Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 20:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 22:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
próbowałeś jechać na tempomacie jak pada śnieg ? :>
u mnie serwis stwierdził, że to nie te wstawki tylko panel sterowania szybami dodali gumowe uszczelki (podkładki ?) i jest ok :D
fakt subwoofera brak :sad: i jak na razie cisza w temacie ...
moja jazda jest dynamiczna (chociaż 90% to autostrady) ale spalanie jest więcej niż dobre średnie 8.5 z 28 tyś
fotele mega wygodne aczkolwiek zdarza się, że uwiera mnie krawędź siedziska w lewe udo (długa trasa bez postojów)

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 11:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Czytam o tych hamulcach w M6, bo sam mam pewne uwagi i z ciekawości wczoraj posprawdzałem jakieś Motory/Auto Światy z testami M6. I wyniki M6 są bardzo dobre - lepsze niż BMW 3, Mondeo, Superba (tu dramat powyżej 40m), gorsze od Audi A4.

Wydaje mi się, że w porównaniu z innymi markami, którymi się poruszam, M6 gorzej reaguje na lekkie wciskanie hamulca - czyli hamuje gorzej niż wciskamy. W przypadku hamowań awaryjnych, ostrych - nie mam żadnych uwag. Może ma to związek z elektroniką - wszystkie auta analizują przecież teraz siłę z jaką wciskamy pedał hamulca i w zależności od tego odpowiednio dozują siłę zacisku. Może w porównaniu z konkurencją źle dobrano "przełożenie"?

Dodatkowo z racji wspomnianej tu małej masy M6 lepiej moim zdaniem hamuje na śniegu (a w sumie powinno być odwrotnie z racji docisku) i lepiej dozuje ABS niż np. Audi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 11:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
BigCactus napisał(a):
M6 gorzej reaguje na lekkie wciskanie hamulca - czyli hamuje gorzej niż wciskamy. W przypadku hamowań awaryjnych, ostrych - nie mam żadnych uwag.

Generalnie ja mam takie odczucia...
Są tacy którzy marudzą także na to, że w M6 jak się jeździ na "niemieckich autostradach" z "niemieckimi" prędkościami. To zaczynają się poddawać co nie powinno mieć miejsca.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 11:56 
Offline
BigCactus po ostatnim lifcie widziałem test M6 w Motorze lub AŚ. 44 m ze 100 km/h. Extra wynik, nie ma co.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 12:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Z ciekawości sprawdzałem kiedyś wyniki hamowania w ADAC.
M6 najgorzej w ich testach hamowała, ale generalnie hm 37 metrów to i tak nie jest zły wynik.
Passat/Mondeo zbliżone 35.5 m, czyli 1.5 metra mniej niż M6.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 12:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
A wy naprawdę wierzycie w testy i pomiary w prasie motoryzacyjnej... przecież tam jest ważne pytanie "jak ma wyjść" i pod oczekiwany wynik porównania/testu robi się pomiary... więc nie ma co wierzyć w super wyniki hamowania M6... ani w wyniki 44m ze 100km na suchym...
Jakby wierzyć polskojęzycznej niemieckiej prasie motoryzacyjnej to wszyscy jeździlibyśmy autami ze stajni grupy VW... bo wybitnie najwięcej łożą na tego typu marketing... Nawet BMW i Merc mają zwykle jakieś wady... i zwykle w testach nie umywają się do Audi...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 12:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
BigCactus napisał(a):
M6 gorzej reaguje na lekkie wciskanie hamulca

To całkiem normalne zjawisko, w którym się spotykam w różnych modelach Mazdy czy Hondy.
Myślę, że jest to celowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 13:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
rkarcz napisał(a):
BigCactus po ostatnim lifcie widziałem test M6 w Motorze lub AŚ. 44 m ze 100 km/h. Extra wynik, nie ma co.


W testach widziałem powtarzalne 35-36m. Różne tytuły, więc chyba miarodajne.

44m byłoby nieporozumieniem w dniu dzisiejszym.

