Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 14:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2015, 17:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
a w jaki sposob gj dociaza przod przyxruszaniu? Bo nigdy nie slyszalem o czyms takim..wg mnie to jakies niestworzone historie opowiadasz


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2015, 17:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
A gdzie napisałem, że "GJ dociąża przód przy ruszaniu"? Zakładam, że wiesz co to jest środek ciężkości? No to chyba masz odpowiedź gotową, co?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2015, 18:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
stary ty nie masz bolidu tylko zwykle auto cywilne i moc 170 km nie powoduje ze musisz szukac trakcji. Podobno masz opony z gornej polki,felge 17 cali wiec przy takiej mocy nie byl bys w stanie dobrze jej obracac nawet na 2 biegu a co dooiero na 3. Jezdze troche amatorsko w driftingu i wiem na czym polega tracenie i szukanie przyczepnosci i mam maszyne mocniejsza niz ty a jakos jak mam zdrowa opone 225/45/17 to na 3 biegu musze byc juz mocno rozpedzony i utrate przycxepnosci uzyskuje poprzez rzucanie masa a ty mi nowisz ze 2.0 diesel po chipie gubi trakcje na 3 biegu. Przez zbyt lekki przod,nie przez zbyt lekki przod ,jak juz ci pisalem tylko slabe zawieszenie i brak szpery, a to ze swieci ci kontrola trakcji i kierownica szarpie lewo prawo to normalne przy braku szpery,ale nie uwierze nigdy w to ze kolanci buksuja w tym dieselku na 3;D na mokrym albo sniegu to tak;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2015, 18:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
khad napisał(a):
Bo masz GJ, ktora nie ma problemu z dociazeniem przodu przy ruszaniu. Tez jezdzilem wieloma autami wlacznie z ciezarowymi, a poprzednie moje auto to bylo sportowe coupe i tez mi sie wydaje ze mam jakies tam porownanie :) btw. uprzedzam pytania - opon lysych nie mam i sa to gumy z gornej polki. I owszem - wkurza mnie to czasem jak mi miga kontrolka utraty trakcji gdy chce dac w palnik.

tu napisalaes ze gj nie ma problemu z dociazeniem przodu. Na gj jakies inne siky fizyki dzialaja czy co?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2015, 19:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Dobra może łopatologicznie:
Jak hamujesz co się bardziej dociska do podłoża? Przód czy tył? - odp.: tył.
a jak przyspieszasz to........?

I właśnie tutaj GH ma problem, na szczęście na forum spotkałem się z tą opinią nie raz, więc nie jestem sam (uff, co za ulga). Może nie jeżdżę w driftach, ale swoje lata objeździłem na wieelu autach o róznych mocach (od 60 KM do 240 KM) i np. w moim poprzednim aucie - Alfa GT, nie było takiego problemu -> długi, ciężki przód + FWD i krótki tył. Może to też wina zawieszenia i obniżenie Mazdy zrobiłoby robotę - nie wiem, zastanawiam się nad tym.

No ale ok, ja rozumiem to wszystko co piszesz i się z tym zgadzam, ale nie mów mi, że każde auto ma środek ciężkości w tym samym miejscu i zachowuje się tak samo na drodze, zresztą powinieneś o tym wiedzieć porównując GH do GJ.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2015, 19:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Chyba odwrotnie. Przy hamowaniu dociska się oś przednia

