Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 15:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 20:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
skypassion napisał(a):
Jak już miałem GJ na placu podniosłem pokrywę silnika i mówię kur.. jak coś tak ciężkiego może drgać. Miałem wiele samochodów i uwierzcie ta maska nie jest odchudzona.


<hahaha> dobre :D .
Ja mam sedana z czerwca. Sprawdzałem chyba ze dwa razy i nie widziałem tego efektu za to podmuchy wiatru czasem czuje na kierownicy ale nie dziwota jak bryła auta duża a waży 1200 z grochem :P . Przy wyższych prędkościach trzeba się też przyzwyczaić do zbyt dużej siły wspomagania układu kierowniczego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 21:36 
Amator
Offline
Od: 11.08.2013
Posty: 84
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Po sprawdzeniu maski (u mnie super) "zbadałem" szum przy większych prędkościach
1. Laboratorium :) - trasa S8 - do ok 180 km/h
2. Sprzęt - mała poduszka (jasiek)
3. Opis doświadczenia: szumi i wkurza.
a. przyłożenie rozłożonej poduszki na szybę - zero efektu <nie>
b. przyłożenie kantem złożonej na pół poduszki do górnej części uszczelek - to samo :<
c. j.w. tylko do skośnej przedniej części uszczelek - prawie szum znikł - jak przy 80 km/h <tak>
4. Diagnoza - wydaje się, że wyciszenie tej części uszczelek (na długości 40 - 50 cm) znacznie zlikwiduje problem .

Jeśli efekt będzie taki jak z poduszką - to niczego więcej mi nie potrzeba.
Sprawdźcie to czy się za bardzo nie "podnieciłem". Sprzęt każdy chyba ma. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 22:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
kon2k8 napisał(a):
Jedynym, aczkolwiek poważnym, problemem są zagłówki o których pisał Gajdzin - nie mam prostego kręgosłupa, ale to wygięcie jest dla mnie kosmiczne.


Dzięki za recenzję, kon2k8! Bardzo cenne uwagi, przydadzą się innym :)

Co do zagłówków, to problem jest bardzo prosty do rozwiązania. Jedziesz do pierwszego dobrego warsztatu i prosisz o ostrożne odgięcie (w sposób kontrolowany, na krzywce, a nie jakiejś krawędzi czy broń Boże ręcznie "na czuja") prętów mocujących zagłówek, tak, żeby były proste, czyli w linii zagłówka, a nie wychylone do przodu. Robota zajmuje 2 minuty i masz normalne zagłówki, umożliwiające pozycję prostą, a nie zgarbioną.

Nb. gratuluję prostego kręgosłupa. Ludzie życiowo przygarbieni nie czują problemu z tym zagłówkiem - tylko Ci, którzy się jeszcze prosto trzymają. Sorry za mocną opinię tutaj, ale akurat na tym temacie się znam i mówię to z pełną odpowiedzialnością.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 23:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
miko17 napisał(a):
Po sprawdzeniu maski (u mnie super) "zbadałem" szum przy większych prędkościach
1. Laboratorium :) - trasa S8 - do ok 180 km/h
2. Sprzęt - mała poduszka (jasiek)
3. Opis doświadczenia: szumi i wkurza.
a. przyłożenie rozłożonej poduszki na szybę - zero efektu <nie>
b. przyłożenie kantem złożonej na pół poduszki do górnej części uszczelek - to samo :<
c. j.w. tylko do skośnej przedniej części uszczelek - prawie szum znikł - jak przy 80 km/h <tak>
4. Diagnoza - wydaje się, że wyciszenie tej części uszczelek (na długości 40 - 50 cm) znacznie zlikwiduje problem .

Jeśli efekt będzie taki jak z poduszką - to niczego więcej mi nie potrzeba.
Sprawdźcie to czy się za bardzo nie "podnieciłem". Sprzęt każdy chyba ma. :)


Świetne informacje! Koledzy, którzy już odebrali auto - testujcie!

Czekam na potwierdzenie tego co napisał miko17


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 23:49 
Adept
Offline
Od: 30.08.2013
Posty: 144
ZBANOWANY!
ZibiX napisał(a):
miko17 napisał(a):
Po sprawdzeniu maski (u mnie super) "zbadałem" szum przy większych prędkościach
1. Laboratorium :) - trasa S8 - do ok 180 km/h
2. Sprzęt - mała poduszka (jasiek)
3. Opis doświadczenia: szumi i wkurza.
a. przyłożenie rozłożonej poduszki na szybę - zero efektu <nie>
b. przyłożenie kantem złożonej na pół poduszki do górnej części uszczelek - to samo :<
c. j.w. tylko do skośnej przedniej części uszczelek - prawie szum znikł - jak przy 80 km/h <tak>
4. Diagnoza - wydaje się, że wyciszenie tej części uszczelek (na długości 40 - 50 cm) znacznie zlikwiduje problem .

Jeśli efekt będzie taki jak z poduszką - to niczego więcej mi nie potrzeba.
Sprawdźcie to czy się za bardzo nie "podnieciłem". Sprzęt każdy chyba ma. :)


Świetne informacje! Koledzy, którzy już odebrali auto - testujcie!

Czekam na potwierdzenie tego co napisał miko17


Tez czekam niecierpliwie bo szczerze mowiac podczas kilku jazd probnych w roznych warunkach moje obserwacje byly az nadto pozytywne dlatego ucieszyla mnie tak pozytywna opinia wsrod wielu i moze jednak nie zrezygnuje z zakupu, gdyby latajaca maska byla standardem nawet bym nie chcial juz myslec o tym samochodzie bo to nie jest jedynie drobiazg.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 08:23 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.04.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Mnie nigdy nie chodzilo o "falowanie" maski tylko o jej drganie na srodku przy szybie, a przy silnym wietrze z przodu unoszenie bokow (narozy) takze przy szybie.
Prosze o potwierdzenie czy ktos to jeszcze zauwazyl.
Maska falujaca jak flaga na wietrze a drgajaca jak struna od gitary na krawedzi przy szybie to zupelnie co innego.
W sumie drgania nie sa tak denerwujace jak to co raz zobaczylem, czyli "unoszenie" narozy maski przy wietrze z przodu !!!
Jezeli sprawa nadmiernych szumow spowodowana jest przez wadliwe uszczelki to da sie to w latwy sposob wyeliminowac, gorzej bedzie z ta maska....
A poza tym auto ma jezdzic i sie nie psuc oraz niczym zlym nie zaskakiwac. W Toyocie Avensis 6 razy wymieniano mi klocki i tarcze hamulcowe oczywiscie na gwarancji z powodu wadliwej partii spiekow klockow ktore rysowaly tarcze. Pozatym diesel Toyoty lubil wypic troszke oleju i miedzy rocznymi przegladami musialem uzupelniac co najmniej 1L. No i do tego raz czyszczono mi zawor EGR, dlatego teraz wybralem benzyne oraz MAZDE jako auto bezawaryjne - zgodnie z opiniamii uzytkownikow.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 08:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.07.2013
Posty: 10
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: zachodniopomorski
dzekuk napisał(a):
.....Mnie nigdy nie chodzilo o "falowanie" maski tylko o jej drganie na srodku przy szybie, a przy silnym wietrze z przodu unoszenie bokow (narozy) takze przy szybie.
Prosze o potwierdzenie czy ktos to jeszcze zauwazyl.
Maska falujaca jak flaga na wietrze a drgajaca jak struna od gitary na krawedzi przy szybie to zupelnie co innego.
W sumie drgania nie sa tak denerwujace jak to co raz zobaczylem, czyli "unoszenie" narozy maski przy wietrze z przodu !!!


Dokladnie tak jak piszesz. Widac to szczegolnie na naroznikach. Moze rzeczywiscie "falowanie" to zle okreslenie, bo ma to miejsce tylko w gornej czesci pokrywy. Tak czy inaczej narozniki unosza sie ponad gorny obrys blotnikow. Moze czesc kolegow zrozumiala, ze chodzi o falowanie calej powierzchni- nie czegos takiego nie ma.
W sloneczny dzien (w zaleznosci od pozycji kierowcy) sprawia to wrazenie refleksow swietlnych.
Jestem w stanie uniesc narozniki pokrywy dwoma palcami o kilka milimetrow, takze niech nikt nie mowi ze pokrywa nie zostala "odchudzona".


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 08:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie wiem o co tu chodzi , ale przecież maska w tym miejscu pod spodem ma zawiasy ! musiałoby to oznaczać , że na zawiasach ma jakąś tolerancję , która to sprawia .
Dobra wiadomość !
Maska nie odleci , bo trzymają ją w tym miejscu zawiasy .

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 09:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.07.2013
Posty: 10
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: zachodniopomorski
nie sa to rowniez luzy na zawiasach, ktore mocuja pokrywe poprawnie. Ten "ruch" wynika wylacznie z grubosci blachy, ktora poddaje sie przy pedzie powietrza.
Gdy podniesiesz pokrywe zobaczysz, ze na calym obwodzie i w omawianym miejscu nie jest ona juz "podwojna".


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 09:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A kwestii uszczelek to fabryka musiałaby przeprowadzić akcję naprawczą we wszystkich sprzedanych egzemplarzach.
Z tego co pamiętam koledzy jeżdzący CX-5 też skarżyli się na zjawisko "falowania" maski przy wyższych prędkościach lub jeśli na postoju przejeżdza koło cibie tir <mysli> a dodatkowo, drżenia luster oraz szarpaniu przy zmianie biegów. Widać technologia Skyactiv tak ma.
Generalnie nie pamiętam aby komoś ta maska odpadła. Ciekawe gdzie w PL serwis sprawdzi efekt swojej naprawy przy prędkości 170 km/h :P .

A swoją drogą jak myję swojego sokoła GJ i wyczuwam pod irchą ugięcie na masce to tak się zastanawiam, że chyba nie zaryzykowałbym położenia na niej swojej wybranki serca w celu <3 <hahaha> .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 09:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja bym zaryzykował ... kto wie kiedy następnym razem będzie chciała :P
... maskę się wyklepie ...

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 09:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
CzerwonaStrzala napisał(a):
A kwestii uszczelek to fabryka musiałaby przeprowadzić akcję naprawczą we wszystkich sprzedanych egzemplarzach.

Nie zawsze - czasem się robi recall, czasem się robi silent recall (wymieniają tylko coś przy okazji wizyty okresowej w ASO), czasem się robi na życzenie (tylko tym, którzy zgłoszą dany problem). Dlatego warto zgłaszać problemy :) Wszystkie 3 typy recall'i miałem w Accordzie zresztą.

CzerwonaStrzala napisał(a):
Ciekawe gdzie w PL serwis sprawdzi efekt swojej naprawy przy prędkości 170 km/h :P .

Bemowo? :)

CzerwonaStrzala napisał(a):
A swoją drogą jak myję swojego sokoła GJ i wyczuwam pod irchą ugięcie na masce to tak się zastanawiam, że chyba nie zaryzykowałbym położenia na niej swojej wybranki serca w celu <3 <hahaha> .

To ja już odkryłem, że dziewcząt (nawet drobnych Japonek) nie wolno sadzać na masce, w roku 1991, w Toyocie Coronie, za czasów, kiedy blachy były grubsze niż dzisiaj :) Jej pupa na zawsze odcisnęła się na moim życiu.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 10:13 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.04.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
No wiec atakujcie serwisy, ja juz napisalem do nich maila w temacie drgan maski. Moze jakies dodatkowe podklejenie zalatwi sprawe...(jako tlumik drgan ;) ) No i te swiszczace uszczelki, jezeli sa to tylko uszczelki...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 10:18 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 20.02.2013
Posty: 166
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Region: podlaski
Jedni robią aktywne spoilery z tyłu a Mazda zrobiła pasywnie unoszoną maskę z przodu żeby poprawić docisk przy większych prędkościach ;)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalk 4

_________________
Nie ma jazdy bez Mazdy - aktualnie GJ Sedan 2.0 Sky-G MT SnowflakeWhite SkyPassion. Wcześniej były: GH Sport Kombi Exclusive 2.0 MZR-CD Opel Vectra B 1.6, Ford Mondeo III 2.0 TDCI, MPK, Taxi i z buta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 10:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
CzerwonaStrzala napisał(a):
Ciekawe gdzie w PL serwis sprawdzi efekt swojej naprawy przy prędkości 170 km/h :P .

Bemowo? :)

A gdzie ? Oczywiście zgodnie z przepisami 170 km/h ? Obwodnica WaWy :?: Tam ustawione są ograniczenia do 70 km/h i ogólna łapanka Policji <nie> .
Ostatnio bym się tam na nich nadział jak mój czerwony sokół po raz kolejny rozwijał skrzydła i przedmuchiwał przepustnice :) Pięknie "leciał" <spoko> aż się prosi w przyszłości o jakiś tuning w postaci pomruku z wydechu <metal> , skorygowanie tych szumów i będzie <spoko> .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 11:51 
Adept
Offline
Od: 30.08.2013
Posty: 144
ZBANOWANY!
summer4best napisał(a):
dzekuk napisał(a):
.....Mnie nigdy nie chodzilo o "falowanie" maski tylko o jej drganie na srodku przy szybie, a przy silnym wietrze z przodu unoszenie bokow (narozy) takze przy szybie.
Prosze o potwierdzenie czy ktos to jeszcze zauwazyl.
Maska falujaca jak flaga na wietrze a drgajaca jak struna od gitary na krawedzi przy szybie to zupelnie co innego.
W sumie drgania nie sa tak denerwujace jak to co raz zobaczylem, czyli "unoszenie" narozy maski przy wietrze z przodu !!!


Dokladnie tak jak piszesz. Widac to szczegolnie na naroznikach. Moze rzeczywiscie "falowanie" to zle okreslenie, bo ma to miejsce tylko w gornej czesci pokrywy. Tak czy inaczej narozniki unosza sie ponad gorny obrys blotnikow. Moze czesc kolegow zrozumiala, ze chodzi o falowanie calej powierzchni- nie czegos takiego nie ma.
W sloneczny dzien (w zaleznosci od pozycji kierowcy) sprawia to wrazenie refleksow swietlnych.
Jestem w stanie uniesc narozniki pokrywy dwoma palcami o kilka milimetrow, takze niech nikt nie mowi ze pokrywa nie zostala "odchudzona".


To moze ustalmy co to w koncu jest drzenie falowanie czy wibrowanie ja w swoim obecnym samochodzie corolla verso 2,2 d nawet nie widze maski w wielu samochodach nie widac maski moze niech koledzy ro nagraja inwrzuca link to bedzie mozna dojsc do wspolny h wnioskow czy to co wszyscy widza to jest unoszenie czy brak unoszenia


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 12:08 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.04.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Po prostu Mazda szykuje sie do startu i odlatuje.......w czesciach....po koleji, zaczynajac od maski :lol:
A filmik nagram jak bede mial okazje ale to nie predko niestety...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 12:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
CzerwonaStrzala napisał(a):
Bemowo? :)
A gdzie ? Oczywiście zgodnie z przepisami 170 km/h ?


Na lotnisku, wynajętym w tym celu. Tam właśnie np. robiono szkolenia dla sprzedawców Mazdy 6 z całej Polski. Przepisy ruchu drogowego dotyczą dróg publicznych. Zamknięty, wydzielony teren do testowania samochodów to nie jest droga publiczna. Podobnie na torze wyścigowym pod Poznaniem można sobie pojeździć szybciej niż pozwalają przepisy, bo to nie jest droga publiczna.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 12:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Aaaa.. OK ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że komuś z ASO będzie się chciało w taki sposób to weryfikować. Prędzej scenariusz będzie taki, że klient przyjdzie, złoży zlecenie, serwisant coś poprawi a pan przy wydawaniu powie, że jak problem się pojawi ponownie to pan przyjedzie ;) .
Przepraszam za powyższe ale mam skrzywienie z innych marek i obsługi ASO.
To moja pierwsza Mazda. Nie ukrywam przyjemnie byłoby być obsłużonym na takim poziomie jak u naszych zachodnich sąsiadów. Może w Bemo będzie podobnie. Po cichu liczę na to <zauroczony> .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 13:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na razie w ASO Bemo zrobili mi kilka rzeczy, których:
a) robić nie musieli, a nawet pewnie nie powinni wg. wytycznych Mazdy :)
b) są w cenniku, a zrobili gratis.

