Teraz jest Pn, 6 maja 2024, 18:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5215 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 170, 171, 172, 173, 174
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 8 mar 2024, 12:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.02.2023
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Mam wersję SkyPassion z 2013 roku - czy jest jakaś opcja na wstawienie apple carplay?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2024, 12:56 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1309
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Niestety, jeśli masz oryginalne radio NB1 to żadna. Pozostaje wymiana na chiński zamiennik na Androidzie, np. Sinosmart albo kombinacja z instalacją MZD Connect co jest możliwe, aczkolwiek lekka rzeźba.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 mar 2024, 13:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
1 marca 2024, o 19:16 Ramzes13 napisał(a):
Witam . Znalazłem auto https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/m ... zAuMC4wLjA.

Ale mam dylemat czy w ogóle brać go pod uwagę , ponieważ osoba która sprzedaje jest handlarzem .
Firma nazywa się,, MB-Cars Michał Baśkiewicz,, pochodzi z puszkowa.
Czy ktoś możne zna tą firmę i możne coś o nie powiedzieć


+

2 marca 2024, o 20:18 Lucasbadboy napisał(a):
Do czego to doszło, 9 letnie auto za 80tys zł No nie mam słów :arrow:


Ja prXCNANFOA... Ja za tyle 2,5 letnią full opcję CX-5 SkyPassion AWD 2.2 175km kupowałem, w 2017r. Dramat jest teraz, niestety. Współczuję wszystkim, którzy muszą teraz zmieniać auta...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2024, 20:08 
Amator
Offline
Od: 10.04.2021
Posty: 68
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wartosc pieniadza w czasie sie klania :) 80kPLN w 2017 to byly zupelnie inne pieniadze niz teraz...
Wtedy to byla rownowartosc ok 20x srednich krajowych brutto, obecnie za 20 srednich (150kPLN) tez kupisz 2,5 letnia full opcje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2024, 21:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2535
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Chcesz powiedzieć ze średnia krajowa w Polsce to 7.5 tys złotych ???? :lol: To chyba te 800plus jest zbędne ;)). Ponoć ceny będą się obniżać powooooooli, ja jakoś w to nie wieże. Prędzej czy później każdy będzie musiał zmienić auto ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2024, 22:27 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
8 marca 2024, o 21:53 Lucasbadboy napisał(a):
Chcesz powiedzieć ze średnia krajowa w Polsce to 7.5 tys złotych ????

Nie, to jest błąd. Średnia krajowa w grudniu 2023 była wyższa:
"Średnie wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw wyniosło w grudniu 2023 r. 8032,96 zł brutto." :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2024, 12:26 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Poleci ktoś jakiś dobry i niedrogi serwis klimy. Kraków i okolice, potrzebuję tylko dobić. Ozonowanie i odgrzybianie robiłem sam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2024, 09:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.11.2022
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Cześć, mam pytanie odnośnie pomiaru bicia piasty i tarczy, mianowicie ogólnie dostępna serwisówka wskazuje, że dopuszczalne bicie piasty przód to 0.05mm natomiast tarczy 0.04mm. I tutaj rodzi się moje pytanie, czy mając bicie piasty na poziomie 0.05 można mieć bicie tarczy na niższym poziomie tj. 0.04mm zakładając że tarcza jest prosta? Zawsze mi się wydawało że tarcza tylko potęguje bicie piasty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2024, 12:21 
Amator
Offline
Od: 15.08.2021
Posty: 72
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Masz rację. Prosta logika...

-- Dodano: 13 kwietnia 2024, o 17:31 --

Przy okazji...

Od kiedy mamy wysokie temperatury (powyżej 20) moja Mazda ma oto takie przygody:
1. Wyjeżdżam z garażu, jadę np. 50-100 km i nic się nie dzieje
2. Parkuję auto na 15 minut, ruszam i przy dodawaniu gazu poszarpuje, traci moc i pojawiają się błędy P0101 i P0104.
4. Po przejechaniu kilku kilometrów zatrzymuję się na 2 minuty, gaszę silnik i ruszam, i dalej nie pojawiają się błędy. Auto jedzie normalnie jak w punkcie 1.

Jest ktoś w okolicach Ostrołęki lub Olsztyna, kto by to zbadał porządnie i naprawił?

