Teraz jest Pn, 16 sty 2017, 18:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 425 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 12 maja 2016, 05:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1053
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Teraz dopatrzylem ze daja do nich klocki Mintexa....jakos wyzsza polka te klocki nie sa. Mam je na tyle i chyba byly jednymi z tanszych zamiennikow w Eurocarparts

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 maja 2016, 12:38 
Adept
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 150
Lokalizacja: Zachodnio-pomrskie/Stoke On Trent UK
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam mam pytanko o klocki hamulcowe ceramiczne firmy ATE,chodzi mi o to ze maja malo pylic bo nic tak nie lubie jak czyste felgi :) ,czy klos je stosowal,jaka jest ich cena w pl do naszych mazd na przod i tyl?,napewno sa drozsze od standartowych ale jak pisalem wyzej za cene czystej felgi moge doplacic raz na dwa lata lub wiecej,pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2016, 23:53 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 05.10.2015
Posty: 24
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
hip81 napisał(a):
Witam mam pytanko o klocki hamulcowe ceramiczne firmy ATE,chodzi mi o to ze maja malo pylic bo nic tak nie lubie jak czyste felgi :) ,czy klos je stosowal,jaka jest ich cena w pl do naszych mazd na przod i tyl?,napewno sa drozsze od standartowych ale jak pisalem wyzej za cene czystej felgi moge doplacic raz na dwa lata lub wiecej,pozdrawiam


Witam. ja używałem w seacie leonie - wcześniejszym aucie - i sobie chwaliłem - zauważalne było mniejsze pylenie :] także jakby ktoś pytał to polecam :]


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 cze 2016, 22:05 
Świeżak
Offline
Od: 02.05.2015
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Osobiście odradzam zakup tarcz zimmermann, rok temu w maju po zakupie m6 (2010rok) kupilem od razu komplet tarcz p+t zimmermann basic oraz komplet klocków ferodoo tych zwykłych, nie premier. Co mogę stwierdzić to po przejechaniu 15kk przód już mi bije, tył jest w dobrym stanie ale nie równomiernie dotarty. W mojej drugiej madzi m3 kupiłem ostatnio na przód komplet tarcz i klocków textara i mam wrażenie że stoją wyżej niż zimmermann, hamowanie jest również lepsze. Na chwilę obecną tarcze z m6 oddam na toczenie i pomyślę co zrobić z klockami przód których jest jeszcze przynajmniej połowa. Nowe klocki textary to około 230zł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 cze 2016, 22:52 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 211
Lokalizacja: Baden-Württemberg
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Z textarem miałem kłopoty kiedyś w jednym niemieckim wehikule i więcej tego nie kupie. U mnie tez zaczęło bić, i sam wziąłem się za analizę problemu. Pomiar tarcz wykazał ze są równe, ale jest jedno ale. Zanim je opisze dodam ze była płynność działania tłoczka i pływającego zacisku. Wszystko póki co jak najbardziej w porządku. To "ale" to fakt ze klocki przestały zbierać ostatnie 5-7mm tarczy od wewnętrznej strony od piasty (czyli na małym promieniu). I to właśnie tylko w tym miejscu, z powodu sporej chropowatości miernik pokazywał wartości, które można posądzić o bicie. Teoretycznie można by to zlecić stoczyć i by było ok, w praktyce nie są to nowe tarcze i i tak je wymienię, do tego klocki tez maja już w tych miejscach nierówną powierzchnie. Nadmienię ze jest to fabryczny zestaw o przebiegu obecnie ok. 44 tys. km. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 cze 2016, 10:59 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 252
Lokalizacja: Chorzow
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
ZBANOWANY!
może mi ktoś po vin sprawdzić czy ten system hamulcow będzie do mnie pasowal, jedni mowia ze w moim modelu sa dwa inni ze jeden...JMZGH198201145087

i co powiecie o wymianie na ten zestaw. Przod mam ewidentnie zwichrowane bo już od 70 km czuc lekkie bicie przy hamowaniu

