Teraz jest Wt, 21 lut 2017, 19:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1091 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 7 sty 2017, 19:29 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 16.09.2015
Posty: 47
Lokalizacja: Kętrzyn
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
krzysiek1980 napisał(a):
Tak. Ja bym podejrzewał sam termostat. Opisz może jak to wygląda na tablicy wskaźników, rośnie Ci temp. i dochodzi do połowy czy wskazówka nie osiąga 90 st.?



Po odpaleniu temperatura jest wyższa niż 25 stopni, bo przełącza mi się na gaz, ale wskażnik pokazije trochę więcej niż zero i sanie chodzi, bo obroty silnika są 1000 zamiast 850 i tak cały czas . Chyba mam cały czas otwarty termostat , ewentualnie zaśniedziały mi styki na czujniku lub czujnik do wymiany . Błędu na komputerze w samochodzie nic mi na razie nie pokazuje

_________________
Ostra jazda to tylko Mazda !!! Spalanie LPG średnie 9/100


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 sty 2017, 19:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1039
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
U mnie obroty tez były podwyższone cały czas. Do mecha oddaj auto niech sprawdzi lub wymieni termostat. Mnie kosztował chyba z tego co pamiętam ok. 250 zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 sty 2017, 19:38 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 16.09.2015
Posty: 47
Lokalizacja: Kętrzyn
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Sprawdzę jeszcze przewody na czujniku, jak nic to nie da wymieniam termostat znalazłem za 114 na allegro

_________________
Ostra jazda to tylko Mazda !!! Spalanie LPG średnie 9/100


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 00:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.10.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
darioc napisał(a):
i to wentylator na pewno

Na 100% wentylator. Miałem to samo w swojej gh. Zdemontowałem wentylator, przeczyściłem i spryskałem suchym smarem. Problem zniknął.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 11:39 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 16.09.2015
Posty: 47
Lokalizacja: Kętrzyn
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
lakota22 napisał(a):
darioc napisał(a):
i to wentylator na pewno

Na 100% wentylator. Miałem to samo w swojej gh. Zdemontowałem wentylator, przeczyściłem i spryskałem suchym smarem. Problem zniknął.


A co ma do tego wentylator musiał by cały czas chodzić i się nie wyłączać , a jak termostat byłby zamknięty to nawet jak by chłodził chłodnicę cały czas to nic by to nie dało

_________________
Ostra jazda to tylko Mazda !!! Spalanie LPG średnie 9/100


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 13:50 
Adept
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 117
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Gdzie Ty Daro masz termostat i chłodnicę w nawiewie mazdy :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 14:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.10.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Daro odnosiłem się do problemu Darioka a nie Twojego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 18:32 
Adept
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 101
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Też tak macie w podgrzewanych fotelach, że jak się nagrzeją do max"a, to później szybko stygną ? Np. mam 20km do pracy i po 5 są cieplutkie mija kolejne 10/15km i już są zwyczajne mimo, iż cały czas jest włączone podgrzewanie. Tak ma być czy coś jest nie tak ? Jak się grzeją to wszystko jest ok, szybko łapią i tak dalej ... Jeśli się wyłączy i włączy na nowo to po chwili zaczyna grzać na nowo i jest to samo. Nie powinno być tak, że utrzymuje temperaturę czy coś ? Mógłby ktoś mi to wyjaśnić ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 19:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Cześć.
Mam mały problem z xenonami. Przestał mi działać prawy xenon. Wymieniłem już dwa razy przetwornicę (używaną) którą kupiłem na allegro (1mies gwarancji). I tym razem znowu przestało świecić.
Jak zapalam światła to tylko błyśnie i nie świeci się. Zastanawiam się gdzie może leżeć przyczyna. Miał ktoś coś podobnego?
Jestem mieszkańcem Trojmiasta, może znacie jakiegoś eksperta w okolicy?

Z góry dziękuję za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 21:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 493
Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny -Polska
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Jest to normalne ze przy -20 stopni i na wolnych obrotach temperatura silnika spada? W Astrze tak nie miakw

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sty 2017, 05:08 
Adept
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 101
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Piotrekonio napisał(a):
Jest to normalne ze przy -20 stopni i na wolnych obrotach temperatura silnika spada? W Astrze tak nie miakw

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Nie, może termostat Ci padł czy coś ?

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sty 2017, 11:23 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 16.09.2015
Posty: 47
Lokalizacja: Kętrzyn
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Ile kosztuje wymiana termostatu z silnikiem 1,8 . Czy ktoś wymieniał .

_________________
Ostra jazda to tylko Mazda !!! Spalanie LPG średnie 9/100


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sty 2017, 15:15 
Adept
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 101
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Z wymianą nie ma dużej filozofii, wydaje mi się, że z 2/3 roboczo godziny + koszt części

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sty 2017, 16:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 493
Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny -Polska
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Termostat otwiera się normalnie... koszt termostatu ok 140zl

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sty 2017, 17:02 
Adept
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 101
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Też tak macie w podgrzewanych fotelach, że jak się nagrzeją do max"a, to później szybko stygną ? Np. mam 20km do pracy i po 5 są cieplutkie mija kolejne 10/15km i już są zwyczajne mimo, iż cały czas jest włączone podgrzewanie. Tak ma być czy coś jest nie tak ? Jak się grzeją to wszystko jest ok, szybko łapią i tak dalej ... Jeśli się wyłączy i włączy na nowo to po chwili zaczyna grzać na nowo i jest to samo. Nie powinno być tak, że utrzymuje temperaturę czy coś ? Mógłby ktoś mi to wyjaśnić ?

