Teraz jest N, 19 lut 2017, 17:38

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1083 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 09:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 493
Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny -Polska
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Millerek -Jest to normalne ze przy -20 stopni i na wolnych obrotach temperatura silnika spada? W Astrze tak nie mialem

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka



Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 09:39 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 140
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Diesel czy PB? Ja w PB tak nie mam.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 09:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2746
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Masz diesla, to nie normalne.
Filtr paliwa, zapowietrzajacy się układ(a na wyższych obrotach pod obciążeniem jest ok?), odstojnik wody, paliwo, elektronika pompy CR, wtryski, sito w zbiorniku, itd....
Albo przesiadka do astry :) ;)


Ostatnio edytowano Śr, 11 sty 2017, 09:42 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 09:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2746
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Maciej, pojezdzij w koło komina a para skropli się bankowo, widać rozgrzewasz wydech lepiej niż inni... :)


Piotrek, sory, ale źle tobie odpisałem.
Odczytałem na szybko że ci gaśnie silnik a nie ze temperatura spada, sory.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 11:21 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 140
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Co ma para do temp silnika czy do mnie tez pomyliles posty;D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 11:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2746
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Mam tobie strzelić wywód odnośnie pary i wody w wydechu po procesie spalania paliwa czy o co tobie chodzi bo nie wiem?....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 12:26 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 140
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Kolega zapytal czy normalne jest ze na postoju temp silnika opada przy -20. Ja odpowiedzialem ze u mnie w pb nie opada, a Ty tu jakies historie tworzysz:)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 13:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2746
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
U Piotrka nie jest to normalny objaw, aczkolwiek występuje w silnikach o wysokiej sprawności, tym bardziej w 2.0 Diesel w mazdzie.
Piotrze, temp spada na postoju ale widzisz to po wskaźniku na desce czy może po temp nawiewu, czy może pod elmem itp.
Zauważ że nasze dieselki podczas normalnej powołanej jeździe mają około 85-90stC, i można określić że TTTM. Podepnij elma czy cokolwiek, i monitoruj temp płynu chłodniczego. Wskazania mogą doprowadzić do wymiany całego układu chłodzenia, ale nie, wszystko jest ok.
Nie bez powodu większość diesel Mazdy mają Webasto jako standard ale jako dogrzewacz silnika, a to już tłumaczy lub wskazuje na myślenie w kierunku sporej sprawności naszego silnika , bo im wyższa sprawność = mniejsze straty termiczne itd etc....

Miałem wszystkie diesle 2.0 Mazdy, wszystkie miały taki sam/podobny objaw. Przy -20 na wolnych obrotach na luzie na parkingu miedzy krzakami wskazówka spadała trochę.
Co innego podczas jazdy autostrada - miasto, wtedy różne wskazania wskazówki wskazywać mogę na usterkę termostatu itp. Ale nie na postoju po dluuuuzszej godzinie chociażby....


Para na wydechu to standard przy sporych różnicach temperatury.
Jak oddychamy to też paruje skrapla się na wasach szlaku kapturze...
Skraplacz jako końcowy tłumik w wydechu czy sama końcówka to standard, bez różnicy PB ON czy LPG.
Jak temp spalin rozgrzeje cały wydech przeważnie już nic nie skrapla się wewnątrz.
Często ludzie robią dziurkę w najniższym punkcie tłumika aby woda mogła wypłynąć...

To tak po krótce pisząc....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 17:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 493
Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny -Polska
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Mam PB z lpg. Widze to po wskazowce i temp nawiewu. Spróbuje z elm. Ale mimo wszystko za szybko wskazowka opada po zdjeciu nogi z gazu np. 70 km/h i 3 bieg i wskazówka leeeci w dół

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 18:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2746
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Ok, miałeś diesla przecież :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 19:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 493
Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny -Polska
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Nie. Only PB

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 14:25 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 30
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
P0133
czujnik 02(bank 1 czujnik 1) powolna reakcja
Ten błąd to padnieta sonda ta przed katalizatorem?(5 przewodowa)
Auto przerywa. Łapie mula na 2-3 sekundy i później jedzie normalnie. Przeważnie w zakresie obrotów 2000-3000 / minute


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 15:09 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 58
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Jeżeli łapie Ci czujnik 2 to bardziej stawiał bym na ten w katalizatorze, ew. jak nie masz kata to emulator sondy, ale z tego co wiem to ta druga sonda jest kontrolną, żeby sprawdzać działanie kata i większego wpływu na pracę silnika nie ma, ale mogę być w błędzie.