TARCZA HAMULCOWA BREMBO NA PRZÓD: 2 SZTUKI

NR KAT : 09.B272.10



Typ tarczy hamulcowej: wentylowany wewnętrznie
Średnica [mm]: 299
grubość tarczy hamulcowej [mm]: 25
Minimalna grubość [mm]: 23
Wysokość [mm]: 48,7
średnica otworu centrujacego [mm]: 72
Ilość otworów: 5
Moment dokręcenia [Nm]: 103
Jednostka pakowania: 1
Ilość w jednostce pakowania: 2




KLOCKI HAMULCOWE BREMBO NA PRZÓD: KOMPLET


NR KAT : P 49 039


grubość [mm]: 18,4
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
Numer WVA: 24582-24629-24630
Szerokość [mm]: 136,9
Wysokość [mm]: 58,8
Ilożć wskaYników zużycia okładzin: 2
Styk ostrzegawczy o zużyciu: z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy: Akebono
Jednostka pakowania: 1
Ilość w jednostce pakowania: 4






TARCZA HAMULCOWA BREMBO NA TYŁ: 2 SZTUKI

NR KAT : 08.A112.10

Typ tarczy hamulcowej: pełny
Średnica [mm]: 280
grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
Minimalna grubość [mm]: 8
Wysokość [mm]: 40
średnica otworu centrujacego [mm]: 72
Ilość otworów: 5
Moment dokręcenia [Nm]: 103
Jednostka pakowania: 1
Ilość w jednostce pakowania: 2


KLOCKI HAMULCOWE BREMBO NA TYŁ: KOMPLET
NR KAT :
P 49 036

Nr użytkowy 23527
Nr użytkowy 605827
Szerokość [mm] 87,1
Wysokosć [mm] 53
Grubosć [mm] 14,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 ze żrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
System hamulcowy Lucas
Oznaczenie kontrolne E9 90R-01231/366

-- Dodano: Wt, 14 cze 2016, 11:59 --

dobra rozkrecilem hamulce , sprężynki pekniete, klocek wewnetrznt tuz przy sygnalizatorze wytarty, sworzeń zapieczony, suchy zardzewialy, klocki nierówno starte, tarcze idealne, o 14 będą klocki ate i będzie hulalo, musialem już dokonczyc robote bo klockow starych już nie dalo się zalozyc, Mam klocki z wgłębieniem na uszach ale zadnej nazwy, chyba japońskie oryginalne


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 cze 2016, 11:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Odradzam Brembo - jak patrzę na swoje 3-miesięczne Brembo (tył) i 1-miesięczne Zimmermanny (przód) to mogę tylko powiedzieć tyle, że tył wygląda jakby miał 3 lata, a nie 3 m-ce - strasznie zachodzi rdzą, musiałem dodatkowo zabezpieczać, no i po miesiącu zaczęły piszczeć i nie przestały, na tle Zimmermannów wypadają na prawdę słabo, o klasę niżej. Nawet się zastanawiałem czy nie wywalić tego w cholerę, bo po prostu źle to wygląda i godzi w moje poczucie estetyki, chyba zabezpieczę też ranty. Anyway, po każdym myciu na Zimmermannach mam lekki rdzawy nalot, Brembo rude jakby auto stało miesiąc pod chmurką, to chyba świadczy o jakości stopu z jakiego są wykonane?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 cze 2016, 11:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Żeby nie być gołosłownym - chwilę po myciu wygląda to tak:

Brembo:
Obrazek

Zimmermann:
Obrazek

Dodam tylko, że ta czarna część tarczy Brembo jest zabezpieczona przeze mnie lakierem do zacisków, w przeciwnym razie cała tarcza byłaby pomarańczowa.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 cze 2016, 14:08 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 252
Lokalizacja: Chorzow
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
ZBANOWANY!
już nie kupuje tarcz. Moje jak nowe, ale nie wiem jakiej firmy, sa symbole tylko jakies, klocki wymieniam, doszly na 14 ale nie te co trzeba, za godzine będą ATE 240 pln komplet. Mam system Akebono a przyszly Sumitomo . Teraz burza a mazda bez kola cala w lisciach brrtrtr


