Teraz jest N, 26 lut 2017, 22:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 12:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Zamierzam wrzucic przednie zaciski z 6 MPS (GG).
Tarcza 320mm.
Zaciski pasują p&p.

Przewidywany budżet: 1500zł - 1700zł

Dodatkowy koszt: felgi minimum 17'' - w moim przypadku zmiana zimówek (obecnie mam 16'')


P.S. Temat założyłem ponieważ wzbudzil on zainteresowanie na PW, a że jestem leniwy nie chce mi się odpisywać każdemu z osobna ;)

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 13:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2452
Lokalizacja: Kielce
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ja też kombinuje w tym temacie. Co do tarczy to celnej w podobną średnicę ale zaciski chce założyć sześcio tłoczkowe bremie z porsche 911. Tu koszty niestety będą już większe bo same zaciski to 1300 zł.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 14:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3492
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
chmooreck, masz już upatrzoną jakąś konkretną firmę tarcz?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 14:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Nie mam i nie będę miał - zdaję się na Mariusza z MazVagTech.
Chcę tarcze bez żadnych nacięć i wierceń - obawiam się o głośność takich rozwiązań.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 14:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
chmooreck napisał(a):
Temat założyłem ponieważ wzbudzil on zainteresowanie na PW,

tak przyznaje sie, to ja :?

Wlasnie patrzylem na tarcze i myslalem o Brembo ale do MPS-a niestety ich nie ma.
Sam jestem ciekawy jak to bedzie hamowalo.
Jedno jest pewne.
Zwieksza sie powierzchnia, wiec teoretycznie powinno byc duzo lepiej.
Nie wiem jak bedzie z serwem, bo wedle mnie, to ono stanowi bolaczke slabego hamowania naszych GH.

Mimo wszystko sledze temat i trzymam kciuki ;)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 14:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
zielony110 napisał(a):
chmooreck napisał(a):
Temat założyłem ponieważ wzbudzil on zainteresowanie na PW,

tak przyznaje sie, to ja :?

Nie bierz wszystkich zaslug dla siebie - nie byłeś jedyny... ;)

zielony110 napisał(a):
Wlasnie patrzylem na tarcze i myslalem o Brembo ale do MPS-a niestety ich nie ma.

No nie ma zbyt dużego wyboru.

zielony110 napisał(a):
Sam jestem ciekawy jak to bedzie hamowalo.
Jedno jest pewne.
Zwieksza sie powierzchnia, wiec teoretycznie powinno byc duzo lepiej.
Nie wiem jak bedzie z serwem, bo wedle mnie, to ono stanowi bolaczke slabego hamowania naszych GH.

Tu mam pełne zaufanie do Mariusza. Zrobił taki swap u siebie i mówi, że warto. Moimi spostrzeżeniami oczywiście się podzilę w swoim czasie.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 lut 2013, 14:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
chmooreck napisał(a):
Nie bierz wszystkich zaslug dla siebie - nie byłeś jedyny... ;)

tak przypuszczam ;)
chmooreck napisał(a):
Moimi spostrzeżeniami oczywiście się podzilę w swoim czasie.

Kibicuje i czekam.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 mar 2013, 21:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Ponieważ przyszły dzisiaj tarcze i klocki zrobiłem dla Was foto:
Obrazek

W tzw. międzyczasie troszkę odświeżyłem też zaciski zakupione wcześniej:
Obrazek

Teraz tylko czekam na poprawę pogody i zakładamy...

Co do kosztów:
- zaciski 500 zł
- farba na zaciski (pomalowałem zwykłym hammeritem - zobaczymy jak długo wytrzyma) 2x 28 zł
- tarcze i klocki (OE Mazda, jakieś leżaki magazynowe - data zamówienia na naklejkach jest z 2010 r ;) ) całe 311 zł z przesyłką :D, normalnie trzeba się przygotować na wydatek ok 700zł w górę - zależy od firmy
- założenie w warsztacie ok 100zł

_________________
GHObrazek
BJObrazek


Ostatnio edytowano Cz, 14 mar 2013, 21:43 przez chmooreck, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 14 mar 2013, 21:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
cos czuje, ze bedzie dobrze.
chmooreck napisał(a):
- farba na zaciski (pomalowałem zwykłym hammeritem - zobaczymy jak długo wytrzyma)

u mnie juz rok trzyma i jest nadal ok ;)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2013, 21:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Zamontowane wczoraj.
Jak na razie przejechałem zbyt krótki dystans, żeby coś sensownie napisać na temat wrażeń.

Edit po kolejnych 25km: zdecydowanie słabiej naciskam na pedał hamulca. Auto zachęca do agresywniejszej jazdy, spodziewałbym się takiego efektu bardziej po podniesieniu mocy, a tu się okazuje, że lepsze hamulce też tak działają...

Obrazek
Obrazek

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2013, 10:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
widac, ze tarcza jest wieksza :)
Szczegolnie przy tych 18-stkach :)

A klocki sa takze Ori czy jakies inne ?

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2013, 10:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3492
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Teraz pewnie delikatnie żeby wszystko się ułożyło a potem dasz nam chmooreck znać czy jest duża różnica ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2013, 11:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Ja tam zawsze delikatnie jeżdżę ;)

Tarcze i klocki Mazda OE (pisałem wcześniej).