Miałem bardzo podobnie, auto nie wchodziło na obroty, przyspieszanie gwałtowne groziło mocnym szarpnięciem, auto nie dało się wkręcić na więcej niż 4 tyś obrotów.
Kod (nie pamiętam) na 2 sondzie mówił, że mieszanka zbyt bogata (wiele osób mówiło że to normalne, bo gaz daje złe odczyty), podjechałem do innego serwisu i okazało się, że jest jeszcze jeden kod (wskazywał na pierwszą sonde) który mówił że grzałka padła. Wymiana i auto chodzi jak marzenie. Polecam uniwersalną sonde, koszt części + dla serwisu 300zł. Drugiej sondy nawet nie ruszali.
Dziwnym objawem było przeskakiwanie iskry na kablach i cewce, po wymiane sondy wszystko jest "cacy", u mnie przed katem jest na 4 przewody.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 15:35 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 30
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Dzisiaj zaglądałem pod auto i przed katem jest 5 zylowa i ma dwie wtyczki. Druga w katalizatorem jest 3 zylowa. Auto oprócz chwilowego braku mocy pali znacznie więcej odkąd pojawił się problem. Świece wymieniłem bo już się prosily. I właśnie po tym kodzie nie jestem pewnien za którą sondę się brać


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 12:44 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 58
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Niestety ciężko stwierdzić czy nie masz jeszcze innego błędu. Ja trafiłem 5x na komputer, który pokazywał tylko błędy od gazu tzn. takie standardowe. Tylko jeden warsztat miał kompa, który pokazał kod p02xx niestety nie sprawdziłem w chwili wolnej dokładnego kodu, ale chodziło o grzałkę na pierwszej sondzie. Proponuje poczytać opinie w Twoim rejonie o zakładach, gdzie mają dobry komputer i być na 100% pewnym.

Może być taka sytuacja że faktycznie to sonda na katalizatorze i poprostu masz do wymiany kata albo samą sonde nr 2. Niestety bez dobrej diagnozy niewiele osiągniesz ew. w ciemno jeżeli masz większą rezerwe gotówki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 13:57 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 30
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Błąd skasowałem i narazie się nie pokazuje ponownie ale problem jest nadal.wyciscilem jeszcze przepływomierz ale też nic nie dało. Mechanik stawia na możliwość uszkodzonej którejś cewki. Sonda w katalizatorze to chyba najmniejszy problem bo nawet używke dla sprawdzenia można kupić za grosze gorzej z tą 5 przewodowa i z dwoma wtyczka mi bo ceny koło 900 zł a zamienników brak:/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 14:08 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 58
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Jeżeli cewki to powypinaj kable i sprawdź czy któryś jak wypniesz nie da zmiany pracy silnika. Jeżeli chodzi o 5 przewodowe sondy to głowy nie dam ale proponuję poszukać "uniwersalnej", moja kosztowała 300zł (pierwsza sonda, druga nie mam pojęcia, nie było konieczności wymiany) z montażem co prawda 4 przewodowa, ale może idź w tym kierunku - jeżeli oczywiście wykluczysz wszystkie inne opcje.
Może ktoś jeszcze wypowie się na temat drugiej sondy na 2 wtyczki :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 14:27 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 30
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Rozumiem że na uruchomiony silniku wypinac po kolei wtyczki od cewki tylko teraz jakich objawów szukać i jakie będą mi coś mówiły czy cewka dobra czy też może uwalona?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 15:09 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 58
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Będziesz widział dużą różnicę, jeżeli nie będzie to trafiłeś na uszkodzony kabel/cewkę/świecę. Jak nie czujesz się pewnie to poproś kogoś żeby Ci pomógł nie jest to najmilsze dla oczu i uszu gdy odpinasz na pracującym silniku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 22:21 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 30
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Heheh wrażliwy bardzo nie jestem ;) spróbuję i dam znać

-- Dodano: Wt, 17 sty 2017, 22:21 --

Sprawdzone na ciepłym silniku po powrocie z roboty i stety bądź niestety praca silnika po odlaczaniu kolejno pojedynczo każdej cewki jest taka sama...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 23:32 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 58
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Po zakupie zmieniałeś kable lub świece? Jeżeli nie zaczął bym od tego i cewki na końcu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 00:08 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 30
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Swiece zmienione dwa dni temu. Cewki są bezpośrednio na świecach więc typowych kabli brak


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 11:06 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 58
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Więc racja po stronie mechanika. Zmiana cewek jest jak najbardziej na miejscu, czyżby wszystkie ? Myślę że jeżeli dużo nakreciło auto na tych cewkach to warto podjąć się wymiany.