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2016, 16:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.10.2013
Posty: 14
Lokalizacja: Katowice
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Czy tarcze z tyłu są identyczne w GG jak i GH ? Rozmary sa identyczne, a odpowiedzi nie znalazłem na szybko..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 cze 2016, 01:52 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 493
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Dodam tylko, że ta czarna część tarczy Brembo jest zabezpieczona przeze mnie lakierem do zacisków, w przeciwnym razie cała tarcza byłaby pomarańczowa.[/quote]
Nie wiem co masz za Brembo ale moje auto stoi od 4 miesięcy i tarcze wyglądają lepiej <nuta>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 cze 2016, 11:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 337
Lokalizacja: Warszawa / Gdańsk
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
To teraz ja - moje tarcze przednie powoli mówią, że mają dość. Oczywiście dylemat co kupić, poczytałem trochę o tych wszystkich zamiennikach i wychodzi, że max przebieg to 40 tkm i to jak ktoś ma szczęście bo można i po 1000 wymieniać. Ja na fabrycznych przejechałem min 70 tkm, ale podejrzewam, że może być i około 100 tkm. Dla czystego sumienia - zapytam - jakie macie przebiegi na tarczach ori a jakie na zamiennikach?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 cze 2016, 13:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Moja na fabrycznych przejechała 70 tys., na Boschach (komplet) niecałe 20, fakt że można było jeszcze na nich jeździć sporo ale piszczały jak sk*&*$#*^ i miały bardzo nierówne zużycie, wolałem wymienić dla świętego spokoju.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 cze 2016, 14:30 
Bywalec
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 275
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
u mnie oryginal ma 79000 i mierzone były ostatnio stan jak to okreslił mechanik NOWE :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 cze 2016, 17:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 493
Lokalizacja: nw10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Moje miały 68 tyś mil i jeszcze można było na nich jeździć


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 1 lip 2016, 11:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2260
Lokalizacja: JuKej
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Jutro zmieniam klocki na przodzie, ponownie EBC. Poprzednie wytrzymaly 5 lat.

Dopiero przy kolejnej zmianie pomysle nad lepszym zestawem tarcz+klocki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lip 2016, 12:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.03.2015
Posty: 6
Lokalizacja: olkusz
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Przeczytałem wątek, ale takiego zestawienia nie znalazłem. Mam pytanie czy kupic tarcze:
ROTINGER HIGH PERFORMANCE SPORT GT (http://allegro.pl/tarcze-rotinger-sport ... 41461.html)

czy

Zimmermann Sport Coat Z (http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarc ... 19002.html) + klocki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lip 2016, 20:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 28.05.2016
Posty: 39
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ktos tam pisal ze tarcze brembo sa do d..., ale ja mam u siebie na tyle i nic zlego sie nie dzieje, moze kolego kolo brembo one nawet nie lezaly?.

Z koleji z przodu mam tarcze i klocki Apec i moge powiedziec ze to najgorszy produkt z jakim kiedykolwiek mialem stycznosc, czasem przy hamowaniu z predkosci autostradowych mozna w gacie narobic.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 13:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
spam74 napisał(a):
Przeczytałem wątek, ale takiego zestawienia nie znalazłem. Mam pytanie czy kupic tarcze:
ROTINGER HIGH PERFORMANCE SPORT GT (http://allegro.pl/tarcze-rotinger-sport ... 41461.html)

czy

Zimmermann Sport Coat Z (http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarc ... 19002.html) + klocki


Tylko nie Zimmermanny, szajs jakich mało!

O tych pierwszych się nie wypowiem, bo nie miałem.

Ja byłem zadowolony z EBC USR plus klocki Green Stuff.