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 wrz 2015, 08:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
haha no tak, czeski blad ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 wrz 2015, 12:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
kolege flesi ci wyjasnil juz jak jest z rozkladem mas przy hamowaniu/przyspieszaniu. Ja natomiast nigdzie nie napisalem ze srodek ciezkosci kazde auto ma taki sam, jesli tak to pokaz mi to! Nastepniensrodek ciezkosci nie ma nic wspolnego ze startem,bo tu robote robi zawieszenie i przeniesienie napedu oraz ogumienie. Masa przodu ,ok moze byc zbyt mala,ale to jest nadal najciezszy element twojego auta i jest tak w kazdym aucie ktore ma silnik z przodu. Musisz sie troszeczke doksztalcic jak chcesz sie wdawac w takie dyskusje :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 wrz 2015, 12:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Kolega nie musial mi nic wyjasniac, bo sam o tym napisalem, nie wiem czy bedziemy sie lapac za slowka jak w przedszkolu? Dziwi mnie tylko postawa kogos, kto w aucie nie siedzial a wyglasza na jego temat jakies opinie. Takze moze i twoja GJ nie ma takiego problemu (w ogole o czym mowa skoro masz automat?), rownie dobrze moglbys jezdzic Maluchem i mowic, ze cos takiego nie wystepuje, ale moze poczytaj forum i opinie WLASCICIELI to sie dowiesz zanim zaczniesz ludziom wmawiac, ze jezdza na 14" felgach albo lysych oponach. Dla mnie EOT. Pozdrawiam serdecznie <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 wrz 2015, 20:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Uwazasz ze automatem nie mozna ruszac tak zeby tracic przyczepnosc?Naprawde malo wiesz o samochodach a chyba jeszcze mniej umiesz samochodem zrobic .Nie pisz lepiej nic juz bo sie osmieszasz. Pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 wrz 2015, 22:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Czy ja cie obrazam synu, ze wyjezdzasz z takimi tekstami? Znowu wysnuwasz swoje teorie-demagogie, teraz juz nie tylko wiesz jakie mam kola w aucie, teraz juz wiesz co potrafie zrobic autem, a czego nie. Uwielbiam takich jasnowidzow-gawedziarzy, najgorszy typ ludzi, nie do zycia zupelnie. Z jednego watku wysnuwaja daleko idace wnioski jakich nie da sie ogarnac zwyklemu umyslowi - jak baba. Wyglada z twoich wypowiedzi na forum, ze masz monopol na racje, takze ja zwyklem z takimi ludzmi nie dyskutowac, bo to walenie jak w glowa w sciane. Moge jedynie podsunac ci jedna mala rade - naucz sie czytac ze zrozumieniem, moze wtedy nie bedziesz musial udowadniac niepotrzebnie jaki to z ciebie kogucik, a na mojej liscie priorytetow na szarym koncu mam "szczypanie sie z jakims typem na forum, ktory nie wie co sie do niego mowi". Pozdrawiam serdecznie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 wrz 2015, 09:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Chłopaki spokojnie:D Ja dodam jedno tylko:P Nie moc a technika zrobi z ciebie zawodnika:)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 wrz 2015, 12:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zeby można cos przeczytac ze zrozumieniem to musi to byc napisane w sposob logiczny a ty piszesz rzeczy przeczace prawom fizyki. A na koniec probujesz wmowic mi ze nie rozumiem co piszesz. Czytajac to co piszesz mozna stwierdzic jedno na samochodach to ty sie nie znasz a na temat jazdy samochodem wiesz jeszcze mniej niz o samych samochodach.Nikt Cie nie obraza,ty sie poprostu osmieszasz wypisujac te bzdury.Zaprzeczasz sam sobie. Nie wiem jakie masz opony ,podobno z gornej polki jak to sam napisales. Wnioskuje ze niewiele umiesz po tym co piszesz ,braki w elementarnej wiedzy z dziedziny praw fizyki ktore dzialaja na samochod i zaleznosci miedzy konstrukcja,przeniesieniem napedu zawieszeniem i moca.Skoro nie wiesz jak to wszystko ma sie do siebie jak mozesz wiedziec jak prowadzic samochod zeby efektywnie wykorzystywac to co w nim masz?! Przyjedz tym swoim niesamowitym dieslem to Cie naucze jak sie rusza dynamicznie, tak zeby kola nie buksowaly ( bo buksujace kola to nie ruszanie dynamiczne tylko strata sekund,paliwa oraz opon) Naucze cie tez i pokaze wrecz jak to mozliwe ze AT mozna zrywac przyczepnosc. Moge Ci tez pokazac jak auto zachowuje sie w roznych poslizagch i co nalezy z nim wtedy robic. To odnosnie techniki wzgledem mocy :) Kluce sie i pietnuje takie farmazony jak wypisujesz bo mnie to razi, tacy pseudo mistrzowie kierownicy,ktorzy nie wiedza co i jak ani tym bardziej dlaczego. A sie unosisz jakbym ci matke wyzywal.Ja tylko pokazuje ze nie masz racji. Jakiego bys nie mial chipa zakres uzytecznych obrotow i tych Nm oraz kucy w 2.0d nie bedzie robil zadnego wow 170km i 390nm w dieslu gdybys to mial od 1500 do 4500 obrt w przebiegu liniowym to tak moze i by robilo to robote ale ty masz to max w przedziale jakis 800 obr i nie da sie cudow zadnym chipem zrobic ze bedzie ten wykres lepszy. OGRANICZENIA KONSTRUKCYJNE jednostki napedowej stary, potem przeniensienie napedu (skrzynia, polosie,przegoby,kolo,) a na koniec sztywnosc zawieszenia oraz jego geometria.


