem suchy bagnet więc dolałem oleju na zimnym silniku do stanu.
Lecz dzień później ktoś mi poradził żebym dolał do max a nawet troszkę więcej gdyż oznacznikiem w maździe jest niby X.
Podejrzewam, że źle zrobiłem dolewając do max, i rodzi się pytanie czy mam jakoś zlać ten olej czy zostawić ten max, a dokładnie 2 mm ponad max.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 18:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki