Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 02:45 
Adept
Offline
Od: 07.10.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Po 17 tys kilometrów i pół roku mogę powiedzieć tyle - jest w miarę ok, ale bez rewelacji.

Wygląd - fakt bezsporny, wszystkim się podoba. Gratulacje od sąsiadów lub od spotkanych ludzi na stacji benzynowej - bezcenne :) Żadne dotychczasowe moje auto nie dało tyle okazji do miłych pogawędek :)

Ale do końca zadowolony nie jestem. Auto półroczne - skrzypienie przy przejeżdżaniu przez progi, rozwalony trzeszcząco-pukający fotel, odpadająca chromowana listwa na bagażniku, zwichrowane tarcze itd skutecznie mi obniżają poziom zadowolenia.
Jedyne co cały czas wywołuje mój uśmiech to silnik. Tu ani na skrzynię ani na motor nie narzekam. Przeciwnie - stanowi to dużą rekompensatę innych niedogodności.
Ale gdybym miał ten napęd w mojej GH to nie chciałbym nic innego. Tam zawieszenie było normalne - nie tak huśtające, układ kierowniczy dla mnie był ze dwa razy lepszy i mimo przygód z lakierem, nie było to takie zabawkowo-odpustowe auto.
I nie marudzę np. z powodu marnego wyciszenia - wiedziałem co biorę, ale zasadniczo jakość wykonania jest poniżej krytyki.

I tak sobie myślę, że jak się leasing skończy (za 1,5 roku) i jeśli wtedy będzie GK (czy jaki tam następca) na rynku to się 4 razy zastanowię.

Zanim kupiłem prosiłem szanownych forumowiczów o opinię kto, mimo znanych wad, nie kupiłby (lub też żałuje zakupu) ponownie. Wszyscy stwierdzili, że śmiało kupiliby jeszcze raz.

Oczywiście, decyzja była moja - po kilku jazdach testowych.
Ja jednak po pół roku użytkowania każdemu potencjalnemu kupcowi radziłbym dwa razy się zastanowić czy wybiera westchnienia sąsiadów czy spokój i zadowolenie, bo tej odpustowości (marnego wykonania) nie spotyka się w innych markach. A sam świetny motor można próbować znaleźć gdzie indziej.

Podsumowując, ze swojego wyboru nie jestem do końca zadowolony, ale tragedii oczywiście nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 09:41 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
otest napisał(a):
Pisanie na forach o wadach (nawet najdrobniejszych) nie jest malkontenctwem a jakąś tam informacją dla innych czytających.
Często tylko dzięki temu dowiadujemy się o historiach o których nie usłyszymy w innych mediach (np. w sponsorowanych gazetach motoryzacyjnych w których o maździe prawie nic nie ma) Tylko tu dowiemy się o "nieformalnych" akcjach serwisowych (jak się nie upomnisz to ci nie wymienią, nie nasmarują itp...).