To jest lepiej, niż u naszych zachodnich sąsiadów :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 13:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Gajdzin napisał(a):
To jest lepiej, niż u naszych zachodnich sąsiadów :)

Ja nie narzekam na swoje ASO :P

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 13:23 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.04.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czy ktos byl w ASO w UK? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 13:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
zalezy do ktorego sie udasz.
Ja mam "swoje" ;)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 14:39 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.04.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Mozesz mi polecic jakies w Londynie? Bede wdzieczny, mam nadzieje ze mi sprawdza auto w ramach gwarancji.... ASO z Katowic odpisalo ze moga sprobowac wyregulowac maske i zajac sie szumami w aucie, tyle ze do Polski mam za daleko :) i nie wybieram sie na razie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 14:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A propo ktoś za Was testował falowanie m.in. słynnej maski ;) Swoją drogą Gratulacje <brawo> .
http://www.youtube.com/watch?v=DxdXGNGW0PQ

Nie urwała się :P .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 15:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
fajne
O zagłówku pod koniec fajne , do przeanalizowania przez Gajdzina ... czy innowacja wprowadzona przez niego nie jest niebezpieczna .
Wygląda bowiem , że spełnia funkcję ... choć zgadzam się z Tobą Gajdzin , że zagłówki robią wrażenie niewygodnych .

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 16:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski

Tu odpadła ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 16:51 
Adept
Offline
Od: 30.08.2013
Posty: 144
ZBANOWANY!
bespartyjny napisał(a):
fajne
O zagłówku pod koniec fajne , do przeanalizowania przez Gajdzina ... czy innowacja wprowadzona przez niego nie jest niebezpieczna .
Wygląda bowiem , że spełnia funkcję ... choć zgadzam się z Tobą Gajdzin , że zagłówki robią wrażenie niewygodnych .

Jest jeden patent na zaglowek bez wyginania sprobojcie wyjac go calkowicie i wlozyc ponownie ale montujac tyl na przod tzn odwrotnie u m ie w toyocie podzialalo i dopiero bylo wygodnie a i nie trzeba ingerowac w strukture metalu nie wiem tylko jak w mazdzie bardzo wtedy zaglowek pojdzie w tyl byc moze za bardzo nie wiem ale mozecie sprobowac


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 17:49 
Amator
Offline
Od: 11.08.2013
Posty: 84
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzisiaj po powrocie z Poznania (Warszawa - Poznań - Warszawa) zdecydowałem o wygłuszeniu uszczelek drzwi. Przy moim stylu jazdy szum zdecydowanie mi przeszkadza. Na początek tylko drzwi kierowcy. Wyciszenie w piątek. Po rozmowie z pracownikiem firmy ustaliłem, że ma być top wyciszenie w jakimś "podwójnym systemie".
Decyzję podjąłem bez zastanowienia i dlatego mam pytanie czy ktoś może wyciszał uszczelki i miał potem jakieś problemy. Jeszcze jest czas żeby się wycofać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 17:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Carcraft napisał(a):
Jest jeden patent na zaglowek bez wyginania sprobojcie wyjac go calkowicie i wlozyc ponownie ale montujac tyl na przod tzn odwrotnie u m ie w toyocie podzialalo i dopiero bylo wygodnie a i nie trzeba ingerowac w strukture metalu nie wiem tylko jak w mazdzie bardzo wtedy zaglowek pojdzie w tyl byc moze za bardzo nie wiem ale mozecie sprobowac


Sam używam tego patentu w samochodach z wypożyczalni na podróżach służbowych ale... zdecydowanie odradzam w przypadku własnego auta. Problem jest taki, że im bardziej zagłówek niewygodny, czyli odchylony do przodu, tym bardziej po przekręceniu go o 180 stopni będzie odchylony do tyłu. Czyli - DALEKO od naszej głowy. Czyli - jeżeli ktoś nam wjedzie w kufer, to nasza głowa zacznie się poruszać z dużym przyśpieszeniem do tyłu i nabierze sporej szybkości ZANIM napotka nagłówek... Bardzo, bardzo niebezpieczne z dwóch przyczyn:
- Uraz kręgów szyjnych zwany fachowo "smagnięciem biczem" (z ang. "whiplash")
- Wstrząśnienie mózgu

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: AdPi i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.