Teraz jest Śr, 18 sty 2017, 04:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 14 maja 2014, 20:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 59
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Postanowiłem nie eksperymentować i również nabyłem preparat Wurth. Jeszcze go nie stosowałem. Nasuwa mi się pytanie: jak głęboko wchodzi ta rurka w oba otwory (w schowku i ten odpływ)?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 maja 2014, 21:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2823
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Odpływ sobie możesz darować. Rurka wchodzi chyba max z 5-8 cm.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 maja 2014, 21:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Lokalizacja: Szkocja
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
A jak ten Wurth się zwie dokładnie?

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 14 maja 2014, 21:13 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4800
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Oj polemizowałbym. Mi weszła prawie cała :oops:

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 maja 2014, 21:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2823
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Rajek:

Obrazek

Michał:, próbowałem wpychać głębiej ale nie szło, więc odpuściłem. Ale skoro tobie się udało to gratuluję :)

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 maja 2014, 21:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Lokalizacja: Szkocja
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Dzięki Tomasz :cool:

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 18:01 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 192
Lokalizacja: UK/ Wellingborough
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Pisałem na temacie "szybkich pytań", ale myślę, że tutaj będzie większy odzew.
A więc miałem smordek po włączeniu klimatyzacji, przez około 30 sekund do minuty. Później było już ok.

Kupiłem taki środek http://www.eurocarparts.com/ecp/p/car-a ... &0&cc5_101 który zostawia się w środku.
Wg instrukcji pisało, że muszę wyłączyć klimatyzację i ustawić na obieg zamknięty. Ja zrobiłem to tak, że poprostu włączyłem obieg zamknięty i włączyłem klimatyzację, nie wiem czy dobrze zrobiłem robiąc tak. Oczywiście po zabiegu, przewietrzyłem auto.

Efekt.
Po 3h jechałem do pracy, niestety i z nawiewów bez klimy i przy klimie śmierdziało tak jak wcześniej cały czas. Na drugi dzień, zamknąłem nawiewy środkowe, u ustawiłem boczne na wylot do okna - bez klimy. Już tak bardzo nie śmierdziało. W trzeci dzień, otworzyłem normlanie nawiewy bez klimy i już nie nie śmierdziało. Dziś włączyłem klimatyzację i było ok- wogulę nie śmierdziało. Jednak, gdy później ją wyłączyłem z nawiewu lekko śmierdoliło, przez kilka krótkich minut. Później znów włączyłem klime i było ok.

Może faktycznie mogłem zrobić tak, jak pisało w instrukcji obsługi? Że robić to na wyłączonej klimie?

Zamówić jeszcze jeden taki preperat- koszt w sumie mały, bo 5f? Czy poprostu jechać do serwisu?

Pozdrawiam.

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 18:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Ja przed użyciem tego środka włączyłem klimatyzacje na min temperaturę.Następnie ustawiłem nadmuch na nogi żeby dmuchało tym kolankiem przez które póżniej dozuje ten środek.Mam wtedy pewność że klapa nawiewu jest otwarta .Wyłączam klimatyzacje i wstrzykuje środek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 19:40 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 192
Lokalizacja: UK/ Wellingborough
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
No ale ja używam takiego środka, że on się rozpyla około 10 minut, i musi być auto zamknięte.
Ludzie to nazywają "bomba".

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 20:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Też używałem podobnych środków,ale działało to na krótką metę.Najlepiej jak do tej pory sprawdził się preparat WURTH,ten co chłopaki opisują wyżej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lip 2014, 13:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Po jakim czasie ten preparat wurth zacza wam wyciekać z odpływu? Ja właśnie odgrzybiam klime siedzę juz z 5 min i nic nie cieknie :/

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 sie 2014, 23:15 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 143
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
W końcu zrobiłem swój ozonator zasilany z gniazda zapalniczki.
Nabyłem na międzynarodowym portalu aukcyjnym za równowartość około 100 zł z przesyłką: 12V 7000mg/h Ceramic Plate&2*Circuit Board Ozone Generator . Wykorzystałem drewniane pudełko po butelce wina <%> , wiatraczek z PC, trochę śrubek i blaszek, wtyczkę do gniazda zapalniczki i kabelki. Było chwilę zabawy z wystrojeniem go, ale ostatecznie bierze ok 3-4 A, płytki świecą pięknie na fioletowo, a smrodek ozonu jest jak przy odgrzybianiu w serwisie. Uruchamiam na kwadrans i na kilka miesięcy mam spokój z klimą <urodziny> . Do tego odświeżam sobie szafy, buty itd. Polecam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 sie 2014, 00:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1053
Lokalizacja: Będzin PL / Swansea UK
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Jakies foto i opis jak zrobić? Chętnie skopiuje :-D

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 sie 2014, 19:37 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 143
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Co tu opisywać.
zamontować i zasilić.
Obserwując amperomierz dostroić trymerem po otwarciu obudowy przetwornicy tak, aby brało 3-4 A i gotowe:

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 12:40 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.09.2014
Posty: 44
Lokalizacja: WPR
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
zdjąłem osłonę nawiewu na nogi i teraz pytanie, gdzie w ten otwór wepchnąć rurkę od preparatu czyszczącego, żeby spryskać parownik, czy w ten otwór na zdjęciu po prawej od metalowego elementu z literą H? klapka jest podniesiona, na górze zdjęcia.

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 maja 2015, 16:36 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 192
Lokalizacja: UK/ Wellingborough
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Zastanawiam się nad zakupem sprayu Wurth, i zastosowaniem się do fotorelacji powyżej. Czy to jest bezpieczne? nie ma tam, żadnego komputera ani elektryki?