Całkowicie się z Tobą zgadzam. Właśnie dzięki naszym wspólnym staraniom (narzekaniom na tym forum) np. udało się zorganizować wspólny front i wymusić na MMPol wymianę uszczelek przy bocznych szybach, co miało skutkować wyciszeniem głośności w autach. Niestety z mizernym efektem... ale zawsze coś.
A co do malkontenctwa to wydaje się, że bardziej chodziło o takich userów, którzy w sposób monotematyczny co kilka postów stale piszą na ten sam temat i o tych samych wadach tak, jak gdyby za każdym razem odkrywali coś nowego. A wystarczyłoby rzetelnie przeczytać wątki od początku a odnaleźliby tam już wcześniej poruszane przez siebie problemy. Można by wtedy jedynie krótko odnieść się do nich i przypomnieć, że u niego też występuje taki problem. Większość z nas tak robi.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 10:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Dzięki forum (za co zawsze dziękuje :* ) i opiniom udało się zareklamować nie tylko hamulce i uszczelki, zrobić fotel i powalczyć z bluetoofhem, ale otrzymać przedłużoną gwarancję na silnik po remoncie, co normalnie człowiek by nawet nie wiedział i czuł się bezradny. Myślę, że dzięki wsparciu i dobrym radom przetrzymałem kryzysowe momenty i nie czułem się sam z problemami mogąc je analizować. Wiedziałem w co uderzać.
Było trochę emocji i mocnych ocen, ale dziś każde nowe auto boryka się z tymi chorobami wieku dziecięcego.
Każdy z nas ma swoje doświadczenia i mnie wygląd skusił i przekonuje każdego dnia, bo lubię jak auto coś w sobie ma, ale w polskich warunkach owa odpustowość (tu: za zbytnia piękność) i rzucanie się (kłucie) w oczy to raczej różnie wychodzi, w zależności od miejsca i okoliczności. Ale każdy lubi wyglądać ładnie. Kumplowi właśnie na złość takie auto porysowali, a że lakier cienki to efekt tak czy siak wychodzi marny.
Autkiem jeździ się miło, ta lekkość jest wciągająca. Plastiki i jakość auta była znana, wiadomo średnia, ale to marne wyciszenie mnie zaskoczyło, bo jazda próbna była "celowo" po kostce w mieście dla zobaczenia układu jezdnego i fajnego resorowania, a nie na szybko i wkurza mnie robienie mnie w ciu*a przez ASO z tym drżeniem kół, za które nie bierze odpowiedzialności. Zdaje sobie sprawę, że problemem są jedynie pierdołki, ale taka filozofia czy możliwości marki Mazda, dlatego głównie nieprzewidziane naprawy japońskiej niezawodności oraz zagrania MMPOL spowodowało moje rozczarowanie co do spokojnego używania auta. W cenie za benzynę ciężko wyrwać było bardziej klimatyczne i ciekawe auto zwłaszcza w 2013 roku a z pozycji diesla (świadomie widząc o solidnym dopłaceniu przez akcyzę) po prostu punkt odniesienia jest trochę inny i czuje się w tej cenie większe rozczarowanie szukając tego (sub)premium poza wyglądem i wyposażeniem w standardzie. Tym bardziej, że taka była polityka sprzedaży. Ale fakt j.w. nie można mieć maserati w cenie kia. Nie ma okazji. Taki Magnetis jak poszedł w jakość BMW miał cenę BMW <niewiem> Więc uważam Mazdę za bardzo ciekawe auto. <3 Mimo zdrady. :/
Ale jak dogadam się z MMPOL <zadzwon> i skończę swoje kłopoty może trochę zaświeci mi słońce a w słońcu te same sprawy będą widoczne inaczej i lepiej. Dzięki forum i opiniom, wiem, że coś też się zmienia w sposobie patrzenia na nasze problemy, dobry PR jest ważny dla Mazdy, a to kiedyś każdemu może się to przydać (oby nie). <oczy>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 10:32 
Offline
Mam pytanie o dwie przypadłości nie roztrząsane za bardzo na forum: skrzypiący fotel kierowcy i przetarcia skóry (czy też pseudoskóry).
Czy przy zgłoszeniu ASO rozpatruje to jako usterkę, czy na dzień dobry wrzuca stary dobry kawałek o subiektywnych odczuciach?
Czy po naprawie temat wraca za jakiś czas, czy raz wyjaśnione wystarczy na "wieki"? Choć "wieki" w aucie 3 letnim to pewnie spore nadużycie... :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 10:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jest wątek o fotelu.
Ja miałem wymieniany fotel, wcześniej skrzypienie przerodziło się w luz na szynach przy podstawie fotela, co zostało wymienione, jest nawet lepiej niż wcześniej, ale znowu zaczęło się skrzypienie, które czasem jest a czasem znika... ja jestem "dość duży i ciężki" na ten japoński fotel, więc czuć jakieś zmęczenie siedziska i szybko wymięka, ale teraz fotel jest stabilny. Tylko znów skrzypi. Prawdopodobnie ASO niweluje to przesmarowaniem czegoś co znajdzie, ktoś już to robił. Bo nie wiem co tam może skrzypieć w fotelu. U mnie zawsze dziwnie na zakręcie i przy przyśpieszaniu, tak jakoś dziwnie.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 10:41 
Offline
No ja też z tych dużych i ciężkich... :lol: Dlatego pytam.
No nic, jak coś to mi koledzy dospawają jakieś wzmocnienie z kwasówki.. <hahaha>
A jak skóra i jej przetarcia? Też dotyczy jakiegoś zakresu produkcji, czy to norma?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 10:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Blasia narzeka chyba... ktoś już wymieniał te przetarcia, nie wiem, czy nie on :idea:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 10:49 
Offline
Ok. Znalazłem. Dzięki:

viewtopic.php?p=109908#p109908


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 10:50 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.11.2014
Posty: 21
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Bardzo zgadzam się z oceną alezuch

Mam w tej chwili przejechane 11000, a auto od listopada. Nie da się ukryć, że pewnych niedociągnięć auta nie powinno być w żadnym aucie, bez względu na klasę oraz cenę, czyli:
- beznadziejny system multimedialny, działający - pomimo wymiany modułu BT - najwyżej miernie
- wyciszenie auta > a raczej jego brak, i świszczące uszczelki
To moim zdaniem dwa największe niedociągnięcia.

Oczywiście można poradzić sobie z częścią przypadłości we własnym zakresie, co zresztą sam zrobiłem - jestem po całościowym wyciszeniu auta i właściwie słyszę tylko świst z uszczelek w drzwiach, na który nie mam pomysłu, a serwis mówi, że są zamontowane uszczelki "po modernizacjach". Niemniej jednak uważam, że producent powinien przyłożyć się bardziej - nawet kosztem wzrostu ceny.

Myślę, że gdybym mógł czekać w momencie zakupu do premiery FL > to bym poczekał, głównie ze względu na system multimedialny > ten z 3 a teraz 6 działa tak jak powinien, a przynajmniej tak mi się wydaje po całodziennych testach. Wyciszenie auta i tak trzeba będzie zrobić moim zdaniem, bo wystarczyło popukać w blachy FL, aby stwierdzić, że poprawki w stosunku do GJ są raczej kosmetyczne.

Pytanie, czy poleciłbym GJ (FL) innym > Na pewno tak, uprzedzając, że muszą dodać 5000 na wyciszenie. Bo generalnie koncepcja SKY mazdy i związana z nią stosunkowo niska musi skutkować poczuciem delikatności większości elementów oraz daje wrażenie ich nietrwałości oraz moim zdaniem cechuje się większą podatnością na podmuchy wiatru i stabilności na drodze. Niemniej jednak chwalę mazdę za w miarę kompleksowość tego rozwiązania.

A poza tym, naprawdę to bardzo fajne auto - wygląda super, silnik (2,5) + skrzynia moim zdaniem stanowią jeden z lepszych duetów. Auto jest przestronne i za te pieniądze bardzo dobrze wyposażone. Porównując do konkurentów > Passata, Insigni, Superba, Avensis, czyli aut z podobnego przedziału cenowego na pewno nie odstaje od nich, ale nie podejmę się oceny - gdzieś w jednym z ostatnich Motorów był test średnich wariantów wyposażenia tych aut, z którym dość się zgadzam. Niemniej jednak ja wybrałem Mazdę i to chyba najlepszy komentarz.
Czy kupię GK, jak skończy mi się leasing? Tego nie wiem, bo za 2,5 roku trochę nowości wypuszczą wszyscy więc zacznę poszukiwania z czystą kartą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 13:12 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
crow napisał(a):
Blasia narzeka chyba... ktoś już wymieniał te przetarcia, nie wiem, czy nie on :idea:

