Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 11:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lis 2013, 20:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
A nie myślałeś iść w bodajże 318 mm z rx8 i jakis wielotloczkowy zacisk?

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lis 2013, 20:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
A ja pochwalę się, że było mi dane prowadzić chmoorckową 6 z hamulcami od MPS i jeśli finanse dla kogoś nie grają roli lub uda mu się znaleźć jakieś leżaki magazynowe to szczerze polecam tą modyfikację. Hamuje męsko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lis 2013, 18:06 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 30.03.2013
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Żeby wykorzystać dobre hamulce trzeba też mieć dobre opony,większe tarcze to zaleta mój obecny zestaw tarze przód oryginał klocki ATE,tył tarcze Mikoda GT i klocki ATE, opony ContiSportContact 5 (nowe) droga hamowania ze 100k/h GPS(105 k/h na liczniku) wyniosła 32m .Może to zaleta asfaltu z niedowierzania pomiar robiłem dwa razy bo dane tech.mówią,że droga hamowania mazdy to 39m.Nie sprawdzałem drogi hamowania na tarczach EBC czy Zimmerman chociaż dobrze hamowały ich żywotność jest marna parę ostrych hamowań i kosz.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 13 lis 2013, 20:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Ciekawa opinia.
Ja obecnie ujezdzam EBC (zwykle gladkie tarcze) i czarne klocki.
Kilka razy musialem juz hamowac gwaltowniej i nadal jest dobrze.
Nie mam zadnego bicia ani nic takiego.
Bede obserwowal swoje i jak by cos sie dzialo, to dam znac.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2013, 14:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
…Ja od Marca jeżdżę na EBC USR plus Green Stuff zrobiłem już ponad 20 tys. km i wszystko jest OK. Żadnego bicia nic się nie dzieje, miałem już kilka ostrych hamowań z dużych prędkości. Jeżdżę w miarę ostro i hamulce nie mają lekko u mnie...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2013, 15:20 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 30.03.2013
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Mnie firma EBC zalecili komplet tarcze USR i klocki czerwone jako najlepsza opcja do mojego stylu jazdy.Na pewno miały ciężko w ramach reklamacji nawet nie wymienili tarcz tylko oddali przetoczone i nowe klocki tym razem zielone.Moja jazda to od świateł do świateł czasami 180km/h i hamper do zera,na autostradzie często ostre hamowanie nawet z 240km/h oczywiście zegarowa prędkość bo ludzie nie patrzą w lusterko i zajeżdżają drogę.Oryginalne tarcze czasami świeciły na fioletowo i śmierdziały hamulce ale jeszcze się nie pokrzywiły.Wydawało by się,że sportowy zestaw za 1300PLN powinie być lepszy od fabrycznego w końcu przewidziany do sportowej jazdy.Następna wymiana tarcz to pewnie wymienię na większe od MPS-a bo mocy przybywa


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 14 lis 2013, 15:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
singo napisał(a):
(...)
Moja jazda to od świateł do świateł czasami 180km/h i hamper do zera,na autostradzie często ostre hamowanie nawet z 240km/h oczywiście zegarowa prędkość bo ludzie nie patrzą w lusterko i zajeżdżają drogę.Oryginalne tarcze czasami świeciły na fioletowo i śmierdziały hamulce ale jeszcze się nie pokrzywiły.(...)
Następna wymiana tarcz to pewnie wymienię na większe od MPS-a bo mocy przybywa



Przy takiej jeździe jaką ty prowadzisz to ja bym postulował o nie zwiększanie mocy auta, tylko rozsądku. Bo takie prędkości na publicznych drogach... :twisted:

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2013, 15:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
…a może to były światła na autostradzie w niemczech :) <hahaha> ...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2013, 21:03 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 30.03.2013
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Nie potrzebuje pasa startowego,żeby rozpędzić się.Mając 140KM to o takich osiągach ''KOVAL'' może pomarzyć <slabo> Proste,że nie zawsze się ścigam to zależy od warunków na drodze decyduje rozsądek jak stwierdził ''szczypik'' :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2013, 03:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
…hmmm 8 sekund do setki to nie są aż takie osiągi żebym o nich musiał marzyć, miałem już dużo szybsze auta:) W tej chwili zależy mi tylko na spalaniu, chyba nie zrozumiałeś mojego postu, ale spoko. pozdrooo...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2013, 09:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
singo napisał(a):
Nie potrzebuje pasa startowego,żeby rozpędzić się.Mając 140KM to o takich osiągach ''KOVAL'' może pomarzyć <slabo> Proste,że nie zawsze się ścigam to zależy od warunków na drodze decyduje rozsądek jak stwierdził ''szczypik'' :)


:lol: Singo nie spinaj się tak, silnik 2,5 i te 185 kucy pod maską to z drugiej strony nie takie ho ho, nie jeden na forum miał dużo więcej i nie szalał po drogach, jak chcesz zrobić porządek z hamulcami to zrób to raz a porządnie, tzn. wymień cały przód (tarcze, klocki i zaciski) na komplet od MPS i wtedy będzie spokój.

P.S.
Tak dla potomnych, jeździć nie należy szybko, a z głową, bo to nie prędkość zabija, tylko różnica prędkości.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2013, 11:25 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 30.03.2013
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Nie zawsze moc i osiągi jaką podaje producent ma się do rzeczywistości tak jak spalanie,wiarygodny jest dopiero efekt na drodze.185 kucy nie powala ale robią robotę na drodze zawstydziły paru pewniaków myślących ,że zgaszą marną Mazdę bo jedzie prestiżową gablotą.Ale nie do tego zmierzam mowa o hamulcach oryginalne tarcze wytrzymują to czego niewytrzymały sportowe.Nie codziennie poganiam tak kucyki bo tarcze padły by po tygodniu.(Trasę Kraków- Paryż pokonałem w 16 godzin z przerwami na tankowanie i rozprostowanie kości)
Jeżdżę z głową dostosowuje prędkość do warunków na drodze,możliwości samochodu i swoich.Bez głowy raczej nie przejechał bym około 500tyś km
Pozdrowienia


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 18 lis 2013, 11:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ma ktoś u siebie klocki Brembo? Zastanawiam się nad kupnem jakiś od tego producenta

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lis 2013, 11:39 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 24.01.2013
Posty: 67
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
kolejny upgrade, po ok 9000km (dla przypomnienia: FERODO Premiere przód + TRW tył, tarcze jeszcze ori już nieco zmęczone ),
mogę stwierdzić, że klocki niestety głośno piszczą, zwłaszcza TRW :(
początkowo tylko przy cofaniu, teraz już w obu kierunkach.
... na szczęście piszczą tylko zimne, po lekkim rozgrzaniu (2-3 zwykłe hamownia w ruchu miejskim) problem znika

poza tym TRW faktycznie bardziej pylą- po ok 1000km od mycia, widać lekką różnicę w odcieniu felg, jakkolwiek masakry nie ma.

co do głównego zadania klocków tj hamownia, nie mam zastrzeżeń.


Ostatnio edytowano Pn, 18 lis 2013, 16:04 przez luqqas, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 lis 2013, 11:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
szczypik napisał(a):
Ma ktoś u siebie klocki Brembo? Zastanawiam się nad kupnem jakiś od tego producenta

jak by byly tarcze na przod, to taki zestaw mialby sens. A same klocki do jakich tarczy zalozysz?
Ja jak szukalem, to chcialem wsadzic tarcze od M5 ale nie bylem przekonany, czy mi sie na piascie zmieszcza i sobie dalem looz

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lis 2013, 16:03 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 17.11.2013
Posty: 2
zielony110 napisał(a):
jak by ktos byl zainteresowany zmiana wizerunku tarcz w GH i poprawa skutecznosci hamowania

http://www.ebay.co.uk/itm/170654515989? ... 1423.l2649


Czy ktos ma te tarcze i klocki Mintexa bo cenowo calkiem przystepne i czy tarcze wiercone to dobra opcja oprocz ze fajnie wygladaja?