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 09:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.01.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam,
Jestem tu nowy ale mam problem i proszę o podpowiedź, ponieważ grzebałem cały dzień na forach i przy aucie i nie wiem dalej co mam robić.
Mianowicie padł mi akumulator, więc wziąłem do ładowania. Przed wyjęciem go zamknąłem auto z pilota. Żona następnie domknęła maskę inie mogę się dostać do auta.
Po przekręceniu kluczykiem w drzwiach kierowcy słychać jak coś tam pracuje ale nie ma reakcji na klamce. Jakby klamka się odłączyła od całego zamka.
Miałem takie przypadki już wcześniej, że nie mogłem otworzyć drzwi kierowcy ale po rozgrzaniu auta jakoś działało.
Ma ktoś jakiś sprytny sposób aby go otworzyć bez większych szkód??
Dodam, że auto stoi pod blokiem na parkingu.
Będę wdzięczny za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 09:48 
Adept
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 117
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Jak coś przymarza, to może weź czajnik z gorącą wodą i polewaj zamek :D (bo co innego zrobisz, poza wzywaniem "speca").


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 10:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.01.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Z gorącą wodą wole nie próbować. pryskałem odmrażaczem do szyb prawie pół butelki i z godzinę grzałem suszarką i nic...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 10:49 
Adept
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 117
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Mi kiedyś chyba zamek przymarzł, to go wrzątkiem odmroziłem - nic się nie stanie; ryzyko jak jest, to przy laniu na szyby. Swoją drogą ostatnio odpinałem akumulator i żeby później kolejny raz się nie pierdzielić z wszystkimi ustawieniami, szybami, cholerną przepustnicą - podpiąłem sobie mały akumulatorek z motocykla - na podtrzymanie napięcia. Na przyszłość może warto sobie kupić jakiś taki mały badziew 12v.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 10:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.05.2016
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Kup rozmrażacz do zamków na stacji.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 11:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.01.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ale kluczyk w zamku się obraca tylko reakcji na klamce jak pociągnę nie ma żadnej.
Odmrażacz do zamków też był psikany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 11:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.01.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ehh frajerzy, do dupy z taką pomocą, mróz 14 stopni, a wy mi każecie wodę na drzwi w mróz lać.
Myślałem że dostanę jakąś sensowną radę, ale widzę że gimbaza tu siedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 11:50 
Adept
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 117
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ić stont chłopczyku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 12:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 192
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
kaktusik napisał(a):
Ehh frajerzy, do dupy z taką pomocą, mróz 14 stopni, a wy mi każecie wodę na drzwi w mróz lać.
Myślałem że dostanę jakąś sensowną radę, ale widzę że gimbaza tu siedzi.

Twoje słownictwo i ton wypowiedzi każe mi sądzić że bliżej Tobie jest do "gimbazy" niż innym użytkownikom ;)

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 13:41 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 142
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Podusia w drzwi z pompka i otworzysz od wewnatrz.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 14:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 493
Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny -Polska
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Ktos ma podobny login do Kaktusiaka. Olejcie go. Pomoze ktos w moim zapytaniu o spadku temperatury?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 14:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.01.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Właśnie jest problem tego typu ze miałem już tak wcześniej ze dwa razy ze i od środka nie reagowalo na klamkę. jakos po czasie samo przechodzilo i było kilka dni dobrze do wczoraj...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 21:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
A taka rzecz... jest temperatura ponizej zera, pedal gazu jest twardy jak cholera, troche popuszcze i jeszcze raz nacisne i ok ale pozniej znowu. Chwlile pochodzi nagrzeje sie i przez chwile niema problemu, potem w trakcie jazdy znowu problem wraca kiedy temp. Powyzej 5 stopni na plusie nic sie nie dzieje takiego. Jakies rady?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 01:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
jonasz96 napisał(a):
Cześć.
Mam mały problem z xenonami. Przestał mi działać prawy xenon. Wymieniłem już dwa razy przetwornicę (używaną) którą kupiłem na allegro (1mies gwarancji). I tym razem znowu przestało świecić.
Jak zapalam światła to tylko błyśnie i nie świeci się. Zastanawiam się gdzie może leżeć przyczyna. Miał ktoś coś podobnego?
Jestem mieszkańcem Trojmiasta, może znacie jakiegoś eksperta w okolicy?

Z góry dziękuję za pomoc.

A co za żarniki dałeś? Jakieś dobre czy najtańsze?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 09:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 05.12.2013
Posty: 2751
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Grzanie fotela tak działa, jak się nagrzeje i wyłączy (wewnętrzny termostat) to długo nie włącza się ponownie, TTTM.

Zamek drzwi kierowcy, ewidentna usterka zamka (wewnątrz), kręcisz kluczykiem i bez reakcji na otwarcie zamka podczas mrozu, odmrozisz ale nie pomaga. Trzeba się dostać do środka zamka i sprawdzić elektryczny stycznik uruchamiający centralny zamek po przekreceniu kluczyka.

Twardy podał gazu, ewidentnie zamarza przepustnica, częsty problem.

Xenony, ewidentny problem z masą reflektorów. Masy są wspolne, pod zbiornikiem płynu i pod obudową filtra powietrza. Problem masy dotyka zapłonnika jak i samej przetwornicy. Ewidentnie po wymianie przetwornicy na inną i ponowne takie same problemy wskazują na uszkodzony zapłonnik.

Coś jeszcze pany?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1091 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.