To ja .Mnie dotykają wszystkie plagi Egipskie :wink: Miałem już raz wymieniana skórę, teraz przebieg 66 tys i znowu się lico wytarło. Jakość tej skóry [białej] jest strasznie marna-niestety . Ale połowa problemów to samochód a druga połowa to instytucja pt. MMPOL która się uchyla ,wmawia klientowi że jego wina ,a jak już czegoś nie może się wyprzeć to karze czekać na decyzje tygodnie . Jakby MMPOL działał normalnie to wrażenia były by lepsze ,a tak ........to szkoda słów.
rKacz a jaką skórę ty będziesz miał i ile mniej-więcej będziesz jeździł km/rok ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 14:21 
Offline
Blasia
Czarno/brązowa :lol: skóra i do 30-40 kkm rocznie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 14:55 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
To miejmy nadzieję że będzie lepsza :> .Nie słyszałem żeby ktoś narzekał na czarną ,więc może i brązowa będzie ok. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2015, 15:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na czarnej nie widać tak przetarć :wink: .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 mar 2015, 22:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ktoś tu tak nowego passata wychwalał, właśnie oglądam turbo kamerę, kobieta oddała do serwisu bo tam wszystko trzeszczy w środku, zostawiła mikrofony w aucie i nagrała ludków z serwisu. Cytował nie będę to się nie nadaję, wszystko musiałbym wykropkować :). Polecam obejrzeć, tragedia !

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 mar 2015, 22:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pomogę :

http://www.youtube.com/watch?v=PF8UGu7N488

;)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 mar 2015, 22:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 963
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Cytuję"Fabryki nie będę poprawiał"

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 mar 2015, 10:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Gerwazy to akurat było najbardziej delikatne :)

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 mar 2015, 10:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
malagb napisał(a):
Ktoś tu tak nowego passata wychwalał, właśnie oglądam turbo kamerę, kobieta oddała do serwisu bo tam wszystko trzeszczy w środku, zostawiła mikrofony w aucie i nagrała ludków z serwisu. Cytował nie będę to się nie nadaję, wszystko musiałbym wykropkować :). Polecam obejrzeć, tragedia !


Niestety to poprzednia generacja, co nie zmienia faktu, że dziś wszystko robione z taśmy max na 5 lat, chyba że manufaktura w innej cenie, nowy pasek też jak czytałem ma jakieś wady i problemy: tłuczące tylne zawieszenie, jakieś szumy, zawieszająca się elektronika itd. więc wszędzie "testują" na klientach, więc mazda6 może być polubiana na nowo :wink: jak zostanie poprawiona i naprawiona. :wink:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 mar 2015, 11:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
i jak takie auto wygrywa plebiscyt na auto roku 2015?
(wiadomość z dzisiaj)

-- Dodano: Śr, 4 mar 2015, 11:06 --

Moja w tej chwili jeździ super coraz bardziej super :D :D :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 mar 2015, 12:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.11.2014
Posty: 156
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
ZBANOWANY!
Nowy Passat! ;)

Ostatnio w salonie oglądałem 6 FL. Mmm dla mnie o wiele fajniejszy przód i środek też mi przypadł do gustu. Wersja byla 2.2 4x4 w skórze, cały dól konsoli kolo skrzyni w skórze, deska tez nią obszyta wygląda rewelacyjnie. I te felgi w kolorze hmm grafitowym? Miód, za to reczny juz elektryczny! ;(

_________________
Mazda3 HB 2.0 skyactiv 165


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 mar 2015, 22:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Co do opinii o aucie i obsłudze ktoś dostał wezwanko na badanie do wyrażenia opinii od TNS Polska? Ale mnie ustrzelili <zgłupiał> <czekam>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2015, 08:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Tak . O <suicide> lałem bo bym musiał ich zj.....

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2015, 08:03 
Offline
crow napisał(a):
ktoś dostał wezwanko na badanie do wyrażenia opinii od TNS Polska?