Ostatnio edytowano Cz, 17 wrz 2015, 12:49 przez TEDEW, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 wrz 2015, 13:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Nie no ja cie w 100% rozumiem, zaznales za malo milosci od rodzicow i musisz teraz wszem i wobec udowadniac swoje racje. Jakbys umial czytac ze zrozumieniem (albo w ogole umial czytac - zaczalem watpic mowiac szczerze po ktoryms razie gdzie probowales mi udowadniac rzeczy o ktorych nawet nie wspomnialem) to kilka postow wyzej bys wyczytal, ze w wielu kwestiach przyznalem ci racje chociaz w ogole nie mailem zamiaru ich poruszac. Rozumiem twoj bol - brak atencji ze strony otoczenia strasznie cie irytuje najwyrazniej wiec pozwolisz ze zwroce sie do forumowiczow i napisze po krotce zeby przyklasneli twoje osobie, jestes czlowiekiem wielu talentow - mistrzem driftu, magistrem fizyki, matematyki, mechanikiem, konstruktorem pewnie tez. Rozumiem to wszystko, bo znam kilka osob ze zbyt malym przyrodzeniem ktore robia takie boruty w Sieci jak ty zeby sie dowartosciowac. Serio nie wiem skad tak daleko idace wnioski na temat mojej osoby i moich wypowiedzi, wkladanie w usta rzeczy ktorych nie wypowiedzialem, moze masz jakies mokre sny i myli ci sie jawa ze snem - nie wiem i w sumie nie chce wiedziec, bo najzwyczajniej w swiecie mnie nie interesujesz.

Takze przyjmuj puchar forumowy w kategorii specjalista ds. wszystkiego: :champion:

pozdrawiam :facepalm:
pamietaj ze jestes zwyciezca, nie daj sobie wmowic, ze jest inaczej :hihi:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 wrz 2015, 14:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
debil jestes straszny. tak wlasnie reaguja osoby ktore nie maja argunentow i nic do powiedzenia. niech bedzie ze jestem mistrzem. Ty musisz pamietac ze jestes ograniczony strasznie. konczmy temat.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 wrz 2015, 14:16 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
No to teraz robimy fikumiku i koledzy sobie odpoczną od forum jak nie potrafią rozmawiać na poziomie.

Dziękuję, dobranoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 wrz 2015, 19:01 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Kaczor daj im ostrzeżenie a nie bana:P poxtazo dawaj jego, jestem za tym co pisze:D hehe


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 wrz 2015, 12:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
ban odrazu? ja poprostu glupot takich nie lubie czytac i moze troszke mnie ponioslo ;p


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 08:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Przeciez krecenie diesla pod czerwone pole to bezsens, zobacz na swoj wykres o ile dostales z hamowni - jaki masz spadek momentu i mocy powyzej pewnie 3,5 tys obr. To nie benzyna, ze kreci sie go pod kreske, diesel pozniej tylko warczy i nie jedzie...

Nie podnos mocy, tylko naucz sie ogarniac auto ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 paź 2015, 19:35 
Świeżak
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 35
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
whitefunk napisał(a):
Przeciez krecenie diesla pod czerwone pole to bezsens, zobacz na swoj wykres o ile dostales z hamowni - jaki masz spadek momentu i mocy powyzej pewnie 3,5 tys obr. To nie benzyna, ze kreci sie go pod kreske, diesel pozniej tylko warczy i nie jedzie...

Nie podnos mocy, tylko naucz sie ogarniac auto ;)


Kolego nie wiem czy to do mnie sie tyczy , ale jesli tak to po chip tuningu sie go kreci powyzej 3,5 i auto dalej idze poniewaz sa wgrane całkiem nowe mapy i turbina pracuje już od samego dołu do samej góry :)

ps. wydruk z hamowni posiadam .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 paź 2015, 03:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Mój klekot też idzie do 4500

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.