-- Dodano: 18 kwietnia 2024, o 12:21 --

Jakoś nie mogę uwierzyć, że nikt nie miał takiego przypadku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2024, 16:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.04.2024
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Hej czy wg was to jest lampa Xenon?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2024, 20:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 390
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Według mnie to jest soczewka ale niema spryskiwaczy jak w mojej wersji wiec nie jest to xenon, jakaś wersja usa, model 3?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 kwi 2024, 09:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2535
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No to jest xenon a w USA chyba nie ma przymusu do spryskiwaczy jak i do przeciwmgielnych, dpf, gpf itd to normalny kraj :lol:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 kwi 2024, 16:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.04.2024
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Pisałem do Mazdy w sprawie tego auta ( z USA ) i mi odpowiedzieli, że to nie Xenon tylko zwykła soczewka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2024, 16:48 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1309
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Chciałbym się Was poradzić w dość ciekawej kwestii. Okazało się, że mam nieszczelność w układzie klimatyzacji, po diagnostyce w serwisie klimatyzacji wyszło, że to parownik, czyli najgorszy możliwy scenariusz. Nastraszyli mnie, że to 2-3 dni roboty, sama usługa od 1,5 tys. zł, do tego problem ze znalezieniem zamiennika. Ja na Allegro znalazłem dwa modele zamienników po kilkaset złotych, pytałem się też o oryginał, cena z kosmosu, prawie 4 tys. zł. Do naszego modelu jest typ GHP9-61-J10 ale co ciekawe wszyscy sprzedawcy zamienników podają, że są kompatybilne też z CX5. Udało mi się znaleźć na Allegro za kilkaset złotych nowy OEM Mazdy z CX5 o numerze KD45-61-J10, podejrzewam, że jest to ta sama część, więc zamówiłem. Ale do czego zmierzam. Ten nieszczęsny parownik to jest następna rzecz w tym aucie, która jest spartolona fabrycznie i poprawiona przez Mazdę. Jest na to specjalny biuletyn serwisowy na cały świat i oczywiście mój VIN się łapie. Czy w takim przypadku Mazda nie powinna tego dalej brać na siebie nawet po gwarancji? Ja rozumiem, że auto z 2014 roku ale no bez przesady. W serwisie klimatyzacji powiedzieli, że mam naprawdę pecha, w autach do 10 lat nie zdarza im się diagnozować uszkodzonego parownika, prędzej skraplacz, który jest przed chłodnicą, który jest narażony na uszkodzenia. Zastanawiam się, czy nie uderzyć z tym do Mazdy. Byłem w serwisie, mogą mi wstawić mój parownik, co ciekawe, roboty jest na 3 godziny, jak napisane w tym biuletynie serwisowym, więc koszt nie będzie jakiś wysoki. Ale według mnie, skoro to jest wada, to dlaczego w ogóle mam za cokolwiek płacić. Może warto zainteresować nasz UOKiK tym, oni lubią takie sprawy. W wątku o niesprawnej klimatyzacji widziałem, że ktoś już dawno temu miał uszkodzony parownik ale nie ma zakończenia tej historii, dlatego pytam tu, więcej osób tu zagląda.