I tak pewnie płaci Mazda, więc wynik chyba może być jedynie właściwy.. <nuta>


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2015, 11:47 
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.11.2014
Posty: 156
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
ZBANOWANY!
Do mnie dzwonili z Mazdy i pytali o obsługę klienta w salonie. Oczywiście przed zakupem więc miód i malina ;)

_________________
Mazda3 HB 2.0 skyactiv 165


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2015, 12:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
koliber1960 napisał(a):
Tak . O <suicide> lałem bo bym musiał ich zj.....
I może dlatego się nie mogą nauczyć pewnych spraw. Nie wiem... poczekam. :idea:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 mar 2015, 10:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.08.2013
Posty: 514
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wczoraj korzystając z tego, że oddałem GJkę do serwisu celem wyjęcia pilota z tunelu, poszedłem sprawdzić czy mają już może w Bołtowiczu FL. I ku mojemu zaskoczeniu stoi tam srebrna kombi FL. Kilka spostrzeżeń, których tu już trochę było. Ale przede wszystki w oczy się rzuca nowoczesny środek. Ładna ta skóra na kokpicie jest. Ekran świetny, HUD jest, wszystko takie zbite i twardsze sie wydaje. Elektryczny ręczny taki śmieszny guzik, którego nie mogłem zlokalizować na pierwszy rzut oka - chyba znak czasów? Ogólnie środek bomba, wszystko ergonomiczne i ładne. Nawet kierownica ma ładne wstawki chromowane.
Z zewnątrz samochód mnie nie powalił. Jedyne co mi się podoba to ciemniejsze 19" felgi i światła LED. A te wstawki chromowane na przeciwmgielnych i grillu to wygląda jak u Zagryziaka (czyli można sobie dokupić). I tyle. Raczej nie przekonuje mnie to do zmiany na FL. Aha i drzwi przednie zdecydowanie cięższe od GJ - może faktycznie wygłuszone czymś.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 mar 2015, 13:21 
Stały bywalec
Offline
Od: 09.09.2014
Posty: 909
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
To nie Zagryziak doklejał. Tylko koliber.