Co innego ich zachowanie po 5, 10 hamowaniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 20:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
szeryfowo1 napisał(a):
witam i ja dorzuce swoje mam mazde od lipca 2016 fl 2016
to czego mi brakuje

1 subwoofer szkoda że niema za dopłata bo bym wzioł
2 siedzenia sa z dziurkami ale nie sa wentylowane szkoda ale da sie żyć
3 jest głośna tak jak inni pisza problem z uszczelkami
4 słabe wygłuszenie drzwi i na tym cierpią głosniki ja wygłuszyłem drzwi i nareście graja dobrze niema efektu studni i te aluminiowe wstawki w raczkach przy basie nie wpadaja w rezonans
5 najważniejsze brak turbiny jeżeli wyjdzie mps albo wsadza silnik z cx9 ten 250 konny bo ponoć tak maja zrobić to lece i kupuje nowa mazde bo 192 konie przy pojemności 2,5 to zadnego szału niema tłumacza w mazdzie ze ten silnik ma być na lata ale patrzac po sobie to samochód trzymam trzy lata i kupuje nowy nie bede nim jezdził 20 lat

a teraz plusy
1 bardzo fajnie sie trzyma w zakretach przy dynamicznej jezdzie
2 spalanie w trasie jest ok jak sie nie jezdzi dynamicznie myslałem ze inni oszukuja ale jak jechałem to przy mega emeryckiej jezdzie spalanie miałem 6,4l bez mocnego przyspieszania bo inaczej robi sie 12 l tylko mieście mi pali 12 ale na spalanie nie narzekam boi jeżdze dynamicznie
3 aktywny tempomat sparwdza sie idealnie całe Niemcy przejechałem na nim


PIOTR napisał(a):
próbowałeś jechać na tempomacie jak pada śnieg ? :>

Najpierw to chyba kolega powinien spróbować pisać w zrozumiałym języku. Sory za offtopa.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2017, 09:43 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
wczoraj odebralem wiec moge sie podzielic pierwszymi wrazeniami

2,5l obecnie na zimowkach 17

Zalety
- wygodne komfortowe
-szybko sie nagrzewa
- podoba mi sie jak zbiera nierownosci wraznie jakby auto plynelo
na znanych dziurach ;) reakcja jak najbardziej prawidlowa
- auto uwielbia spokojnie jezdzic na niskich obrotach, ajak trzeba uciec ze skrzyzowania pokazuje ze jest czym ideal
z kolei wyprzedzanie wymaga u mnie troche wprawy ( pierwszy automat musze go wyczuc)
- nie slychac kostki brukowej!
- zakochalem sie w adaptacyjnym tempomacie wspaniala rzecz na polskie drogi krajowe gdzie wszyscy jada 50-70 w sznurku
-poznaje systemy bezpieczenstwa ten od martwego pola dziala w momencie w momencie w ktorym juz czuje ze jest blisko
dobre dla mlodych kierowcow bez wyczucia ja mysle ze po jakims czasie to wylacze

wady
- mzd nie jest krolem intuicyjnosci fakt ze jest bardziej rozbudowane niz poprzednie systemy ktrore obslugiwalem
- radio bose - jest i gra koniec zalet dla mnie ok jak ktos sie spodziewal czegos super bedzie zawiedziony (fakt ze testowane tylko na radiu fm a to duzo zmienia)

SZUMY i inne dzwieki:
nie jest to super wyciszona s klasa nie jestemy odizolowani bariera od swiata zewnetrznego ( na swiatlach slychac delikatny szum silnika auta obok) niemniej uwazam ze jest dobrze!
w druga strone jakbym sie nie naczytal o efektach dzwiekowych na forum to nie zauwazylbym szumu
wrazenie calej rodziny lepiej niz w talismanie choc cyferki niby nie klamia w miescie super cisza

generalnie bardzo mi sie podoba pierwsze wrazenie
na ponad 100 km przejechanych pierwszego dnia
mniej wiecej po rowno
autostrada 140 wroclawskie korki i zapchana krajowka (z tempomatem)
srednie spalanie 9,0-9,2

jak dla mnie auto ma charakterystyke zachecajaca do spokojnej plynnej jazdy i bardzo mi sie to podoba


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2017, 12:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Ostatnio jeżdżąc na zmianę z Audi A4 zwróciłem uwagę na znacznie szybsze wychładzanie się Mazdy - pewnie wynika to tradycyjnie z uszczelek/wygłuszenia/etc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2017, 12:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
BigCactusJest tak jak mówisz. Ja też na to zwróciłem uwagę. I może to zabrzmi śmiesznie, ale bardziej mi to przeszkadza niż jej wygłuszenie. :) Ciekawy jestem jak będzie jak wróce do Bridgestonów :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2017, 15:07 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
BigCactus napisał(a):
zwróciłem uwagę na znacznie szybsze wychładzanie się Mazdy

Tak samo działa w drugą stronę, czyli latem a zwłaszcza przy nasłonecznieniu. Bez klimy długo się nie wytrzyma.
Cienka blaszka długo nie utrzyma ani ciepełka zimą ani chłodu latem.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 19 sty 2017, 15:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja tam byłem pozytywnie zaskoczony tym jak moja biała kombi z przyciemnionymi szybami wolno się nagrzewała w upały w wakacje...

