Teraz jest Wt, 17 sty 2017, 09:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 09:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
po 40tys km czy mil tylko wytrzymaly?
Mimo wszystko myslalem, ze bedzie dluzej.
A z ciekawosci - co teraz zalozyles?

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 10:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
zielony110 wytrzymały ok 38 tys. km. też myślałem że wytrzymają dłużej, ale przy mojej jeździe to sam nie wiem, hamulce lekko nie mają u mnie. Chciałem kupić ferodo, bo miałem wcześniej i prawie wcale nie pyliły, ale mieli na stanie tylko mintexy za które zapłaciłem 24 GBP a EBC kosztowały mnie prawie 60. Chciałem coś taniego, bo zastanawiam się nad takim zestawem jak Damianko zakłada (czekam aż to wszystko ogarnie) albo założę zestaw od MPS.
Gdzieś kiedyś czytałem, że jak się ma tarczę nawiercane lub nacinane to klocki szybciej się zużywają...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 11:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
KOVAL napisał(a):
jak się ma tarczę nawiercane lub nacinane to klocki szybciej się zużywają...

to jest prawda.
Sie zastanawiam na jak dlugo Mintexy starcza skoro EBC bylo twardsze i wytrzymaly ok 20tys mil :idea:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 12:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Zobaczymy, przebieg zapisany i data. Jak się skończą to dam znać ;)

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sie 2014, 19:21 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 82
Lokalizacja: Zubrzyca Górna
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
mam takie pytanie z innej beczki :)
wymieniałem klocki z przodu, ponieważ mi już zaczeły te blaszki drzeć o tarcze i okazało się, że wewnętrzne klocki po obu stronach były całkowicie zjechane a zewnętrzne jeszcze połowa została, zacisk troche zardzewiały, ten tłok w zacisku, ciężko chodzi, bez użycia ścisku nie ma szans go wcisnąć (czy na odkręconym jednym zacisku mogę pompować pedałem hamulca, tak żeby ten tłoczek wyszedł cały i zdjęć z niego te gumę i go nasmarować lub coś? ). Następne pytanie to o te małę 2 tłoczki, jak je wcisne to one mająmocno odbijać? czy jak to ma działać, u mnie jeden się tak wraca sam troche drugi tak zostaje wcisnięty, jak to ma dokładnie działać? :) i co zrobić żeby działało poprawnie? :) Proszę o szybką odpowiedź bo czeka mnie wyjazd :)

_________________
Patrzcie, gwiazda... nie, nie to Mazda !!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 26 sie 2014, 19:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2452
Lokalizacja: Kielce
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
hmm... teoretycznie mozesz tak tloczek wyjąć, wyczyścić i złożyć, ale polecałbym jadnek nowy tloczek a juz na pewno zestaw naprawczy. Mialem w rękach juz tloczki które posiadały tylko takiep prawie nie widoczne mikrorysy a jednak przepuszczały plyn hamulcowy. Tloczka niczym nie smarujemy bo to na pewno nie pomoże a zaszkodzić q i owszem.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sie 2014, 20:04 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 82
Lokalizacja: Zubrzyca Górna
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
dzięki za odpowiedź, ale o smarowanie to chodzi mi o te małe "tłoczki" nie wiem jak to się fachowo nazywa prowadnice zacisku? je jak wciskam to one się mają same wracać , czy po prostu mają lekko chodzić jak się je złapie palcami i porusza do przodu i do tyłu? :) a co do tego głównego tłoka to jak go wypompuje pedałem, to on po prostu wypadnie? czy jak to wygląda w praktyce?