Najlepiej to pójść w hamulce od MPSa.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sie 2016, 01:11 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 59
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
A ja np nie wiem jakie mam tarcze, wiem jedno, podroz z Polski, trzy-cztery hamowania z 190 do 60 i tarcze bija, kierownica lata, co kupic? Rynek brytyjski, euro car parts dobiera jakies eichery/ pagidy, czy szukac czegos zupelnie na wlasna reke... Jakies pewne typy? Tarcze przod i klocki. Pozdrawiam

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sie 2016, 06:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ja, wbrew opinii kolegi 4 posty wyżej, jestem zadowolony z tych nawiercanych Zimmermannów. Na pewno są o wiele lepsze niż Bosch czy Brembo. Co do alternatyw, słyszałem pochlebne opinie o ATE.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sie 2016, 08:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 204
Lokalizacja: UK-KENT
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
O ile jeszcze bede miał ta mazdę to nastepnym moim wyborem beda ATE lub Bozzarto chyba tak sie pisze. Obecnie mam Zimmermann na przód założone pare miesięcy temu (3,4) jakoś tak i na początku było super i w sumie do tej pory jest ale powoli zaczynam czuć lekkie wibracje na kierownicy podczas hamowania ale nie ma tragedii jak to było przy zestawie Apec. Z tylu nadal mam Bosha z przed bodajże ponad 2 lat i dają rade. Odnosnie rynku ang. to nie bede komentował i szczerze mowiac jak słyszę ze cos jest niemieckie to naprawde mnie to nie przekonuje do konca ale to moje spostrzeżenie i opinia. Pozdro


Wysłane z iPhone


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sie 2016, 08:51 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 30.03.2013
Posty: 57
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Po 7k biły EBC USR , 8k wytrzymały Zimmerman Sport Coat Z teraz mam Bozarto GT 30k na nich przejechałem.Jestem mile zaskoczony,że tyle wytrzymały.Nie doceniałem naszego produktu a okazał się lepszy od EBC czy Zimmermana.Czas pomyśleć o wymianie na takie same w zestawie z klockami ATE.W 626 miałem tarcze ATE frezowane również bardzo dobre.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sie 2016, 10:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
A ja ciągle śmigam na przednim komplecie ATE, tył ory tarcza i też klocki ATE, mam święty spokój. Ktoś wspomniał że to badziewie, ok nie będę się spierać a jak się skończą to ponownie założę to badziewie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sie 2016, 12:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ogólnie z tego co wiem, to lepiej nie brać kompletów tarcza/klocki tego samego producenta, bo na 90% będą piszczeć, a info mam z pierwszej ręki, bo teściu ma sklep motoryzacyjny i warsztat.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sie 2016, 16:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Serio? Czy może to chłyt marketingowy?
U mnie jeszcze nic nie zapiszczalo w ATE ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sie 2016, 19:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Nie jest to pewnik, ale akurat ma opinie od swoich klientów, więc z tego co mówi często tak jest, trochę poleciałem z tymi 90%, ale ja nie kupuję za jego poleceniem kompletów i na razie dobrze na tym wychodzę ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sie 2016, 22:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Tarcze Rotinger zlinkowane powyżej nabyłem po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii w necie. Albo były sponsorowane albo dostałem felerny komplet gdyż po ok. 1000km nie nadawały się do hamowania że względu na bicia...Przetoczylem, zrobiłem kilka tys.km i bicia powróciły więc tarcze poszły na śmietnik. Teraz za namową mechanika kupiłem blue printy na obie osie i jest cacy po ponad 10 tys. km
Na fabrycznych przodach zrobiłem ponad 100000km i do samego końca było dobrze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sie 2016, 11:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 570
Lokalizacja: WPR
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Przymierzam się do klocków na przód.
Czy Ferodo premier to dobry wybór czy radzicie coś innego??? A może textar?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sie 2016, 11:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1194
Lokalizacja: Wrocław
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
ja jestem zadowolony, a jakie tarcze? Ogólnie to są twarde klocki, mało pylą (mam porównanie z TRW z tyłu).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 425 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.