Link do biuletynu:
https://www.cx3forum.com/attachments/ai ... pdf.15865/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2024, 06:15 
Amator
Offline
Od: 10.04.2021
Posty: 68
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To nie byla chyba oficjalna kampania przywolawcza, tylko wewnetrzny biuletyn serwisowy dla ASO...
Gdyby wyszlo w trakcie gwarancji, to by pokryli koszty.
W 10 letnim aucie wg mnie wszystko ma prawo sie zuzyc czy popsuc.
Napisanie do UOKiK nic nie kosztuje, ale na wiele bym nie liczyl.
Nie zagraza to bezpieczenstwu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2024, 08:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2373
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Jakbyś u nich serwisował cały czas, to pewnie by Ci załatwili "gest handlowy"... Zapytać nie zaszkodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2024, 10:48 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1309
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Serwisowałem cały czas w ASO, ostatnio w sierpniu byłem. Gest handlowy niestety nie zależy od serwisu. Oni też muszą się Mazdy pytać. Napiszę chyba do Mazdy maila, zobaczę jakie jest ich stanowisko. Faktycznie nie jest to usterka zagrażająca bezpieczeństwu (choć można zejść w upale :wink:), więc nie było na to oficjalnej akcji serwisowej. Choć ostatnio nasz UOKiK zainteresował się sprawą padających pasków rozrządu w nieszczęsnym silniku 1.2 od Peugeot, gruba sprawa była w sumie na cały świat, producent się ugiął i daje teraz gwarancję 10 lat na ten silnik. W tym przypadku sprawa dotyczy wszystkich aut wyprodukowanych przed kwietniem 2016 roku, zarówno modelu 6, ale także 3, 2, CX-5, CX-3. Także każdemu z nas może się to teraz trafić kto ma auto z tego okresu. Jeśli zamówiony przeze mnie parownik będzie pasował, to naprawa może wyjdzie do 2 tys. zł, co jeszcze nie boli aż tak bardzo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2024, 12:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2373
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
To ja bym uderzał do ASO, niech piszą do centrali. Jak parownik zamawiałeś przez sieć, to zawsze do 2 tygodni możesz odesłać...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2024, 13:33 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1309
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
W sumie racja, pogadam jeszcze z nimi w poniedziałek, choć w sumie z ostatniej rozmowy wynikało, że raczej marne szanse. Dlatego szukałem parownika na własną rękę i w razie czego mogę odesłać. Nie chcę też przeciągać tego w czasie, ciepło się zrobiło i jazda bez klimatyzacji jest męcząca. Ale dzięki za sugestie, dla mnie teraz w sumie najważniejsze jest to skutecznie i w miarę szybko naprawić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2024, 08:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 839
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Witam
Czy ktos wynienial moze wahacze ostatnio w GJ
We Wroclawiu?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2024, 21:16 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 202
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
1 maja 2024, o 16:48 Pablos napisał(a):
Chciałbym się Was poradzić w dość ciekawej kwestii. Okazało się, że mam nieszczelność w układzie klimatyzacji, po diagnostyce w serwisie klimatyzacji wyszło, że to parownik, czyli najgorszy możliwy scenariusz. Nastraszyli mnie, że to 2-3 dni roboty, sama usługa od 1,5 tys. zł, do tego problem ze znalezieniem zamiennika. Ja na Allegro znalazłem dwa modele zamienników po kilkaset złotych, pytałem się też o oryginał, cena z kosmosu, prawie 4 tys. zł. Do naszego modelu jest typ GHP9-61-J10 ale co ciekawe wszyscy sprzedawcy zamienników podają, że są kompatybilne też z CX5. Udało mi się znaleźć na Allegro za kilkaset złotych nowy OEM Mazdy z CX5 o numerze KD45-61-J10, podejrzewam, że jest to ta sama część, więc zamówiłem. Ale do czego zmierzam. Ten nieszczęsny parownik to jest następna rzecz w tym aucie, która jest spartolona fabrycznie i poprawiona przez Mazdę. Jest na to specjalny biuletyn serwisowy na cały świat i oczywiście mój VIN się łapie. Czy w takim przypadku Mazda nie powinna tego dalej brać na siebie nawet po gwarancji? Ja rozumiem, że auto z 2014 roku ale no bez przesady. W serwisie klimatyzacji powiedzieli, że mam naprawdę pecha, w autach do 10 lat nie zdarza im się diagnozować uszkodzonego parownika, prędzej skraplacz, który jest przed chłodnicą, który jest narażony na uszkodzenia. Zastanawiam się, czy nie uderzyć z tym do Mazdy. Byłem w serwisie, mogą mi wstawić mój parownik, co ciekawe, roboty jest na 3 godziny, jak napisane w tym biuletynie serwisowym, więc koszt nie będzie jakiś wysoki. Ale według mnie, skoro to jest wada, to dlaczego w ogóle mam za cokolwiek płacić. Może warto zainteresować nasz UOKiK tym, oni lubią takie sprawy. W wątku o niesprawnej klimatyzacji widziałem, że ktoś już dawno temu miał uszkodzony parownik ale nie ma zakończenia tej historii, dlatego pytam tu, więcej osób tu zagląda.

Link do biuletynu:
https://www.cx3forum.com/attachments/ai ... pdf.15865/

temat z mojej branży więc dorzucę 3 grosze.
uszkodzenia (rozszczelnienie) parownika to we współczesnych samochodach (np BMW, Nissan), niestety dość powszechny problem który wynika z niskiej jakości a nie z jakiś błędów konstrukcyjnych więc nie widzę szansy na jakiś "gest handlowy" w 10 letnim samochodzie który podejrzewam nie jest na dodatek regularnie od nowości serwisowany w Mazdzie. Ad wymiany to jeszcze tego "nie przerabiałem" w Mazdzie 6, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że to "tylko" 3h roboty, niestety


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 maja 2024, 18:28 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1309
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
ultracar, to Cię zaskoczę, tak, auto kupione na początku 2015 roku i od początku do teraz regularnie serwisowane w ASO. Ale też nie sądzę, że da się załatwić jakikolwiek gest handlowy, na przykład lusterka już nie było szans teraz naprawić. Natomiast jeśli chodzi o ilość godzin to potwierdzałem w serwisie i tak też mówi biuletyn serwisowy do którego link wrzuciłem wcześniej. A jeśli chodzi o parownik montowany przez Mazdę, to rozszczelnienie następuje na spawie, zostało to poprawione w procesie. Jest to dokładnie opisane w tym biuletynie, wraz z obrazkami: https://www.cx3forum.com/attachments/ai ... pdf.15865/


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 maja 2024, 22:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 202
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
jeżeli wada pojawia się po 10 latach to nie nazwał bym tego wadą fabryczną. jeżeli podany czas uwzględnia demontaż i montaż to dobry wynik ale ciekawe jak to jest liczone i dla ilu pracowników


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2024, 09:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2535
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja myśle ze czas tu nie gra roli. W gh pęczniały siłowniki klapy. Jednemu nawet wybuchnął. Była akcja serwisowa tez po paru latach. To samo z airbag pasażera. Akcje zrobili chyba właśnie po 9 czy 10 latach. Tylko ze te akurat rzeczy zagrażały zdrowiu w przypadku osuszacza nie sądzę ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2024, 10:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2373
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Nie ma co dywagować - trzeba spróbować. Jak zrobią to dobrze, jak nie, to trudno...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5215 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 170, 171, 172, 173, 174

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.