Teraz jest Pn, 13 maja 2024, 20:56

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 07:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 60
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Znowu ja ;) nie chcę zaśmiecać forum więc zaśmiecę ulubiony temat. Głupieję przy zakupie opon, dokładnie chodzi o zapas. Oryginalnie plan był taki, żeby kupić na teraz 5sztuk (nokian) 15cali i na lato 16tki, też 5sztuk (do wywalenia pójdzie dojazdówka).
Przejrzałem pół internetu i wszyscy mówią, żebym popukał się w czoło i że nikt nie ma takiego samego zapasu jak reszta kół. Zestawu naprawczego nie chcę.
Co wozicie w zapasie i jakie macie rozwiązania dla mnie ? :)

nadmienię, że w drugim aucie mam zestaw właśnie po 5 kół i przy wymianie w warsztacie chłopek mówi, że jestem jedyną osobą, która tak robi :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 07:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Teoretycznie, przy normalnej wielkości koła ma to jakiś sens, chociaż jak napisałeś 99% ludzi nie wymienia opon co sezon na dojazdówce. Osobiście nigdy też tego nie robiłem. W M6 I mamy typową miejszą dojazdówkę, zamiast pewłnowymiarowego koła. Ja bym tego nie ruszał. Nigdy mi się nie zdarzylo w trasie żebym tak złapał gumę, żeby mi uszło całe powietrze. Przewaznie jak nawet gwóźdź wejdzie, to pełni rolę takiego korka i powietrze uchodzi bardzo powoli.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 07:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
darioc napisał(a):
Przejrzałem pół internetu i wszyscy mówią, żebym popukał się w czoło

I mają rację <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 07:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 60
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Pewnie macie rację, ale w tej kwestii jestem pesymistycznym czarnowidzem :) nigdy mi się nie zdarzyło złapać prawdziwej gumy, że powietrze ucieknie od razu - tak jak pisze krzysiek - ale wyobrażam sobie, że jak już się trafi to w środku nocy, w pełnym śniegu, na wygwizdowie i w kole napędowym :P

a tak poważnie, oryginalna dojazdówka będzie pasować do kół 15 ? przekonaliście mnie, tylko jeszcze chcę się upewnić do tego jednego elementu :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 07:58 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Dojazdówkę zakładasz na tylne koło, a nie na napędowe (i skrętne) przednie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 08:04 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 60
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
PanPawel napisał(a):
Dojazdówkę zakładasz na tylne koło, a nie na napędowe (i skrętne) przednie.


Mówiąc dosłownie, jeśli złapie gumę z przodu to przekładam tylne na przód a dojazdowke na tył?
Jeszcze kwestia tego rozmiaru?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 08:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Oryginalna dojazdówka ma oznaczenie: T115/70 D15

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 08:12 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Tak, ja bym tak zrobił (trzeba 2x odkręcać koło i 2x podnosić, ale co za problem - chyba, że do wulkanizacji jest pare kilometrów, to chyba szkoda zachodu). Nigdy w mazdzie nie złapałem gumy (tzn. raz tak, ale powietrze zeszło na parkingu po 2 dniach) - dojazdówka jest mniejsza niż moje 16calowe koło, ale też chyba nie ma w tym wielkiego problemu - jedziesz "awaryjnie" max. 80km/h (jak napisane na dojazdówce).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 08:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 60
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
ok, chyba wsio jasne :)

przepraszam za pozornie głupie pytania, ale skoro opona to jedna z najważniejszych rzeczy w aucie to wolę mieć pewność :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 12:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jasna sprawa :wink:

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 11:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Witam! Mam pytanie, czy jest jakiś sposób na awaryjne otwieranie klapki wlewu paliwa w GY, ewentualnie czy ktoś zdejmował lewą część "wykładziny" w bagażniku, aby dostać się do mechanizmu otwierania?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 12:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Mi udało się wyjąć mechanizm otwierania bez całkowitego zdejmowania wykładziny, odchyliłem ją.
Musisz jednak trochę tych plastików pozdejmować.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 14:35 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 60
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Niedawno odbył się test owego koła zapasowego ;)
żona w sobotę wieczorem złapała taką gumę, że powietrze bardzo szybko uciekło. Wulkanizacji niet, była w norauto to jej powiedzieli oczywiście, że nie da się naprawić ale uprzejmie proponują w zamian kupno dwóch nowych opon :D