Porównując do aut którymi wcześniej miałem okazje w takich warunkach jeździć było więcej niż ok...
Zwłaszcza, że żona jak jeździmy z dziewczynami ogranicza używanie klimy do minimum...
Zwykle muszę walczyć o to, żeby jechać na AC Eco i 25'C, na mocniejszą klimę nie ma szans...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2017, 16:06 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
No tak. Biały odbija promioenie słoneczne.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2017, 17:47 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.01.2017
Posty: 37
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Od wczoraj jeżdżę GJ, irytujące jest dla mnie za głęboki otwór na ładowarkę samochodową. Moja z audi nie pasuje bo od połowy się poszerza, co więcej byłem chyba w 3 punktach GSM i przy okazji w salonach operatorów i w końcu w orange kupiłem ostatnią jaka była i to w pedalskim kolorze .. granat z jakimś ultravioletem. :powalajacy:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2017, 18:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Używasz jakiejś ładowarki fast charging? Bo jeśli nie, to nie wygodniej ładować przez USB?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2017, 18:26 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.01.2017
Posty: 37
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No tak, przez USB bez problemu. Ale chciałem mieć wolną "dziurę" :wink: na USB. Na początku myślałem, że już coś nie działa ale ładowarka okazała się być za krótka. Jednak długość ma znaczenie :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 22:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja używam ładowarki w takiej postaci (pochodzenie obrazka przypadkowe):
Obrazek
Mieści się bez problemu, zasila mi kamerę pokładową i dodatkowy tablet do nawigacji i APRS.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 22:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.01.2017
Posty: 37
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ale daje radę ? Jakiś czas temu zasilałem telefon i jednocześnie korzystałem z GPS, to pomimo ładowania, % w telefonie spadały... .
Generalnie chodziło mi o to, że nie każda ładowarka pasuje, trochę dziwne. Pierwszy raz się spotkałem z tym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 23:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moja ładowarka ma 2A wydajności. Kamera ciągnie około 0.5A. Tablet jest przy samej dźwigni biegów i podłączony jest krótkim kablem i ma do dyspozycji pozostałe 1.5A co w zupełności mu wystarcza aż nad to, nawet przy dużym obciążeniu.
Celowo wspomniałem o kablu, bo tu może być burek pogrzebany. Kiedyś miałem okazję mieć w ręku power-bank wyposażony w cyfrowy miliamperomierz pokazujący pobór prądu, jaki w danym momencie pobiera podłączone do niego urządzenie. Sprawdzaliśmy wtedy ze 6 różnych kabli USB w połączeniu oczywiście z tym samym telefonem, żeby pomiary były wiarygodne. Wielkość pobieranego prądu wahała się od 0.8 do 1.6A w zależności od użytego kabla. Spowodowane było to jakością kabla oraz przekrojem użytego w nim przewodu miedzianego, a co za tym idzie spadkiem napięcia. Przy zbyt dużej oporności (cienki kabel) zwiększa się spadek napięcia proporcjonalnie do pobieranego prądu (prawo Ohma). Aby utrzymać właściwe napięcie, układ ładowania ogranicza wtedy prąd ładowania, a co za tym idzie wydłuża się czas ładowania. W skrajnym przypadku, gdy telefon/tablet jet mocno obciążony aplikacjami plus podświetlenie, bilans energetyczny jest ujemny - więcej prądu jest zużywane, niż ładowarka daje radę dostarczyć.
Tak więc jedna sprawa to dobra i sprawdzona ładowarka, a druga to porządny kabel USB. Po prostu niektóre kable ładnie wyglądają, a niektóre działają. Zazwyczaj te najbrzydsze :arrow:

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 07:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Bez kabli dobrej jakości nie ma co narzekać na ładowarkę to fakt.
Ja osobiście ostatnio kupuję rzeczy BlitzWofla i kable i ładowarki.
W samochodzie mam w podłokietniku 4 gniazda po 2.4A ->http://www.blitzwolf.com/BlitzWolf-9.6A-48W-4-port-USB-car-charger-with-power3s-technology-BW-C1-for-iPhone-iPad-Samsung-Nexus-Huawei-p-8.html i mam spokój i z ilościa miejsca na ładowanie i z szybkością.
Kable BlitzWolfa są fajne bo są dwustrone i plecione. I dla tych co mają czerwoną mazdę to mają czerwony model :)
http://www.blitzwolf.com/BlitzWolf-2.1A ... -p-46.html
Super sprawa generalnie zamawiając na Aliexpress idzie długo, ale cenowo wychodzą groszę.
Taka mała uwaga łądowarka ma 2.4A, a kable 2.1 :). Wynika to z tego, że kable u nich USB 3.0 mają do 3A.
Mają też mniejszą ładowarkę 2*2.4A http://www.blitzwolf.com/BlitzWolf--BW- ... -p-20.html
Jak ktoś woli. Ładowarki z QC też mają. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 sty 2017, 10:28 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Pochwalę się wrażeniami z pierwszej wycieczki do stolicy
(na szczescie wrocilem mazda ;) )

