Teraz jest N, 22 sty 2017, 23:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 28 sty 2015, 17:21 
Świeżak
Offline
Od: 20.02.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Czynnika nie moze byc mniej bo byl uzupelniany pare tyg wczesniej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 00:36 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 28.12.2016
Posty: 20
Lokalizacja: Bojszowy
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Siemka
Mam dziwny problem, tak mi się wydaje że słabo grzeje mi nagrzewnica w aucie.
Silnik już po 5 km osiąga Full temp przy -20, ale z nawiewow leci tylko ciepłe powietrze a nie gorące a mam ustawione na 29 stopni. W czym może byc problem?
w mojej 626 az parzyło jak temperatura była na maxa.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 10:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Zacznij od zmiany filtra pyłkowego. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 11:45 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 28.12.2016
Posty: 20
Lokalizacja: Bojszowy
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Zrobione i dalej to samo.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 14:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1054
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Jest kilka opcji :

- Termostat nie zamyka / odmyka
- Zakamieniony uklad
- Zawalona nagrzewnica
- Malo plynu

Ogolnie trzeba sprawdzic caly uklad, jak gorace sa weze przy chlodnicy a jak przy wejsciu do kabiny. Wtedy masz podglad na to czy cyrkulacja jest zachowana na duzym i malym obiegu

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 16:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1435
Lokalizacja: Jaworzno
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
BulianoMoreno napisał(a):
z nawiewow leci tylko ciepłe powietrze a nie gorące a mam ustawione na 29 stopni. W czym może byc problem?

Problem może być w temperaturze powietrza na zewnątrz. Chcesz od tej biednej nagrzewniczki, żeby podgrzała powietrze o 50 st C na długości przelotu 4 cm ?

smok obecnie u nas są temperatury rzędu -20 st C.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 17:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2726
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Raczej problem większości GH, zwłaszcza diesla.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 20:44 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 28.12.2016
Posty: 20
Lokalizacja: Bojszowy
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
no dzisiaj -9 i działa fajnie.. moze faktycznie -20 to juz troche za duzo zeby leciało "gorące" :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 16:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2726
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
A tak z ciekawości, to ktoś próbował uporać się z tym słabym ogrzewaniem? W dieslu, Jeśli to różnica..

Raczej powinno się powiedzieć że mało wydajnym, bo faktycznie silnikb sporo gorący a z nawiewu chłodem raczej niż ciepłem....

Niby TTTM ale zaczyna już mnie to wpieniac!
Przykład, wracam z pracy, trzech chłopa na pokładzie, na zewnątrz -15stC, startujemy i dopiero po 15 może 20tu km jest dopiero ciepło w aucie. Dodam że to prędkości raczej słabo prędkie, może max 100kmh..
To nie jest moje widzi mi się, bo wszyscy z którymi czasami wracam, uprzejmie proszą o ciepełko... :-(

Dodam jeszcze że przykładowo wystarczy utrzymać kilka razy obroty silnika powyżej 3k, i jest znaczna poprawa, ale na krótko bo ciepełko znowu spada.

Myślałem już jakiegoś odkamieniacza do czajników wsypać do chłodnicy, ale to kiepski sposób bo na mrozie nie da rady bo się bryluje robi się gęsta galaretka i dup..a

Wiem o tym już od dawien dawna, w GG dieslu też tak miałem, ale do cholewki jasnej ileż można się z tym problemem borykać.

Ustawianie opcji auto, czy tov najwyzszej lub niższej temp nic nie pomaga....

Pomysły jakieś?

;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 17:09 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 104
Lokalizacja: Warm - Maz
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
No z dieslem generalnie jest problem. Jako drugie auto posiadam diesla i w okresie zimowym nie jeżdżę nim do pracy.
A auto młodsze o całe 3 lata od M :wink: Pokonuję 9km w korku i dupa :| zimno :sad:
Faktem jest, że chłodnica może być zakamieniona. Pamiętam naprawę swojego 7-mio letniego Focusa Pb.
Była wymieniona chłodnica i po całej tej naprawie różnica była ogromna.
Dopytaj w swoim serwie jakie mają na to sposoby. Pamiętam, że przed kolizją ( na starej chłodnicy ) miałem odkamieniony układ w 7-mio letnim aucie.
Jak coś się dowiem w swoim serwisie, to dam Ci znać :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 17:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2726
Lokalizacja: PTR Łódzkie
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Wydaje mi się, że zakamiemioma chłodnica nie będzie oddawać tyle ciepła więc teoretycznie powinna być a konkretnie płyn, bardziej ciepły. Ale ok, nie mam pojęcia.

Mając GF czy GG czy GH, wszystkie diesle, i ten sam problem. Serio...

Niby ciepłe leci, ale jakby za zimne patrząc na odczyt temp w FORSCANie temp płynu.

Sytuacja pojawia się przeważnie jak jedziemy wolniej, nie kręcimy silnika wyżej, nie ma prędkości autostradowych czytaj obciążenia i wyższych obrotów...

Wymiana płynu czy pompy nic nie wnosi nie poprawia, jedynie termostat stary ale on nie wskazuje usterki.

Na 90% w dieslu to kwestia TTTM, a kiedyś serwis powiedział że do wymiany nagrzewnica....! Ale zgonili na nieterminowe wymiany płynu bo w aucie używanym niewiadomą była kwestia serwisu na czas itp...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.