Teraz jest Wt, 21 lut 2017, 15:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 12 cze 2016, 02:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.04.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
:poker: Witam wszystkich ! Ja opiszę jak zachowuje się w mojej szóstce pedał hamulca i poproszę o zdiagnozowanie gdzie jest przyczyna takiego zachowania. Otóż samochód zatrzymany, silnik pracuje i po wciśnięciu pedału hamulca pedał jest twardy - ale pomaleńku schodzi w dół. Nie schodzi do samej podłogi - ale dość nisko. Hamulce są w miarę dobre- mam na mysli skuteczność. Płynu nie ubywa. Wycieku nie ma. Na zgaszonym silniku tego efektu nie ma- czyli pedał jest wysoki i nie schodzi w dół. Doradźcie gdzie jest przyczyna tego dziwnego zachowania pedału hamulca. Z góry dziękuję za podpowiedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 cze 2016, 11:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 251
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
wymiana płynu i odpowietrzenie
dobrze by było rozebrać i wyczyścić nasmarować zaciski


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 19:44 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 205
Lokalizacja: UK-KENT
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Cześć.
Mam takie pytanie: chodzi mi o prowadnice od tylnich jażm. Jedne maja taką gumkę na koncu a drugie nie. Te z gumka gdzie maja byc umiejscowione? u góry czy na dole??? Dziękuje


Wysłane z iPhone


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 22:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2867
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
TOMASZ napisał(a):
Mogę potwierdzić - prowadnica z gumką jest na górze.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lip 2016, 04:13 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 205
Lokalizacja: UK-KENT
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Dziekuje Tomasz


Wysłane z iPhone


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lut 2017, 21:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.04.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
flywin napisał(a):
wymiana płynu i odpowietrzenie
dobrze by było rozebrać i wyczyścić nasmarować zaciski

Witam ponownie !
Dziś wreszcie zabralem się za usunięcie mojej usterki. Zrobiłem jak proponowaleś - wymiana plynu i odpowietrzenie. Jeśli chodzi o odpowietrzanie --- operację tę zrobiłem jak w "maluchu" - czyli na zgaszonym silniku, wylączonym zaploniei od najdalszego koła do najbliższego. Poza tym wymieniłem pompę hamulcową i jest zdecydowana poprawa ! Pompę hamulcową miałem od anglika i musialem trochę inaczej wykrzywić przewody hamulcowe od pompy hamulcowej do pompy ABS-u. Jutro jeszcze z tymi zaworkami od pompy vacum się zakoleguję i myślę że będzie ok. O rezultatach napiszę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lut 2017, 11:14 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2015
Posty: 16
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Ja mam podobny problem. Podczas hamowania pedał zaczyna się robić coraz twardszy i ciężej go wciskać. Podczas stania na światłach jak wciskam mocno to powoli schodzi do pewnego momentu i dziwne bo po tym mam wrażenie jakby auto lepiej ciągnęło. I czasami po paru takich mocnych przytrzymaniach wszytko jakby wraca do normy i pedał nie twardnieje podasz hamowania. Dodam jeszcze ze którego dnia po jeździe prawego tylnego koło było czuć jakby zapach spalonej gumy. Pytanie co to może być? Servo? A może coś z pompą vacum?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lut 2017, 12:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 25.03.2015
Posty: 512
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Lumi, propo tego zapachu to możliwe że hamulce (klocki) nie "odbiły", zawiesiły się. Kiedyś w busie ręczny nie chciał mi puścić i też smierdzialo, dodatkowo tarcza jak i felga grzała się strasznie.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 09:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 275
Lokalizacja: Kraków - Nowy Sącz
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Cześć. Grzeje mi się tylnie prawe koło. Rozbierałem już zacisk tydzień temu i stwierdziłem ze tłoczek ciężko chodzi. Czy mogę wykręcić ten tłoczek żeby go wsrodku przeczyścic, czy później będę miał problem ze wkręceniem go? Nie chce rozbierać całego zacisku i później odpowietrzyć cały układ tylko wykręcić, przeczyścić i go wkręcić spowrotem. Czy jest taka możliwość, czy się zapowietrzył układ? Dodam ze nie mam klucza do tłoczków tylko go żabką wkręcam.

_________________
Pozdrawiam Bykolo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 13:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2750
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Jak wyjmiesz tloczek, to płyn wyplynie.

Tłoczek tylnego zacisku zawsze wkręcamy do końca, np przy wymianie klocków itp.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 18:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 275
Lokalizacja: Kraków - Nowy Sącz
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Millerek dzięki :)

Wysunąłem do połowy tłoczek i odchyliłem gumę a pod gumą pełno brudu, coś tam przeczyściłem tą gumę ale zbytnio to ciężko się tam dostać, ale zmywaczem w spreju popsikałem i nasmarowałem smarem. Zobaczymy czy coś pomoże.
Ale tak czy siak nie obejdzie się bez zestawu naprawczego lub nowego zacisku, no bo uszkodziłem tą gumę :x

_________________
Pozdrawiam Bykolo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 21:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 446
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Bylem dzis na corocznym przegladzie i gosc mnie poinformowal ze mam wieksze opory toczenia na lewym przodzie. Mial ktos podobny problem, podejrzewam zabrudzony zacisk.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 11:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 228
Lokalizacja: Baden-Württemberg
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Rozbierz wszystko albo zacisk zabrudzony albo tloczek juz ciezko chodzi. Prosta ale brudna robota. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.