trasa olesnica- wawa i z powrotem plus po warszawie
s8/a2

tempomat na 160 i czuje sie jakbym ogladal tv
bo tylko siedze w fotelu a to samo jedzie

wrazenia jak najbardziej na plus
wygodnie, komfortowo, nie bola plecy

nawigacja bardzo ladnie wyglada (super zaznaczanie na hudzie ktore pasy zajac)
do bolu powtarza gdzie skrecic i 5 razy mowi zwolnij przed fotoradarem ;)
choc potrafi wyprowadzic na manowce (nie miala polaczenia s8 z a2 ) choc drogi byly rozrysowane
a po warszawie lubi wrzucic w waska osiedlowa uliczke (co podejrzewam ze moze byc ok w normalnym ruchu miejskim bo unika zakorkowanych glownych)

zaznaczam ze mi mzd sie nie wiesza
podoba mi sie praca swiatel widac jak srefy gasna (bo zapalaja sie powoli) wszystko widac choc ledowe swiatla szybko sie brudza

zle rozwiazana natomiast jest na pewno kamera cofania bo po jezdzie brudna autostrada cofanie do tylu na stacji jest juz po omacku
(jak czlowiek sie szybko do dobrego przywyczaja)

troche mi sie tez nie podoba istop bo jak sie zapomne to potrafi po autostradowej jezdzie wylaczyc silnik
z kolei jak na dlugich swiatlach stoje na recznym to wylaczyc sie nie chce

spalanie
na liczniku mam 1050km
srednie z komputera 9,6 :D
biorac pod uwage 600 km zrobionych z tempomatem 160 (wtedy na rownym kolo 10l)
bujanie sie po warszawie wroclawiu uwazam za super wynik
motostat ma na razie bledne dane bo raptem byly 2 tankowania i kazde czesciowe


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 sty 2017, 15:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jeżdżę sobie zastępczą GJ i powiem, że nawet jest fajnie. Coś poprawione, bo nie świszczy ani aż tak nie hałasuje. Najgorzej słychać koła. Ogólnie do np. audi a4 brakuje, ale w tej cenie nie jest źle. Ale fakt wiele zależy od tego z czego się przesiadamy: jak z klasy kompakt niżej i czegoś starszego to robi robotę, ale jak porównujemy do np. nowego audi a4 to jest różnica, ale i cena podwójna. Nie dałbym tyle za audi, chyba, żebym spał na kasie, to i tak byłoby coś większego.

-- Dodano: Śr, 25 sty 2017, 15:29 --

Kolejne kilometry i powiem, że ujeżdżam w zastępstwie GJ' 2015 2.2. diesel 150KM manual i jestem zadowolony. Inaczej się sprawuje, niż to co miałem z rocznikiem 2013. Dla mnie to jedzie spokojnie i jakby ciszej. Są zefirki, ale to powyżej 130 i jeszcze zależy od wiatru. Ogólnie fajnie, komfortowo tym się jedzie. Za głośno nie jest. Może jestem głuchy przez grypę, ale jest inaczej.
Poza zefirkami to nie ma się do czego przyczepić. Wersja Energy więc w środku plastiki i tak sobie, ale nie jest źle. Nowa tablica rozdzielcza jest miła do patrzenia/ Przeszkadza mi za krótki fotel, ale ogólnie bardzo pozytywnie po przesiadce z cx5. Podłokietnik dla mnie przy 190cm za to ok. Nie przeszkadza a wręcz pasuje. Więc w tej cenie auto miłe. Nie powiem. Przyśpieszenie, komfort. Acha, przycisk start-stop za daleko. Ale to pierdołka. Inne wady i zalety znane.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 12:17 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Kupując auto nastawiałem się po lekturze forum, że trzeba uważać na boczny wiatr gdyż mazda buja.

Przejechałem juz troche i zaczynam sam chyba wierzyc w ten caly GVC.