Całkowity koszt wyszedł 1120 zł (koszt przełożenia 250zł, z wymianą płynu hamulcowego).
...nie licząc nowych zimówek

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2013, 11:54 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4896
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Masz co pokazać w dziale pokaż swoją szóstkę.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2013, 12:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Eee tam... takiego strucla statrego... może kiedyś. ;)

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2013, 12:29 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4896
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Chodziło mi o auto, a nie o chałupę ;-)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2013, 12:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Chałupa nie moja. Chociaż mam pozwolenie na zamieszkiwanie i czasem mogę coś dookoła porobić. :D

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2013, 10:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Z każdym kilometrem lepiej. Uczę się łagodniej traktować pedał hamulca.
Modyfikację gorąco polecam <spoko>

Edit:
Ostatnio po dłuższym czasie wsiadłem do auta żony. Przed modyfikacją hamulce działały podobnie - tzn. nie było czuć zauważalnej różnicy.
Po modyfikacji moich hamulców zdecydowanie występuje efekt WOW!

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lip 2013, 02:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
...szkoda że wcześniej nie wiedziałem, że będą pasować od MPSa to też bym zarzucił takie. Może kiedyś jak mi się moje EBC zużyją. Może kogoś zainteresuje taki temat: http://www.ozmpsclub.com/forum/handling ... s-6-a.html
Pozdrawiam...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 paź 2013, 22:03 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Lokalizacja: WML
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Czy tarcze i klocki są takie same w m6 mps i m3 mps? Bo patrzyłem nawiercane zimmermanny do 6mps i tylko na tył mają tarczę a jak spojrzałem na 3mps to są i też mają średnicę 320mm


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2013, 18:15 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Lokalizacja: WML
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Czy na tył też można przekładkę zrobić z MPS-a? Tzn. czy jarzma zacisku od MPS-a będą pasowały do oryginalnych mocowań w GH. Średnica tarczy w mps to chyba 314mm a w gh 280mm. Ja właśnie przygotowuję się do przekładki z przodu tzn. wypiaskowałem i pomalowałem proszkowo zaciski, składam je na nowych oryginalnych zestawach (nowe tłoczki, prowadnice, uszczelki, odpowietrzniki, gumki.) Potem OE tarcze i klocki i przewody w oplocie (zestaw na przód i tył) firmy HEL. Zobaczę co z tego będzie...?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2013, 21:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Będzie dobrze :D

Tyłu nie ruszałem, więc niestety Ci nie pomogę.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 22 paź 2013, 21:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1955
Lokalizacja: HP19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
chyba nikt tego nie ruszal na tyle.
Bedziesz pierwszy :D

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sty 2014, 02:52 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 689
Lokalizacja: Warszawa- cała Polska
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
ZBANOWANY!
Wiem Panowie, że ciutkę nie na temat ale czy warto było zaciski wymieniać na te z MPS'a? Jaki to koszt mniej więcej, warto?

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


Ostatnio edytowano Pn, 13 sty 2014, 03:41 przez TOMASZ, łącznie edytowano 1 raz
Przeniosłem do odpowiedniego wątku.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sty 2014, 07:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Zdecydowanie warto, o moich kosztach pisałem.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sty 2014, 10:06 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 689
Lokalizacja: Warszawa- cała Polska
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
ZBANOWANY!
Ach, sorry chmooreck jakoś przegapiłem wykaz kosztów... ale nawet te 1200 wydaje się być rozsądne jeśli jest duża poprawa. Zwiększone bezpieczeństwo jest bezcenne... :-p

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sty 2014, 12:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1466
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Weź pod uwagę, że że mi się MEGA udało z tymi kosztami. Nie zapomnij, że felgi przynajmniej 17'' (jeśli masz zimówki 16'' to może to dodatkowo boleć pod względem kosztów).

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sty 2014, 19:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 689
Lokalizacja: Warszawa- cała Polska
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
ZBANOWANY!
Kuźwa, musze zobaczyć jakie mam. Jak 16" to jestem zdyskwalifikowany bo gumy letnie i zimowe nowe mam... :-/

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2014, 00:11 
Avatar użytkownika
Firma
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
czacha83 napisał(a):
Wiem Panowie, że ciutkę nie na temat ale czy warto było zaciski wymieniać na te z MPS'a? Jaki to koszt mniej więcej, warto?

Warto , od paru miesiecy sobie smigam na zestawie od MPS , nie ma co porownywac , fabryczne GH nie hamuje .... Skoro szybko sie rozpedza szybko tez powinna sie zatrzymac :lol:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2014, 08:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Lokalizacja: Pabianice / Łódź
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Ja również na przodzie mam cały zestaw od MPS'a, hamuje rewelacyjnie, niestety nie mam porównania do fabrycznego zestawu, bo zakupiłem już autko po takim upgradzie, ale efekt finalny się czuje, ja się chcesz zatrzymać w miejscu, to po prostu hamulec do oporu i czujesz, jak cie pas trzyma przed uderzeniem facjatą w szybę.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.