Wysłane z mojego HTC One X przy użyciu Tapatalka

_________________
Using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 19 lis 2013, 16:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
ja odpuscilem, bo te tarcze sa wiercone pozniej a nie podczas produkcji.
Ludzi pisali, ze pozniej lubia sie pajaczki robic przy wierceniach oraz czasami otwory sie zapychaly - wiec odpuscilem

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 19 lis 2013, 16:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Otwory w nawiercanych trzeba przy kazdej tarczy czyścić. Bawilismy aie w moim garażu w nawierty i nic nie pękalo a auto jeździło w kjs

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lis 2013, 14:38 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 30.03.2013
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
a nie powinno się wyważać tarczy po wierceniu


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 22 lis 2013, 15:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Pewnie dobrze by było ale niestety mój garaż nie dysponował wtedy takim sprzętem. Zasadniczo nie było żadnych problemów do 180 km/h bo rozpędzić się więcej nie było by gdzie. Znajomi toczyli też tarcze ze średnicy jak robili upgrade hamulców i nie doświadczyli negatywnych skutków takiej operacji,

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sty 2014, 03:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 21.12.2012
Posty: 120
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zakładał ktoś z Was klocki BREMBO?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2014, 18:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.01.2014
Posty: 445
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
I mnie dopadł problem . Jakiś czas temu postanowiłem zmienić przednie ori tarcze i klocki na jakieś sensowne zamienniki.
Zacząłem od tarczy Zimmermann Sport + klocki EBC green - po ok 3000 - 4000 tarcze zaczęły bić strasznie. Zmieniłem na ATE tarcze + klocki. Przejechałem 5000 i znów to samo.
Temat złego montażu raczej odpada. Nie jeżdżę agresywnie.

Mazda 6 GH 2.0 diesel kombi.

O co tu może chodzić ? Ktoś ma jakiś pewny zestaw ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 16:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
A na ori ile przejechałeś? Jak sporo więcej to wróć do nich.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 sty 2014, 11:09 
Świeżak
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 17
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Mam też problem z biciem i mechanik, który też ma 6-tkę, powiedział że tylko tarcze od MPS. Mówił, że to przerabiał 4 krotnie u siebie i dopiero przy tarczach od MPS nic się nie dzieje. I ja chyba zainwestuję w te tarcze na wiosnę...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2014, 08:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.01.2014
Posty: 445
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
ale od której MPS do GH ? Masz może jakiś link ?
Mój mechanik też mówi że temat jest spieprzony przez Mazdę w tym modelu. jak to on mówi " coś tu jest k..wa źle policzone..."
Nie ma możliwości żeby tyle opisywanych w tym wątku tarcz było wadliwych.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 21 sty 2014, 08:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
komplet do Mazdy 6 MPS.
Od 3-ki nie podchodza, ale od 6 MPS pasuja Plug&Play

EDIT:

cos takiego jak tutaj:
http://allegro.pl/zwrotnica-piasta-lozy ... 37235.html

Tylko trzeba pamietac, ze po takiej zmianie to kol 16 cali juz sie nie zalozy :wink:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 21 sty 2014, 08:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
W GH nie było wersji MPS. Tarcze z MPS są wzięte z wersji GG.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2014, 15:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.01.2014
Posty: 445
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
właśnie...normalnie mam 18" ale zimówki to stalowe 16.
Chyba spróbuję wrócić oryginałów...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lut 2014, 13:11 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 30.03.2013
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Jestem za oryginałem wytrzymują dużo więcej niż Zimmermann czy EBC USR


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2014, 11:10 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.01.2013
Posty: 250
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Czy ktoś z was ma klocki Bosch'a? Nie dawno wymieniłem tarcze z przodu na tą właśnie firmę ale nadal przy hamowaniu jest straszny pisk i chce jakieś dobre klocki, możecie coś polecić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.