_________________
Patrzcie, gwiazda... nie, nie to Mazda !!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 26 sie 2014, 20:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2452
Lokalizacja: Kielce
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
o te prowadnice zacisku? Jesli tak to tam smarujemy. ja używam smaru miedzianego lub takiego specialnego środka właśnie do prowadnic.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sie 2014, 20:13 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 82
Lokalizacja: Zubrzyca Górna
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
a jak one się mają zachowywać po wciśnięciu? mają zostać same wypchane? czy one po prostu mają się bez oporu poruszać przód i tył jak się je złapie palcami? :)

_________________
Patrzcie, gwiazda... nie, nie to Mazda !!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sie 2014, 21:37 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.09.2013
Posty: 165
Lokalizacja: E£K
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
tomek5700 --> Obrazek

_________________
"Cza­sem trze­ba długo iść, aby dojść do siebie..."


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 kwi 2015, 20:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 46
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Mam pytanie - czy w Mazdzie 6 GG/GY tarcze na kołach tylnych mocowane są na sztywno tzn. czy producent zastosował dodatkowe mocowania tarcz oprócz dokręcenia dociśniecie ich przez śruby koła ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 kwi 2015, 21:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
W GG GY tarcze bez dokreconego koła są luźne, jak kolo jest dokręcanone do piasty tarcza jest scisnieta pomiędzy.
Ps... Nie ten dział kolego ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 kwi 2015, 21:31 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 46
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Millerek napisał(a):
W GG GY tarcze bez dokreconego koła są luźne, jak kolo jest dokręcanone do piasty tarcza jest scisnieta pomiędzy.
Ps... Nie ten dział kolego ;)

A jeśli jeszcze można to zapytam po co są te trzy dodatkowe otwory zaznaczone strzałkami na zdjęciu ( w tym jeden otwór nagwintowany) w centralnej części tarczy (nie chodzi mi o pięć otworów na śruby wchodzące w felgi ) ?

Obrazek
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 27 kwi 2015, 21:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6134
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bo były wersje z dokręcanymi tarczami. A otwór gwintowany służy do zdejmowania tarczy, jeśli by się zapiekła. Wkręcasz śrubę i tarcza odłazi... :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 kwi 2015, 03:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2723
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Tak jak kolega Kaczor napisał, ponadto ja w GY nie miałem śrub (2.0 Mzr CD 136KM)

;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 maja 2015, 21:50 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 31.10.2013
Posty: 31
Lokalizacja: UK NORWICH
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LEPIEJ


Ostatnio edytowano So, 2 maja 2015, 22:14 przez robi31, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 2 maja 2015, 22:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2452
Lokalizacja: Kielce
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Konkurs na najdłuższe zdanie świata?

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 maja 2015, 17:31 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 31.10.2013
Posty: 31
Lokalizacja: UK NORWICH
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Damianko, lepiej było napisać ze nic nie wiem, niż pisać pierdoły. Człowieku, wiesz w ogóle dlaczego istnieje forum i co to jest. Tu ktoś pisze jakie ma problemy, opinie, wyraża swoje zdanie. A tak jak ty nie POWINIEN ZABIERAĆ GŁOSU


Ostatnio edytowano Pn, 4 maja 2015, 17:31 przez Tomek, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono błędy ortograficzne. Proszę przestrzegać regulaminu (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 4 maja 2015, 17:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3482
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
robi31, zgodnie z punktem 4 naszego regulaminu otrzymałeś ostrzeżenie za post #76. Na przyszłość bardzo proszę nie edytować ponownie w taki sposób wypowiedzi. Ponad to elementy postu pisanego z włączonym caps lockiem uznawane są za krzyk. W poście #78 również poprawiłem błędy. Na tym kończymy dyskusję w tym temacie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2015, 17:47 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 192
Lokalizacja: UK/ Wellingborough
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Witam panowie, mam pytanie do Was. Wymieniałem w Polsce tarcze i klocki hamulcowe tył. Założyłem komplet firmy Brembo. Z przodu mam założony ponad 1.5 roku temu komplet Delphi.

Przejechałem mniej więcej od wymiany 2500km i tarcze wyglądają tak:

Prawa jest w lepszym stanie niż lewa. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7f0 ... c454c.html

I lewa strona. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f1 ... 66831.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/120 ... 9d0db.html

Zacisk, oraz wszystko było wyczyszczone oraz przesmarowane, przed założeniem nowego kompletu. Jak wygląda u Was? Na poprzednich tarczach miałem bardzo podobnie, no i klocki już drugie wymianiam od 2.5 roku, bo strasznie je ścina.. Te również były bardzo nie równo, zjechane.

Pozdrawiam.

