Teraz jest Wt, 17 sty 2017, 05:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 09:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 480
Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny -Polska
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Millerek -Jest to normalne ze przy -20 stopni i na wolnych obrotach temperatura silnika spada? W Astrze tak nie mialem

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka



Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 09:39 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 117
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Diesel czy PB? Ja w PB tak nie mam.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 09:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Masz diesla, to nie normalne.
Filtr paliwa, zapowietrzajacy się układ(a na wyższych obrotach pod obciążeniem jest ok?), odstojnik wody, paliwo, elektronika pompy CR, wtryski, sito w zbiorniku, itd....
Albo przesiadka do astry :) ;)


Ostatnio edytowano Śr, 11 sty 2017, 09:42 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 09:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Maciej, pojezdzij w koło komina a para skropli się bankowo, widać rozgrzewasz wydech lepiej niż inni... :)


Piotrek, sory, ale źle tobie odpisałem.
Odczytałem na szybko że ci gaśnie silnik a nie ze temperatura spada, sory.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 11:21 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 117
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Co ma para do temp silnika czy do mnie tez pomyliles posty;D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 11:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Mam tobie strzelić wywód odnośnie pary i wody w wydechu po procesie spalania paliwa czy o co tobie chodzi bo nie wiem?....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 12:26 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 117
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Kolega zapytal czy normalne jest ze na postoju temp silnika opada przy -20. Ja odpowiedzialem ze u mnie w pb nie opada, a Ty tu jakies historie tworzysz:)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 13:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
U Piotrka nie jest to normalny objaw, aczkolwiek występuje w silnikach o wysokiej sprawności, tym bardziej w 2.0 Diesel w mazdzie.
Piotrze, temp spada na postoju ale widzisz to po wskaźniku na desce czy może po temp nawiewu, czy może pod elmem itp.
Zauważ że nasze dieselki podczas normalnej powołanej jeździe mają około 85-90stC, i można określić że TTTM. Podepnij elma czy cokolwiek, i monitoruj temp płynu chłodniczego. Wskazania mogą doprowadzić do wymiany całego układu chłodzenia, ale nie, wszystko jest ok.
Nie bez powodu większość diesel Mazdy mają Webasto jako standard ale jako dogrzewacz silnika, a to już tłumaczy lub wskazuje na myślenie w kierunku sporej sprawności naszego silnika , bo im wyższa sprawność = mniejsze straty termiczne itd etc....

Miałem wszystkie diesle 2.0 Mazdy, wszystkie miały taki sam/podobny objaw. Przy -20 na wolnych obrotach na luzie na parkingu miedzy krzakami wskazówka spadała trochę.
Co innego podczas jazdy autostrada - miasto, wtedy różne wskazania wskazówki wskazywać mogę na usterkę termostatu itp. Ale nie na postoju po dluuuuzszej godzinie chociażby....


Para na wydechu to standard przy sporych różnicach temperatury.
Jak oddychamy to też paruje skrapla się na wasach szlaku kapturze...
Skraplacz jako końcowy tłumik w wydechu czy sama końcówka to standard, bez różnicy PB ON czy LPG.
Jak temp spalin rozgrzeje cały wydech przeważnie już nic nie skrapla się wewnątrz.
Często ludzie robią dziurkę w najniższym punkcie tłumika aby woda mogła wypłynąć...

To tak po krótce pisząc....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 17:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 480
Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny -Polska
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Mam PB z lpg. Widze to po wskazowce i temp nawiewu. Spróbuje z elm. Ale mimo wszystko za szybko wskazowka opada po zdjeciu nogi z gazu np. 70 km/h i 3 bieg i wskazówka leeeci w dół

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 18:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Ok, miałeś diesla przecież :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 19:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 480
Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny -Polska
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Nie. Only PB

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 14:25 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 24
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
P0133
czujnik 02(bank 1 czujnik 1) powolna reakcja
Ten błąd to padnieta sonda ta przed katalizatorem?(5 przewodowa)
Auto przerywa. Łapie mula na 2-3 sekundy i później jedzie normalnie. Przeważnie w zakresie obrotów 2000-3000 / minute


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 15:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 36
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Jeżeli łapie Ci czujnik 2 to bardziej stawiał bym na ten w katalizatorze, ew. jak nie masz kata to emulator sondy, ale z tego co wiem to ta druga sonda jest kontrolną, żeby sprawdzać działanie kata i większego wpływu na pracę silnika nie ma, ale mogę być w błędzie.

Miałem bardzo podobnie, auto nie wchodziło na obroty, przyspieszanie gwałtowne groziło mocnym szarpnięciem, auto nie dało się wkręcić na więcej niż 4 tyś obrotów.
Kod (nie pamiętam) na 2 sondzie mówił, że mieszanka zbyt bogata (wiele osób mówiło że to normalne, bo gaz daje złe odczyty), podjechałem do innego serwisu i okazało się, że jest jeszcze jeden kod (wskazywał na pierwszą sonde) który mówił że grzałka padła. Wymiana i auto chodzi jak marzenie. Polecam uniwersalną sonde, koszt części + dla serwisu 300zł. Drugiej sondy nawet nie ruszali.
Dziwnym objawem było przeskakiwanie iskry na kablach i cewce, po wymiane sondy wszystko jest "cacy", u mnie przed katem jest na 4 przewody.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 15:35 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 24
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Dzisiaj zaglądałem pod auto i przed katem jest 5 zylowa i ma dwie wtyczki. Druga w katalizatorem jest 3 zylowa. Auto oprócz chwilowego braku mocy pali znacznie więcej odkąd pojawił się problem. Świece wymieniłem bo już się prosily. I właśnie po tym kodzie nie jestem pewnien za którą sondę się brać


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.