Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 18:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 8 lip 2014, 19:29 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.07.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
kumpel byl u mechanika i pytal sie o opinie na temat mazdy 6 gg/gy i mu powiedzial zeby nie kupywal bo silniki sie psuja. jest w tym troche prawdy??


Ostatnio edytowano Śr, 24 lut 2016, 18:02 przez TEDEW, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono nazwę tematu (regulamin, pkt 5.2).


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: silnik
PostNapisane: Wt, 8 lip 2014, 19:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 27.03.2013
Posty: 1046
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Znaczy jak się psują?
Trochę jest w tym prawdy,ale jak

1 Nie wymienisz podkładek pod wtryski
2 Nie oczyścisz smoka olejowego co 3 wymianę oleju
3 Będziesz używał kiepskiego oleju

Kupisz szrota z @ licznikiem ;)

jeżeli chodzi o MZR-CD

_________________
Odeszła na żyletki :( Moja GG
teraz jest.Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: silnik
PostNapisane: Wt, 8 lip 2014, 19:41 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.07.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
czyli jak ktos dba to nie powien miec problemow??
no ja kupilem niedawno i chce jak najdluzej jedzic. juz wymienilem olej, filtry, nasmarowalem frez na kolumnie kierowniczej bo stukalo lekko. cos jeszcze moge zrobic by przedluzyc zywontnosc?? mam w planach zakoserwowac ja niedlugo jak bedzie hajs


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
 Tytuł: Re: silnik
PostNapisane: Wt, 8 lip 2014, 20:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Piotr23mozda To co pisał Sabat tyczy się tylko diesli a Ty masz tego co widzę benzynę 1.8 taki sam silnik jak w mojej jeden z najmniej awaryjnych także spokojnie. Powiedz kumplowi niech zmieni mechanika :-P

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: silnik
PostNapisane: Pt, 11 lip 2014, 22:10 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 27.10.2013
Posty: 8
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: świętokrzyski
Sabat napisał(a):
(...)
1 Nie wymienisz podkładek pod wtryski
2 Nie oczyścisz smoka olejowego co 3 wymianę oleju

Co do punktu nr 2, to uważam, że ta teza jest bezpodstawna, ponieważ smok zapycha się, jeśli podkładki są nieszczelne i nagar łączy się z olejem. Jeśli natomiast nic nie dymi spod korka i podkładki nie przepuszczają, to wg mnie nie ma najmniejszego sensu zdejmować miski.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: silnik
PostNapisane: Pt, 11 lip 2014, 22:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 27.03.2013
Posty: 1046
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Teoretycznie masz rację.
Praktyka pokazuje że jest inaczej. Zawsze się znajdzie jakiś syf.
co trzy lata to nie majątek a spokojna głowa ;)
Ja mam podkładki wymienione , a w tym roku przez przypadek drugi raz pod rzad przy wymianie oleju smok był oglądany i troszkę syfu było.

_________________
Odeszła na żyletki :( Moja GG
teraz jest.Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: silnik
PostNapisane: So, 2 sie 2014, 11:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Grudki zapychajace smok olejowy, są w 99,9% z powodu nieszczelnych podkladek...
Nie mowie tu o resztkach silikonu uszczelniającego wiele elementów w silniku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: silnik
PostNapisane: N, 12 paź 2014, 17:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.10.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam. Mam nastepujacy Problem.... przy zimnym silniku przy ruszaniu szarpie lub drga bo nie wiem jak to opisac.natomiast gdy sie nagrzeje to jest wporzadku. Macie jakies pomysly? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
 Tytuł: Re: silnik
PostNapisane: Pn, 13 paź 2014, 14:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Spróbuj przeczyścić przepustnice.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.