Tak jak pisałem wcześniej, o tym smrodku z klimą, teraz doszedł smród z nawiewów bez klimy, po deszczu jak auto po stoi. Jest to bardzo intensywny zapach coś w stylu kurzu, sztuczny. Dodam, że auto jest regularnie sprzątane, czysto utrzymane, nie ma wilgoci, używam gumowych dywaników na zimę, oraz tego roku praktycznie przez cała zimę woziłem z tyłu, jakiś wynalazek, który niby pochłania wilgoć. Filtr kabinowy wymieniam co pół roku.

Zawsze zapach pojawia się po deszczu, bez włączonej klimatyzacji, wtedy zamykam nawiewy, i wyłączam nawiewy na panelu. Po kilku milach, włączam i otwieram nawiewy i jest ok. Przed chwilą jechałem na stację benzynową, i auto stało od piątku nie ruszane, padało dwa dni. I smród nie do wytrzymania...

Zastanawiam się co zrobić. Kupić Wurth i zastosować to jak Tomasz, później bombę i wymiana fitru kabinowego? Czy jechać do serwisu? Będę w Polsce, za jakieś niecałe 2 miesiące to może tam zrobić cały serwis klimy? Co myślicie panowie?

Pozdrawiam.

-- Dodano: So, 9 maja 2015, 17:36 --

Kurdę dziś próbowałem, wymontować ten biały plastik i nie dałem rady. Próbowałem, na kilka sposobów, ale już nie chciałem rwać na siłę.. Dajcie mi jakąś wskazówkę <pirat>

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 maja 2015, 18:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1934
Lokalizacja: Mrągowo/ Belfast
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Ja go ręka ścisnąłem i śrubokrętem podważyłem. Tez nie chciał zejść, ale sie udało.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 maja 2015, 18:53 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 192
Lokalizacja: UK/ Wellingborough
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
No jak tak samo robiłem i nic..

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2015, 16:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Panowie ile g czynnika wchodzi do naszych klimatyzacji.Nie wiem czemu ,ale nie powinienem mieć czasem naklejki pod maską odnośnie właśnie tego czynnika klimatyzacji?.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 30 maja 2015, 16:37 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4800
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Jakieś 500g

viewtopic.php?p=9214#p9214

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2015, 16:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Ok,a powiedz czy u Ciebie jest naklejka pod maską odnośnie czynnika chłodzącego czy po prostu takiej nie naklejali?. Pytam bo w poprzednich 2 samochodach taką naklejkę miałem. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 30 maja 2015, 16:58 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4800
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Już nie pamiętam czy ta naklejka z informacją o typie i ilości czynnika chłodniczego jest w szóstce czy była w moim poprzednim aucie.
Ale wydaje mi się, że jest tutaj, zaznaczona w czerwonym kółku:

Obrazek

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2015, 17:18 
Nowicjusz
Offline
Od: 30.12.2013
Posty: 47
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
u mnie z plaka preparat do czyszczenia klimy raz w roku,stosowany po zimie wystarcza .bo zawsze capi na wiosne i szczegolnie jak jest ustawiona niska temperatura na klimie <zgłupiał>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2015, 18:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Tak mam tą naklejkę,ale to jest naklejka odsyłająca do lektury zwanej instrukcją.Widocznie tak ma być.
Dzięki Michał za podpowiedż. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 lip 2016, 15:19 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 192
Lokalizacja: UK/ Wellingborough
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
No właśnie wykonałem zabieg wg wskazówek Tomasza, i mi nic nie wypłynęło..

Zgasiłem auto na klimatyzacji (nawiew na szybę), i max. niska temperatura.
Wyciągnąłem filtr kabinowy, i zamknąłem klapkę.
Ściągnąłem białe kolanko, i wpryskałem całą puszkę Wurth, ruszając.
Czekałem na wypłynięcie około 10 min.
Założyłem białe kolanko i włączyłem auto, na klimie (nawiew na górę i nogi) max. niska temperatura.
Auto chodziło około 10 min.
Później założyłem filtr kabinowy, i otworzyłem wszystkie drzwi, a auto dalej chodziło na klimie przez kolejne 5 min.
Położyłem szmatkę koło odpływu, zobaczymy jutro czy będzie mokra.

Martwi mnie to, że nic nie wypłynęło. Fakt, czułem taką lekko chemię w aucie przez chwilkę.

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 30 lip 2016, 19:57 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4800
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Trzeba było psiknąć w odpływ, tak jak jest opisane na opakowaniu.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 lip 2016, 11:19 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 192
Lokalizacja: UK/ Wellingborough
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
No tak, ale wszyscy wyżej psikali przez kolanko, i zadowoleni.

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 lip 2016, 11:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 2823
Lokalizacja: Warszawa
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Skoro nic nie wypłynęło to świadczy o zatkanym odpływie :-\

_________________
Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano N, 31 lip 2016, 12:52 przez TOMASZ, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 31 lip 2016, 11:53 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 4800
Lokalizacja: Gdańsk
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ja psikam tu i tu.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 lip 2016, 13:38 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 192
Lokalizacja: UK/ Wellingborough
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
TOMASZ napisał(a):
Skoro nic nie wypłynęło to świadczy o zatkanym odpływie :-\


No właśnie i co teraz.. Kilka osób też pisało, że im nie wypłynęło, ciekawe czy tam nic się nie pozalewa, bo gdzieś to musi teraz siedzieć.

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.