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 13:32 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 200
Lokalizacja: Śląsk/Włochy
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Panowie jestem w trakcie kontroli klocków i czyszczeniu, smarowaniu wszystkiego z tylu. Mam wątpliwość co do tych tłoczków. Od strony kierowcy śruba z tą uszczelką jest na dole, po drugiej stronie była na gorze. Tak ma być czy ktoś sie pomylił???? Powtarzam że to tył.
ok zrobione śruby z uszczelką powinny być na górze <spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 156.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 cze 2016, 18:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Dzisiaj wymieniłem klocki i tarcze na tylnej osi. Cieszę się, że to w końcu zrobiłem bo zestaw leżał od dwóch miesięcy. Klocki Textar, tarcze Zimmermann. Po rozebraniu, okazało się, że było blisko do kłopotów. Jedna prowadnica stała, a objawów żadnych nie było. Po zdemontowaniu wszystkiego, wyczyszczeniu i nasmarowaniu, wleciał nowy zestaw.
Mogę potwierdzić - prowadnica z gumką jest na górze.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A ten kolega miał pomagać... olał temat

Obrazek




klepnięte z P8

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lip 2016, 15:33 
Świeżak
Offline
Od: 10.04.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Czy może mi ktoś z was odpowiedzieć czy w waszych Mazda-ch GH Generacji przednie tarcze hamulcowe są przymocowane a raczej przykrecone do Piasty za pomocą sruby jednej lub dwuch czy tylko są nałożone na śruby od piasty.Pytam gdyz nie spotkałem się wczeniej z tym by tarcza hamulcowa była luzno nałozona na piaste bez przykręcania do niej. Z góry dziękuje za odpowiedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lip 2016, 18:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1053
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Jest tylko zalozona na piaste. Gdy dokrecisz felge to dokrecisz rowniez tarcze.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lip 2016, 18:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 268
Lokalizacja: Kraków - Nowy Sącz
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Ja mam tak
Obrazek

_________________
Pozdrawiam Bykolo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lip 2016, 18:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1053
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Sorry nie doczytalem. Przednie byly przykrecane, tylnie tylko zalozone.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 3 lip 2016, 19:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Smok ja mialem obie przykrecane. Nie wazne czy przod czy tyl. U mnie siedzialy sruby i jak wymienialem to sruby tez nowe dawalem


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lip 2016, 20:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1053
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
No widzisz, ja u siebie robilem tarcze z tylu. Zadnego wpisu ze byly robione wczesniej i byly bez srubek. U kumpla tez tak mialem, ale tam zadnej historii serwisowej i nie wiadomo czy tak wyjechalo z fabryki

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lip 2016, 21:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 268
Lokalizacja: Kraków - Nowy Sącz
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
U mnie z tyłu też nie ma śrubek tylko z przodu są przykręcone.

_________________
Pozdrawiam Bykolo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lip 2016, 21:31 
Świeżak
Offline
Od: 10.04.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
No właśnie bo mam teraz mały dylemat ściągałem dzis koła w celu sprawdzenia stanu osłon półosi i zobaczyłem że tarcze są luzne lataja jak żyd po pustym stole. W czasie jazdy czuje i słyszę dziwne tarcia i dudnienie po obu stronach. Czy to może byc przyczyna tego. Auto mam od paru miesięcy, myślicie że poprzedni włąściciel ukręcił śruby mocujące tarcze ? Tarcze wyglądają troche dziwnie bo maja jeden mały otworek w który napewno nie weszła by żadna z tych śrub. Jakie wymiary tarcz są z przodu ? Czy ma znaczenie rocznik czy diesle mają po prostu wszystkie takie same tarcze? Jak właśnie popatrzyłem na wasze fotki i te starsze w poprzednich postach to widzę że wszystkie mają po dwie śruby u mnie nie ma nic i jest luz nawet widac po szpilkach z piasty że otwory są większe czy po prostu tak ma być. Jutro zdejmę całkowicie tarcze i mam nadzieję że śruby nie zostały ukręcone. Powiem wam szczerze że coś mi tu nie gra z tymi hamulcami, tak nie powinno być.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.