W miejscach gdzie wiem, ze wieje i uwazam innymi autami jadac 6 nic nie czuje.
Podobnie jadąc autostrada przy bocznym wietrze i wyprzedzając tiry
nauczany trzymam z uwaga kierownice i....
za bardzo nic sie dzieje.

Jak na razie jestem z auta bardzo zadowolony.
Nawet przekonałem sie do mzd (rozwiazanie lepsze niz systemy dotykowe).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lut 2017, 08:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Czy zwróciliście uwagę na szybsze przyspieszanie auta na tempomacie niż standardowo?

Przykładowo mam zaprogramowaną prędkość 140km/h na tempomacie. Hamuję do 100km/h przed ciężarówką i rozpędzam auto ponownie do 140km/h. Zauwazyłem, że jeśli robię to za pomocą przycisku "res" na kierownicy, auto znacznie sprawniej wraca do zadanej prędkości niż gdy sam je rozpędzam. Zawsze przekładałem to na złudzenie, ale ostatnio kolega prowadzący moje auto potwierdził dokładnie to samo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lut 2017, 09:05 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
tempomat w mazdzie i tak jest spokojny i ekonomiczny
tempomaty z ktorymi wczesniej jezdzilem zazwyczaj dzialaly zero jedynkowo tzn gaz niemal do podlogi
z kolei jak zaraz po przekroczeniu 30 dasz res to dostaje czkawki i zastanawia sie czy prosisz na powaznie ;)

z tym tempomatem zapchana krajowka to czysta przyjemnosc
tylko na terenach podmiejskich na ludzi trzeba uwazac


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 mar 2017, 08:13 
Świeżak
Offline
Od: 21.01.2014
Posty: 35
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Za mną pierwsze 700km. Trochę po Wawie i okolicach i trasa Wawa-Rzeszów-Wawa.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Wszystko działa jak należy i w sumie bez niepodzianek.
Czuć jednak większą masę - auto nie jest tak dynamicze jak trójka, ale z drugiej strony jest też mniej nerwowe.
Co mi się podoba:
-komfort - znacznie ciszej niż w 3 i bardziej miękko - żona siedząca z tyłu z synkiem bardzo zadowoleni
-głośność - jest ciszej niż w 3
-spalanie - od początku jak ją mam wychodzi mi 6.3/100 :)
-bagażnik - super pojemny i ustawny

Natomiast wyszło mi parę wad:
-mocowanie tej pionowej rolety to nie wiem kto projektował - obstawiam szatana...
-uchwyty na kubki są w kiepskim miejscu - mam dosyć wysokie kubki termiczne i przeszkadzają w zmianie biegów(a było brać automat... ;) ) - muszę poszukać niższych.
-podłokietnik faktycznie jest ciut za daleko


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 mar 2017, 17:33 
Offline
Jaką miałeś wcześniejsża 3 , 2008-2013 ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 mar 2017, 19:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.09.2016
Posty: 54
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wersja:FL2
To i ja dodam kilka słów od siebie, na chwilę obecną 3800km na liczniku. (Czyli dopiero od 800km korzystam z pełni możliwości silnika)
Po pierwsze jestem mega zadowolony!!!
Praca zawieszenia mimo 19" jest napeawdę przyjemnie sprężyście,
Silnik i skrzynia - świetne zestrojenie, doskonała reakcja na kickdown, spalanie około 11/100 ale cisnę ostro także jest ok (poprzednie auto brało 18/100 hehe)
V max jak osiągnąłem wg licznika 231Km/h
Świetnie działa adaptacyjny tempomat, chyba że zasypie śniegiem znaczek mazdy :mad:
Jednym słowem super auto
Z minusów (które kompletnie olewam, ale z obowiązku napiszę)
Czasami zawieszą się multimedia ( godzina 00:00, jeśli zaraz po uruchomieniu włączę wsteczny to nie liczę na kamerę cofania, dosyć długo aktualizują się kontakty, raz mi się przełączył język na angielski, ale nie resetuję, bo drugim uruchomieniu auta z reguły jest ok),
Zacina mi się składanie oparć kanapy ( mam kombi)
Kamera cofania jest permamentnie brudna i jej jakość nie przystaje do klasy auta
A z rzeczy które mnie naprawdę denerwują to jest alarm (jakiś DEST) salon mazdy zakładał 2 na 6 uruchomień nie mogę odpalić auta bo się karta alarmu z centralką nie widzą (brak komunikacji) i muszę wyjąć kluczyki z kartą i przyłożyć kartę do odbiornika (a przecież system bezkluczykowy mam :D )
To tyle na chwilę obecną.
Nie żałuję wyboru!
Auto jak dla mnie jest doskonałe


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Kizashi i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.