to tak przy okazji, teraz pytanie :)
jako stary dieslowiec nie znam się na oleju, powiedzta czy to normalne, że benzyna je olej ? jeśli tak to ile powinno go ubywać ? z miesiąc temu było pół na bagnecie, teraz jest 1/4. To normalne czy gdzieś ucieka ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 14:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Tak, to normalne. W zjechanych silnikach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 16:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Coraz więcej jest tych przypadków przepalania oleju w benzyniakach. Paweł to nie koniecznie w zajechanych silnikach. Na konkurencyjnym forum parę dni temu pisalem z kolegą, któremu wczesniej nic nie brała, a teraz cała podziałka zniknęła po 1500 km. Oczywiście, facet dba o auto, stosuje dobry olej itd. Ja podejrzewam że po prostu pierścienie są na okresloną ilość km, i po pewnym przebiegu się zużywają i nie zbierają tak dokładnie. Wszyscy teraz tną koszty. Kiedyś auta nawet 20 latnie nie brały oleju, a teraz jak czytam to 7-8 letnie juz mają z tym problem.
darioc producent podaje z tego co pamiętam śmieszną normę, bo aż 1L/1000 km. Wiesz, to taka asekuracja ze strony producenta żeby reklamacji nie było.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 10:23 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 60
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Wiem, już to gdzieś pisałeś bo pół forum przejrzałem o tym temacie :)
Przeczekam jeszcze te 4kkm, potem i tak mam wymianę oleju zaplanowana i wtedy będziemy myśleć.
W sumie na tym oleju przejechalem 11kkm w pół roku i dopiero po przejechaniu długiej trasy w zeszłym miesiącu (do szwablandii) zobaczyłem spadek oleju.
W ogóle wlali mi olej, który wg opisu jest dla obciążonych diesli (mobil delvac le 5w-30) i nie wiem co o tym myśleć.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 10:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Skontaktuj się z Czarne Paliwo, doradzi Ci doskonale co wlać i co zrobić <spoko>

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 paź 2016, 20:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Panowie skąd odczytać kod lakieru z samochodów z UK, chodzi o Mazdę 6 GG
Po VIN z japancars.ru nie znajduje auta.

VIN: JMZGG14F201276140

muszę kupić części karoseryjne lecz sprzedający nie wie jaki kod lakieru,
potrzebny 25G


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 paź 2016, 21:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
http://www.pielegnowacauto.pl/jak-znale ... kieru-auta . Może to coś pomoże, ale osobiście nie sprawdzałem.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 paź 2016, 22:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
a po vinie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 07:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Masz tu podobny temat viewtopic.php?f=77&t=3889 . Zobacz jeszcze na tej stronie wpisując VIN albo poszukaj tej tabliczki znamionowej http://www.mazda-fun.net.ru/vin/ .

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 09:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
tak tylko jeden pokazuje info kiedy zarejestrowany i tyle bez koloru a drugi nie wyszukuje auta


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 09:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To może warto poszperać w aucie i wyszukac gdzieś tego wybitego numeru? Tak na marginesie, to pewnie róznica w odcieniu koloru tez będzie, bo ten na aucie już lekko jest wyblaknięty.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 19:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
wiesz jakbym mógł sprawdzić fizycznie to bym nie pisał na forum
ponieważ auto u sprzedawcy stoi w drugim końcu polski
i fizycznie nie mam jak spr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 paź 2016, 17:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.10.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
wyświetlacz radia/klimy z lifta bd pasował do przed lifta?


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 31 paź 2016, 17:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Nie będzie pasować, inne kostki.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lis 2016, 20:32 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 08.10.2016
Posty: 48
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Panowie - silnik 2,0 benzyna 141 KM
Trzęsie na wolnych obrotach, bardzo.
Silnik chodzi równo i cicho. Przyspiesza OK.
Nic jeszcze nie wymieniałem (świece, kable) i nie czyściłem.
Od czego zacząć?

_________________
Pozdrawiam,
Kowal


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lis 2016, 09:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Od czyszczenia przepustnicy, powinno pomóc. Po czyszczeniu pamiętaj o adaptacji i resecie kompa.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lis 2016, 09:25 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 08.10.2016
Posty: 48
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Możesz coś więcej napisać o tej adaptacji - dla mnie to nowość :P

_________________
Pozdrawiam,
Kowal


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lis 2016, 11:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.10.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Czeka mnie regeneracja/wymiana turbiny (wstępnie).
Poleci ktoś gdzie najlepiej wykonać tą wymiane, gdzie szukać części, itd.
woj. Śląskie (Ruda Śl.) osobiście byłem w "Czerny Serwis"


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.