Nie będziesz wiedział w tym momencie więcej jak nie zaryzykujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 11:16 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 30
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
DarthRevan napisał(a):
Więc racja po stronie mechanika. Zmiana cewek jest jak najbardziej na miejscu, czyżby wszystkie ? Myślę że jeżeli dużo nakreciło auto na tych cewkach to warto podjąć się wymiany.

Nie będziesz wiedział w tym momencie więcej jak nie zaryzykujesz.

Chyba się źle wyraziłem. Nie chodziło mi że po odlaczaniu cewki nie ma żadnej różnicy w pracy silnika. Jest ewidentna ale chodziło mi że każda cewka powodowała takie same objawy czyli tak naprawdę każda powodowała zmiane pracę silnika


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 11:27 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 58
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Źle zrozumiałem, mój błąd. Proponuję, jak poprzednio poszukać uniwersalnej sondy i warsztatu, jeżeli sam tego nie będziesz robił, który taką może zaproponować i zamontować - wspominam warsztat bo uniwersalne sondy nie mają wtyczek i trzeba je "dokoptować" do starych.
Jeżeli błąd jest na 2 to tak jak mówiłem - kontrolna katalizatora i nie ma większego wpływu na pracę silnika chyba, że sam katalizator jest uszkodzony. Dla pewności możesz udać się na sprawdzenie zawartości spalin, czy przepala całą mieszankę - nie wszyscy oferują tego rodzaju usługi więc trzeba poszukać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 22:41 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 30
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Kupiłem używana cewke i będę jeszcze szedł tym tropem. Odkąd skasowałem błąd wskazujący na sondę więcej się nie pokazuje a wyskakuje tylko blad P2178. Wcześniej też był. Nie jest opisany ale gdzieś znalazłem że to "za bogato na wolnych (za dużo paliwa w stosunku do powietrza)"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2017, 07:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 409
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam i proszę o poradę.
Dzisiaj z kluczyka ani z pilota nie mogę otworzyć drzwi od strony kierowcy. Słychać, że centralny pracuje i pozostałe drzwi w samochodzie bez problemu się otwierają. Od środka drzwi kierowcy również się nie otwierają. Wykluczam przymarznięcie. Co może być problemem i jak lub gdzie sprawę można załatwić?

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2017, 08:39 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 58
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
makes napisał(a):
Kupiłem używana cewke i będę jeszcze szedł tym tropem. Odkąd skasowałem błąd wskazujący na sondę więcej się nie pokazuje a wyskakuje tylko blad P2178. Wcześniej też był. Nie jest opisany ale gdzieś znalazłem że to "za bogato na wolnych (za dużo paliwa w stosunku do powietrza)"


No wypisałeś właśnie mój kod błędu, który miałem na pierwszej sondzie. Wymień tą sonde, na którą wskazuje błąd. To problem z grzałką sondy według mojego mechanika i po wymianie powinien zniknąć problem z autem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2017, 19:22 
Amator
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 99
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Miał ktoś z was taki problem, lub wie od czego tak może być, że jak włącze klimę, to nagle włączają się wentylatory i słychać jak by chodził czołg ? Bo już nie mam pojęcia...

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sty 2017, 10:19 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 58
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Cześć,

mam mały problem. Pojawiła się jakiś czas temu iskra na przewodach, nowe przewody nie pomogły bo dalej występuje na każdym przewodzie. Troche się zagłębiłem w temat i coś nie daje mi spokoju. Aktualnie założone mam ITR6F13 4477 NGK, ALE wchodząc na katalog NGK i odczytując info o świecach te wymienione są do 1.8 a do mojego silnika są przewidziane ILTR5A-13G 3811 NGK. Objaw jest taki, że nie przepala całej mieszanki i na gazie dostaje "kopniaki" przy dodawaniu gazu, a na benzynie idzie dobrze ale nie wchodzi na obroty dobrze i ma mało mocy.
Proszę o poradę czy zmienić na 3811 ? Widzę, że duża różnica w gwincie jest ale nie mogę znaleźć informacji o przerwie, czy jest różna w tych modelach.
Źródło informacji (datowane na 2013-2014 ale chyba numery świec nie zwariowały przez 3 lata?):
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... 1hredsWOHw

Sprawdzałem po numerze vin silnik i według tego mam 2004 rok z silnikiem LF17/LF18


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1083 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.