_________________
http://www.3dosetki.pl - motoryzacja z nieobiektywnej i ekscytującej strony


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 mar 2015, 19:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.08.2013
Posty: 514
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A OK, nie wiem dlaczego skojarzyło mi się z Zagryziakiem. Zwracam honor :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 mar 2015, 00:22 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
rees spoko <spoko> nie gniewam się. Chociaż przyznaję, że te srebrne ozdóbki nie za bardzo mnie kręcą.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 mar 2015, 17:41 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 05.06.2014
Posty: 18
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Od lipca 2014, jestem posiadaczem 2.5 SKYACTIV-G 192KM 6AT i-ELOOP SEDAN i mam za sobą 17 000 km. Nie jest to jakaś powalająca liczba ale sądzę, że wystarczająca do opisania swoich wrażeń po przejażdżce 2.2l SKYACTIV-D (175KM) 6AT i-ELOOP 4×4 KOMBI (bo tylko takie teraz wychodzą). Mam również porównanie do wersji 2.5, tylko że w kombi.
Znam wszystkie „za” i „przeciw”, jakie, świetnie są opisane w odpowiednich wątkach, więc skupię się na odczuciach (po jeździe M6 FJ), które wg mnie były najistotniejsze.
Co mi się rzuciło w oczy, a nikt chyba tutaj nie pisał, to tworzywo, z którego jest wykonana „nowa konsola”. Chodzi o ten fragment, znajdujący się po stronie pasażera, który przylega do schowka. Jeżeli nad nim, jest nowa skóra na listwie (fajna ale twarda) i pod spodem, bardzo miękka (na całkiem ciekawym i podwyższonym tunelu środkowym), to sama ta część, trąca trochę jakością (niech mnie nikt nie skrzyczy, bo to tylko moje odczucia).
Przejdę jednak, do porównań. W punktach powinno być czytelniej:
1. System sterowania HMI (bardzo dobre rozwiązanie dające po FJ, możliwość zgłośnienia i ściszania radia, bez odrywania ręki, jako pasażer)
2. Siedzenia i tapicerka (w moim odczuciu, zupełnie nic się nie zmieniło (wymiary i jakość skóry – oczywiście nie rozkręcałem). Siedzi się dokładnie tak samo, jak w poprzedniej wersji. Piszę to w pozytywnym znaczeniu, bo wg mnie, siedziska są bardzo wygodne i oprócz długości, która mogłaby na trasę być dłuższa (może dodatkowe wysuwane jak w innych autach by się sprawdziło), to nie mam zastrzeżeń (mam 174 m wzrostu).
3. Wygląd zewnętrzny (nie będę oceniał, bo o gustach się nie dyskutuje). Jeżeli jednak zależy komuś na mojej opinii, to bardziej mi się podoba stara wersja. Chociaż, kiedy już się opatrzę z nową, to może zmienię zdanie.
4. Światła w wersji przed FL, działają super (oczywiście podnosiłem na stacji diagnostycznej – NIE W SERWISIE), i nie jestem w stanie ocenić, jakości tych nowych. Uważam, że ksenony są rewelacyjne i na pewno dopracowane. Czy LED będzie lepsze, okaże się w przyszłości. Koledzy, którzy zakupią i pojeżdżą w nocy, pewnie to ocenią.
5. Wyświetlacz Head-up, nie zrobił na mnie większego wrażenia. Przy moim wzroście i ustawieniu siedziska (na samym dole), wyświetlacz mam poniżej maski (na tych czarnych plastikach maskujących, gdzie są wycieraczki). Nie widzę go na szybie, i nie jest zawieszony w powietrzu, co dawałoby pożądany efekt. Jest oczywiście „fajny”, ale nie byłby jednym z powodów, dla których miałbym wybrać GJ FL, lub GJ.
6. Układ jezdny. Czuć zmniejszone osiągi, po wsadzeniu 4x4. Mogę się mylić, bo mam PB, ale zwykłym D 175KM, też jeździłem, i wydaje mi się, że tam było lepiej. Samochód wydaje się być przez to głośniejszy i prowadzi się jakoś tak „inaczej”. Nie wiem, czy jest to spowodowane FL, czy 4x4, ale auto bardziej pływa na drodze. W mojej GJ, która jeszcze ma 17 na zimowkach, jest sztywniej, niż w FL na 19”. Oczywiście, kiedy wrócą moje 19” będzie jeszcze wyraźniejsza różnica (pamiętam, jak zmieniałem, koła na zimowe, to miałem wrażenie „pływania” auta przy wyższych prędkościach).
7. LKA wydaje się całkiem przyjemnie działać, więc można zaliczyć na plus. Czuć wyraźnie, jaj samochód kieruje nas s powrotem na pas. Oczywiście, ci, którzy teraz wyłączają „stary system nie odczują korzyści ze zmian.
8. Podłokietnik jest dość daleko i faktycznie bardzo spełnia rolę, jaką powinien, ale cały podwyższony tunel, jakoś to rekompensuje. Czy na dłuższą trasę, to rozwiązania się sprawdzi, ocenią szczęśliwi użytkownicy.
9. Schowki w drzwiach oczywiście na plus.
Tyle z moich przemyśleń. Mam nadzieję, że komuś tym pomogę, i tym samym podziękuję, ze możliwość czytania wszystkich Waszych, przydatnych wypowiedzi.
No i jeszcze o najważniejszym bym zapomniał. WYCISZENIE. Uważam, że jest tak samo dobrze dopracowane, jak w mojej wersji(połowa 2014r); tak samo kiepskie. Niestety, starałem się obiektywnie ocenić, i dać się ponieść sloganom reklamowym. Uważam, że przy odpowiednich warunkach (dzisiaj takie miałem) jest dokładnie taki efekt jak poprzednio. Możliwe, że dali jakieś wytłumienia, i przy niższych prędkościach będzie jeszcze mniej słychać z zewnątrz niż teraz (a jest całkiem dobrze), ale kto wcześniej M6 (przed i po FL) nie jeździł, może „szukać domykania szyb”. Takie jest moje zdanie, a czekałem na akcje serwisową wyciszenia, która po tym co „usłyszałem” chyba nie przyniesie żadnego efektu. Powyższe nie zmienia faktu, że jeżeli miałabym szukać ponownie nowego samochodu, to M6 (przed i po FL) jest na pierwszym miejscu. Nie wiem, czy za te pieniądze, inne auto dałoby mi tyle przyjemności i radości z jazdy, jaką daje mi M6.


Ostatnio edytowano Pn, 9 mar 2015, 22:55 przez gall26, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.